quote:Op maandag 1 september 2008 14:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb zelfs al eens een ban gehad... Ik had een vies plaatje gepost..
jij rebelquote:Op maandag 1 september 2008 14:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb zelfs al eens een ban gehad... Ik had een vies plaatje gepost..
quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 14:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
jij rebel
wat had je gepost? tubgirl?
Je hebt niet genoeg je best gedaan om Mod te wordenquote:Op maandag 1 september 2008 14:59 schreef m@x het volgende:
Zie je, zelfs Sint-YPPY heeft notes. Wat heb ik toch verkeerd gedaan
*google* die bejaarde heren?quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 15:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Huh... ik heb ook geen notes. Ik denk dat die gauw verwijderd zijn. Je wilt mij natuurlijk niet boos krijgen.
Ik heb een jaarabonnement. Dan mag je voor 9,95 per maand onbeperkt alle spellen spelen. Kan je ze eindelijk eens uitspelen. Je moet wel meteen voor een heel jaar betalen, dus ik heb er een hele tijd over nagedacht. Ik vond het wel een groot bedrag in 1x, maar uiteindelijk dus toch de knoop doorgehakt.quote:Op maandag 1 september 2008 13:56 schreef Syrena het volgende:
Zylom heeft ook Cakemania jaWat kun je allemaal extra als je daar een abbo neemt?
be afraid, be very afraid!quote:Op maandag 1 september 2008 15:42 schreef TheYoung1 het volgende:
10.....wat moet ik daar nou mee??
Die angst is af te kopen voor het luttele bedrag van 4 en een halve euroquote:
Je bent de eerste die hem opmerkt geloof ik, ik heb 'm al een maand of anderhalf, en ik was al in stilte gefrustreerd dat niemand hem leuk vondquote:Op maandag 1 september 2008 16:18 schreef Belana het volgende:
viev, wat heb je een leuke mooie sig trouwens
die gaat door voor de award
same here met de mijnequote:Op maandag 1 september 2008 16:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je bent de eerste die hem opmerkt geloof ik, ik heb 'm al een maand of anderhalf, en ik was al in stilte gefrustreerd dat niemand hem leuk vond.
Een lekkend aura!quote:Op maandag 1 september 2008 16:00 schreef E.T. het volgende:
Ik heb 2 notes.. en die stammen al uit 2000 (of 2001.. heel oud iig al)..
En ze slaan ook nog eens nergens op en ze zijn gezet door iemand die zei dat mijn aura lekte en ik niet serieus neem
Ik heb geen puisten!quote:Op maandag 1 september 2008 16:14 schreef Vivi het volgende:
Ik ga echt geen 4,50 betalen om te lezen wat een of andere puisterige nerd /wereldvreemde bomenknuffelaar over mij te melden heeft hoor. Daarbij, ik word wrs alleen maar wederom pissig over iets van een jaar of wat geleden, die irritatie is het me niet waard.
En verder weet ik gewoon dat ik af en toe vervelend ben.
En ze dan snel edittenquote:Op maandag 1 september 2008 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb geen puisten!
En verder kost dit gedoe me heel veel tijd. Al jullie notes doorlezen steeds om te zien wat er dan staat.![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 19:46 schreef cattie het volgende:
Ik heb een bekende acteur in mijn gangkast zitten.
Hij speelde een hoofdrol in Arachnafobia.... Jullie herkennen hem vast wel. Groot zwart lijf met 8 dikke zwarte poten. Gruwel...
Wij hebben zoveel spinnen hier in en om huis!
Jullie ook al? Wij ook, en ik word er helemaal gek van.quote:Op maandag 1 september 2008 19:46 schreef cattie het volgende:
Ik heb een bekende acteur in mijn gangkast zitten.
Hij speelde een hoofdrol in Arachnafobia.... Jullie herkennen hem vast wel. Groot zwart lijf met 8 dikke zwarte poten. Gruwel...
Wij hebben zoveel spinnen hier in en om huis!
Nou het gros hier heeft er toch 0 (ik ook natuurlijk, al ben ik wel eens gebandquote:Op maandag 1 september 2008 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
En nee, dit ga ik niet voor anderen doen, maar ET heeft ze zelf idd al lang kunnen lezen dus dit is geen nieuws.
Oldbies rule, dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 1 september 2008 20:15 schreef Lois het volgende:
ETKingshaker, that brings back memories
Je aura lekt
Ik denk dat ik na de 20 weken wel een foto ga maken en posten, tot nu toe was het vooral mijn eigen blubberquote:Op maandag 1 september 2008 11:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Jelief, dat schiet al weer lekker op. Doe je nog aan buikfoto's? <3
Ik heb er maar 86.quote:Op maandag 1 september 2008 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb geen puisten!
En verder kost dit gedoe me heel veel tijd. Al jullie notes doorlezen steeds om te zien wat er dan staat.![]()
E.T. in die van jou staat dat je eens uitgewoond moet worden!![]()
![]()
En nee, dit ga ik niet voor anderen doen, maar ET heeft ze zelf idd al lang kunnen lezen dus dit is geen nieuws.
Nou dan zou Vief beter bij Swets passenquote:Op maandag 1 september 2008 20:57 schreef RockabeIIa het volgende:
swets en BM, stelletje aso's. Maar jullie zijn wel een leuk setje als dat lekkende ET-tje er niet was geweest
Euh..het enige waar wij elkaar in kunnen vinden is het dieettopic vrees ikquote:Op maandag 1 september 2008 21:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Vief is ook aso maar wel een lekkere aso en ja die zou ook wel bij Swets passen wat dat betreft.
Zoek je vrijwilligers hierquote:Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Vivi het volgende:
Which reminds me; Ik moet trouwens ook weer nodig eens uitgewoond worden.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Vivi het volgende:
Ga jij daarvan lekken? Dat je dat niet eens binnen kan houden zegquote:Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Vivi het volgende:
Sexy leren motorpak aantrekkenquote:Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Vivi het volgende:
En dat zegt de vrouw die stond te lekken in een snackbarquote:Op maandag 1 september 2008 21:23 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ga jij daarvan lekken? Dat je dat niet eens binnen kan houden zeg
Ja dat was wel een erg late lekreactie van een uitwoningquote:Op maandag 1 september 2008 21:27 schreef Rottdog het volgende:
[..]
En dat zegt de vrouw die stond te lekken in een snackbar
Dat waren nog eens tijden!quote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja dat was wel een erg late lekreactie van een uitwoning
Mijn broer is nog vrijgezelquote:Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Vivi het volgende:
Ik heb inmiddels begrepen dat men niet kan zien wíe de note(s) heeft gegeven. En ik snap ook wel dat je er recht op hebt om die notes in te zien. Maar aan de andere kant:quote:Op maandag 1 september 2008 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Het voelt gewoon fout Belana. Dat je betaalt voor iets waar je mijns inziens sowieso recht op hebt. Kijk, betalen voor extra features als banners uitschakelen of iets dergelijks dat begrijp ik prima. Maar moeten betalen voor inzage in notes vind ik te zot voor woorden.
Dit lijkt me ook niet zo'n goede ontwikkeling.quote:Op maandag 1 september 2008 22:16 schreef Vivi het volgende:
Ik kan niet wachten op de "post hier je notes"-topics.
* Alvast popcorn in de magnetron mikt
Dat is een goeiequote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef marlieske het volgende:
alleen die zit nu met zijn ex op de dominicaanse repl. omdat ze te pinnig waren een annuleringsverzekering te nemengezellig
![]()
Ga er niet van uit dat dat nog goed komt, ondanks heerlijke cocktails, tropische orkaan en warme zinderende zon, aangezien het Te Koop bord al aan de gevel pronkt.quote:Op maandag 1 september 2008 22:57 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat is een goeieGeen kans dat de liefde weer opbloeit onder invloed van tropische sferen?
Ah, dan is je broer daar dus ook behoorlijk uitgewoondquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:25 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ga er niet van uit dat dat nog goed komt, ondanks heerlijke cocktails, tropische orkaan en warme zinderende zon, aangezien het Te Koop bord al aan de gevel pronkt.
Het feit dat erin notes wordt gesproken over dat iemand maar eens goed uitgewoond moet worden doet dat al hoor, daar heeft wel of geen inzage in die dingen totaal geen invloed op. Als je serieus genomen wil worden moet je in die notes geen dingen zetten waarvan je niet wil dat ze openbaar worden omdat je bang bent dat je erop aangekeken gaat wordenquote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat men niet kan zien wíe de note(s) heeft gegeven. En ik snap ook wel dat je er recht op hebt om die notes in te zien. Maar aan de andere kant:
[..]
Dit lijkt me ook niet zo'n goede ontwikkeling.
Notes worden, over het algemeen bekeken, niet voor niets gegeven.
Gaan ze straks een beetje tof lopen doen over notes die ze hebben gekregen. Alsof dat stoer is en het doet misschien ook wel enigszins af aan de geloofwaardigheid en de autoriteit van de crew van fok.
Bij de dokter moet je over het algemeen ook betalen voor een kopie van je dossierquote:Op maandag 1 september 2008 22:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben het gedeeltelijk met je eens Paradijsvogeltje. In die zin, ik vind het werkelijk beláchelijk dat je 4,50 moet dokken voor inzage. Dat je het mag inzien vind ik echter logisch, net zoiets als recht op dossierinzage bij een dokter bijvoorbeeld. Gelukkig heb ik 0 notes, maar ik wind me daardoor niet minder over deze kwestie op.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:51 schreef Vivi het volgende:
Ah, mail jij ze even door dan Rocka, ik bied je 2,25.
het gaat jou dus puur om die notes, tja, als ik daar over nadenk, dan heb je ook wel gelijk eigenlijk. Dan is het wel duur voor iets waar je recht op hebt. zou iets minder mogen kostenquote:Op maandag 1 september 2008 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Het voelt gewoon fout Belana. Dat je betaalt voor iets waar je mijns inziens sowieso recht op hebt. Kijk, betalen voor extra features als banners uitschakelen of iets dergelijks dat begrijp ik prima. Maar moeten betalen voor inzage in notes vind ik te zot voor woorden.
72!quote:
Die notes neemt men over het algemeen toch niet serieus. En ik denk dat Lois en BE zullen knikken als ik zeg dat er achter de schermen heus geen topics waren, waarin werd gediscussieerd over het wel of niet uitwonen van Vivi.quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Het feit dat erin notes wordt gesproken over dat iemand maar eens goed uitgewoond moet worden doet dat al hoor, daar heeft wel of geen inzage in die dingen totaal geen invloed op. Als je serieus genomen wil worden moet je in die notes geen dingen zetten waarvan je niet wil dat ze openbaar worden omdat je bang bent dat je erop aangekeken gaat worden
Inzage is gratis. Dat je kopieerkosten moet betalen kan ik nog begrijpen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij de dokter moet je over het algemeen ook betalen voor een kopie van je dossiervaak per gekopieerd blaadje.
Vorig jaar deed ik het sinterklaasfeest op mn werk organiseren. (Dit jaar laat ik even voorbij gaan, omdat het ons eerste sinterklaasfeest is) Maar ik werd ook al aangesproken dat deze week de eerste vergadering alweer is voor de voorbereidingen... pfffquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:34 schreef E.T. het volgende:
Hier ligt de Sinterklaas-catalogus van Lobbes..
Ik vind zo veel leuk![]()
![]()
Maar eens rustig laten bezinken voor ik Saskia met de tassentic van d'r moeder opzadel
en drie treinbanen voor Tijn is ook wat overdreven volgens mij![]()
Ach, kuikenhaartjes.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Nou nee... die zou ik nog kunnen waarderen geloof ik. Deze is iets te skinny en hij heeft ook nog dons op zijn bovenlip.![]()
dat is dan weer niet erg, ik vind sinterklaassnoep zo vreselijk lekker. Vooral chocoladekruitnoten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:37 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb de pepernoten al zien liggen bij Jamin
hehe dat heb ik ook hoor..quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:40 schreef E.T. het volgende:
BE, kan je niet sneaky een foto maken?![]()
Hoewel ik tegenwoordig toch wel merk dat ik 24 toch nog te 'jochie' vind![]()
Getver, ik word oud
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat is dan weer niet erg, ik vind sinterklaassnoep zo vreselijk lekker. Vooral chocoladekruitnoten.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:40 schreef E.T. het volgende:
Getver, ik word oud
Daar hoef je niet oud voor te zijn hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:40 schreef E.T. het volgende:
Getver, ik word oud
Dat compenseer ik dan wel met een lekker 18 jarig chicky ok?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:40 schreef E.T. het volgende:
Getver, ik word oud
alsof een 18-jarig chickie nog een getrouwde vent van 38 wil met 3 kinderenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat compenseer ik dan wel met een lekker 18 jarig chicky ok?
Ze hoeft het niet voor niks te doen...quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
alsof een 18-jarig chickie nog een getrouwde vent van 38 wil met 3 kinderen![]()
Niet jezelf overschatten ..
Zelfde geldt voor mij! Ik vind hem erg mooiquote:Op maandag 1 september 2008 16:42 schreef Moonah het volgende:
Nee, ik had hem ook al gezien hoor Vief! Alleen niets van gezegd, maar in stilte genoten.
Ik zal je mailen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:27 schreef Lois het volgende:
Ow dem ik kan hem niet zien vanaf kantoor
ik moest lachenquote:Op dinsdag 2 september 2008 07:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Het feit dat erin notes wordt gesproken over dat iemand maar eens goed uitgewoond moet worden doet dat al hoor, daar heeft wel of geen inzage in die dingen totaal geen invloed op. Als je serieus genomen wil worden moet je in die notes geen dingen zetten waarvan je niet wil dat ze openbaar worden omdat je bang bent dat je erop aangekeken gaat worden
He nee, dat valt tegenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Is voor mij iig niet echt een WOW! ofzo.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het lijkt de zoon van Herr Flick wel![]()
[ afbeelding ]
Die Herr Flick! Mijn collega pieste zowat in d'r broek!quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:15 schreef Vivi het volgende:
Wat?!
Hij is vroeger vast blond geweest....tenminste dat zegt de mijn constant ter bevestiging dat de meiden ook echt van hem zijn....quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:35 schreef Jelief het volgende:
Ik heb een 'donker type' . Vraag ik mij toch af waarom Emma zo blond is
Amber is blond met bruine ogen. De bruine ogen heeft ze van Michel, het blonde haar van mij. Ik was ook heel blond toen ik klein was, later werd ik rood.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha is ook blond met blauwe ogen terwijl Ferry en ik allebei hardstikke donker zijn, zowel haar als ogen.
Maar idd, zijn zusje was ook blond toen ze klein was en is nu donker en mijn zusje ook, dus wie weet...
Ik blijf het nog steeds een beetje 'raar' vinden omdat ik een donker jochie in gedachten had al die tijd. Beetje zoals Piet van Bix zeg maar.
Sorry, het was het eerste wat me te binnen schootquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die Herr Flick! Mijn collega pieste zowat in d'r broek!
Me too, bij Baby Flick zou ik de neiging hebben zijn billetjes met zinkzalf in te smeren ipv er in te bijten *roarr*quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:34 schreef Igraine het volgende:
Nou ik vind het ook niks, dat ie jong is, is niet zo ergmaar wel een beetje te gladjes...
Ik hou wel van een beetje meer mannelijke en 'ruige' mannen
De cola komt er via mijn neus uit, auquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Me too, bij Baby Flick zou ik de neiging hebben zijn billetjes met zinkzalf in te smeren ipv er in te bijten *roarr*.
Nu nog even voor mij een abbo kopen! Swets heeft me overgehaald met visuals van Danny die Anna verwekt!quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:06 schreef YPPY het volgende:
Daarnet heb ik al een sinterklaas cadeautje voor Anna gekocht.Ze is jarig geweest, dus het mag, vind ik.
Wat is winterjassen kopen stom. Heb ik een leuke gezien, is hij uitverkocht in de goede maat. Moet ik verplicht ergens anders gaan winkelen.![]()
Darling!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:35 schreef Vivi het volgende:
Greysie
Ik probeerde gisteren nog met je te chatten op Haifs, maar het lukte niet echt.
46quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Darling!!!![]()
Dat chatten werkt op de een of andere manier niet bij mij! Ik krijg in elk geval nooit een melding als iemand wil chatten
Ik moet even een paar topics terug gaan lezen ivm vakantietje, maar hoeveel notes had jij?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nu nog even voor mij een abbo kopen! Swets heeft me overgehaald met visuals van Danny die Anna verwekt!.
*koffie van het scherm afpoetst*quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:37 schreef Jarno het volgende:
Nu nog even voor mij een abbo kopen! Swets heeft me overgehaald met visuals van Danny die Anna verwekt!
Zo ben ik!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nu nog even voor mij een abbo kopen! Swets heeft me overgehaald met visuals van Danny die Anna verwekt!.
Volgens mij was zij niet de onderdanige partij anders....quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Die brigitte nielsen heb ik altijd met liefde op d'r bek willen rossen. Net als Grace Jones.
O oke, ik zal hem een copypasten *braaf is*quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:56 schreef Brighteyes het volgende:Jarno!
En Viev! Dat is wel eentje om van te smullen! Die hoort in het SHO roddelsch topic hoor!
De zus van een ,vriendin doet er aan mee, maar ik zelf kan het geneens volgen aangezien ik die dagen altijd werken magquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:30 schreef Vivi het volgende:
Kijkt er trouwens iemand hier nog droombruiloft of hoe heet het? Ik heb een sappige roddel waarheid over dat mens in de jury
Vorige week een stukje gezien van Million dollar Wedding, ik kreeg af en toe last van plaatsvervangende schaamte. Vreemd programma en die Edina vind ik wel het mafste figuur uit de jury...quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:40 schreef Vivi het volgende:
Ow ja, Million Dollar Wedding is het dus.
*knip*
Nou, geef mij ook maar iemand zonder babyface... Echte mannen moet ik hebben!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:33 schreef Moonah het volgende:
Haha!
Ik las een paar posts op de laatste bladzijde en werd toch wel nieuwsgierig. Even alles teruggelezen en kom dus de stagiair van BE tegen!
Dat je daar sneaky een foto van neemt!![]()
Ik zou het er trouwens niet op doen hoor.
En dames, 24jarigen kunnen wel erg aantrekkelijk zijn hoor.Zei de ouwe taart.
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:37 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Nou, geef mij ook maar iemand zonder babyface... Echte mannen moet ik hebben!![]()
![]()
Bakkebaarden, grote handen... grote tanden. Rrrrrrr!
....dusss....
Geen ideequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:44 schreef Syrena het volgende:
[..]Mee eens.
Waarom voel ik nu ineens de behoefte om eens ruw vastgepakt te worden?![]()
![]()
Het was een winkel hier in mijn "dorp", genaamd: Styxx. Leuke vent, leuke kleding.quote:Trouwens, welke broeken heb je gekocht precies?! Want het klinkt alsof ik ook eens naar die winkel moet. Ik heb er nu twee van Esprit waar ik erg tevreden over ben (van EDC en dan de Play serie ofzoiets). Alleen heb ik eentje een maatje te klein gekochtIk kan 'm wel aan, maar ben ook weer blij als ik 'm uit kan doen.
En nu ga ik naast mijn keerl in bed liggen snotteren, we zijn allebei verkouden aan het worden en dus MOE.
Er zal dus niks ruw worden vastgenomen deze regenachtige avond
Wtf Moonah! Dat zoek ik niet achter jou, jij ... euh.. nou ja.. 'jij'!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:49 schreef Moonah het volgende:
Heb ik hem (die Deen van BE) nog net op tijd gezien!
Maar over die jonge mennekes, ik heb een paar jaar terug een stagiair gehad, jammie! 20 jaar.
We hadden echt een superleuk contact. Hij masseerde af en toe mijn schouders, soms kreeg ik een klap op mijn kont.
En na school hadden we allerlei leuke gesprekken, oa over zijn geflirt met een bardame terwijl hij eenvriendinnetje had. Dan vroeg hij mij om advies.
Het was allemaal net op het randje, maar superspannend voor allebei.
Die vond het ook wel spannend?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:58 schreef Moonah het volgende:
Heb ik zo'n braaf imago?![]()
![]()
En weet je, J wist er gewoon vanaf he?!
Neuhquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:58 schreef Moonah het volgende:
Heb ik zo'n braaf imago?![]()
![]()
En weet je, J wist er gewoon vanaf he?!
Gheghe Co...Maneki, lees dit nu pas!quote:
quote:
Ik heb ook een geweldige spijkerbroek gescoord bij de H&M! Voor 19,90!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Werksores... ik voel me gezegend dat ik dat (nog) niet heb.
knuffels voor de mensen die er wel last van hebben
Vandaag heb ik even heel bevredigend gewinkeld. Ik moest spijkerbroeken hebben en dan ben ik soms nog best wel eens kieskeurig... en vandaag ook nog eens ongesteld
Ik loop die winkel in, zeg wat ik zoek en hij pakt meteen twee perfecte broeken, die heerlijk zitten, er goed en mooi uitzien en eentje nog van Only ook. (mijn favo kledingmerk) Helemaal blij dat de flairbroeken weer terugkomen in de mode. Want ik vond dat slimfit en taps toe lopende gedoe maar niks. Zeker niet met die brede heupen van mij!
Kortom: joepie
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:49 schreef Moonah het volgende:
Heb ik hem (die Deen van BE) nog net op tijd gezien!
Maar over die jonge mennekes, ik heb een paar jaar terug een stagiair gehad, jammie! 20 jaar.
We hadden echt een superleuk contact. Hij masseerde af en toe mijn schouders, soms kreeg ik een klap op mijn kont.
En na school hadden we allerlei leuke gesprekken, oa over zijn geflirt met een bardame terwijl hij eenvriendinnetje had. Dan vroeg hij mij om advies.
Het was allemaal net op het randje, maar superspannend voor allebei.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Gheghe Co...Maneki, lees dit nu pas!![]()
Wheheheh!quote:Op woensdag 3 september 2008 09:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
mensen kunnen veranderen denk ik dan maar
Oh dat soort dingen mag ik niet van SHEquote:Op woensdag 3 september 2008 10:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Lijkt me heerlijk, buuf! Capo svp! Met chips bij de koffie van Bolletje![]()
Ik ben erg tevreden!! Als ik zelf al ga twijfelen of ik niet zwanger ben dan is het dieten ook wel nodig.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:26 schreef Reinhilde het volgende:
Volgens mij is echt heel OUD aan het SHE-dieet! Werkt het nou een beetje, dames?
En doe mij maar een decaf latte
Daarvoor hoef je niet naar avi-fauna. Dat is mij gewoon in de weide overkomen, met mijn opa. Arme man voelde zich helemaal schuldig omdat hij zei dat ik hem wel mocht aaien. Maargoed, dat ter zijde...quote:Op woensdag 3 september 2008 10:16 schreef Ticootje het volgende:
Avifauna is kut, ik ben daar als 5 jarig meisje gebeten door een rotpony. Sindsdien ben ik nooit meer naar avifauna geweest.
Het Shieet is erg goed vol te houden, terwijl ik echt NIKS volhoudt, normaal gesproken. Misschien ook omdat het gewoon niet aanvoelt als een dieet, en ik voel me ook meteen slecht als ik me er niet meer aan "houd"..en verder mag je gewoon heel veel, en lekker etenquote:Op woensdag 3 september 2008 10:39 schreef Reinhilde het volgende:
Lekker de buurvrouw![]()
Ik ga misschien ook wel SHE-en over een half jaartje ofzo. Maar het lukt mij nooit om iets langer dan 4/5 weken vol te houden
Ik ben gezegend met een goede bouw idd, mijn verhoudingen zijn gewoon mooi en supervrouwelijkquote:Op woensdag 3 september 2008 10:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet naar avi-fauna. Dat is mij gewoon in de weide overkomen, met mijn opa. Arme man voelde zich helemaal schuldig omdat hij zei dat ik hem wel mocht aaien. Maargoed, dat ter zijde...
Vivi mt. 31!En nog richting de 28 ook.... Nja, je zal wel hetzelfde figuur hebben als een nichtje van me.
Ik heb gewoon een ander figuur. Maar toch... maten verschillen soms echt per merk of winkel. Zo heb ik in de kast broeken liggen die variëren van mt. 32/34 tot 34/36. Of ben ik een muts en scheelt dat maar heel weinig?
Ik sportte tot 2 weken gelden 3 keer per week maar toen begon dat ^%&&(*( bekken weer op te spelen, nu ff niet dusquote:Op woensdag 3 september 2008 10:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, voor mij is dat net zo. Het voelt niet als "volhouden". En ik voel me nu zoveel beter dat ik er niet over peins iets met suiker in mijn giegel te steken.
Nou het gedeelte sport nog.
Maar als je slecht zegt bedoel je ook echt fysiek slecht toch? Niet als in 'stout, ik had geen chocola moeten eten' toch?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het Shieet is erg goed vol te houden, terwijl ik echt NIKS volhoudt, normaal gesproken. Misschien ook omdat het gewoon niet aanvoelt als een dieet, en ik voel me ook meteen slecht als ik me er niet meer aan "houd"..en verder mag je gewoon heel veel, en lekker eten.
Dat dusquote:Op woensdag 3 september 2008 10:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het Shieet is erg goed vol te houden, terwijl ik echt NIKS volhoudt, normaal gesproken. Misschien ook omdat het gewoon niet aanvoelt als een dieet, en ik voel me ook meteen slecht als ik me er niet meer aan "houd"..en verder mag je gewoon heel veel, en lekker eten.
Klopt, ik heb sowieso altijd veel last van buikpijn gehad en vermoeidheid, en dat is nu, over het algemeen, weg, ik denk dat ik toch een bepaalde intolerantie heb t.o.v. bepaalde voedingsmiddelen.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar als je slecht zegt bedoel je ook echt fysiek slecht toch? Niet als in 'stout, ik had geen chocola moeten eten' toch?
Dan lijkt het me ook veel beter vol te houden.
dan heb je mn flubberbuik en straiereet nog niet gezienquote:Op woensdag 3 september 2008 11:01 schreef Vivi het volgende:
Met maat 29 lijkt lijnen me ook redelijk overbodig...
Nee hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 11:01 schreef Vivi het volgende:
Met maat 29 lijkt lijnen me ook redelijk overbodig...
Ik mocht geen olijven van SHEquote:Op woensdag 3 september 2008 11:07 schreef Syrena het volgende:
Ik het het SHE-eet net geprint, ik ga het proberen als de wederhelft in Frankrijk zit. Dan ben ik vast kei opgeknapt als hij terugkomten kan ie fijn mee gaan doen.
Dan heb ik nu nog twee weken om 2.5 kilo aardappels weg te werken *burps* de chips en de koekjes, dat gaat wel vanzelf.
Olijven zijn ook groente he?(die gaat ie namelijk voor me mee terug nemen, zooooo lekker die olijven daar van de markt)
Oh, ik ben gek op eitjes! Dat scheelt. En dit is niet echt een dieet he....je krijgt alles binnen wat je binnen moet krijgen om gezond en fit te zijn. Je schrapt alleen overbodige toevoegingen zoals (toegevoegde) suikers en andere shit. Webkim doet het ook, en geeft ook BVquote:Op woensdag 3 september 2008 11:08 schreef Reinhilde het volgende:
Het klinkt wel heel goed, de ervaringen! Als ik eenmaal op dieet ga, als het knopje om is, dan trek ik het vaak te ver door, en dan na een week of 5 MOET ik gewoon weer dingen eten die ik niet 'mag'. En dan is het hek van de dam... Ik heb SHE ook al ge-pmt hoor, vorige week denk ik? Ik ga namelijk letterlijk over mn nek als ik puur ei eet. 1 a 2 x per jaar een gebakken eitje, de helft, is voor mij het maximum. Heel gek, want eieren verwerkt ergens in gaat prima. Maar goed, dat 2 eieren bij het ontbijt mag dus ook anders.![]()
Maar dieet en borstvoeding, is zeker geen goed idee?
Dieet en lijnen is geen goed idee, maar het SHE-dieet is eigenlijk bijna geen lijnen te noemen. Da's gewoon gezond eten en als je dat doet naast de BV en je zorgt dat je geregeld eet én je houdt in de gaten dat je meer energie verbruikt dan dat je voor de BV deed dan kan je het gerust combineren.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:08 schreef Reinhilde het volgende:
Daar gaat mn excuus....quote:Op woensdag 3 september 2008 11:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, ik ben gek op eitjes! Dat scheelt. En dit is niet echt een dieet he....je krijgt alles binnen wat je binnen moet krijgen om gezond en fit te zijn. Je schrapt alleen overbodige toevoegingen zoals (toegevoegde) suikers en andere shit. Webkim doet het ook, en geeft ook BV.
Nee. Maar goed, volgens mij kan SHE je ook wel aan tips helpen zodat je wel al op kan gaan letten op wat je eet zonder dat je echt 'gevaarlijke' dingen doet ivm de bv.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:08 schreef Reinhilde het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |