Dan moet ik wel iemand kennen met een clubkaart die nog niet al 2 kaartjes heeft gekocht.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:57 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Je kan online een kaartje kopen, heb je alleen de barcode van iemand z'n club- of seizoenskaart nodig. Je kan dan ook online betalen en het kaartje ophalen bij het stadion.
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nou, waar wacht je op?
Zat aan de kant van het uitvak, sneu dat ze zich zo moesten gedragen zeg.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:14 schreef -J-D- het volgende:
Maar wat een kutsupporters.
Die club mag jaren geschorst worden vanwege dit gedrag
Idem.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zat aan de kant van het uitvak, sneu dat ze zich zo moesten gedragen zeg.
Ik zat daar ook, wat een klootzakken zijn dat idd. En triester nog, dat ze richting vak E gooien, daar zitten de kleine kinderen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zat aan de kant van het uitvak, sneu dat ze zich zo moesten gedragen zeg.
Zat jij toevallig niet in vak Z?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:45 schreef Dutch_Courage het volgende:
Sowieso, waarom moet ik als NEC supporter zelfs mijn fietslampjes inleveren en kunnen die Slavische kutpaupers gewoon het stadion in met fakkels en stokken?
Nope, vak K. Gofferttribune dus. Normaal gewoon hazenkamp.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zat jij toevallig niet in vak Z?
Er zat namelijk iemand naast me die ook over zijn fietslampies klaagde, vandaarquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:07 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Nope, vak K. Gofferttribune dus. Normaal gewoon hazenkamp.
Degenen die er voor mij persoonlijk uitsprongen: Saidi, Davids, El-Ak en Radomski (veel nuttig werk opgeknapt). Tshibamba viel trouwens uitstekend in.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:05 schreef koningdavid het volgende:
Wie waren de uitblinkers bij NEC?
Die was ik inderdaad nog vergeten. Hield zich uitermate goed staande tegen die fysiek sterke verdedigers van Dinamo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:18 schreef hoM3r het volgende:
Fantastisch om bij te zijn. Voor mij sprong toch weer Van Beukering eruit, die op kracht ongelooflijk veel voor elkaar kreeg voorin. En die gekke Saidi natuurlijk. Heb verder nog nooit zulke gekke supporters gezien.
Ach, kom op. Paar jaar terug tegen Ajax nog molotovcocktails naar politiebusjes gegooid zien worden. NEC is zelf ook niet heilig wat dat betreft.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:18 schreef hoM3r het volgende:
FHeb verder nog nooit zulke gekke supporters gezien.
Dat zeg ik ook zeker niet, het zullen de Nazi-vlaggen in combinatie met het vuurwerk zijn geweest die indruk op mij maakten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:31 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ach, kom op. Paar jaar terug tegen Ajax nog molotovcocktails naar politiebusjes gegooid zien worden. NEC is zelf ook niet heilig wat dat betreft.
Eigenlijk moeten dat soort clubs gewoon per direct worden uitgesloten van UEFA-cupvoetbal.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:41 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook zeker niet, het zullen de Nazi-vlaggen in combinatie met het vuurwerk zijn geweest die indruk op mij maakten.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:43 schreef DeVinger het volgende:
Gaan er veel naar Roemenie (van hier) ??
Die nazi-vlaggen heb ik niet gezien eigenlijk. Paar doodskoppen enzo alleen? Toch raar, ik dacht dat ome Adolf die oostblokkers juist als üntermenschen zag!?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:41 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook zeker niet, het zullen de Nazi-vlaggen in combinatie met het vuurwerk zijn geweest die indruk op mij maakten.
Eensch, maar dan heb ik wel ineens een vliegticket gekocht voor niks...quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten dat soort clubs gewoon per direct worden uitgesloten van UEFA-cupvoetbal.
Maar de UEFA wil denk ik dit keer geen voorbeeld stellen zoals ze bij Feyenoord hebben gedaan.
Gewoon return niet meer laten spelen, uitsluiten dat kutvolk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:01 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oprollen, kut volk
Ik snap wel dat je helemaal gek wordt als je vuurwerk op je eigen publiek gegooid ziet worden, helemaal als het om een gezinsvak met veel kinderen gaat. Het kutte is alleen dat de mensen die daarop reageerden een SV aan hun broek krijgen en de Roemenen vrijuit gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:53 schreef EKterror het volgende:
Die laatste 10 minuten hebben mij een rare nasmaak aan het avondje gegeven. Grotendeels door het tuig uit Roemenie, maar ook door de opgefokte reacties uit mijn vak H op dat tuig.
Sad.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:08 schreef denthemen het volgende:
://detrouwehonden.nl/dbid=7106/tpl=1901/shortmenu=2
Beelden van de opstootjes rond het uitvak, De ME is ook weer heldhaftig zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |