Relnichtquote:Op maandag 8 september 2008 09:13 schreef hoM3r het volgende:
Mijn kaarten zijn besteld! Heb er zin in, gezellig in vak H.
Laat me raden, blueair-web, uurtje of 12 vertrekken?quote:Op maandag 8 september 2008 13:29 schreef Strooper het volgende:
[..]
Relnicht![]()
Ik ga ook naar de uitwedstrijd. Retourtje voor 238 vanaf Brussel
Ik neem aan dat tegelijkertijd een andere Nederlandse club speelt? En ik kan me opzich wel voorstellen dat voor de thuiswedstrijd geen commerciele zender toehapt, bijna iedereen die het wil zien zit toch wel in het stadion...quote:Op maandag 8 september 2008 17:26 schreef Posdnous het volgende:
Triest dat het niet gewoon op een nationale zender is.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:26 schreef BasNijmegen het volgende:
Vorig jaar hebben we ook niet van twente verloren
Yep!quote:Op maandag 8 september 2008 13:41 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Laat me raden, blueair-web, uurtje of 12 vertrekken?
Ik denk dat er echt alleen maar NEC'ers in dat vliegtuig zitten.quote:
Haha lol, ik zit ook in Hotel Nelissequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:21 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ik denk dat er echt alleen maar NEC'ers in dat vliegtuig zitten.
Je hebt 'em trouwens iets goedkoper dan ik. Ik heb 260,- neergelegd. Afgelopen woensdag geboekt.
Hotel Nelisse erbij, dat zal wel hetzelfde liedje worden als de vlucht.
Voor welke wedstrijd? Even stadion bellen, ze hadden wat problemen met de kaarten. Als je betaald hebt, staan je gegevens in het systeem, dan regelen ze wat. (Gebeurde ook bij een vriend van me)quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:43 schreef J-heronimus het volgende:
Kutzooi, heb me kaartje nog niet binnen.
In de voorbereiding zijn er niet echt zware tegenstanders geweest dus NEC is niet echt meer op de proef gesteld sinds het einde van vorig seizoen. Espanyol was wel zwaar, maar dat werd dus ook een gelijkspel. De eerste wedstrijd tegen de Graafschap is nog steeds geen serieuze test al is het wel goed dat die toch nog werd gewonnen. Maar in de wedstrijd werd het wel duidelijk dat het echt gevaarlijk worden voor de goal en het afronden van kansen ze moeilijk afging.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:26 schreef BasNijmegen het volgende:
Vorig jaar hebben we ook niet van twente verloren, en tegen roda maakte twente in mijn ogen ook geen denderende indruk. Ik denk dat het winst gaat worden voor NEC (0-2).
Bovendien is NEC nog steeds ongeslagen vanaf februari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |