Wij hebben gestreden voor meer openheid en die is er nu: de rekening van Danny is geopend .quote:Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Nee, in ernst. Ik ben er helemaal niet naar om die oude zaken te heropenen, maar toch, ik heb die ban nooit begrepen. Als reden werd er opgegeven: 'gezeur in Fb'.
Aaahikwordgek hoort dit te weten, want die werd toen ook geband.
Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag:quote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die zal commercieel veel aantrekkelijker zijn.![]()
Verder zal de notesmarkt een ontwikkeling doorgaan, details ga je ook voor betalen.
Premium notes, golden notes en common notes, dat soort zaken.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:46 schreef sigme het volgende:
Danny, er zijn ook 'verwijderde' notes. Een admin kan minstens zien *dat* er verwijderde notes zijn, en ik denk dat de admin dan ook wel de inhoud ervan kan zien. Hoe zit het daarmee?
Netjes, noem een rekeningnummer en maak mij Che Guevara van fok!quote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef NJ het volgende:
Dat wordt dokken, aaah.
Je wilt worden doodgeschoten in Bolivia?quote:Op maandag 1 september 2008 21:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Netjes, noem een rekeningnummer en maak mij Che Guevara van fok!
Spreekwoordelijk gezien, ja. Als dat het offer moet zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 21:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Je wilt worden doodgeschoten in Bolivia?
Als blijkt dat de handel in notes zwendel is, dan zwaait er wat voor Danny....quote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag:
[..]
Controleer het maar eens..quote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als blijkt dat de handel in notes zwendel is, dan zwaait er wat voor Danny....
Dat toevoegsel.quote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag:
[..]
Ik zou nu zo graag zeggen: 'Jongens, op SBS6 wordt een geweldige film uitgezonden', om weinig subtiel, maar zeer effectief het onderwerp van gesprek een andere richting in te duwen. Maar ik zie alleen Flightplan.quote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wij hebben gestreden voor meer openheid en die is er nu: de rekening van Danny is geopend .
Het ging om verzamelen van notes en een hype te creëren zodat mensen voor inzage zouden betalen. Snap het dan toch!
Hoe zit het daarmee?quote:
Ik zie inderdaad twee verwijderde notes en één welkom-note bij jouquote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Controleer het maar eens..
Ik heb 1 note (nu), en mij is ooit gezegd dat er 2 "verwijderde" notes zichtbaar zijn. Een admin zei dat, dus blijkbaar kan een admin die wel (in)zien.
Hoe kan ik dat controleren? Dat kan alleen met het platinum abbo.quote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Controleer het maar eens..
Ik heb 1 note (nu), en mij is ooit gezegd dat er 2 "verwijderde" notes zichtbaar zijn. Een admin zei dat, dus blijkbaar kan een admin die wel (in)zien.
Dat nieuwe programma van Max Westerman was er net op. Nog gezien toevallig?quote:Op maandag 1 september 2008 21:55 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Ik zou nu zo graag zeggen: 'Jongens, op SBS6 wordt een geweldige film uitgezonden', om weinig subtiel, maar zeer effectief het onderwerp van gesprek een andere richting in te duwen. Maar ik zie alleen Flightplan.
Nee, die notes krijg je niet te zien bij opvragen. Mag dat? Het is immers een wettelijke verplichting dat dossier (tegen administratiekosten) geheel aan de persoon te leveren? Wat verwijderd is maar niet weg.. maakt deel uit van mijn notes. Ik wil ze zien.quote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad twee verwijderde notes en één welkom-note bij jou
Voor zover ik het weet krijg je die notes niet te zien bij het opvragen van je notes.
Na SBS was ik al afgehaakt, na die Hart van Nederland-uitzendingen tussen de James Bondfilms heb ik ze nooit meer vergeven.quote:Op maandag 1 september 2008 21:55 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Ik zou nu zo graag zeggen: 'Jongens, op SBS6 wordt een geweldige film uitgezonden', om weinig subtiel, maar zeer effectief het onderwerp van gesprek een andere richting in te duwen. Maar ik zie alleen Flightplan.
Ze zijn toch verwijderd?quote:Op maandag 1 september 2008 21:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, die notes krijg je niet te zien bij opvragen. Mag dat? Het is immers een wettelijke verplichting dat dossier (tegen administratiekosten) geheel aan de persoon te leveren? Wat verwijderd is maar niet weg.. maakt deel uit van mijn notes. Ik wil ze zien.
Dat is best wel een probleem met de huidige wetgeving. Die is gebaseerd op een papieren dossier waarin verwijderd ook echt verwijderd is. Bij een digitaal dossier ligt dat gecompliceerder. In dit geval blijft de data behouden en is er zelfs een interface om ze te zien. Maar aan de andere kant kan het zo zijn bij een digitaal medisch dossier dat geen enkele arts, verpleger of ziekenhuisdirecteur toegang heeft tot een verwijderd item, maar dat het voor de systeembeheerder met root-acces wél mogelijk is om bepaalde zaken te zien. Is het dan ook nog onderdeel van je dossier?quote:Op maandag 1 september 2008 21:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, die notes krijg je niet te zien bij opvragen. Mag dat? Het is immers een wettelijke verplichting dat dossier (tegen administratiekosten) geheel aan de persoon te leveren? Wat verwijderd is maar niet weg.. maakt deel uit van mijn notes. Ik wil ze zien.
Niet voor admins..quote:
Dat lijkt me hier niet zo aan de orde, bedoelde notes zijn gewoon inzichtelijk voor gewone admins. Niks geen speciale reddingoperaties van iets dat er eigenlijk niet meer is.quote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is best wel een probleem met de huidige wetgeving. Die is gebaseerd op een papieren dossier waarin verwijderd ook echt verwijderd is. Bij een digitaal dossier ligt dat gecompliceerder. In dit geval blijft de data behouden en is er zelfs een interface om ze te zien. Maar aan de andere kant kan het zo zijn bij een digitaal medisch dossier dat geen enkele arts, verpleger of ziekenhuisdirecteur toegang heeft tot een verwijderd item, maar dat het voor de systeembeheerder met root-acces wél mogelijk is om bepaalde zaken te zien. Is het dan ook nog onderdeel van je dossier?
Voor jou en mij.quote:Op maandag 1 september 2008 22:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat lijkt me hier niet zo aan de orde, bedoelde notes zijn gewoon inzichtelijk voor gewone admins. Niks geen speciale reddingoperaties van iets dat er eigenlijk niet meer is.
Het verschil tussen notes-die-user-niet-kan-lezen-maar-mods-wel en notes-die-user-niet-kan-lezen-maar-admins-wel is gradueel, en niet vergelijkbaar met in bits & bytes gravende techneuten.
Nee, ik heb naar deze man gekeken, op 2.quote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat nieuwe programma van Max Westerman was er net op. Nog gezien toevallig?
Dus verkeerd omschreven, dat is niet goed. Verwijderd moet ook echt verwijderd zijn. De inzage waar je voor betaalt is dus eigenlijk maar een deel?quote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet voor admins..
Dus nee, niet verwijderd. Alleen leesrechten voor mods verwijderd. En voor de user zelf..
De mogelijkheid is er al jaren. In verband met de wettelijke verplichting inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Reya het volgende:
Maar, als ik het goed begrijp, is die mogelijkheid er gekomen omdat er een wettelijke verplichting toe bestaat? Of mis ik de clou helemaal?
Halfquote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Reya het volgende:
Maar, als ik het goed begrijp, is die mogelijkheid er gekomen omdat er een wettelijke verplichting toe bestaat? Of mis ik de clou helemaal?
[Deel 937]Parabrellaquote:Op maandag 1 september 2008 22:15 schreef sigme het volgende:
Doe mij de inhoud van die verwijderde notes, NJ, en dan kan ik zien of ze nutteloos waren, of onzin, of niet langer relevant.
Die welkomstnote van mij is dat zeker, en altijd geweest, en zo zijn er heeeeeel veel niet verwijderde notes nutteloos, onzin, of niet relevant. Sommige mods slowchatten via de notes (SHE).
Nutteloosheid, onzingehalte en achterhaaldheid kan dus geen erg sterk onderscheidend criterium zijn..
Ik zie het al: Je hebt het plus abo, je moet naar platinum. Dat had ik toch al gezegd?quote:Op maandag 1 september 2008 22:15 schreef sigme het volgende:
Doe mij de inhoud van die verwijderde notes, NJ, en dan kan ik zien of ze nutteloos waren, of onzin, of niet langer relevant.
Die welkomstnote van mij is dat zeker, en altijd geweest, en zo zijn er heeeeeel veel niet verwijderde notes nutteloos, onzin, of niet relevant. Sommige mods slowchatten via de notes (SHE).
Nutteloosheid, onzingehalte en achterhaaldheid kan dus geen erg sterk onderscheidend criterium zijn..
Ghehehe, ponskaart.quote:Op maandag 1 september 2008 22:17 schreef NJ het volgende:
[..]
[Deel 937]Parabrella
Dat is er één van. Kennelijk terecht verwijderd omdat die hele post niet notewaardig is.
Ja, die zal Lucille wel verwijderd hebben. In elk geval had die d'r verdomde snel die post bij, ooit. Dus dat er een note naar die post leidde, vermoedde ik al.quote:Op maandag 1 september 2008 22:17 schreef NJ het volgende:
[..]
[Deel 937]Parabrella
Dat is er één van. Kennelijk terecht verwijderd omdat die hele post niet notewaardig is.
quote:Wat ik zelf nou niet echt handig vindt dat is aanbieden om iemand een
mailadres te geven zodat hij zich opnieuw kan registreren. Als een
account door wat voor reden dan ook door de shredder gaat dan zijn
daar redenen voor. Dus de opmerking die je hier plaatst is niet echt
handig:
[Deel 937]Parabrella
Maar voor ons niet en daarom is hij verwijderd. Dat is namelijk het doel van dit 'dossier'.quote:Op maandag 1 september 2008 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, die zal Lucille wel verwijderd hebben. In elk geval had die d'r verdomde snel die post bij, ooit. Dus dat er een note naar die post leidde, vermoedde ik al.
Die note was wel degelijk interessant.. voor mij. Ik kan 'm wel gaan timen. Tafkahs?
Welk wetsartikel bevat bewaarplicht van opmerkingen van moderators over users op een internetforum?quote:Op maandag 1 september 2008 22:16 schreef NJ het volgende:
De mogelijkheid is er al jaren. In verband met de wettelijke verplichting inderdaad.
Mij ook, maar ik heb er geen verstand van en niets over te zeggen dus ik zou het niet weten.quote:Op maandag 1 september 2008 22:29 schreef Reya het volgende:
Automatische inzage van de niet-verwijderde notes en aanvullend - op verzoek - handmatig een transcript van de verwijderde notes verstrekken lijkt me een redelijk compromis.
Je kunt het natuurlijk altijd suggereren bij je meerderenquote:Op maandag 1 september 2008 22:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik heb er geen verstand van en niets over te zeggen dus ik zou het niet weten.
Persoonsgebonden gegevens - valt dit onder.quote:Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welk wetsartikel bevat bewaarplicht van opmerkingen van moderators over users op een internetforum?
Dus ik mag ook een wettelijk dagboeken van andere mensen inzien als ze over mij schrijven?quote:Op maandag 1 september 2008 22:33 schreef sigme het volgende:
Persoonsgebonden gegevens - valt dit onder.
A, B.quote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dus ik mag ook een wettelijk dagboeken van andere mensen inzien als ze over mij schrijven?
Dagboek =! persoonsgebonden gegevens.quote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dus ik mag ook een wettelijk dagboeken van andere mensen inzien als ze over mij schrijven?
Succesquote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En morgen een nieuwe training geven. Altijd spannend, zo'n eerste keer.
Henk is een stommerd want hij doet boos tegen Jantje. (note)quote:
Plaats het eens in de context.quote:Op maandag 1 september 2008 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Henk is een stommerd want hij doet boos tegen Jantje. (note)
Henk is een stommerd want hij heeft met Treesje gezoend. (dagboek)
Hij is in januari pas weer terug, dat kan 2009 zijn, maar ook later.quote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
Waar gaat Apropos naartoe? Ik krijg nog geld van hem.
Altijd al een reden gezocht om Apropos een permban aan te kunnen smeren.quote:Op maandag 1 september 2008 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij is in januari pas weer terug, dat kan 2009 zijn, maar ook later.
Feit is dat dan de POL SC niet meer bestaat. Afgekocht voor 100 euro, omdat het kan.
Dat klopt, tot die tijd beheer ik z'n kamer. En z'n vriendin. En z'n geld. En z'n account.quote:Op maandag 1 september 2008 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij is in januari pas weer terug, dat kan 2009 zijn, maar ook later.
Feit is dat dan de POL SC niet meer bestaat. Afgekocht voor 100 euro, omdat het kan.
Je zou diens notes eens moeten opvragen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Je zou diens notes eens moeten opvragen.
Zit een hilarische van Tafkahs tussen:LOL!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Niemand wilde maar geloven dat ik achter ponskaart zat, nog steeds niet geloof ik.
Harrie was een ramp als mod, daarna werd die eigenlijk best een toffe gast.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
Jij zat achter klompendansert toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
LOL!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Niemand wilde maar geloven dat ik achter ponskaart zat, nog steeds niet geloof ik.
Harrie was een ramp als mod, daarna werd die eigenlijk best een toffe gast.
Klompendansert inderdaad ook, ponskaart was alleen in het leven geroepen, omdat ik naar mijn mening onterecht geband was door toedoen van het toenmalige regime van mods.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij zat achter klompendansert toch?
Dat geloof ik idd nog steeds niet.
102 notes maar trouwens?
Aardig wat kloons heb je gehad dan, hoewel ik dat van kd dus niet geloof.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Klompendansert inderdaad ook, ponskaart was alleen in het leven geroepen, omdat ik naar mijn mening onterecht geband was door toedoen van het toenmalige regime van mods.![]()
102 inderdaad, jij hebt er meer?
Mijn god, nu zie ik het pas, jij bent ook al zo'n betalende fokker.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aardig wat kloons heb je gehad dan, hoewel ik dat van kd dus niet geloof.
Nee, ik heb er 72 vergaard vanaf december 2002 (toen werd dit systeem wrs ingevoerd, denk ik).
Ik ben alleen nogal onthutst van de kleingeestigheid die uit mijn verzamelde notejes blijkt. Hij was het verplicht, maar eigenlijk had Danny ze niet moeten vrijgeven. Je bekijkt Fok!, en de moderators, nu ineens met geheel andere ogen toch...
Och, meer om een bijdrage te geven is dat.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn god, nu zie ik het pas, jij bent ook al zo'n betalende fokker.![]()
Mijn kloons waren op ponskaart na allemaal zeer openlijk en hadden een vooropgesteld doel. Over jouw klonen komen we ook nog wat te weten of zit dat nog te diep bij je?
Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Och, meer om een bijdrage te geven is dat.
Mijn kloontjes heb ik allemaal een keer opgebiecht ooit hoor. Maakte er gebruik van in 2002, 2003; een dood enkele keer daarna.
Staal was de voornaamste. De rest was zo nietszeggend dat ik zou moeten zoeken naar die post ik waarin mijn kloontjes opbiechtte om me eigenlijk voor de geest te halen welke kloontjes ik ook al weer had.
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=37564quote:Maandagavond begint op het Westergas-terrein met een grootste opening het Ramadan Festival. Staatssectretaris Ahmed Aboutaleb zal het festival openen en ook burgemeester Cohen is van de partij.
Ik dacht ook dat de ramadan een periode van soberheid was....quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=37564
Beetje raar om traditionele religieuze gebruiken zo in het openbaar bestuur te verweven....
Soberheid? Neuh niet specifiek soberheid. Overigens past het Ramadan Festival heel mooi in de religieuze traditie/gedachte van de Ramadan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat de ramadan een periode van soberheid was....
Aboutaleb opent dat ramadan festival, dat betekent toch niet dat de ramadan verweven is in ons openbaar bestuur?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Beetje raar om traditionele religieuze gebruiken zo in het openbaar bestuur te verweven....
Blijft nog de vraag wat Cohen en Aboutaleb daarmee van doen hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Soberheid? Neuh niet specifiek soberheid. Overigens past het Ramadan Festival heel mooi in de religieuze traditie/gedachte van de Ramadan.
Naar die kloontjes? Ik zou niet weten hoe ik die post kan vinden, die is voor 1/1/2005 gezet, volgens mij.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik ga misschien ook nog wel eens wat bijdragen, maar eerst moet er dan een harde garantie komen dat betalende users ook betere performance krijgen. En natuurlijk openheid van zaken. Dat van die notes is een leuke start.
Waarom zouden Cohen en Aboutaleb er niet bij mogen zijn dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Blijft nog de vraag wat Cohen en Aboutaleb daarmee van doen hebben.
Nog een paar jaar en het Ramadan-festival vervangt Lowlands en Pinkpop...
Ik las er vanochtend een artikeltje over in de Metro. Daar lijkt altijd de klassieke misvatting te bestaan dat 'de autochtone Nederlander' veel waarde hecht aan Christelijke tradities en gebruiken en er behoefte is aan begrip van 'elkaars religieuze tradities', terwijl Nederland de laatste decennia toch vrij areligieus is geworden.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Scheiding van Staat en Kerk (religie).quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zouden Cohen en Aboutaleb er niet bij mogen zijn dan?
De Koningin houdt nb een toespraak met Kerstmis.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Scheiding van Staat en Kerk (religie).
Om die notes heb ik altijd erg moeten lachen, als ze je willen naaien dan naaien ze je, notes of geen notes.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Naar die kloontjes? Ik zou niet weten hoe ik die post kan vinden, die is voor 1/1/2005 gezet, volgens mij.
Ik denk dat dat soort dingen moeilijk zal zijn, iedereen zit op hetzelfde serverpark natuurlijk. Je kunt ook gewoon geband worden, en bepaalde modjes zullen doorgaan met hun noeste maar trieste arbeid om je van notejes te voorzien...
Ja, zal wel, maar het blijft krom.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De Koningin houdt nb een toespraak met Kerstmis.
En dit is geen toespraak, dit is een lintje doorknippen.
|Ik was er ook nooit benieuwd naar, maar voor de prijs van een onderbroek bij de Zeeman wordt het al te eenvoudig gemaakt om de verleiding niet te weerstaan. En idd het niveau van die notes is ook ongeveer gelijk aan een onderbroek bij de Zeeman, hoor. Vreemd dat bepaalde types eraan meewerken, in ruil voor ene kleurtje.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Om die notes heb ik altijd erg moeten lachen, als ze je willen naaien dan naaien ze je, notes of geen notes.
Ik wist overigens niet dat Danny blijkbaar een verplichting gekregen heeft om die notes (dossiers) te openbaren al dan niet tegen een redelijke vergoeding.
Het festival is vorig jaar al geopend door Vogelaar en Cohen heeft al lang aangegeven dat hij het als 'bindmiddel' ziet. Dit festival wordt gezien als onderdeel van het integratiebeleid. Ik denk dat een gebruik dat mensen duidelijk langs religieuze lijnen en afkomst scheidt hier bij helpt, maar je zou aan de andere kant kunnen verwachten dat moslims er geen zin in hebben dat een religieus gebruik gepolitiseerd wordt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aboutaleb opent dat ramadan festival, dat betekent toch niet dat de ramadan verweven is in ons openbaar bestuur?
Och, zolang de ramadan niet verweven is in ons openbaar bestuur, valt alles mede.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, zal wel, maar het blijft krom.
Dat de koningin het doet maakt het ok?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De Koningin houdt nb een toespraak met Kerstmis.
En dit is geen toespraak, dit is een lintje doorknippen.
Ik kan mij vaag nog wel een discussie over die notes en juridische consequenties herinneren. Volgens mij was Fok toen nogal optimistisch over hun eigen gelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
|Ik was er ook nooit benieuwd naar, maar voor de prijs van een onderbroek bij de Zeeman wordt het al te eenvoudig gemaakt om de verleiding niet te weerstaan. En idd het niveau van die notes is ook ongeveer gelijk aan een onderbroek bij de Zeeman, hoor. Vreemd dat bepaalde types eraan meewerken, in ruil voor ene kleurtje.
Trouwens heb wel enorm moeten lachen om sommige notejes.
Ja, ik las ergens dat Danny een uitvoerige correspondentie heeft onderhouden met het CPB, het College Bescherming Persoonsgegevens, hieromtrent. Dat hij die notes idd dient aan te bieden tegen adminstratieve kosten en dat-ie dan de hoogst mogelijke administratieve vergoeding kiest.
Ik denk dat dit louter een cultureel evenement is. Vrij neutraal. Draait een beetje om eten enzo, wat ik begrijp.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het festival is vorig jaar al geopend door Vogelaar en Cohen heeft al lang aangegeven dat hij het als 'bindmiddel' ziet. Dit festival wordt gezien als onderdeel van het integratiebeleid. Ik denk dat een gebruik dat mensen duidelijk langs religieuze lijnen en afkomst scheidt hier bij helpt, maar je zou aan de andere kant kunnen verwachten dat moslims er geen zin in hebben dat een religieus gebruik gepolitiseerd wordt.
Ja, zou kunnen. Van de andere kant moeten bestuurders misschien weer eens terug naar hun kerntaken, zoals bijvoorbeeld besturen. Als eenmaal alle religiën/geloofsovertuigingen/levensovertuigingen zo'n aanspraak maken op openbare bestuurders dan komen ze daar niet meer aan toe....quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Och, zolang de ramadan niet verweven is in ons openbaar bestuur, valt alles mede.
In de toekomst zul je iets dergelijks ook vaker zien trouwens. Ik bedoel onze medeburgers met het Islamitisch geloof zullen steeds vaker op deze manier om erkenning vragen.
In jouw optiek is dan ook verwevenheid tussen openbaar bestuur en traditionele religieuze gebruiken opgetreden? Het is dan toch geen nieuw feit als Aboutaleb het ramadan festival opent?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:32 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat de koningin het doet maakt het ok?
Ja en ja.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In jouw optiek is dan ook verwevenheid tussen openbaar bestuur en traditionele religieuze gebruiken opgetreden? Het is dan toch geen nieuw feit als Aboutaleb het ramadan festival opent?
Het is niet zo dat die lui alleen maar lintjes doorknippen, toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Van de andere kant moeten bestuurders misschien weer eens terug naar hun kerntaken, zoals bijvoorbeeld besturen. Als eenmaal alle religiën/geloofsovertuigingen/levensovertuigingen zo'n aanspraak maken op openbare bestuurders dan komen ze daar niet meer aan toe....
Hoezo dat tweede ja?quote:
Ja, dit is niet nieuw, al zie ik wel een trend van politici -sinds de jaren '90- om hun religie in het openbaar te belijden en te betrekken in het bestuur. Balkenende op de EO-jongerendag en het Flevo-festival, op de internationale tv de ongelovigen nog een veeg uit de pan geeft, Een minister die bewust op tv gospelliedjes zingt, Marcouch bepleit het doceren van het creationisme en theologische discussies in de politiek uitvecht. Het komt overigens vooral uit Christelijke hoek.quote:
Ik ben nog niet benaderd door Danny of een FA voor de afwikkeling.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo dat tweede ja?
Ik ga trouwens nokken, zie het later wel.
Dit is de laatste pol-sc btw? Of is dat een garpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |