Mijn broer is nog vrijgezelquote:Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Vivi het volgende:
Which reminds me; Ik moet trouwens ook weer nodig eens uitgewoond worden.
Ik heb inmiddels begrepen dat men niet kan zien wķe de note(s) heeft gegeven. En ik snap ook wel dat je er recht op hebt om die notes in te zien. Maar aan de andere kant:quote:Op maandag 1 september 2008 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Het voelt gewoon fout Belana. Dat je betaalt voor iets waar je mijns inziens sowieso recht op hebt. Kijk, betalen voor extra features als banners uitschakelen of iets dergelijks dat begrijp ik prima. Maar moeten betalen voor inzage in notes vind ik te zot voor woorden.
Dit lijkt me ook niet zo'n goede ontwikkeling.quote:Op maandag 1 september 2008 22:16 schreef Vivi het volgende:
Ik kan niet wachten op de "post hier je notes"-topics.
* Alvast popcorn in de magnetron mikt
Dat is een goeiequote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef marlieske het volgende:
alleen die zit nu met zijn ex op de dominicaanse repl. omdat ze te pinnig waren een annuleringsverzekering te nemengezellig
![]()
Ga er niet van uit dat dat nog goed komt, ondanks heerlijke cocktails, tropische orkaan en warme zinderende zon, aangezien het Te Koop bord al aan de gevel pronkt.quote:Op maandag 1 september 2008 22:57 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat is een goeieGeen kans dat de liefde weer opbloeit onder invloed van tropische sferen?
Ah, dan is je broer daar dus ook behoorlijk uitgewoondquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:25 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ga er niet van uit dat dat nog goed komt, ondanks heerlijke cocktails, tropische orkaan en warme zinderende zon, aangezien het Te Koop bord al aan de gevel pronkt.
Het feit dat erin notes wordt gesproken over dat iemand maar eens goed uitgewoond moet worden doet dat al hoor, daar heeft wel of geen inzage in die dingen totaal geen invloed op. Als je serieus genomen wil worden moet je in die notes geen dingen zetten waarvan je niet wil dat ze openbaar worden omdat je bang bent dat je erop aangekeken gaat wordenquote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat men niet kan zien wķe de note(s) heeft gegeven. En ik snap ook wel dat je er recht op hebt om die notes in te zien. Maar aan de andere kant:
[..]
Dit lijkt me ook niet zo'n goede ontwikkeling.
Notes worden, over het algemeen bekeken, niet voor niets gegeven.
Gaan ze straks een beetje tof lopen doen over notes die ze hebben gekregen. Alsof dat stoer is en het doet misschien ook wel enigszins af aan de geloofwaardigheid en de autoriteit van de crew van fok.
Bij de dokter moet je over het algemeen ook betalen voor een kopie van je dossierquote:Op maandag 1 september 2008 22:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben het gedeeltelijk met je eens Paradijsvogeltje. In die zin, ik vind het werkelijk belįchelijk dat je 4,50 moet dokken voor inzage. Dat je het mag inzien vind ik echter logisch, net zoiets als recht op dossierinzage bij een dokter bijvoorbeeld. Gelukkig heb ik 0 notes, maar ik wind me daardoor niet minder over deze kwestie op.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:51 schreef Vivi het volgende:
Ah, mail jij ze even door dan Rocka, ik bied je 2,25.
het gaat jou dus puur om die notes, tja, als ik daar over nadenk, dan heb je ook wel gelijk eigenlijk. Dan is het wel duur voor iets waar je recht op hebt. zou iets minder mogen kostenquote:Op maandag 1 september 2008 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Het voelt gewoon fout Belana. Dat je betaalt voor iets waar je mijns inziens sowieso recht op hebt. Kijk, betalen voor extra features als banners uitschakelen of iets dergelijks dat begrijp ik prima. Maar moeten betalen voor inzage in notes vind ik te zot voor woorden.
72!quote:
Die notes neemt men over het algemeen toch niet serieus. En ik denk dat Lois en BE zullen knikken als ik zeg dat er achter de schermen heus geen topics waren, waarin werd gediscussieerd over het wel of niet uitwonen van Vivi.quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Het feit dat erin notes wordt gesproken over dat iemand maar eens goed uitgewoond moet worden doet dat al hoor, daar heeft wel of geen inzage in die dingen totaal geen invloed op. Als je serieus genomen wil worden moet je in die notes geen dingen zetten waarvan je niet wil dat ze openbaar worden omdat je bang bent dat je erop aangekeken gaat worden
Inzage is gratis. Dat je kopieerkosten moet betalen kan ik nog begrijpen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij de dokter moet je over het algemeen ook betalen voor een kopie van je dossiervaak per gekopieerd blaadje.
Vorig jaar deed ik het sinterklaasfeest op mn werk organiseren. (Dit jaar laat ik even voorbij gaan, omdat het ons eerste sinterklaasfeest is) Maar ik werd ook al aangesproken dat deze week de eerste vergadering alweer is voor de voorbereidingen... pfffquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:34 schreef E.T. het volgende:
Hier ligt de Sinterklaas-catalogus van Lobbes..
Ik vind zo veel leuk![]()
![]()
Maar eens rustig laten bezinken voor ik Saskia met de tassentic van d'r moeder opzadel
en drie treinbanen voor Tijn is ook wat overdreven volgens mij![]()
Ach, kuikenhaartjes.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Nou nee... die zou ik nog kunnen waarderen geloof ik. Deze is iets te skinny en hij heeft ook nog dons op zijn bovenlip.![]()
dat is dan weer niet erg, ik vind sinterklaassnoep zo vreselijk lekker. Vooral chocoladekruitnoten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:37 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb de pepernoten al zien liggen bij Jamin
hehe dat heb ik ook hoor..quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:40 schreef E.T. het volgende:
BE, kan je niet sneaky een foto maken?![]()
Hoewel ik tegenwoordig toch wel merk dat ik 24 toch nog te 'jochie' vind![]()
Getver, ik word oud
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat is dan weer niet erg, ik vind sinterklaassnoep zo vreselijk lekker. Vooral chocoladekruitnoten.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:40 schreef E.T. het volgende:
Getver, ik word oud
Daar hoef je niet oud voor te zijn hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:40 schreef E.T. het volgende:
Getver, ik word oud
Dat compenseer ik dan wel met een lekker 18 jarig chicky ok?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:40 schreef E.T. het volgende:
Getver, ik word oud
alsof een 18-jarig chickie nog een getrouwde vent van 38 wil met 3 kinderenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat compenseer ik dan wel met een lekker 18 jarig chicky ok?
Ze hoeft het niet voor niks te doen...quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
alsof een 18-jarig chickie nog een getrouwde vent van 38 wil met 3 kinderen![]()
Niet jezelf overschatten ..
Zelfde geldt voor mij! Ik vind hem erg mooiquote:Op maandag 1 september 2008 16:42 schreef Moonah het volgende:
Nee, ik had hem ook al gezien hoor Vief! Alleen niets van gezegd, maar in stilte genoten.
Ik zal je mailen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:27 schreef Lois het volgende:
Ow dem ik kan hem niet zien vanaf kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |