quote:Op maandag 1 september 2008 14:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb zelfs al eens een ban gehad... Ik had een vies plaatje gepost..
jij rebelquote:Op maandag 1 september 2008 14:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb zelfs al eens een ban gehad... Ik had een vies plaatje gepost..
quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 14:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
jij rebel
wat had je gepost? tubgirl?
Je hebt niet genoeg je best gedaan om Mod te wordenquote:Op maandag 1 september 2008 14:59 schreef m@x het volgende:
Zie je, zelfs Sint-YPPY heeft notes. Wat heb ik toch verkeerd gedaan
*google* die bejaarde heren?quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 15:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Huh... ik heb ook geen notes. Ik denk dat die gauw verwijderd zijn. Je wilt mij natuurlijk niet boos krijgen.
Ik heb een jaarabonnement. Dan mag je voor 9,95 per maand onbeperkt alle spellen spelen. Kan je ze eindelijk eens uitspelen. Je moet wel meteen voor een heel jaar betalen, dus ik heb er een hele tijd over nagedacht. Ik vond het wel een groot bedrag in 1x, maar uiteindelijk dus toch de knoop doorgehakt.quote:Op maandag 1 september 2008 13:56 schreef Syrena het volgende:
Zylom heeft ook Cakemania jaWat kun je allemaal extra als je daar een abbo neemt?
be afraid, be very afraid!quote:Op maandag 1 september 2008 15:42 schreef TheYoung1 het volgende:
10.....wat moet ik daar nou mee??
Die angst is af te kopen voor het luttele bedrag van 4 en een halve euroquote:
Je bent de eerste die hem opmerkt geloof ik, ik heb 'm al een maand of anderhalf, en ik was al in stilte gefrustreerd dat niemand hem leuk vondquote:Op maandag 1 september 2008 16:18 schreef Belana het volgende:
viev, wat heb je een leuke mooie sig trouwens
die gaat door voor de award
same here met de mijnequote:Op maandag 1 september 2008 16:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je bent de eerste die hem opmerkt geloof ik, ik heb 'm al een maand of anderhalf, en ik was al in stilte gefrustreerd dat niemand hem leuk vond.
Een lekkend aura!quote:Op maandag 1 september 2008 16:00 schreef E.T. het volgende:
Ik heb 2 notes.. en die stammen al uit 2000 (of 2001.. heel oud iig al)..
En ze slaan ook nog eens nergens op en ze zijn gezet door iemand die zei dat mijn aura lekte en ik niet serieus neem
Ik heb geen puisten!quote:Op maandag 1 september 2008 16:14 schreef Vivi het volgende:
Ik ga echt geen 4,50 betalen om te lezen wat een of andere puisterige nerd /wereldvreemde bomenknuffelaar over mij te melden heeft hoor. Daarbij, ik word wrs alleen maar wederom pissig over iets van een jaar of wat geleden, die irritatie is het me niet waard.
En verder weet ik gewoon dat ik af en toe vervelend ben.
En ze dan snel edittenquote:Op maandag 1 september 2008 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb geen puisten!
En verder kost dit gedoe me heel veel tijd. Al jullie notes doorlezen steeds om te zien wat er dan staat.![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 19:46 schreef cattie het volgende:
Ik heb een bekende acteur in mijn gangkast zitten.
Hij speelde een hoofdrol in Arachnafobia.... Jullie herkennen hem vast wel. Groot zwart lijf met 8 dikke zwarte poten. Gruwel...
Wij hebben zoveel spinnen hier in en om huis!
Jullie ook al? Wij ook, en ik word er helemaal gek van.quote:Op maandag 1 september 2008 19:46 schreef cattie het volgende:
Ik heb een bekende acteur in mijn gangkast zitten.
Hij speelde een hoofdrol in Arachnafobia.... Jullie herkennen hem vast wel. Groot zwart lijf met 8 dikke zwarte poten. Gruwel...
Wij hebben zoveel spinnen hier in en om huis!
Nou het gros hier heeft er toch 0 (ik ook natuurlijk, al ben ik wel eens gebandquote:Op maandag 1 september 2008 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
En nee, dit ga ik niet voor anderen doen, maar ET heeft ze zelf idd al lang kunnen lezen dus dit is geen nieuws.
Oldbies rule, dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 1 september 2008 20:15 schreef Lois het volgende:
ETKingshaker, that brings back memories
Je aura lekt
Ik denk dat ik na de 20 weken wel een foto ga maken en posten, tot nu toe was het vooral mijn eigen blubberquote:Op maandag 1 september 2008 11:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Jelief, dat schiet al weer lekker op. Doe je nog aan buikfoto's? <3
Ik heb er maar 86.quote:Op maandag 1 september 2008 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb geen puisten!
En verder kost dit gedoe me heel veel tijd. Al jullie notes doorlezen steeds om te zien wat er dan staat.![]()
E.T. in die van jou staat dat je eens uitgewoond moet worden!![]()
![]()
En nee, dit ga ik niet voor anderen doen, maar ET heeft ze zelf idd al lang kunnen lezen dus dit is geen nieuws.
Nou dan zou Vief beter bij Swets passenquote:Op maandag 1 september 2008 20:57 schreef RockabeIIa het volgende:
swets en BM, stelletje aso's. Maar jullie zijn wel een leuk setje als dat lekkende ET-tje er niet was geweest
Euh..het enige waar wij elkaar in kunnen vinden is het dieettopic vrees ikquote:Op maandag 1 september 2008 21:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Vief is ook aso maar wel een lekkere aso en ja die zou ook wel bij Swets passen wat dat betreft.
Zoek je vrijwilligers hierquote:Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Vivi het volgende:
Which reminds me; Ik moet trouwens ook weer nodig eens uitgewoond worden.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Vivi het volgende:
Ga jij daarvan lekken? Dat je dat niet eens binnen kan houden zegquote:Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Vivi het volgende:
Sexy leren motorpak aantrekkenquote:Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Vivi het volgende:
En dat zegt de vrouw die stond te lekken in een snackbarquote:Op maandag 1 september 2008 21:23 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ga jij daarvan lekken? Dat je dat niet eens binnen kan houden zeg
Ja dat was wel een erg late lekreactie van een uitwoningquote:Op maandag 1 september 2008 21:27 schreef Rottdog het volgende:
[..]
En dat zegt de vrouw die stond te lekken in een snackbar
Dat waren nog eens tijden!quote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja dat was wel een erg late lekreactie van een uitwoning
Mijn broer is nog vrijgezelquote:Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Vivi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |