Wij hebben gestreden voor meer openheid en die is er nu: de rekening van Danny is geopend .quote:Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Nee, in ernst. Ik ben er helemaal niet naar om die oude zaken te heropenen, maar toch, ik heb die ban nooit begrepen. Als reden werd er opgegeven: 'gezeur in Fb'.
Aaahikwordgek hoort dit te weten, want die werd toen ook geband.
Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag:quote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die zal commercieel veel aantrekkelijker zijn.![]()
Verder zal de notesmarkt een ontwikkeling doorgaan, details ga je ook voor betalen.
Premium notes, golden notes en common notes, dat soort zaken.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:46 schreef sigme het volgende:
Danny, er zijn ook 'verwijderde' notes. Een admin kan minstens zien *dat* er verwijderde notes zijn, en ik denk dat de admin dan ook wel de inhoud ervan kan zien. Hoe zit het daarmee?
Netjes, noem een rekeningnummer en maak mij Che Guevara van fok!quote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef NJ het volgende:
Dat wordt dokken, aaah.
Je wilt worden doodgeschoten in Bolivia?quote:Op maandag 1 september 2008 21:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Netjes, noem een rekeningnummer en maak mij Che Guevara van fok!
Spreekwoordelijk gezien, ja. Als dat het offer moet zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 21:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Je wilt worden doodgeschoten in Bolivia?
Als blijkt dat de handel in notes zwendel is, dan zwaait er wat voor Danny....quote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag:
[..]
Controleer het maar eens..quote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als blijkt dat de handel in notes zwendel is, dan zwaait er wat voor Danny....
Dat toevoegsel.quote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag:
[..]
Ik zou nu zo graag zeggen: 'Jongens, op SBS6 wordt een geweldige film uitgezonden', om weinig subtiel, maar zeer effectief het onderwerp van gesprek een andere richting in te duwen. Maar ik zie alleen Flightplan.quote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wij hebben gestreden voor meer openheid en die is er nu: de rekening van Danny is geopend .
Het ging om verzamelen van notes en een hype te creëren zodat mensen voor inzage zouden betalen. Snap het dan toch!
Hoe zit het daarmee?quote:
Ik zie inderdaad twee verwijderde notes en één welkom-note bij jouquote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Controleer het maar eens..
Ik heb 1 note (nu), en mij is ooit gezegd dat er 2 "verwijderde" notes zichtbaar zijn. Een admin zei dat, dus blijkbaar kan een admin die wel (in)zien.
Hoe kan ik dat controleren? Dat kan alleen met het platinum abbo.quote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Controleer het maar eens..
Ik heb 1 note (nu), en mij is ooit gezegd dat er 2 "verwijderde" notes zichtbaar zijn. Een admin zei dat, dus blijkbaar kan een admin die wel (in)zien.
Dat nieuwe programma van Max Westerman was er net op. Nog gezien toevallig?quote:Op maandag 1 september 2008 21:55 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Ik zou nu zo graag zeggen: 'Jongens, op SBS6 wordt een geweldige film uitgezonden', om weinig subtiel, maar zeer effectief het onderwerp van gesprek een andere richting in te duwen. Maar ik zie alleen Flightplan.
Nee, die notes krijg je niet te zien bij opvragen. Mag dat? Het is immers een wettelijke verplichting dat dossier (tegen administratiekosten) geheel aan de persoon te leveren? Wat verwijderd is maar niet weg.. maakt deel uit van mijn notes. Ik wil ze zien.quote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad twee verwijderde notes en één welkom-note bij jou
Voor zover ik het weet krijg je die notes niet te zien bij het opvragen van je notes.
Na SBS was ik al afgehaakt, na die Hart van Nederland-uitzendingen tussen de James Bondfilms heb ik ze nooit meer vergeven.quote:Op maandag 1 september 2008 21:55 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Ik zou nu zo graag zeggen: 'Jongens, op SBS6 wordt een geweldige film uitgezonden', om weinig subtiel, maar zeer effectief het onderwerp van gesprek een andere richting in te duwen. Maar ik zie alleen Flightplan.
Ze zijn toch verwijderd?quote:Op maandag 1 september 2008 21:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, die notes krijg je niet te zien bij opvragen. Mag dat? Het is immers een wettelijke verplichting dat dossier (tegen administratiekosten) geheel aan de persoon te leveren? Wat verwijderd is maar niet weg.. maakt deel uit van mijn notes. Ik wil ze zien.
Dat is best wel een probleem met de huidige wetgeving. Die is gebaseerd op een papieren dossier waarin verwijderd ook echt verwijderd is. Bij een digitaal dossier ligt dat gecompliceerder. In dit geval blijft de data behouden en is er zelfs een interface om ze te zien. Maar aan de andere kant kan het zo zijn bij een digitaal medisch dossier dat geen enkele arts, verpleger of ziekenhuisdirecteur toegang heeft tot een verwijderd item, maar dat het voor de systeembeheerder met root-acces wél mogelijk is om bepaalde zaken te zien. Is het dan ook nog onderdeel van je dossier?quote:Op maandag 1 september 2008 21:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, die notes krijg je niet te zien bij opvragen. Mag dat? Het is immers een wettelijke verplichting dat dossier (tegen administratiekosten) geheel aan de persoon te leveren? Wat verwijderd is maar niet weg.. maakt deel uit van mijn notes. Ik wil ze zien.
Niet voor admins..quote:
Dat lijkt me hier niet zo aan de orde, bedoelde notes zijn gewoon inzichtelijk voor gewone admins. Niks geen speciale reddingoperaties van iets dat er eigenlijk niet meer is.quote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is best wel een probleem met de huidige wetgeving. Die is gebaseerd op een papieren dossier waarin verwijderd ook echt verwijderd is. Bij een digitaal dossier ligt dat gecompliceerder. In dit geval blijft de data behouden en is er zelfs een interface om ze te zien. Maar aan de andere kant kan het zo zijn bij een digitaal medisch dossier dat geen enkele arts, verpleger of ziekenhuisdirecteur toegang heeft tot een verwijderd item, maar dat het voor de systeembeheerder met root-acces wél mogelijk is om bepaalde zaken te zien. Is het dan ook nog onderdeel van je dossier?
Voor jou en mij.quote:Op maandag 1 september 2008 22:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat lijkt me hier niet zo aan de orde, bedoelde notes zijn gewoon inzichtelijk voor gewone admins. Niks geen speciale reddingoperaties van iets dat er eigenlijk niet meer is.
Het verschil tussen notes-die-user-niet-kan-lezen-maar-mods-wel en notes-die-user-niet-kan-lezen-maar-admins-wel is gradueel, en niet vergelijkbaar met in bits & bytes gravende techneuten.
Nee, ik heb naar deze man gekeken, op 2.quote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat nieuwe programma van Max Westerman was er net op. Nog gezien toevallig?
Dus verkeerd omschreven, dat is niet goed. Verwijderd moet ook echt verwijderd zijn. De inzage waar je voor betaalt is dus eigenlijk maar een deel?quote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet voor admins..
Dus nee, niet verwijderd. Alleen leesrechten voor mods verwijderd. En voor de user zelf..
De mogelijkheid is er al jaren. In verband met de wettelijke verplichting inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Reya het volgende:
Maar, als ik het goed begrijp, is die mogelijkheid er gekomen omdat er een wettelijke verplichting toe bestaat? Of mis ik de clou helemaal?
Halfquote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Reya het volgende:
Maar, als ik het goed begrijp, is die mogelijkheid er gekomen omdat er een wettelijke verplichting toe bestaat? Of mis ik de clou helemaal?
[Deel 937]Parabrellaquote:Op maandag 1 september 2008 22:15 schreef sigme het volgende:
Doe mij de inhoud van die verwijderde notes, NJ, en dan kan ik zien of ze nutteloos waren, of onzin, of niet langer relevant.
Die welkomstnote van mij is dat zeker, en altijd geweest, en zo zijn er heeeeeel veel niet verwijderde notes nutteloos, onzin, of niet relevant. Sommige mods slowchatten via de notes (SHE).
Nutteloosheid, onzingehalte en achterhaaldheid kan dus geen erg sterk onderscheidend criterium zijn..
Ik zie het al: Je hebt het plus abo, je moet naar platinum. Dat had ik toch al gezegd?quote:Op maandag 1 september 2008 22:15 schreef sigme het volgende:
Doe mij de inhoud van die verwijderde notes, NJ, en dan kan ik zien of ze nutteloos waren, of onzin, of niet langer relevant.
Die welkomstnote van mij is dat zeker, en altijd geweest, en zo zijn er heeeeeel veel niet verwijderde notes nutteloos, onzin, of niet relevant. Sommige mods slowchatten via de notes (SHE).
Nutteloosheid, onzingehalte en achterhaaldheid kan dus geen erg sterk onderscheidend criterium zijn..
Ghehehe, ponskaart.quote:Op maandag 1 september 2008 22:17 schreef NJ het volgende:
[..]
[Deel 937]Parabrella
Dat is er één van. Kennelijk terecht verwijderd omdat die hele post niet notewaardig is.
Ja, die zal Lucille wel verwijderd hebben. In elk geval had die d'r verdomde snel die post bij, ooit. Dus dat er een note naar die post leidde, vermoedde ik al.quote:Op maandag 1 september 2008 22:17 schreef NJ het volgende:
[..]
[Deel 937]Parabrella
Dat is er één van. Kennelijk terecht verwijderd omdat die hele post niet notewaardig is.
quote:Wat ik zelf nou niet echt handig vindt dat is aanbieden om iemand een
mailadres te geven zodat hij zich opnieuw kan registreren. Als een
account door wat voor reden dan ook door de shredder gaat dan zijn
daar redenen voor. Dus de opmerking die je hier plaatst is niet echt
handig:
[Deel 937]Parabrella
Maar voor ons niet en daarom is hij verwijderd. Dat is namelijk het doel van dit 'dossier'.quote:Op maandag 1 september 2008 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, die zal Lucille wel verwijderd hebben. In elk geval had die d'r verdomde snel die post bij, ooit. Dus dat er een note naar die post leidde, vermoedde ik al.
Die note was wel degelijk interessant.. voor mij. Ik kan 'm wel gaan timen. Tafkahs?
Welk wetsartikel bevat bewaarplicht van opmerkingen van moderators over users op een internetforum?quote:Op maandag 1 september 2008 22:16 schreef NJ het volgende:
De mogelijkheid is er al jaren. In verband met de wettelijke verplichting inderdaad.
Mij ook, maar ik heb er geen verstand van en niets over te zeggen dus ik zou het niet weten.quote:Op maandag 1 september 2008 22:29 schreef Reya het volgende:
Automatische inzage van de niet-verwijderde notes en aanvullend - op verzoek - handmatig een transcript van de verwijderde notes verstrekken lijkt me een redelijk compromis.
Je kunt het natuurlijk altijd suggereren bij je meerderenquote:Op maandag 1 september 2008 22:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik heb er geen verstand van en niets over te zeggen dus ik zou het niet weten.
Persoonsgebonden gegevens - valt dit onder.quote:Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welk wetsartikel bevat bewaarplicht van opmerkingen van moderators over users op een internetforum?
Dus ik mag ook een wettelijk dagboeken van andere mensen inzien als ze over mij schrijven?quote:Op maandag 1 september 2008 22:33 schreef sigme het volgende:
Persoonsgebonden gegevens - valt dit onder.
A, B.quote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dus ik mag ook een wettelijk dagboeken van andere mensen inzien als ze over mij schrijven?
Dagboek =! persoonsgebonden gegevens.quote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dus ik mag ook een wettelijk dagboeken van andere mensen inzien als ze over mij schrijven?
Succesquote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En morgen een nieuwe training geven. Altijd spannend, zo'n eerste keer.
Henk is een stommerd want hij doet boos tegen Jantje. (note)quote:
Plaats het eens in de context.quote:Op maandag 1 september 2008 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Henk is een stommerd want hij doet boos tegen Jantje. (note)
Henk is een stommerd want hij heeft met Treesje gezoend. (dagboek)
Hij is in januari pas weer terug, dat kan 2009 zijn, maar ook later.quote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
Waar gaat Apropos naartoe? Ik krijg nog geld van hem.
Altijd al een reden gezocht om Apropos een permban aan te kunnen smeren.quote:Op maandag 1 september 2008 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij is in januari pas weer terug, dat kan 2009 zijn, maar ook later.
Feit is dat dan de POL SC niet meer bestaat. Afgekocht voor 100 euro, omdat het kan.
Dat klopt, tot die tijd beheer ik z'n kamer. En z'n vriendin. En z'n geld. En z'n account.quote:Op maandag 1 september 2008 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij is in januari pas weer terug, dat kan 2009 zijn, maar ook later.
Feit is dat dan de POL SC niet meer bestaat. Afgekocht voor 100 euro, omdat het kan.
Je zou diens notes eens moeten opvragen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Je zou diens notes eens moeten opvragen.
Zit een hilarische van Tafkahs tussen:LOL!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Niemand wilde maar geloven dat ik achter ponskaart zat, nog steeds niet geloof ik.
Harrie was een ramp als mod, daarna werd die eigenlijk best een toffe gast.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
Jij zat achter klompendansert toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
LOL!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Niemand wilde maar geloven dat ik achter ponskaart zat, nog steeds niet geloof ik.
Harrie was een ramp als mod, daarna werd die eigenlijk best een toffe gast.
Klompendansert inderdaad ook, ponskaart was alleen in het leven geroepen, omdat ik naar mijn mening onterecht geband was door toedoen van het toenmalige regime van mods.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij zat achter klompendansert toch?
Dat geloof ik idd nog steeds niet.
102 notes maar trouwens?
Aardig wat kloons heb je gehad dan, hoewel ik dat van kd dus niet geloof.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Klompendansert inderdaad ook, ponskaart was alleen in het leven geroepen, omdat ik naar mijn mening onterecht geband was door toedoen van het toenmalige regime van mods.![]()
102 inderdaad, jij hebt er meer?
Mijn god, nu zie ik het pas, jij bent ook al zo'n betalende fokker.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aardig wat kloons heb je gehad dan, hoewel ik dat van kd dus niet geloof.
Nee, ik heb er 72 vergaard vanaf december 2002 (toen werd dit systeem wrs ingevoerd, denk ik).
Ik ben alleen nogal onthutst van de kleingeestigheid die uit mijn verzamelde notejes blijkt. Hij was het verplicht, maar eigenlijk had Danny ze niet moeten vrijgeven. Je bekijkt Fok!, en de moderators, nu ineens met geheel andere ogen toch...
Och, meer om een bijdrage te geven is dat.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn god, nu zie ik het pas, jij bent ook al zo'n betalende fokker.![]()
Mijn kloons waren op ponskaart na allemaal zeer openlijk en hadden een vooropgesteld doel. Over jouw klonen komen we ook nog wat te weten of zit dat nog te diep bij je?
Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Och, meer om een bijdrage te geven is dat.
Mijn kloontjes heb ik allemaal een keer opgebiecht ooit hoor. Maakte er gebruik van in 2002, 2003; een dood enkele keer daarna.
Staal was de voornaamste. De rest was zo nietszeggend dat ik zou moeten zoeken naar die post ik waarin mijn kloontjes opbiechtte om me eigenlijk voor de geest te halen welke kloontjes ik ook al weer had.
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=37564quote:Maandagavond begint op het Westergas-terrein met een grootste opening het Ramadan Festival. Staatssectretaris Ahmed Aboutaleb zal het festival openen en ook burgemeester Cohen is van de partij.
Ik dacht ook dat de ramadan een periode van soberheid was....quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=37564
Beetje raar om traditionele religieuze gebruiken zo in het openbaar bestuur te verweven....
Soberheid? Neuh niet specifiek soberheid. Overigens past het Ramadan Festival heel mooi in de religieuze traditie/gedachte van de Ramadan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat de ramadan een periode van soberheid was....
Aboutaleb opent dat ramadan festival, dat betekent toch niet dat de ramadan verweven is in ons openbaar bestuur?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Beetje raar om traditionele religieuze gebruiken zo in het openbaar bestuur te verweven....
Blijft nog de vraag wat Cohen en Aboutaleb daarmee van doen hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Soberheid? Neuh niet specifiek soberheid. Overigens past het Ramadan Festival heel mooi in de religieuze traditie/gedachte van de Ramadan.
Naar die kloontjes? Ik zou niet weten hoe ik die post kan vinden, die is voor 1/1/2005 gezet, volgens mij.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik ga misschien ook nog wel eens wat bijdragen, maar eerst moet er dan een harde garantie komen dat betalende users ook betere performance krijgen. En natuurlijk openheid van zaken. Dat van die notes is een leuke start.
Waarom zouden Cohen en Aboutaleb er niet bij mogen zijn dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Blijft nog de vraag wat Cohen en Aboutaleb daarmee van doen hebben.
Nog een paar jaar en het Ramadan-festival vervangt Lowlands en Pinkpop...
Ik las er vanochtend een artikeltje over in de Metro. Daar lijkt altijd de klassieke misvatting te bestaan dat 'de autochtone Nederlander' veel waarde hecht aan Christelijke tradities en gebruiken en er behoefte is aan begrip van 'elkaars religieuze tradities', terwijl Nederland de laatste decennia toch vrij areligieus is geworden.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Scheiding van Staat en Kerk (religie).quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zouden Cohen en Aboutaleb er niet bij mogen zijn dan?
De Koningin houdt nb een toespraak met Kerstmis.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Scheiding van Staat en Kerk (religie).
Om die notes heb ik altijd erg moeten lachen, als ze je willen naaien dan naaien ze je, notes of geen notes.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Naar die kloontjes? Ik zou niet weten hoe ik die post kan vinden, die is voor 1/1/2005 gezet, volgens mij.
Ik denk dat dat soort dingen moeilijk zal zijn, iedereen zit op hetzelfde serverpark natuurlijk. Je kunt ook gewoon geband worden, en bepaalde modjes zullen doorgaan met hun noeste maar trieste arbeid om je van notejes te voorzien...
Ja, zal wel, maar het blijft krom.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De Koningin houdt nb een toespraak met Kerstmis.
En dit is geen toespraak, dit is een lintje doorknippen.
|Ik was er ook nooit benieuwd naar, maar voor de prijs van een onderbroek bij de Zeeman wordt het al te eenvoudig gemaakt om de verleiding niet te weerstaan. En idd het niveau van die notes is ook ongeveer gelijk aan een onderbroek bij de Zeeman, hoor. Vreemd dat bepaalde types eraan meewerken, in ruil voor ene kleurtje.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Om die notes heb ik altijd erg moeten lachen, als ze je willen naaien dan naaien ze je, notes of geen notes.
Ik wist overigens niet dat Danny blijkbaar een verplichting gekregen heeft om die notes (dossiers) te openbaren al dan niet tegen een redelijke vergoeding.
Het festival is vorig jaar al geopend door Vogelaar en Cohen heeft al lang aangegeven dat hij het als 'bindmiddel' ziet. Dit festival wordt gezien als onderdeel van het integratiebeleid. Ik denk dat een gebruik dat mensen duidelijk langs religieuze lijnen en afkomst scheidt hier bij helpt, maar je zou aan de andere kant kunnen verwachten dat moslims er geen zin in hebben dat een religieus gebruik gepolitiseerd wordt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aboutaleb opent dat ramadan festival, dat betekent toch niet dat de ramadan verweven is in ons openbaar bestuur?
Och, zolang de ramadan niet verweven is in ons openbaar bestuur, valt alles mede.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, zal wel, maar het blijft krom.
Dat de koningin het doet maakt het ok?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De Koningin houdt nb een toespraak met Kerstmis.
En dit is geen toespraak, dit is een lintje doorknippen.
Ik kan mij vaag nog wel een discussie over die notes en juridische consequenties herinneren. Volgens mij was Fok toen nogal optimistisch over hun eigen gelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
|Ik was er ook nooit benieuwd naar, maar voor de prijs van een onderbroek bij de Zeeman wordt het al te eenvoudig gemaakt om de verleiding niet te weerstaan. En idd het niveau van die notes is ook ongeveer gelijk aan een onderbroek bij de Zeeman, hoor. Vreemd dat bepaalde types eraan meewerken, in ruil voor ene kleurtje.
Trouwens heb wel enorm moeten lachen om sommige notejes.
Ja, ik las ergens dat Danny een uitvoerige correspondentie heeft onderhouden met het CPB, het College Bescherming Persoonsgegevens, hieromtrent. Dat hij die notes idd dient aan te bieden tegen adminstratieve kosten en dat-ie dan de hoogst mogelijke administratieve vergoeding kiest.
Ik denk dat dit louter een cultureel evenement is. Vrij neutraal. Draait een beetje om eten enzo, wat ik begrijp.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het festival is vorig jaar al geopend door Vogelaar en Cohen heeft al lang aangegeven dat hij het als 'bindmiddel' ziet. Dit festival wordt gezien als onderdeel van het integratiebeleid. Ik denk dat een gebruik dat mensen duidelijk langs religieuze lijnen en afkomst scheidt hier bij helpt, maar je zou aan de andere kant kunnen verwachten dat moslims er geen zin in hebben dat een religieus gebruik gepolitiseerd wordt.
Ja, zou kunnen. Van de andere kant moeten bestuurders misschien weer eens terug naar hun kerntaken, zoals bijvoorbeeld besturen. Als eenmaal alle religiën/geloofsovertuigingen/levensovertuigingen zo'n aanspraak maken op openbare bestuurders dan komen ze daar niet meer aan toe....quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Och, zolang de ramadan niet verweven is in ons openbaar bestuur, valt alles mede.
In de toekomst zul je iets dergelijks ook vaker zien trouwens. Ik bedoel onze medeburgers met het Islamitisch geloof zullen steeds vaker op deze manier om erkenning vragen.
In jouw optiek is dan ook verwevenheid tussen openbaar bestuur en traditionele religieuze gebruiken opgetreden? Het is dan toch geen nieuw feit als Aboutaleb het ramadan festival opent?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:32 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat de koningin het doet maakt het ok?
Ja en ja.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In jouw optiek is dan ook verwevenheid tussen openbaar bestuur en traditionele religieuze gebruiken opgetreden? Het is dan toch geen nieuw feit als Aboutaleb het ramadan festival opent?
Het is niet zo dat die lui alleen maar lintjes doorknippen, toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Van de andere kant moeten bestuurders misschien weer eens terug naar hun kerntaken, zoals bijvoorbeeld besturen. Als eenmaal alle religiën/geloofsovertuigingen/levensovertuigingen zo'n aanspraak maken op openbare bestuurders dan komen ze daar niet meer aan toe....
Hoezo dat tweede ja?quote:
Ja, dit is niet nieuw, al zie ik wel een trend van politici -sinds de jaren '90- om hun religie in het openbaar te belijden en te betrekken in het bestuur. Balkenende op de EO-jongerendag en het Flevo-festival, op de internationale tv de ongelovigen nog een veeg uit de pan geeft, Een minister die bewust op tv gospelliedjes zingt, Marcouch bepleit het doceren van het creationisme en theologische discussies in de politiek uitvecht. Het komt overigens vooral uit Christelijke hoek.quote:
Ik ben nog niet benaderd door Danny of een FA voor de afwikkeling.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo dat tweede ja?
Ik ga trouwens nokken, zie het later wel.
Dit is de laatste pol-sc btw? Of is dat een garpje?
Voor een ponsmachine?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:55 schreef Monidique het volgende:
Ik heb laatst een ponskaart moeten maken.
Dan moeten ze zich ook onthouden van het bijwonen van de Gay Parade. Oftewel het slaat nergens op, gaat gewoon om een cultureel evenement dat een introductie krijgt met 2 Nederlandse politici. Het is mijns inziens geen politieke tool om de multiculturele samenleving op te dringen of iets dergelijks. Hoewel sommige neuronen het anders zullen ervaren.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Scheiding van Staat en Kerk (religie).
Politici doen dat nooit zonder (persoonlijk) belang. Ik gaf al aan dat als alle geloofs/levensovertuigingen zo'n belasting op het bestuursapparaat leggen dat het dan maar beter is om er eens meer afstand van te nemen. Van de andere kant, welke politici die veel in de media komen zijn nu werkelijk de werkelijke brains?quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moeten ze zich ook onthouden van het bijwonen van de Gay Parade. Oftewel het slaat nergens op, gaat gewoon om een cultureel evenement dat een introductie krijgt met 2 Nederlandse politici. Het is mijns inziens geen politieke tool om de multiculturele samenleving op te dringen of iets dergelijks. Hoewel sommige neuronen het anders zullen ervaren.
Wilbers.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Politici doen dat nooit zonder (persoonlijk) belang. Ik gaf al aan dat als alle geloofs/levensovertuigingen zo'n belasting op het bestuursapparaat leggen dat het dan maar beter is om er eens meer afstand van te nemen. Van de andere kant, welke politici die veel in de media komen zijn nu werkelijk de werkelijke brains?
Dat is waar, die denkt tenminste na.quote:
Dat was het meest recente voorbeeld wat in mij op kwam.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is waar, die denkt tenminste na.
Is het overigens toeval dat je als moslim uit al die geloofs- en levensovertuigingen de Gay parade kiest?
Was leuk geweest als die bellen genormeerd waren naar aantal inwoners.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:34 schreef Monidique het volgende:
http://www.nytimes.com/in(...)_MEDALCOUNT_MAP.html
Nee, niet zozeer om iets op te dringen (ze preken toch voor eigen koor) maar Vogelaar en Cohen hebben wel degelijk aangegeven dat ze religie kunnen gebruiken voor politieke doelen. Als bindmiddelquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moeten ze zich ook onthouden van het bijwonen van de Gay Parade. Oftewel het slaat nergens op, gaat gewoon om een cultureel evenement dat een introductie krijgt met 2 Nederlandse politici. Het is mijns inziens geen politieke tool om de multiculturele samenleving op te dringen of iets dergelijks. Hoewel sommige neuronen het anders zullen ervaren.
Nou, win win situatie voor je toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:01 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, niet zozeer om iets op te dringen (ze preken toch voor eigen koor) maar Vogelaar en Cohen hebben wel degelijk aangegeven dat ze religie kunnen gebruiken voor politieke doelen. Als bindmiddel.
Dat lijkt mij overigens schadelijker voor de religies en gelovigen dan voor de politiek of degenen die daar buiten staan.
Waarom zou dat een winst voor mij zijn?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, win win situatie voor je toch?
LOL!!!!!quote:
Als je daar een topic van maakt dan krijg je ene note van Rockske, Blues...quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:42 schreef Bluesdude het volgende:
waarom zie je het woord negerlul wel eens vaker in sc?
en nooit blanke lul ? of halveblankelul
is toch wel discriminerend voor blanke lullen deze selectieve aandacht
of het is een sexuele geaardheid en dat is leuk voor een topic
Nee hoor, ik heb ook geen note voor mijn blanken-topic.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je daar een topic van maakt dan krijg je ene note van Rockske, Blues....
Nee, kun je idd niet zien.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:52 schreef sigme het volgende:
Jij hebt ze opgevraagd, nietwaar, Ryan? Kan je bij een note zien wie 'm gezet heeft?
Nou, je kunt wel voor hilarische opmerkingen een note krijgen hier op POL hoor, en voor het openen van topics met bepaalde topictitels....quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ook geen note voor mijn blanken-topic.
Dat vermindert de waarde nogal. Was de vorige opvraagmogelijkheid toch beter, voor deze geautomatiseerde versie. Ik denk dat je dat er toen wel bijkreeg. Weet ik bijna zeker.quote:
Bij de meeste of iig de meest omstreden notes kun je wel raden wie de notes gezet heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vermindert de waarde nogal. Was de vorige opvraagmogelijkheid toch beter, voor deze geautomatiseerde versie. Ik denk dat je dat er toen wel bijkreeg. Weet ik bijna zeker.
De insteek was dan ook wat anders.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ook geen note voor mijn blanken-topic.
Denk je? Ik kan me herinneren dat je 1 of 2 bans aan mij weet, waar ik niks mee te maken had. Zou dat met notes niet net zo gaan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij de meeste of iig de meest omstreden notes kun je wel raden wie de notes gezet heeft.
Nou nee, die notes niet nee, er staan PMs in...quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Denk je? Ik kan me herinneren dat je 1 of 2 bans aan mij weet, waar ik niks mee te maken had. Zou dat met notes niet net zo gaan?
oh dat was Aaahtje toen..... vermomd als klompendanser....quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De insteek was dan ook wat anders.
Een topic als sterillisatie om cultuurvermenging te voorkomen zal wel de nodige notes gegenereerd hebben wrs.
Hoezo, omdat hij een zogenaamde halfbloed is? Kijk het gaat natuurlijk om gemiddelden. Wetenschappelijk onderzoek schijnt uitgewezen te hebben dat de donkere lul gemiddeld langer is dan de witte lul, maar dat zegt niets over de actuele lul van Obama... Het zal een Gauss kromme opbouw hebben toch, lijkt me. Waarbij de mediaan bij donker gekleurde mannen iets hoger (kwestie wrs van een halve tot 1 hele centimeter) ligt dan bij blanke mannen...quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:14 schreef Bluesdude het volgende:
Ik bedoel ... als je toch perseee een rassenkwalificatie wilt geven aan de lul van Obama.. dan kun je met evenveel recht het een blanke lul noemen....
Wtf, 6 maar.quote:maar dat vindt men alom .. vreemd ..
btw ik heb maar 6 notes...
shit.... iemand zit me te flessen ergens...
Aahtje ontkent dat hè, had het er gister nog over. Denk ook niet dat dat Aahtje was, want het was ook niet klompendansert die dat topic opende...quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oh dat was Aaahtje toen..... vermomd als klompendanser....
ik kan me niet herinneren dat jij zo notewaardig was in die topics..
Was toch voor Sigme's tijd?
Niets mis met een beetje beschaving, dat kinderlijke geklier, geinsinueer en gescheld hoeft van mij niet zo.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:15 schreef Ryan3 het volgende:
Er waren toen (2003/2004) trouwens wel enorme 'veldslagen' aan de gang; de discussies die je nu ziet, bijv. tussen EchtGaaf en DS4, en ook SCH versus DS4 of Klopkoek tegen verscheidene andere users, zijn toch een slap aftreksel eigenlijk.
okee.... de bell curve .... toch wel.quote:
Nee, slowchatten met fatima, 24-12-2002.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:27 schreef sigme het volgende:
Jou eerste, Ryan, dat is toch zoiets als "hij is weer bezig met z'n vete met Stali" oid?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje beschaving, dat kinderlijke geklier, geinsinueer en gescheld hoeft van mij niet zo.
Volgens mij zijn trouwens de users die zich daaraan bezondigen ironisch genoeg juist de wat oudere users van 35+.quote:
Die Bell curve is toen ook wel eens langs geweest, volgens mij... En ja volgens Bell is de zogenaamde grote lul van de gekleurde persoon natuurlijk inferieur aan de aan het klimaat aangepaste korte(re) lul van de blanke...quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
okee.... de bell curve .... toch wel.
die zegt dat het dna van de ouders bepalend is.. dus evenveel blank dna= met evenveel recht een blanke lul
Ja, klompendanser bedoel je toch?quote:aaah die opende deel 2 .. meer om jouw dwars te zitten dan dat ie zelf nut zag er in of zit ik dingen te verwarren?
Ja, de jongens die jij zo bewondert waren daar meesters in joh. Je kon een topic openen en dan werd je belaagd door twee personen en zoals na enige tijd bleek hun vele klonen en die konden op de man spelen, flamen, beledigen, bedreigen etc etc. En ik en enkele andere users keurig steeds weer argumenteren zonder al dat...quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje beschaving, dat kinderlijke geklier, geinsinueer en gescheld hoeft van mij niet zo.
Ik bewonder mensen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, de jongens die jij zo bewondert waren daar meesters in joh. Je kon een topic openen en dan werd je belaagd door twee personen en zoals na enige tijd bleek hun vele klonen en die konden op de man spelen, flamen, beledigen, bedreigen etc etc. En ik en enkele andere users keurig steeds weer argumenteren zonder al dat...
Ik vond ze inhoudelijk best wat bijdragen. Dat elk topic automatisch weer verzandde in twee kliekjes die elkaar af liepen te katten en persoonlijk moesten aanvallen was alleen een beetje jammer.quote:
Klopt, ik was weliswaar bij de geboorte van POL aanwezig, maar verloor al gauw weer interesse. En WFT (toen nog) was een vrijplaats voor allerhande interessante ideeën en users, met puntloos als moderator, en die was er nooit... Maar met Aahtje had ik nooit eerder een woord gewisseld. Volgens mij is hij ergens van 2003 ook, toen beleefde POL ineens een opleving ook. Begon deze sc ineens te lopen ook.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:45 schreef Bluesdude het volgende:
aahhh was al 1 of 2 jaar in Pol wonend toen hoor.. jij kwam niet zovaak in Pol in de periode daarvoor..
misschien verwar ik topics en namen...kan ook
Een topic over zijn grote geheim dat hij zou onthullen na 25k posts oid en dan zou verdwijnen; vlak na die twee weken ban in april 2005, waarin hij bekend maakte dat hij klompendansert was en toen gaf hij als bewijs dat random password. En was hij vergeten dat klompendansert geband was omdat hij een smerige opmerking plaatste over de dochter van yvonne...quote:password affaire?
Dan bewonder je ze toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond ze inhoudelijk best wat bijdragen. Dat elk topic automatisch weer verzandde in twee kliekjes die elkaar af liepen te katten en persoonlijk moesten aanvallen was alleen een beetje jammer.
weet ik nog... was wel lachen.... dat was in de aanloop naar de grote permban..in die periodequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:51 schreef Ryan3 het volgende:
Een topic over zijn grote geheim dat hij zou onthullen na 25k posts oid
Was wel lachen ergens.
SCH, KK en DS4 hadden zeker goeie inhoudelijke bijdragen..maar het werd te persoonlijk..in de reeks Duyvendak/Cramer/Verdonkquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:48 schreef Monolith het volgende:
Ik vond ze inhoudelijk best wat bijdragen. Dat elk topic automatisch weer verzandde in twee kliekjes die elkaar af liepen te katten en persoonlijk moesten aanvallen was alleen een beetje jammer.
Bij bewonderen denk ik toch meer aan veel respect hebben voor iemand, niet aan de opvatting dat een of andere digitale entiteit bij tijd en wijle best een aardige inhoudelijke bijdrage levert op een forumpje. Bij bewonderen denk ik toch meer aan mensen als Hume en Russell.quote:
Volgens mij was L alweer terug, vlak voor zijn perm. En S, hoe dat precies heeft gezeten, weet ik niet (zal zich wel enorm misdragen hebben ---> eigen verantwoordelijkheid dus), maar die was in 4-05 al perm weg, en dit is daarna, want Aahtje wilde S uit de wind halen met deze bekentenis.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
weet ik nog... was wel lachen.... dat was in de aanloop naar de grote permban..in die periode
dus na de sc van Lucy en Ollie en voor de logjes en forum.. toch ?
[..]
Volgens mij had Monolith het over S en L en hun kloontjes...quote:SCH, KK en DS4 hadden zeker goeie inhoudelijke bijdragen..maar het werd te persoonlijk..in de reeks Duyvendak/Cramer/Verdonk
Als je later groot bent wil je net zo stoer worden?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:05 schreef Reya het volgende:
Ik denk aan Kempi.
Je kan verdomd nog inloggen als klompendanser, met dat passwordquote:
Ja, dat is semantiek.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij bewonderen denk ik toch meer aan veel respect hebben voor iemand, niet aan de opvatting dat een of andere digitale entiteit bij tijd en wijle best een aardige inhoudelijke bijdrage levert op een forumpje. Bij bewonderen denk ik toch meer aan mensen als Hume en Russell.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan verdomd nog inloggen als klompendanser, met dat password![]()
.
Niet posten helaas - die ban staat nog.
nostalgiequote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nostalgie![]()
aanvankelijk begon het weken eerder met een aankondiging van aaah dat hij iets zou onthullen over Ryan ofzo.. ??
dat was bluf en toen moest hij zich eruit redden...
ik heb dat password nooit geprobeerd en maar doorgescrolld...
Best wel raar, dat zo bezig zijn met andere gebruikers die ze helemaal niet interessant vonden. Apart. Heel vreemd. Nou ja, goed, het had erger gekund, ze hadden natuurlijk allerlei obscure weblogjes en forumpjes kunnen beginnen waar ze niets meer met Fok! te maken zouden hebben door het alleen maar als een soort inquisitie over een select groepje Fok!-users te hebben. Het kon dus veel erger, gelukkig viel het allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nostalgie![]()
aanvankelijk begon het weken eerder met een aankondiging van aaah dat hij iets zou onthullen over Ryan ofzo.. ??
dat was bluf en toen moest hij zich eruit redden...
fipo was van jou.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Best wel raar, dat zo bezig zijn met andere gebruikers die ze helemaal niet interessant vonden. Apart. Heel vreemd. Nou ja, goed, het had erger gekund, ze hadden natuurlijk allerlei obscure weblogjes en forumpjes kunnen beginnen waar ze niets meer met Fok! te maken zouden hebben door het alleen maar als een soort inquisitie over een select groepje Fok!-users te hebben. Het kon dus veel erger, gelukkig viel het allemaal wel mee.
Tsja, dan is het verschil tussen iemand niet zo sympathiek vinden en iemand doodwensen ook semantiek.quote:
Ach, enerzijds hadden ze best aardige inhoudelijke reacties, maar zoals ik al aangaf verzandden anderzijds dat soort topics steevast in gekat over en weer. Dat maakte POL nou ook weer niet echt boeiender.quote:Je vindt het iig een gemis dat deze digitale entiteiten niet meer rondwaren op dit forumpje toch. Wat droegen ze toch bij aan dit forumpje....
Nee, dat lukt helaas niet. Kostte me wel 4,50quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..].
Kun je zijn notes in principe opvragen hè, voor 4,50 ¤.
Omdat klompendanser dus de dochter van yvonne smerig benaderd had oid, volgens mij. En dat wist Aah niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:26 schreef Bluesdude het volgende:
nu lees ik weer dat aaah niet wist dat Klompendanser al maanden geband was....
.. dat geeft je wel te denken.. dat hij niet Klompendanser was... idd
kun je zijn profiel veranderen ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat lukt helaas niet. Kostte me wel 4,50. Hij heeft 4 notes - en die zijn nu verstuurd maar het emailadres dat er ooit aan gekoppeld was, denk ik zo. En emailadres aanpassen mag klompendanser niet meer..
Je moet kijken naar zijn fok.shop account dan, denk ik. Het emailadres dat in mijn fokaccount staat heb ik ook niet meer.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat lukt helaas niet. Kostte me wel 4,50. Hij heeft 4 notes - en die zijn nu verstuurd maar het emailadres dat er ooit aan gekoppeld was, denk ik zo. En emailadres aanpassen mag klompendanser niet meer..
Lol.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef sigme het volgende:
Vanaf nu gaat sigme uit de kloonscan komen als een kloon van klompendanser.
Okquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:36 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben volgens mij weer naar dat fok shop adres gegaan, en heb gedrukt op de factuur, dat opent dan en daaronder staan de notes.
quote:Usernotes per 02-09-2008 22:23
30-07-2004 @ 17:18
Verdonk schuldig aan moord op asielzoekers? deel 2
"Op kleuterniveau is hij bijster intelligent. Ik reageer daar niet eens meer op, dat is zo dom."
03-08-2004 @ 14:43
persoonlijke aanvallen, constant.
20-08-2004 @ 21:27
deze user mag niet terug
zie Usernotes van rikmans
28-04-2005 @ 14:36
kloon van sjun en lucida , perm
Bedankt sigme, het mysterie is wrs ontrafeld, kloon van S en L.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok. Iets verder kijken dan de neus lang is dus. Bedankt, nu heeft die 4,50 nog wat opgeleverd.
[..]
Zeg, het is erg genoeg dat fok mijn bankrekeningnr en dus naam heeft. Die 4,50 zal me de kop niet kostenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bedankt sigme, het mysterie is wrs ontrafeld, kloon van S en L.
PM je banknummer maar, krijg je die 4,50 ¤ van me terug..
Ach, als een geste wil ik er wel wat meer van maken, voor je finoven, wat een erg interessant project is trouwens.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg, het is erg genoeg dat fok mijn bankrekeningnr en dus naam heeft. Die 4,50 zal me de kop niet kosten.
Ja, acient oid ja, dat was met sterillisatie om cultuurvermenging te voorkomen idd, daar begon kd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:43 schreef Bluesdude het volgende:
ojeeeeeeeeeeeeeeee
dit is nieuws.... die laatste note
zeg ... mogen wij dit wel...van Foktop
je hebt dus altijd gelijk gehadover K.., Ryan
zat K ook niet in dat topic toen Aryan8 (Sjun) ineens kwam binnenwandelen?
L en S waren er.. hoe heette dat topic?? iets met Acient?
Ja, dat klopt idd, lucy is niet zo schuldig aan dat soort dingen. Maar goed jij weet dat ook weer omdat je lucy gesproken hebt hè, dankzij een telefoonnummer die wij van een anonieme tipgever gekregen hadden.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:50 schreef Stali het volgende:
Oh btw, sjun maakte in ieder geval toendertijd gebruik van de inet verbinding van Lucida he.
Ik geloof nog steeds niet dat Lucida overal vanaf wist. Sjun liep Lucida zelfs een beetje versieren onder een vrouwennaam.
En nu wel echt he? Je kunt je gelijk willen halen en het niet altijd krijgen.quote:
Dat was een vervolg van twee of drie topics van ene acient, wrs dan niet met dezelfde tt.quote:
Ja, dat is het idd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:54 schreef Bluesdude het volgende:
Nationalisme deel 2
het tweede topic Natioalisme met Acient..let op de datum 13 juli 2004
aryan8
aryan 8 meldt zich 14 juli 2004
het was me altijd duidelijk geweest dat hij een sjunkloon was..speciaal ontworpen tegen Ryan3
Ja, die closure is er al geruime tijd toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:54 schreef Stali het volgende:
[..]
En nu wel echt he? Je kunt je gelijk willen halen en het niet altijd krijgen.
Ik vind het wel grappig, maar die gozer is nu nog met jou bezig en hoeveel jaar is het nu geleden?
Laat het wel klaar zijn nu.
let op de datumquote:
Lucy was ook een weasel, maar sjun vind ik ronduit mesjogge en een engerd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt idd, lucy is niet zo schuldig aan dat soort dingen. Maar goed jij weet dat ook weer omdat je lucy gesproken hebt hè, dankzij een telefoonnummer die wij van een anonieme tipgever gekregen hadden.
Klopt dat ging te ver idd, ondanks de tsunami van hypocrisie idd, maar goed daarvan heeft een ieder geleerd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Lucy was ook een weasel, maar sjun vind ik ronduit mesjogge en een engerd.
Maar ik wil best toegeven dat ik die gegevens die indertijd vond op internet niet op msn had moeten verspreiden.
Nu zou ik zoiets ook niet meer doen. Jij was er toen ook redelijk fel op tegen maar ik en nog een user vonden het te hypocriet wat we lazen en hebben dat toen op FOK! geplempt om iets aan te tonen. Het is maar internet, fout, geleerd, klaar. Ik hoef al die bedreigingen niet om een discussie.
Laatste keer dat ik op mijn werk gekeken heb wel. Hij zit je nog te quoten uit 2005 etc.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die closure is er al geruime tijd toch?
Ik weet niet eens of hij nu nog met Ryan3 bezig is trouwens, is dat zo?
Tuurlijk, zelfs Aahtje is een aardige user zonder deze shit..
Ja, moet-ie zelf weten, L doet dat iig niet meer, en zijn bijdragen wil ik toch wel weer zien op dit forum.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op mijn werk gekeken heb wel. Hij zit je nog te quoten uit 2005 etc.
Zeg maar ik ga slapen... maak het niet te laat he.
NJ stopt als FAquote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef NJ het volgende:
We hebben als FA's besloten de POL-SC te sluiten.
En wat houdt dat in?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:05 schreef Mutant01 het volgende:
De "Allah made me funny"- tour is aangekomen in Amsterdam.
Dat zat er al sinds begin april aan te komen.quote:
Geforceerd correcte grappen maken.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:05 schreef Mutant01 het volgende:
De "Allah made me funny"- tour is aangekomen in Amsterdam.
Het sluiten van POLSC? Klopt.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zat er al sinds begin april aan te komen.
Precies. Er is ook nog Theo Maassen.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:40 schreef Autodidact het volgende:
Geloof niet dat dat het enige alternatief is, wel? Niet zo zwart-wit denken.
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Seth Gaikema.
quote:-O, ik ben dol op taalspelletjes. Ik ken alle Seth Gaaikema-woordspelingen uit mijn hoofd.
-U kent alle Seth Gaaikema-woordspelingen uit uw hoofd? Kunt u een voorbeeld geven van een Seth Gaaikema-woordspeling?
-Ja hoor, Ik stond laatst met meneer Gaaikema in Frankrijk. Moet u zich voorstellen: naast mij stond meneer Gaaikema, daarnaast stond ík weer. Ik vroeg aan zo'n Fransman: 'Connaissez-vous Gaaikema?' Die Fransman vroeg: Quel Gaaikema?', waarop ik zei: 'Cet Gaaikema!'
Nou, dat was wel een heel duidelijke Seth-Gaaikema-woordspeling, hé?
Het is zo flauw dat het wel weer grappig is.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Herman Finkers is ondanks zijn braafheid wel aardig te pruimen.
http://www.nu.nl/news/172(...)ngeren_mag_toch.htmlquote:DEN HAAG - De overheid mag toch een databank aanleggen met persoonsgegevens van Antilliaanse en Arubaanse probleemjongeren. Dat heeft de Raad van State woensdag bepaald.
Daarmee vernietigt de hoogste bestuursrechter een uitspraak van de rechtbank in Den Haag, die het gegevensbestand in strijd vond met de Wet bescherming persoonsgegevens.
Plan
Het plan voor een zogeheten verwijsindex Antillianen is al jaren een doorn in het oog van het Overlegorgaan Caribische Nederlanders (OCaN) en de Nederlandse Antillen en Aruba, omdat registratie op basis van etniciteit volgens hen discriminerend is.
OCaN
Het OCaN sprak destijds van een "rassendatabank" en de Nederlandse Antillen kondigden eerder dit jaar nog aan internationale stappen te nemen als Nederland de omstreden verwijsindex gaat gebruiken.
De databank is opgezet door voormalig minister Rita Verdonk (Integratie). Zij wilde Antilliaanse risicojongeren tot de leeftijd van 25 jaar apart in kaart brengen, omdat de groep zeer mobiel is en zich niet altijd inschrijft in het bevolkingsregister.
Proef
Het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) had toestemming verleend voor een proef van twee jaar met de databank. Het OCaN vocht dat met succes aan. Het kabinet ging vervolgens aan de slag met een wetsvoorstel voor een algemenere index van 'risicojongeren', waarbij geen onderscheid naar etnische afkomst wordt gemaakt.
De Raad van State oordeelt nu echter dat het CBP terecht ontheffing heeft verleend om de persoonsgegevens van Antillianen te verwerken. Het college heeft ,,aannemelijk gemaakt dat de problematiek van Antilliaanse risicojongeren ernstiger is dan die van andere risicogroepen''.
Discriminatieverbod
Ook meent de bestuursrechter dat de ontheffing niet in strijd is met het discriminatieverbod en diverse internationale verdragen. Tegen de uitspraak van de Raad van State, die het beroep van het OCaN alsnog ongegrond verklaart, is geen hoger beroep mogelijk.
Hoe lang geef je het, dat al die gegevens op straat liggen?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/172(...)ngeren_mag_toch.html
Dan ga je er voor het gemak van uit dat het ICT-gedeelte van dit project af komt.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:14 schreef Autodidact het volgende:
Hoe lang geef je het, dat al die gegevens op straat liggen?
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik snap echt niet dat er modsmensen zijn die aan de abbo's doen van Danny.
Ze bieden inderdaad niets noemenswaardig extra's. Geen dan zoekfunctie voor alleen abbohouders oid.quote:
Danny zou gewoon een minimum postlengte van 500 karakters o.i.d. moeten instellen voor mensen zonder abonnement.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze bieden inderdaad niets noemenswaardig extra's. Geen dan zoekfunctie voor alleen abbohouders oid.
Dannyquote:Op woensdag 3 september 2008 13:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik snap echt niet dat er mods zijn die aan de abbo's doen van Danny.
*proest*quote:Op woensdag 3 september 2008 13:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan ga je er voor het gemak van uit dat het ICT-gedeelte van dit project af komt.
Nee, de witte kip. En ik verveel me.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:45 schreef Aoristus het volgende:
maar 2 abonnementskneusjes. Valt me nog mee. Het verbaast me niets dat sigme er een van is
Ik hoop dat dat biertje minder per maand ergens toe leidtquote:Op woensdag 3 september 2008 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat ga ik verklikken bij de baas, dat jij dat gezegd hebt, want dat wordt keihard aangepakt, opmerkingen die abonnementhouders in sneu daglicht stellen.
Dat is toch 1 op de 2, recidivistquote:Op woensdag 3 september 2008 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
Boeie, ik heb 16 notes, waarvan ik weet dat de helft nergens op slaat.
Moet je je maar gedragen in NWS.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:52 schreef Aoristus het volgende:
zeg Rock, 22 notes, is het niet eens tijd dat we gingen praten?
Dat wist Aaah inderdaad niet en is ofwel na mijn publicatie van password gebeurd door iemand anders ofwel is het uit een hele dikke duim gezogen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat klompendanser dus de dochter van yvonne smerig benaderd had oid, volgens mij. En dat wist Aah niet.
Hilarisch dit!!!!! Het werkt inderdaad nog steeds.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef sigme het volgende:
Vanaf nu gaat sigme uit de kloonscan komen als een kloon van klompendanser.
Nee, fout.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bedankt sigme, het mysterie is wrs ontrafeld, kloon van S en L.
PM je banknummer maar, krijg je die 4,50 ¤ van me terug..
Dat geloof ik ook, Lucida is geen internetexpert, sjun wel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:50 schreef Stali het volgende:
Oh btw, sjun maakte in ieder geval toendertijd gebruik van de inet verbinding van Lucida he.
Ik geloof nog steeds niet dat Lucida overal vanaf wist. Sjun liep Lucida zelfs een beetje versieren onder een vrouwennaam.
Omdat mods juist betaald zouden moeten worden door Danny of omdat je niet gelooft in sponsoring?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik snap echt niet dat er mods zijn die aan de abbo's doen van Danny.
Het ligt er allemaal prima bij in die sloot.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, fout.
Ik weet dat ik niet sjun ben en ook niet Lucida (en dat weten sjun en Lucida ook).
Waar het misgaat in de kloonscanner is de koppeling van een ip-adres, dat echter een veelgebruikt ip-adres was zoals je met admunster of zoiets door iedereen in de hele wereld kunt gebruiken. Wellicht dat daar een match kwam op sjun en/of Lucida. Maar wrs ook met Sjaak, Harrie, Anita, Ryan3, Stali etc.....
Ik was Klompendanser, ik weet dat, omdat ik die kloon heb gemaakt. Geloof het wel of niet, maar er is geen enkel bewijs dat sjun en/of Lucida hier iets mee te maken had.
Misschien geen Myth busted, maar toch....
Ach, sommige beweringen blijven wat hardnekkig.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het ligt er allemaal prima bij in die sloot.
Je beweert dus in feite dat S en L dezelfde proxy, als S en L en hun vele klonen zijnde, gebruikten als jij met je kloon KD (en die je alleen met je kloon gebruikte, anders was je als Aah later ook geband geweest als kloon van S en L net als Sater); dwz dezelfde proxy uit al die honderden beschikbare proxies en nog wel onafhankelijk van elkaar? Ik weet niet wat Occam's razor daar van vindt, Aah.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, fout.
Ik weet dat ik niet sjun ben en ook niet Lucida (en dat weten sjun en Lucida ook).
Waar het misgaat in de kloonscanner is de koppeling van een ip-adres, dat echter een veelgebruikt ip-adres was zoals je met admunster of zoiets door iedereen in de hele wereld kunt gebruiken. Wellicht dat daar een match kwam op sjun en/of Lucida. Maar wrs ook met Sjaak, Harrie, Anita, Ryan3, Stali etc.....
Ik was Klompendanser, ik weet dat, omdat ik die kloon heb gemaakt. Geloof het wel of niet, maar er is geen enkel bewijs dat sjun en/of Lucida hier iets mee te maken had.
Wij hebben gewoon gepost zonder proxygeneuzel en hebben ook geen ban opgelopen. Maar volgens jouw theorie zou met de ban van klompendanser d.m.v. die klonenscan ook gedag zijn gezwaaid aan Sjun, Lucida, Speedfreak1, Omara, Bela en noem ze maar op en dus kennelijk ook aan Aaah en dat is allemaal niet gebeurd he?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, fout.
Waar het misgaat in de kloonscanner is de koppeling van een ip-adres, dat echter een veelgebruikt ip-adres was zoals je met admunster of zoiets door iedereen in de hele wereld kunt gebruiken. Wellicht dat daar een match kwam op sjun en/of Lucida. Maar wrs ook met Sjaak, Harrie, Anita, Ryan3, Stali etc.....Ik was Klompendanser, ik weet dat, omdat ik die kloon heb gemaakt. Geloof het wel of niet, maar er is geen enkel bewijs dat sjun en/of Lucida hier iets mee te maken had.
Ja maar het klopt dus niet wat je hierboven schrijft? Dat zie je dan toch zelf ook wel.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Iemand van de FA's beweert in de notes dat het een kloon van sjun en Lucida was. Die bewering is onjuist.
Ik probeer alleen een verklaring te vinden waarom een FA zoiets beweert, maar het uitgangspunt kan nooit die bewering zijn, omdat die niet aangetoond feitelijk is.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja maar het klopt dus niet wat je hierboven schrijft? Dat zie je dan toch zelf ook wel.
Sluit het eens mooi af, wil je?.
Op 28 april 2005 is KD geband, dat is 2 dagen na jullie weekban vanwege jullie gedrag in dat Holocaustontkenningstopic, alle kloontjes met hetzelfde ip-nummer als dat van S en L werden toen opgeruimd. Jij kon een week later terugkomen, omdat je niet gekloond had, S en L liepen verlenging op wegens talloos klonen. En nu beweer jij dat jij in die week, 2 dagen na je weekban, dus gekloond hebt met hetzelfde ip-nummer als waaronder S en L al die tijd al bezig waren en na die ban met al hun kloontjes?quote:Op donderdag 4 september 2008 00:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik probeer alleen een verklaring te vinden waarom een FA zoiets beweert, maar het uitgangspunt kan nooit die bewering zijn, omdat die niet aangetoond feitelijk is.
Waar staat dat dat met hetzelfde ip-adres was? Dat was een suggestie van mij, maar de FA's beweren hooguit dat het een kloon van sjun en lucida was, zonder verdere onderbouwing.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op 28 april 2005 is KD geband, dat is 2 dagen na jullie weekban vanwege jullie gedrag in dat Holocaustontkenningstopic, alle kloontjes met hetzelfde ip-nummer als dat van S en L werden toen opgeruimd. Jij kon een week later terugkomen, omdat je niet gekloond had, S en L liepen verlenging op wegens talloos klonen. En nu beweer jij dat jij in die week, 2 dagen na je weekban, dus gekloond hebt met hetzelfde ip-nummer als waaronder S en L al die tijd al bezig waren en na die ban met al hun kloontjes?
Lijkt me onwaarschijnlijk.
Eens te meer heb je de wereld gered.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is afletteren op grootboekrekeningen?
Aflettteren is eigenlijk het `afvinken´ van mutaties op een grootboekrekening die bij elkaar horen.
Bijvoorbeeld: u heeft EUR 100,- opgenomen. De ontvangst in de kas wordt geboekt als: kas, aan kruisposten. De afschrijving van de bank wordt geboekt als: kruisposten, aan bank.
De twee mutaties op de rekening kruisposten kunnen tegen elkaar worden afgeletterd, immers de boeking is volledig en heeft geen toegevoegde waarde meer op het saldo van de grootboekrekening kruisposten. In het verleden werd bij beide mutaties op de rekening kruisposten een letter gezet om aan te geven dat die posten bij elkaar hoorden.
Het doel hiervan is om een verklaring van het saldo van een rekening te krijgen.
Daar ben ik me van bewust.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Eens te meer heb je de wereld gered.
Zolang je vrouw maar niet op je schoonmoeder lijkt.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nu.nl/news/172(...)len_op_vader%27.html
Ik moet er niet aandenken om op m'n schoonpa te lijken.
http://www.washingtonpost(...)AR2008090300523.htmlquote:Helicopters carried U.S. and Afghan commandos many miles into Pakistan on Wednesday to stage the first U.S. ground attack against a Taliban target inside the country, Pakistani officials said. At least 20 local people died in the raid, according to the officials.
Pakistan filed a formal protest with the U.S. government, which had no comment on what appeared to be a new escalation of U.S. pressure on Taliban and al-Qaeda sanctuaries in Pakistan's mountainous border regions.
Neem maar eens een vrije dag.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is afletteren op grootboekrekeningen?
Aflettteren is eigenlijk het `afvinken´ van mutaties op een grootboekrekening die bij elkaar horen.
Bijvoorbeeld: u heeft EUR 100,- opgenomen. De ontvangst in de kas wordt geboekt als: kas, aan kruisposten. De afschrijving van de bank wordt geboekt als: kruisposten, aan bank.
De twee mutaties op de rekening kruisposten kunnen tegen elkaar worden afgeletterd, immers de boeking is volledig en heeft geen toegevoegde waarde meer op het saldo van de grootboekrekening kruisposten. In het verleden werd bij beide mutaties op de rekening kruisposten een letter gezet om aan te geven dat die posten bij elkaar hoorden.
Het doel hiervan is om een verklaring van het saldo van een rekening te krijgen.
Spore is deze week gereleased.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
Geen leuke diplomatie/strategie/basebuilding game meer tegenwoordig?
Hij ligt al twee dagen ingepakt op mijn bureau. Ik moet 'em nog daar vandaan halen.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
Spore is deze week gereleased.
Hoe dom moet je zijn om ziekenbroeders te hinderen die je vriend/familie proberen te redden?quote:
Probeerden ze niet te voorkomen dat de 'tegenstander' hulp kreeg?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe dom moet je zijn om ziekenbroeders te hinderen die je vriend/familie proberen te redden?![]()
![]()
Nee, ze riepen iets als "als hij dood gaat ben jij de volgende".quote:Op donderdag 4 september 2008 20:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Probeerden ze niet te voorkomen dat de 'tegenstander' hulp kreeg?
ik ben dus een fok-allochtoon.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:29 schreef Wheelgunner het volgende:
Klopt het overigens dat de fok!-allochtonen een buitensporig groot aantal notes hebben in vergelijking met de arische fokkers?
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ze riepen iets als "als hij dood gaat ben jij de volgende".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |