Tja, resolutie is het zelfde als 22". Prijsverschil is erg klein tegenwoordig, kan je net zo goed meteen 22" nemen.quote:
quote:FACT: If someone near you farts, you will have in your mouth what was in his ass 2 seconds ago
Ik heb dan ook maar 1 minuut gekekenquote:Op maandag 1 september 2008 22:55 schreef wyccie het volgende:
Deze aflevering van Project Runway is ook waardeloos.
Woei, ik zie mijn avatar in beeldquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Whiteguy het volgende:
Inderdaad... het contrast met een 15" (uiterst rechts, verscholen achter de tv) is wel vrij sneu*klik*
/patsmodus off
quote:
Dank jullie wel, namens Tinuviel (nee, dat was spontane rijm, anders was ik er nooit op gekomen)quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
Tuniviel, gefeliciteerd
Met je verjaardag deze keer
Ik ben naar bed![]()
En van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:22 schreef Tubgrilposter het volgende:
Deze kloon was nog niet langsgekomen in het vorige topic, hallo allemaal
Oh, sorry. Ik zal ze weer aan het werk zetten.....quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zelfs de klonen zijn zeker koffie drinken?
Laat maar het is een clown die naast me zit, geen kloon.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik zal ze weer aan het werk zetten.....
Nee, wa's da?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand FurTV gezien op MTV gisteren? Hilarisch
Nou wat ik nooit begrepen hebt is dat de 'eerste' stappen op de maan van buiten de spaceshuttle gefilmd is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:43 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga deze aflevering maar eens kijken. Wel cool dat er mensen zijn die geloven dat het een hoax is dat we op de maan zijn geweest
in jou geval zijn het toch Drones?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik zal ze weer aan het werk zetten.....
Soms wel ja......quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in jou geval zijn het toch Drones?
Hehequote:Op dinsdag 2 september 2008 14:25 schreef wyccie het volgende:
Ow. Lezen is best moeilijk.![]()
Nou ja uhhh... wat ik zei over smetvrees blijft natuurlijk onveranderd.
Nee dat is waar, maar je zou verwachten dat iemand die altijd binnen is het minder ver laat komen, aangezien die er de hele dag inzit. Maar het hoeft niets te zeggen, als die persoon ook nog eens depressief is bijvoorbeeld dan heeft die ook geen zin om schoon te maken. Ik verveel me niet echt hoor, het is gewoon weer even wennen zonder Ipodquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:29 schreef wyccie het volgende:
Iemand met straatvrees hoeft niet noodzakelijk een schoon iemand te zijn.
Trouwens, je hoeft je toch niet te vervelen in de bus (hoe lang is de rit?), je kunt lekker naar buiten staren, naar mensen kijken, de krant lezen (als je die mee hebt), slapen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:23 schreef MaJo het volgende:
Damn, ik ben mijn Ipod vergeten dus nu verveel ik me in de busheb zo mijn eerste college heilige boeken, ben benieuwd! Oh en Wyccie, lb had het over straatvrees
GDR?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:58 schreef wyccie het volgende:
Ik snap het niet.
Een deelnemer aan MUZ Trivia af en toe en die mij via mijn postgeschiedenis waarschijnlijk gevolgd is naar hier...quote:
datquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:25 schreef wyccie het volgende:
Ik had juist bedacht om me dat niet meer af te vragen. Laat ze maar komen.
quote:Dag lui!
Ik had een leuk topic geopend in Vraag en Aanbod maar dat is op slot gedaan.
Er waren allerlei gebruikers bezig met het posten van onzin. Gebeurt dat vaak hier op Fok?
Groetjes,
Jacques
Ja, je vraag over welk optreden je gisteren had gevolgd had me toch wel nieuwsgierig gemaakt over een eventuele verdwaalde post van je die dat zou kunnen verhullen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een deelnemer aan MUZ Trivia af en toe en die mij via mijn postgeschiedenis waarschijnlijk gevolgd is naar hier...
Eerste gedachte: hmm.. niet echt mijn smaakquote:
ik vind P!nk tofquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Eerste gedachte: hmm.. niet echt mijn smaak
Tweede gedachte: ... wat een schijt nummer *klik weg*
Pink is ook hard achteruit gegaan de laatste jaren zeg.
Ik zie een zwartere balk dan het zwart van de achtergrond op de plek waar voorheen de gele vlek stond...quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:59 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ok, of wil je dat ik ook nog dat gele vlekje rechts weghaal?
Oeps......waar formaat was de bedoeling .![]()
Ik heb de instellingen veranderd.
Ik vind dit haar beste clip...quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind P!nk tofen dit is een lekker liedje (maar zeker niet haar beste)
Dat geeft niet want het is al gefixedquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie een zwartere balk dan het zwart van de achtergrond op de plek waar voorheen de gele vlek stond...
Tja.. ik vind het verschil tussen goede en slechte liedjes bij pink nogal opvallend. Avril lavigne is ook zo'n voorbeeld.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind P!nk tofen dit is een lekker liedje (maar zeker niet haar beste)
ik vind af en toen gewoon een lekker nummer juist wel fijn, hoeft niet altijd zo serieus tochquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja.. ik vind het verschil tussen goede en slechte liedjes bij pink nogal opvallend. Avril lavigne is ook zo'n voorbeeld.
Redelijk sterke nummers als het je smaak is lijkt me, afgewisseld met schreeuwerige kleuternummers gericht op k3 publiek
Om eerlijk te zijn, ik heb het ook wel eens, zeker met verschillende monitoren kom je er later achter dat iets te licht of juist te donker is als je het even snel, snel doet..quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:45 schreef wyccie het volgende:
Zwartkijker.![]()
(Sorry, dat zag ik op de grote foto pas. Op mijn bewerkingsprogramma viel het niet op omdat het plaatje daar kleiner vertoond werd.)
Nee dat hoeft helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind af en toen gewoon een lekker nummer juist wel fijn, hoeft niet altijd zo serieus toch
Just simply clone a part of the picture that's about the same color and paste it on the spot you like to cover.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb het ook wel eens, zeker met verschillende monitoren kom je er later achter dat iets te licht of juist te donker is als je het even snel, snel doet..
Als je Photoshop gebruikt kan je in dit soort gevallen het beste het stempel-tooltje gebruiken (deel van de foto opnemen als sjabloon en dan stempelen maar op de plek die je bij wilt werken met een niet al te groot penseel met vervagende randen)...
Je kunt in Photoshop beter de Pleister gebruiken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb het ook wel eens, zeker met verschillende monitoren kom je er later achter dat iets te licht of juist te donker is als je het even snel, snel doet..
Als je Photoshop gebruikt kan je in dit soort gevallen het beste het stempel-tooltje gebruiken (deel van de foto opnemen als sjabloon en dan stempelen maar op de plek die je bij wilt werken met een niet al te groot penseel met vervagende randen)...
Ja, ook wel patch tool genoemd. En daar moet je je eens in verdiepenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Pleister?
Die heb ik nog nooit gebruikt...
* MadMaster opent Photoshop en gaat op zoek naar de pleisters...quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ook wel patch tool genoemd. En daar moet je je eens in verdiepen
Die werkt heel goed
Als je PS 6 hebt, dan heb je die trouwens nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster opent Photoshop en gaat op zoek naar de pleisters...
Dat verklaart een hoop...quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je PS 6 hebt, dan heb je die trouwens niet
In je toolbar naast/boven/onder je kloonstempel OF je moet je kloonstempel even ingedrukt houden en dan verschijnt 'ie.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Waar zit die pleister?
In Photoshop is het de Alt-knop en dan klikken om het sjabloon op te nemen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:01 schreef wyccie het volgende:
Aha, kleur selecteren met Clonetool is Ctr ingedrukt houden.
Kon het nergens in de handleiding vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |