Tja, resolutie is het zelfde als 22". Prijsverschil is erg klein tegenwoordig, kan je net zo goed meteen 22" nemen.quote:
quote:FACT: If someone near you farts, you will have in your mouth what was in his ass 2 seconds ago
Ik heb dan ook maar 1 minuut gekekenquote:Op maandag 1 september 2008 22:55 schreef wyccie het volgende:
Deze aflevering van Project Runway is ook waardeloos.
Woei, ik zie mijn avatar in beeldquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Whiteguy het volgende:
Inderdaad... het contrast met een 15" (uiterst rechts, verscholen achter de tv) is wel vrij sneu*klik*
/patsmodus off
quote:
Dank jullie wel, namens Tinuviel (nee, dat was spontane rijm, anders was ik er nooit op gekomen)quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
Tuniviel, gefeliciteerd
Met je verjaardag deze keer
Ik ben naar bed![]()
En van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:22 schreef Tubgrilposter het volgende:
Deze kloon was nog niet langsgekomen in het vorige topic, hallo allemaal
Oh, sorry. Ik zal ze weer aan het werk zetten.....quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zelfs de klonen zijn zeker koffie drinken?
Laat maar het is een clown die naast me zit, geen kloon.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik zal ze weer aan het werk zetten.....
Nee, wa's da?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand FurTV gezien op MTV gisteren? Hilarisch
Nou wat ik nooit begrepen hebt is dat de 'eerste' stappen op de maan van buiten de spaceshuttle gefilmd is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:43 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga deze aflevering maar eens kijken. Wel cool dat er mensen zijn die geloven dat het een hoax is dat we op de maan zijn geweest
in jou geval zijn het toch Drones?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik zal ze weer aan het werk zetten.....
Soms wel ja......quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in jou geval zijn het toch Drones?
Hehequote:Op dinsdag 2 september 2008 14:25 schreef wyccie het volgende:
Ow. Lezen is best moeilijk.![]()
Nou ja uhhh... wat ik zei over smetvrees blijft natuurlijk onveranderd.
Nee dat is waar, maar je zou verwachten dat iemand die altijd binnen is het minder ver laat komen, aangezien die er de hele dag inzit. Maar het hoeft niets te zeggen, als die persoon ook nog eens depressief is bijvoorbeeld dan heeft die ook geen zin om schoon te maken. Ik verveel me niet echt hoor, het is gewoon weer even wennen zonder Ipodquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:29 schreef wyccie het volgende:
Iemand met straatvrees hoeft niet noodzakelijk een schoon iemand te zijn.
Trouwens, je hoeft je toch niet te vervelen in de bus (hoe lang is de rit?), je kunt lekker naar buiten staren, naar mensen kijken, de krant lezen (als je die mee hebt), slapen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:23 schreef MaJo het volgende:
Damn, ik ben mijn Ipod vergeten dus nu verveel ik me in de busheb zo mijn eerste college heilige boeken, ben benieuwd! Oh en Wyccie, lb had het over straatvrees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |