Ik snap wel dat je helemaal gek wordt als je vuurwerk op je eigen publiek gegooid ziet worden, helemaal als het om een gezinsvak met veel kinderen gaat. Het kutte is alleen dat de mensen die daarop reageerden een SV aan hun broek krijgen en de Roemenen vrijuit gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:53 schreef EKterror het volgende:
Die laatste 10 minuten hebben mij een rare nasmaak aan het avondje gegeven. Grotendeels door het tuig uit Roemenie, maar ook door de opgefokte reacties uit mijn vak H op dat tuig.
Sad.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:08 schreef denthemen het volgende:
://detrouwehonden.nl/dbid=7106/tpl=1901/shortmenu=2
Beelden van de opstootjes rond het uitvak, De ME is ook weer heldhaftig zie ik
wat een tuig zeg, hoelang hebben die nog vast moeten zitten in het uitvak.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:50 schreef Posdnous het volgende:
op basis van deze beelden heb ik nog best wel hoop op een flinke UEFA straf voor Dinamo trouwens.
Alles is mogelijk dusquote:De UEFA zal tijdens de volgende vergadering, op 25 september een besluit nemen over de incidenten die zich tijdens NEC – Dinamo Boekarest hebben voorgedaan. Een woordvoerder van de UEFA liet al wel weten dat “Dinamo Boekarest een zware straf boven het hoofd hangt. Dit zal waarschijnlijk een boete zijn van een bedrag tussen de 2.000 en 15.000 Zwitserse frank voor de schade die is veroorzaakt.”
Over een eventuele uitsluiting van Dinamo Boekarest, in de UEFA-cup, kan men nog geen uitspraak doen. “maar alles is mogelijk” aldus de UEFA-woordvoerder. Afhankelijk van het verslag van de UEFA-waarnemer, dat vandaag in Basel zal arriveren, zal men een oordeel vellen.
quote:Een woordvoerder van de UEFA liet al wel weten dat “Dinamo Boekarest een zware straf boven het hoofd hangt. Dit zal waarschijnlijk een boete zijn van een bedrag tussen de 2.000 en 15.000 Zwitserse frank voor de schade die is veroorzaakt.”
Ze kwamen gisteren anders bepaald niet jong en onervaren over. Mensen als Davids, Sibum, Wisgerhof en Radomski zaten echt overal bovenop en lieten zich nergens provoceren. I.t.t. eerder tegen Wisla.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:05 schreef DeVinger het volgende:
Uit zie ik het zo 2-0 bij rust staan met een onervaren en jong NEC. Al lijkt me Been wel iemand die dat goed van te voren uitlegt en tacktisch wel wat leuks bedenkt.
Dat zie ik juist niet gebeuren. Been is ervaren wat dat betreft en Dinamo zal moeten komen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:05 schreef DeVinger het volgende:
Uit zie ik het zo 2-0 bij rust staan met een onervaren en jong NEC. Al lijkt me Been wel iemand die dat goed van te voren uitlegt en tacktisch wel wat leuks bedenkt.
Ach zie er het voordeel dan op deze manier van in. Misschien dat jullie dan in het vervolg een sfeervol stadion ipv een stil familieuitje krijgen. Gisteren was dit overigens wel in orde, maar tijdens de gewone competitie vind ik het maar een dooie boel bij jullie.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Prachtige avond.
Alleen erg triest dat die pauper-Slaven op deze manier gezinnen voorgoed hebben weggejaagd van het voetbal. Moeders en vaders renden in paniek, met huilende kinderen het stadion uit...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:04 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ach zie er het voordeel dan op deze manier van in. Misschien dat jullie dan in het vervolg een sfeervol stadion ipv een stil familieuitje krijgen. Gisteren was dit overigens wel in orde, maar tijdens de gewone competitie vind ik het maar een dooie boel bij jullie.
Ja, dat begrijp ik. Eigenlijk staat het 1 ook los van elkaar. Ik zie gewoon het hedendaagse voetbal steeds meer een familieuitje worden als wat anders waarbij je niks meer mag. En dit komt de sfeer en beleving in mijn ogen niet ten goede. Maar eigenlijk is dat een andere discussie.quote:
Ik verwacht optie 2, lid 1.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:42 schreef sander4444 het volgende:
net nog even wat sites gelezen en er zijn eigenlijk 4 mogelijke sancties die de UEFA op kan leggen:
1) geldboete
2) x aantal duels zonder publiek / op neutraal terrein spelen
3) 1-0 nederlaag omzetten in een regelementaire 3-0 nederlaag
4) Dinamo uit het UEFA-Cup toernooi verwijderen
Feyenoord werd 2 jaar geleden na rellen ook uit het UEFA-Cup toernooi gezet, dus het is goed mogelijk dat het ook hier gaat gebeuren, zeker omdat de fans van de tegenstander en de spelers van de tegenstanders (mede) het doelwit waren
Overigens denk ik dat de UEFA ook in het achterhoofd zal houden wat de sfeer bij de return in Roemenië zal gaan zijn en dus niet te licht straffen met "slechts" een geldboete
Bij Feyenoord wou de UEFA gewoon een voorbeeld stellen nadat het bij Milaan, Man Utd. en andere grootmachten in Europa al mis was gegaan. Maar die kunnen ze natuurlijk niet uitsluiten dus pakten ze maar een kleinere club.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:42 schreef sander4444 het volgende:
Feyenoord werd 2 jaar geleden na rellen ook uit het UEFA-Cup toernooi gezet, dus het is goed mogelijk dat het ook hier gaat gebeuren, zeker omdat de fans van de tegenstander en de spelers van de tegenstanders (mede) het doelwit waren
Maar er is dit seizoen nog weinig schokkends gebeurt. Vorig seizoen ook niet echt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:04 schreef De_Hypotheker het volgende:
Niet dat ik uitsluiting verwacht, maar Dinamo Boekarest is toch ook een "kleine" club?
Morgen alweer voetballen, best apart als je nog helemaal in de Uefa cup roes zit!
quote:Op zondag 21 september 2008 00:29 schreef DeVinger het volgende:
Heronimus oid, je krijgt je kratje bier nu alvast wel. En ik word wel NEC fan, scheelt me weer kwartier reizen ook nog. Bovendien krijg ik dan mss is 'vuurwerk' te zien.
quote:Op zondag 21 september 2008 00:29 schreef DeVinger het volgende:
Heronimus oid, je krijgt je kratje bier nu alvast wel. En ik word wel NEC fan, scheelt me weer kwartier reizen ook nog. Bovendien krijg ik dan mss is 'vuurwerk' te zien.
Nou vertel op klootzak, waar woon je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wil je de inzet verdubbelen naar 2 kratjes bier![]()
Blom floot er erg snel af. Volgens 4e official kwamen er nog 3 minuten bij, Blom vloot in de 91ste minuut al afquote:Op zondag 21 september 2008 16:43 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben ons er nogal over verbaasd dat de extra tijd niet werd volgemaakt.... We hadden de stille hoop dat het vechten in de laatste minuutjes nog door zou gaan en zou leiden tot een goal. Maar helaas, "iedereen verliest..." kan weer even in de kast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |