Hoe komt iedereen er toch bij dat we geen linksbuiten hebben? Dat is Bouaouzan toch? Die jongen is nota bene links..quote:Op maandag 1 september 2008 17:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Eens met de topictitel, hoewel we op dit moment geen enkele linksbuiten in de selectie hebben..
Collins John lijkt natuurlijk een echte aanwinst, ondanks zijn conditie, fysieke gesteldheid etc. Voor de spelers die zijn vertrokken hebben we waardige vervangers weten te halen:
Muslu - Dani Fernandez
Holman - Schöne
Vadocz - Radomski
Bobson - Bouaouzan
Olsson - Zomer
Lens - John
Ga ik niet meer vanuit. Ik ben ook wel tevreden zo eigenlijk.quote:Op maandag 1 september 2008 17:56 schreef endr0me het volgende:
Het geld van Leonardo ligt er nog, er kan zomaar nog een aankoop komen
transfermarkt.de zegt linksbenig en linksbuiten.quote:Op maandag 1 september 2008 17:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Bouaouzan is toch rechtsbenig en rechtsbuiten, tenminste, dat lees ik overal.. Niet dus?
quote:Op maandag 1 september 2008 18:00 schreef Strooper het volgende:
[..]
transfermarkt.de zegt linksbenig en linksbuiten.
Ja ben benieuwd. Leonardo er nu nog bij lijkt me eerlijk gezegd overbodig.quote:Op maandag 1 september 2008 18:10 schreef De_Hypotheker het volgende:
De mannen van forzanec.nl sturen wat berichten de wereld in over nog een mogelijke aankoop (zie sv-forum).
Dus mogelijk toch nog een verrassing vanavond...
Tja, dit zegt natuurlijk ook nog niets.quote:Op maandag 1 september 2008 21:04 schreef -J-D- het volgende:
maa. 1 september 2008
Rond de wedstrijd Jong NEC – Jong De Graafschap hebben wij te horen gekregen dat er na alle waarschijnlijkheid geen nieuwe spelers meer bij zullen komen. NEC gaat er vanuit de ie op dit moment compleet is. De komende uren kunnen we dus rustig op de bank gaan liggen zonder te moeten stressen dat we morgen Wisgerhof, Babos of El-Akchaoui kwijt zijn!
Volgens mij stond hij vorig jaar ook tegenover Muslu.quote:Op maandag 1 september 2008 18:00 schreef Strooper het volgende:
[..]
Heeft NEC mooi aan het lijntje gehouden. Is NEC er uiteindelijk, op het allerlaatste moment uit met Ajax, gaat-ie nog eens onderhandelen over vanallesquote:Op maandag 1 september 2008 23:54 schreef endr0me het volgende:
Leonardo schijnt zelf de transfer geblokkeerd te hebben op persoonlijke eisen
bron: de telegraaf
Hij tacklet in ieder geval met rechts:quote:Op maandag 1 september 2008 18:00 schreef Strooper het volgende:
[..]
Oké, iets te enthousiast. Ik heb géén scc, géén clubcard en ook géén uitkaart (of die van twee jaar geleden moet nog geldig zijn...). Ik kan dus geen kaartje kopen... :Squote:Op dinsdag 2 september 2008 17:29 schreef Dutch_Courage het volgende:
Heel waarschijnlijk toch naar Boekarest!
Mijn clubcard van twee jaar geleden is nog gewoon geldig hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:38 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Oké, iets te enthousiast. Ik heb géén scc, géén clubcard en ook géén uitkaart (of die van twee jaar geleden moet nog geldig zijn...). Ik kan dus geen kaartje kopen... :S
Kan gewoon via internet, heb ik zaterdagochtend ook gedaan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:46 schreef J-heronimus het volgende:
Deze week even kaartje halen voor Boekarest, wil wel gewoon op me eigen plekkie zitten eigenlijk.
Ja, maar zelfs die heb ik niet. Zaterdag pas aangevraagd. Beetje dom, maarja...quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:12 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Mijn clubcard van twee jaar geleden is nog gewoon geldig hoor.
Lijkt me dat er kaarten genoeg te krijgen zijn in Boekarest. Vaak nog (veel) goedkoper ook.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:28 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs die heb ik niet. Zaterdag pas aangevraagd. Beetje dom, maarja...
Zo even bellen of er iets geregeld kan worden ofzo.
Nou, dan heb ik toch echt "pech" want ik heb zojuist geboekt. Woendag vertrekken vanaf Brussel en op vrijdag weer terug. Hotel regelen we morgen, evenals een kaartje. Kost me een lieve stuiver maar ik had Wisla al gemist, dat gaat me geen tweede keer gebeuren. Nu nog hopen dat NEC niet met 4-0 het schip in gaat de 18e, anders is de heen wedstrijd ook zo saai.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:20 schreef MrKawada het volgende:
Ik zou niet naar Boekarest gaan want NEC gaat eraan
Ik weet het niet, dat stadion is niet zo heel erg groot hč. En het is ook wel een van de grotere clubs, plus het is een Europese wedstrijd. En ach, voor die 20,- euro die je hier betaalt...quote:Op woensdag 3 september 2008 13:10 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Lijkt me dat er kaarten genoeg te krijgen zijn in Boekarest. Vaak nog (veel) goedkoper ook.
Ik heb net ook kaartjes voor de thuiswedstrijd gehaald. H stond er niet meer bij. Dus is het maar K geworden.quote:Op maandag 8 september 2008 09:13 schreef hoM3r het volgende:
Mijn kaarten zijn besteld! Heb er zin in, gezellig in vak H.
Relnichtquote:Op maandag 8 september 2008 09:13 schreef hoM3r het volgende:
Mijn kaarten zijn besteld! Heb er zin in, gezellig in vak H.
Laat me raden, blueair-web, uurtje of 12 vertrekken?quote:Op maandag 8 september 2008 13:29 schreef Strooper het volgende:
[..]
Relnicht![]()
Ik ga ook naar de uitwedstrijd. Retourtje voor 238 vanaf Brussel
Ik neem aan dat tegelijkertijd een andere Nederlandse club speelt? En ik kan me opzich wel voorstellen dat voor de thuiswedstrijd geen commerciele zender toehapt, bijna iedereen die het wil zien zit toch wel in het stadion...quote:Op maandag 8 september 2008 17:26 schreef Posdnous het volgende:
Triest dat het niet gewoon op een nationale zender is.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:26 schreef BasNijmegen het volgende:
Vorig jaar hebben we ook niet van twente verloren
Yep!quote:Op maandag 8 september 2008 13:41 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Laat me raden, blueair-web, uurtje of 12 vertrekken?
Ik denk dat er echt alleen maar NEC'ers in dat vliegtuig zitten.quote:
Haha lol, ik zit ook in Hotel Nelissequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:21 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ik denk dat er echt alleen maar NEC'ers in dat vliegtuig zitten.
Je hebt 'em trouwens iets goedkoper dan ik. Ik heb 260,- neergelegd. Afgelopen woensdag geboekt.
Hotel Nelisse erbij, dat zal wel hetzelfde liedje worden als de vlucht.
Voor welke wedstrijd? Even stadion bellen, ze hadden wat problemen met de kaarten. Als je betaald hebt, staan je gegevens in het systeem, dan regelen ze wat. (Gebeurde ook bij een vriend van me)quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:43 schreef J-heronimus het volgende:
Kutzooi, heb me kaartje nog niet binnen.
In de voorbereiding zijn er niet echt zware tegenstanders geweest dus NEC is niet echt meer op de proef gesteld sinds het einde van vorig seizoen. Espanyol was wel zwaar, maar dat werd dus ook een gelijkspel. De eerste wedstrijd tegen de Graafschap is nog steeds geen serieuze test al is het wel goed dat die toch nog werd gewonnen. Maar in de wedstrijd werd het wel duidelijk dat het echt gevaarlijk worden voor de goal en het afronden van kansen ze moeilijk afging.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:26 schreef BasNijmegen het volgende:
Vorig jaar hebben we ook niet van twente verloren, en tegen roda maakte twente in mijn ogen ook geen denderende indruk. Ik denk dat het winst gaat worden voor NEC (0-2).
Bovendien is NEC nog steeds ongeslagen vanaf februari
Hij ligt er 'enkele dagen' uit. Dus in principe wel. Of hij ook gaat meedoen weet ik niet. Want hij lag conditioneel ver achter op de groep.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:02 schreef hoM3r het volgende:
Ik denk dat NEC kan winnen bij Twente, Twente is favoriet, maar met dit team kan Twente verslagen worden. Is Collins John trouwens wel fit voor Boekarest?
Ik hoop dat dat hotel niet overboekt is. Echt íedereen gaat daarheen. Ik heb ook maar geboekt wat een groep bekenden geboekt had, wel zo gezellig en makkelijk. Ik heb het via een Duitse site geboekt, op een andere site zat het namelijk al helemaal vol. Vandaar dus mijn vrees voor overboeking.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:37 schreef Strooper het volgende:
[..]
Haha lol, ik zit ook in Hotel Nelisse![]()
Ik heb volgens mij geluk gehad met boeken. Ik boekte namelijk op vrijdag en de hele dag stond op de site van Blue Air een prijs van rond de 280, maar op het moment van boeken stond ie op 238
Nee, maar een pass heeft ie niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hoe bedoel je? Velen vonden Davids Man of the Match tegen De Graafschap. Ik niet hoor, maar hij speelde toch niet onaardig?
Radomski?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, maar een pass heeft ie niet natuurlijk.
Ik mag ook hopen dat Been hem niet voor de 'pass' in de ploeg heeft. Eerder om alle ballen af te pakken en aan iemand anders te geven voor de pass.
En Twentequote:Op zaterdag 13 september 2008 22:35 schreef J-heronimus het volgende:
In de 2e helft was NEC duidelijk de betere ploeg en was een gelijkspel ook meer dan verdiend in mijn ogen. Ook leuk dat een debutant gescoord heeft. Boauzan vond ik een goede wedstrijd spelen.![]()
En nog steeds verliest iedereen behalve wij.
Alleen Wellenberg voor Brama toch?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:56 schreef Moody het volgende:
Verdiend punt. Twente had (net zoals vorig week tegen Roda) de wedstrijd al moeten beslissen. 2 domme verdedigende wissels kost ons 4 punten in 2 wedstrijden
Hij bedoelt natuurlijk dat die andere wissel in de wedstrijd tegen Roda was.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:00 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Alleen Wellenberg voor Brama toch?
Klinkt als een Afrikaanse regendansquote:Op zondag 14 september 2008 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Met zo'n naam ben je al gelijk cultTschibamba
Mee eens. Wordt wel een luxeprobleem zo, als straks John ook nog fit is.quote:Op zondag 14 september 2008 17:40 schreef endr0me het volgende:
Saidi viel goed in hoor, wat mij betreft Bouaouzan op links en Saidi op rechts vanaf de 1e minuut volgende week..
Ik wel, ben tevreden over zijn spel. Naar mate hij meer wedstrijdritme krijgt en nog fitter wordt kan het alleen maar beter gaan.quote:Op zondag 14 september 2008 18:48 schreef J-heronimus het volgende:
Ik ben nog niet echt onder de indruk van Radomski.
Dat wordt een mooi feestquote:Aanstaande donderdag speelt NEC na 5 jaar weer een Europese thuiswedstrijd. Een nieuw hoogtepunt in de NEC geschiedenis. Het supporterscollectief hoopt dat deze dag één groot feest gaat worden en dat heel Nijmegen en omgeving bol staat van het Europees voetbal gevoel. Om dat gevoel te versterken roepen alle aangesloten groepen van het supporterscollectief (Supportersvereniging NEC, HKN, ForzaNEC.nl, Legio Noviomagum en De Trouwe Honden) alle supporters op om in de Molenstraat vanaf ongeveer 13.00 uur aanwezig te zijn. Uiteraard is het voor de meeste supporters gewoon een werkdag, dus later bij de rest aansluiten kan natuurlijk ook. Tot donderdag!
Idd, onbegrijpelijk.quote:Op maandag 15 september 2008 18:35 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wat een flater dat er nog 1800 kaarten over zijn voor donderdag.
Je moet onze prijzen ook niet met die van Feyenoord gaan vergelijken. Als Feyenoord de prijzen gaat vragen die NEC vraagt zit er straks geen hond in de Kuip. Feyenoord speelt namelijk jaar in jaar uit Europees en zo'n wedstrijdje tegen Kalmar is dus niet bijzonder voor de supporters. Een Europese wedstrijd voor NEC is echter wel bijzonder en mensen zijn dan dus ook bereid om daar meer geld voor neer te leggen dan een Feyenoord-supporter.quote:Op maandag 15 september 2008 19:56 schreef BasNijmegen het volgende:
Vind de kaartjes ook wel wat duur. Als je vergelijkt met 10 euro bij feyenoord (van horen zeggen).
Nou, eredivisievoetbal leeft kennelijk meer aan de toeschouwersaantallen te zien. Dus een paar jaar goed blijven presteren en dat stroomt vast wel vol.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:16 schreef EKterror het volgende:
Als je voor donderdag nog niet eens 12.000 man naar de Goffert kan krijgen, vraag ik me wel af waar de uitbreiding van het stadion naar 20.000 op is gebaseerd...
Hopelijk kunnen we ze de mond snoeren.quote:BOEKAREST - In woord en gebaar lijkt Dinamo Boekarest klaar voor de UEFA Cup confrontatie met NEC.
"We zijn klaar voor het gevecht met NEC, zegt doelman Lobont op de Roemeense televisie. De ex-Ajacied belooft te vechten tot de laatste tel in Nijmegen. Aanvaller Bratu gaat nog een stap verder. "Deze ronde verliezen van NEC zou desastreus zijn. We willen ons kwalificeren voor de groepsfase."
De president van Dinamo doet ook een duit in het zakje. "We hebben op elke positie een betere speler. Dat moet het verschil maken. We willen winnen en geen goal weggeven", aldus Borcea.
quote:Been ziet komst Collen wel zitten
Geschreven op woensdag, 17 september om 13:30
Mario Been zou graag de selectie van NEC nog versterken met Pieter Collen. De 28-jarige Belg traint al ruim een week mee in Nijmegen, nadat Sint-Truiden in overleg het doorlopende contract van de verdediger per 1 september liet ontbinden. "Ik heb hem ooit gescout voor Feyenoord", legt de trainer woensdag uit aan Omroep Gelderland. "Pieter is een goede gozer en hij zou een versterking zijn voor ons. Op de rechtsbackpositie hebben we niemand achter Dani." Collen speelde in het verleden twee seizoenen voor NEC en verkaste vervolgens naar Feyenoord.
"Maar financieel is er niet veel mogelijk", weet ook Been. "Het is alleen niet netjes om Pieter lang aan het lijntje te houden." Collen zou graag een contract tekenen in Nijmegen. "Ik voel me hier al weer helemaal thuis. Ik heb hier vroeger ook een mooie tijd gehad." In Rotterdam kwam hij door veel blessureleed nauwelijks aan spelen toe. Na ee verhuurperiode bij NAC Brede keerde hij vorig jaar zomer terug naar België.
Ik hoogstwaarschijnlijk ookquote:Op woensdag 17 september 2008 20:13 schreef DutchGooner het volgende:
Zelfs ik ben erbij morgen.
Dat denk ik inderdaad. NEC is goed en ik hoop ook wel dat ze winnen, verwacht alleen niet dat het ook gebeurd.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nounou, denk je nou echt dat het krachtsverschil zo groot is?
Laten we het hopen...quote:Ik weet vrij weinig van Dinamo, maar het niveau zal wel te vergelijken zijn met die van de subtop in Nederland. En dan maak je iig in de thuiswedstrijd wel kans.
Moet jij niet trainen?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nounou, denk je nou echt dat het krachtsverschil zo groot is?
Ik weet vrij weinig van Dinamo, maar het niveau zal wel te vergelijken zijn met die van de subtop in Nederland. En dan maak je iig in de thuiswedstrijd wel kans.
Je kan online een kaartje kopen, heb je alleen de barcode van iemand z'n club- of seizoenskaart nodig. Je kan dan ook online betalen en het kaartje ophalen bij het stadion.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:21 schreef Jiveje het volgende:
Ik probeer nog aan een kaartje te komen maar mijn clubkaart is verlopen en ik kan niet voor 4 uur bij het stadion zijn. Arme ik.
Dan moet ik wel iemand kennen met een clubkaart die nog niet al 2 kaartjes heeft gekocht.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:57 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Je kan online een kaartje kopen, heb je alleen de barcode van iemand z'n club- of seizoenskaart nodig. Je kan dan ook online betalen en het kaartje ophalen bij het stadion.
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nou, waar wacht je op?
Zat aan de kant van het uitvak, sneu dat ze zich zo moesten gedragen zeg.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:14 schreef -J-D- het volgende:
Maar wat een kutsupporters.
Die club mag jaren geschorst worden vanwege dit gedrag
Idem.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zat aan de kant van het uitvak, sneu dat ze zich zo moesten gedragen zeg.
Ik zat daar ook, wat een klootzakken zijn dat idd. En triester nog, dat ze richting vak E gooien, daar zitten de kleine kinderen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zat aan de kant van het uitvak, sneu dat ze zich zo moesten gedragen zeg.
Zat jij toevallig niet in vak Z?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:45 schreef Dutch_Courage het volgende:
Sowieso, waarom moet ik als NEC supporter zelfs mijn fietslampjes inleveren en kunnen die Slavische kutpaupers gewoon het stadion in met fakkels en stokken?
Nope, vak K. Gofferttribune dus. Normaal gewoon hazenkamp.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zat jij toevallig niet in vak Z?
Er zat namelijk iemand naast me die ook over zijn fietslampies klaagde, vandaarquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:07 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Nope, vak K. Gofferttribune dus. Normaal gewoon hazenkamp.
Degenen die er voor mij persoonlijk uitsprongen: Saidi, Davids, El-Ak en Radomski (veel nuttig werk opgeknapt). Tshibamba viel trouwens uitstekend in.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:05 schreef koningdavid het volgende:
Wie waren de uitblinkers bij NEC?
Die was ik inderdaad nog vergeten. Hield zich uitermate goed staande tegen die fysiek sterke verdedigers van Dinamo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:18 schreef hoM3r het volgende:
Fantastisch om bij te zijn. Voor mij sprong toch weer Van Beukering eruit, die op kracht ongelooflijk veel voor elkaar kreeg voorin. En die gekke Saidi natuurlijk. Heb verder nog nooit zulke gekke supporters gezien.
Ach, kom op. Paar jaar terug tegen Ajax nog molotovcocktails naar politiebusjes gegooid zien worden. NEC is zelf ook niet heilig wat dat betreft.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:18 schreef hoM3r het volgende:
FHeb verder nog nooit zulke gekke supporters gezien.
Dat zeg ik ook zeker niet, het zullen de Nazi-vlaggen in combinatie met het vuurwerk zijn geweest die indruk op mij maakten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:31 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ach, kom op. Paar jaar terug tegen Ajax nog molotovcocktails naar politiebusjes gegooid zien worden. NEC is zelf ook niet heilig wat dat betreft.
Eigenlijk moeten dat soort clubs gewoon per direct worden uitgesloten van UEFA-cupvoetbal.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:41 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook zeker niet, het zullen de Nazi-vlaggen in combinatie met het vuurwerk zijn geweest die indruk op mij maakten.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:43 schreef DeVinger het volgende:
Gaan er veel naar Roemenie (van hier) ??
Die nazi-vlaggen heb ik niet gezien eigenlijk. Paar doodskoppen enzo alleen? Toch raar, ik dacht dat ome Adolf die oostblokkers juist als üntermenschen zag!?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:41 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook zeker niet, het zullen de Nazi-vlaggen in combinatie met het vuurwerk zijn geweest die indruk op mij maakten.
Eensch, maar dan heb ik wel ineens een vliegticket gekocht voor niks...quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten dat soort clubs gewoon per direct worden uitgesloten van UEFA-cupvoetbal.
Maar de UEFA wil denk ik dit keer geen voorbeeld stellen zoals ze bij Feyenoord hebben gedaan.
Gewoon return niet meer laten spelen, uitsluiten dat kutvolk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:01 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oprollen, kut volk
Ik snap wel dat je helemaal gek wordt als je vuurwerk op je eigen publiek gegooid ziet worden, helemaal als het om een gezinsvak met veel kinderen gaat. Het kutte is alleen dat de mensen die daarop reageerden een SV aan hun broek krijgen en de Roemenen vrijuit gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:53 schreef EKterror het volgende:
Die laatste 10 minuten hebben mij een rare nasmaak aan het avondje gegeven. Grotendeels door het tuig uit Roemenie, maar ook door de opgefokte reacties uit mijn vak H op dat tuig.
Sad.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:08 schreef denthemen het volgende:
://detrouwehonden.nl/dbid=7106/tpl=1901/shortmenu=2
Beelden van de opstootjes rond het uitvak, De ME is ook weer heldhaftig zie ik
wat een tuig zeg, hoelang hebben die nog vast moeten zitten in het uitvak.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:50 schreef Posdnous het volgende:
op basis van deze beelden heb ik nog best wel hoop op een flinke UEFA straf voor Dinamo trouwens.
Alles is mogelijk dusquote:De UEFA zal tijdens de volgende vergadering, op 25 september een besluit nemen over de incidenten die zich tijdens NEC – Dinamo Boekarest hebben voorgedaan. Een woordvoerder van de UEFA liet al wel weten dat “Dinamo Boekarest een zware straf boven het hoofd hangt. Dit zal waarschijnlijk een boete zijn van een bedrag tussen de 2.000 en 15.000 Zwitserse frank voor de schade die is veroorzaakt.”
Over een eventuele uitsluiting van Dinamo Boekarest, in de UEFA-cup, kan men nog geen uitspraak doen. “maar alles is mogelijk” aldus de UEFA-woordvoerder. Afhankelijk van het verslag van de UEFA-waarnemer, dat vandaag in Basel zal arriveren, zal men een oordeel vellen.
quote:Een woordvoerder van de UEFA liet al wel weten dat “Dinamo Boekarest een zware straf boven het hoofd hangt. Dit zal waarschijnlijk een boete zijn van een bedrag tussen de 2.000 en 15.000 Zwitserse frank voor de schade die is veroorzaakt.”
Ze kwamen gisteren anders bepaald niet jong en onervaren over. Mensen als Davids, Sibum, Wisgerhof en Radomski zaten echt overal bovenop en lieten zich nergens provoceren. I.t.t. eerder tegen Wisla.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:05 schreef DeVinger het volgende:
Uit zie ik het zo 2-0 bij rust staan met een onervaren en jong NEC. Al lijkt me Been wel iemand die dat goed van te voren uitlegt en tacktisch wel wat leuks bedenkt.
Dat zie ik juist niet gebeuren. Been is ervaren wat dat betreft en Dinamo zal moeten komen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:05 schreef DeVinger het volgende:
Uit zie ik het zo 2-0 bij rust staan met een onervaren en jong NEC. Al lijkt me Been wel iemand die dat goed van te voren uitlegt en tacktisch wel wat leuks bedenkt.
Ach zie er het voordeel dan op deze manier van in. Misschien dat jullie dan in het vervolg een sfeervol stadion ipv een stil familieuitje krijgen. Gisteren was dit overigens wel in orde, maar tijdens de gewone competitie vind ik het maar een dooie boel bij jullie.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Prachtige avond.
Alleen erg triest dat die pauper-Slaven op deze manier gezinnen voorgoed hebben weggejaagd van het voetbal. Moeders en vaders renden in paniek, met huilende kinderen het stadion uit...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:04 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ach zie er het voordeel dan op deze manier van in. Misschien dat jullie dan in het vervolg een sfeervol stadion ipv een stil familieuitje krijgen. Gisteren was dit overigens wel in orde, maar tijdens de gewone competitie vind ik het maar een dooie boel bij jullie.
Ja, dat begrijp ik. Eigenlijk staat het 1 ook los van elkaar. Ik zie gewoon het hedendaagse voetbal steeds meer een familieuitje worden als wat anders waarbij je niks meer mag. En dit komt de sfeer en beleving in mijn ogen niet ten goede. Maar eigenlijk is dat een andere discussie.quote:
Ik verwacht optie 2, lid 1.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:42 schreef sander4444 het volgende:
net nog even wat sites gelezen en er zijn eigenlijk 4 mogelijke sancties die de UEFA op kan leggen:
1) geldboete
2) x aantal duels zonder publiek / op neutraal terrein spelen
3) 1-0 nederlaag omzetten in een regelementaire 3-0 nederlaag
4) Dinamo uit het UEFA-Cup toernooi verwijderen
Feyenoord werd 2 jaar geleden na rellen ook uit het UEFA-Cup toernooi gezet, dus het is goed mogelijk dat het ook hier gaat gebeuren, zeker omdat de fans van de tegenstander en de spelers van de tegenstanders (mede) het doelwit waren
Overigens denk ik dat de UEFA ook in het achterhoofd zal houden wat de sfeer bij de return in Roemenië zal gaan zijn en dus niet te licht straffen met "slechts" een geldboete
Bij Feyenoord wou de UEFA gewoon een voorbeeld stellen nadat het bij Milaan, Man Utd. en andere grootmachten in Europa al mis was gegaan. Maar die kunnen ze natuurlijk niet uitsluiten dus pakten ze maar een kleinere club.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:42 schreef sander4444 het volgende:
Feyenoord werd 2 jaar geleden na rellen ook uit het UEFA-Cup toernooi gezet, dus het is goed mogelijk dat het ook hier gaat gebeuren, zeker omdat de fans van de tegenstander en de spelers van de tegenstanders (mede) het doelwit waren
Maar er is dit seizoen nog weinig schokkends gebeurt. Vorig seizoen ook niet echt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:04 schreef De_Hypotheker het volgende:
Niet dat ik uitsluiting verwacht, maar Dinamo Boekarest is toch ook een "kleine" club?
Morgen alweer voetballen, best apart als je nog helemaal in de Uefa cup roes zit!
quote:Op zondag 21 september 2008 00:29 schreef DeVinger het volgende:
Heronimus oid, je krijgt je kratje bier nu alvast wel. En ik word wel NEC fan, scheelt me weer kwartier reizen ook nog. Bovendien krijg ik dan mss is 'vuurwerk' te zien.
quote:Op zondag 21 september 2008 00:29 schreef DeVinger het volgende:
Heronimus oid, je krijgt je kratje bier nu alvast wel. En ik word wel NEC fan, scheelt me weer kwartier reizen ook nog. Bovendien krijg ik dan mss is 'vuurwerk' te zien.
Nou vertel op klootzak, waar woon je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wil je de inzet verdubbelen naar 2 kratjes bier![]()
Blom floot er erg snel af. Volgens 4e official kwamen er nog 3 minuten bij, Blom vloot in de 91ste minuut al afquote:Op zondag 21 september 2008 16:43 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben ons er nogal over verbaasd dat de extra tijd niet werd volgemaakt.... We hadden de stille hoop dat het vechten in de laatste minuutjes nog door zou gaan en zou leiden tot een goal. Maar helaas, "iedereen verliest..." kan weer even in de kast.
Daar denk ik vanaf morgen misschien weer aan. Nu baal ik nog van het slechte spel en de nederlaag.quote:Op zondag 21 september 2008 16:55 schreef J-heronimus het volgende:
We hebben gewoon terecht verloren, het spel van NEC was in de tweede helft niet om aan te zien. En natuurlijk hadden we in die 2 minuten nog kunnen scoren, maar Eniesee moet gewoon trots zijn. Dat er nu een einde komt aan de reeks is natuurlijk niet leuk maar ik en iedereen in Nederland heeft volgens mij genoten van het spel van NEC dit jaar
Idd! Ik keek op de klok en dacht toch echt 90:50 te zien staantoen Akchaoui die vrije trap nam. Toen ik hem hoorde affluiten dacht ik dat het wel aan mij zal hebben gelegen, maar niet dus!!!quote:Op zondag 21 september 2008 16:52 schreef C2000 het volgende:
52 seconden != 3 minuten Blom. Desalniettemin jammer maar geen schande.
1903?quote:Op zondag 21 september 2008 19:44 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wel lekker dat we nou tegen Heracles kunnen herstellen. Hoe lang hebben we daar al niet meer van verloren?
Ik weet het, standaard een 2-0 of 3-0. Ik maak me ook geen illusies voor komend weekeinde.quote:Op zondag 21 september 2008 20:03 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
![]()
Sorry maar Heracles ligt ons gewoon
Geen kwaad woord over Mark Verhoeven, een van mijn helden!quote:Op zondag 21 september 2008 22:50 schreef Posdnous het volgende:
Zo slecht was het ook weer niet (ik ben nog van de generatie die Mark Verhoeven wekelijks zag spelen dus ik ben nogal wat gewend).
quote:Op zondag 21 september 2008 22:57 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Mark Verhoeven, een van mijn helden!
[ afbeelding ]
Betrouwbaarder dan Dani
Be Quick 1887quote:Op maandag 22 september 2008 13:34 schreef DeVinger het volgende:
Tegen wie moet men?
Die nederlaag is alleen maar goed geweest, daarna begon het te draaienquote:Op maandag 22 september 2008 13:44 schreef DeVinger het volgende:
Vorig jaar eruit tegen Zwolle, maargoed dat was in een mindere periode zal ik maar zeggen
* Mark was fan van Frans Paymansquote:Op maandag 22 september 2008 10:35 schreef Dutch_Courage het volgende:
Glory glory Mark Verhoeven!
Ook Cees van der Linden nog eens tegenover Overmars zien staan (1995 of 96 ofzo). Dat was ook al zo geweldig...
quote:Die dag sprak ik een man die ooit spoorloos was. Hij heette Frans Paymans, werkte als leraar in Nijmegen en voetbalde 25 jaar geleden bij NEC.
Een stilist was hij destijds niet. Meer een mandekker van het klassieke soort. Specialiteit: het zich als een teek aan zijn tegenstander vastzuigen en niet meer loslaten. Ook was Frans goed in slidings. Hij maakte ze volgens het Martini-principe. Anytime, anyplace, anywhere.
In De Goffert roemden de mensen zijn instelling. Tien seizoenen liep hij er met een bijna religieuze toewijding allerlei spitsen voor de voeten. In 1994, thuis tegen Eindhoven, speelde hij uiteindelijk zijn afscheidswedstrijd. De geplande ereronde liep in de soep, doordat hij in de twintigste minuut de rode kaart kreeg.
Frans had net een contract getekend in Nijmegen toen daar in 1983 de grootste wedstrijd uit de clubgeschiedenis werd gespeeld: NEC-FC Barcelona. Het waren rare jaren in De Goffert. De leiding van het elftal was in handen van Pim van de Meent, een grofgebekte trainer uit de Randstad die bij zijn schoonmoeder in de buurt inwoonde, bijgestaan door assistent Leo Beerendonk, een vriendelijke Bourgondiër wiens grootste faam eruit bestond dat hij als voetballer in Australië eens in één helft een dubbele hattrick had gemaakt.
Veel geld had NEC niet, net zo min als toeschouwers trouwens, maar ondanks degradatie bereikte dat jaar als verliezend bekerfinalist wel het Europa Cup II-toernooi. En daarin lootte het in de tweede ronde Barcelona, de ploeg van trainer César Luis Menotti, Diego Maradona en Bernd Schuster. De thuiswedstrijd werd een legendarisch duel.
Een paar weken vķķr die wedstrijd ontbrak Frans Paymans plotseling op de training. Niemand wist waarom. Ook de volgende dag was hij er niet. Een tijdje bleef hij spoorloos, totdat uiteindelijk het bericht kwam dat hij in de DDR was. Als student Duits bleek Frans verliefd te zijn geworden op een vrouw in Leipzig. De passie had hem midden in het voetbalseizoen meegevoerd tot ver achter het IJzeren Gordijn. Hij wilde er trouwen, maar raakte verstrikt in de Oost-Duitse bureaucratie van het Honecker-bewind, mocht een tijdje het land niet meer uit en belandde ook nog met een virusinfectie in een DDR-ziekenhuis. Zo miste hij de wedstrijd van zijn leven.
Zelf vond ik het wel een romantische gedachte, een speler die een vrouw in een ver en mysterieus land verkiest boven een voetbalwedstrijd, maar na de scheiding dacht Frans daar heel anders over. Hij zuchtte. 'Ik voel het nog steeds als een groot gemis dat ik toen niet heb gespeeld', zei hij. 'Een groot gemis.' Hij klonk opeens somber.
Het is 25 jaar geleden, probeerde ik. Slijt het dan niet? 'Nee', zei Frans, 'het slijt niet.' Hij kreeg steeds meer de intonatie van iemand die bij de Klaagmuur stond. Dat kwam doordat NEC weer eens Europees voetbal ging spelen. Frans wist wat er ging gebeuren. De mensen zouden weer beginnen over toen. Over Oost-Duitsland, over FC Barcelona en de vrouw in Leipzig. En natuurlijk over de grote wedstrijd die hij nooit gespeeld had.
Hij verheugde zich er niet op.
Michel van Egmond
quote:Boymans in beeld bij NEC
Ruud Boymans staat in de belangstelling van NEC. De aanvaller die in de Jupiler League voor Fortuna Sittard speelt, werd de voorgaande week gescout door de club uit Nijmegen, aldus het AD.
De 19-jarige Boymans werd door assistent-trainer Ron de Groot bekeken in de wedstrijden tegen FC Den Bosch en FC Omniworld. De aanvaller wist in de eerstgenoemde wedstrijd één keer te scoren.
Het contract van de talentvolle aanvaller loopt af aan het einde van dit seizoen. Tot dusver speelde hij 25 wedstrijden voor Fortuna Sittard waarin hij zeven keer wist te scoren.
Ja dat was vooral erg toen ik afgelopen zomer zo'n twintig Zwollenaren tegenover en naast me had staan op de campingquote:Op maandag 22 september 2008 13:44 schreef DeVinger het volgende:
Vorig jaar eruit tegen Zwolle, maargoed dat was in een mindere periode zal ik maar zeggen
Ben je der al uit, double de inzet of wil je nu al een kratje?quote:Op maandag 22 september 2008 23:38 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja dat was vooral erg toen ik afgelopen zomer zo'n twintig Zwollenaren tegenover en naast me had staan op de camping![]()
Maar tegen Be Quick moeten we uiteraard winnen, het liefst met dubbele cijfers
quote:
Die mag een paar keer invallen en gaat in de winterstop verhuurd worden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:23 schreef Serinde het volgende:
Been beseft dat Janssen moet spelen
Ben benieuwd wat er met Tim Janssen gaat gebeuren.... Dat hij moet spelen zal best, maar denk eerlijk gezegd niet dat dat bij onze selectie gaat gebeuren. Of Bouaouzan moet het echt verkloten de komende tijd.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:38 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ik sla Janssen nog altijd hoger aan dan Worm. Liever die verhuren wat mij betreft.
Ben je blind ofzo of heb je al een deadsquad achter me aan gestuurd nu je me email en naam weetquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ben je der al uit, double de inzet of wil je nu al een kratje?
Ik moet over dit aanbod nog even nadenken, heb je nog even het geduld?quote:Op woensdag 24 september 2008 03:21 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo of heb je al een deadsquad achter me aan gestuurd nu je me email en naam weet
quote:Op woensdag 24 september 2008 00:24 schreef J-heronimus het volgende:
Wanneer is Colins trouwens fit?
Zijn eerste thuispot is dus tegen Vitesse.quote:NEC heeft nog niet veel plezier kunnen beleven aan Collins John. De spits die deze zomer op huurbasis overkwam van het Engelse Fulham kampt nog altijd met een conditionele achterstand.
De 22-jarige spits is nog niet in staat mee te trainen met de selectie van trainer Mario Been. ''Je haalt natuurlijk iemand om hem te laten spelen, maar daar is vooralsnog geen sprake van'', reageert Been teleurgesteld in de VI.
''Eerst moet zijn conditie naar een hoger peil, daarnaast heeft hij ook nog last van een knieholte. Je kunt zo'n jongen niet te zwaar belasten. In het positiefste geval verwacht ik hem er over twee weken bij.''
quote:1e minuut: De Trouwe Honden klimmen (weer) in de telefoon om de omroeper er op te wijzen dat het Eniesee is en geen nek.
6e Minuut: reeds 3 keer is NEC voor het doel geweest maar dit resulteerde niet in een doelpunt.
13e minuut: Op een voorzet van Schöne mist Van Beukering net de bal
19e minuut: NEC wordt sterker en zet meer druk. Fernandez neemt een corner maar deze wordt gepakt door de keeper van Be Quick
20e minuut Buitenspel-goal van Schöne
21e minuut: Bouaouzan maakt een dribbelende aktie maar ook dit levert helaas niets op.
23e minuut: Penalty voor NEC. Van Beukering wordt neergehaald door de keeper van Be Quick
24e minuut: 1-0 El-Akchaoui benut de penalty
30e minuut: ernstige ongeregeldheden; 3 vrouwlijke Be Quick-supporters, geschatte leeftijd 6 jaar, bestormen het veld. Zij worden door de beveiling met boze blikken van het veld verwijdert. Dit zegt genoeg over het niveau van de wedstrijd.....
34e minuut: 2-0 Solo Bouaouzan aan de rechterzijde en geeft strak voor aan Worm die de bal simpel in kan schieten.
En dit over het niveau van de trouwe honden?quote:verwijdert. Dit zegt genoeg over het niveau van de wedstrijd.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |