abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:27:56 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61249139
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 00:06 schreef poemojn het volgende:
Baby Einstein vonden ze ook al jong leuk hier. Bijv de Mozart-DVD (muziek met bijpassende beelden). Kun je iig bij onze bieb ook gratis lenen op de kinderafdeling.
Programma's die ze allebei leuk vinden nu zijn Pingu, Zandkasteel, Dirk & Peter Scheele-dvd. Is soms makkelijk.
Dean moet altijd huilen van baby Einstein..hij vind dat leeuwtje eng (of hij vindt zichzelf al intellectueel genoeg ) .

Hij is momenteel helemaal gek van Hopla, met Bumba als goede tweede. Sesamstraat vindt ie ook leuk .

Het enige waar ik trouwens een gruwelijke hekel aan heb zijn die halfbejaarde taarten die denken dat het nog kleine meisjes zijn, zelfs Bumba is nog beter te pruimen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:28:15 #204
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61250261
Belana, leuk zo kort haar!

Saffier, geniet van je welverdiende vakantie en daarna beginnen bij leuke nieuwe baan!

BE, correct me if i'm wrong, maar je hebt toch donkerbuin haar? dan zou zwart je ook staan, toch? of ben je bang dat je dan te bleek wordt in je gezicht?

Eli heeft voor zijn verjaardag een gitaartje gehad van baby-einstein. hij begrijpt hem nog niet helemaal

Dat bevolkingsonderzoek is vanaf 30 jaar? dan heb ik nog ff
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61250596
Zo ik ben weer in de bewoonde wereld..

Hele week als reisleider weg geweest met een groep gehandicapten.
Alleen halverwege de week sloeg mijn verkoudheid om in een flinke bacteriele voorhoofdsholte ontsteking
Verder was het erg geslaagd!!

Pepijn wil nu vooral mama hangen en mama melk
Gelukkig voor hem is mama voorlopig niet langer dan 1 nachtje aan een stuk weg.
pi_61250875
/Inbreekt in het topic

Voor wie het leuk lijkt en omdat het morgen nog supermooi weer wordt enzo...

In Leiden zijn de Rapenburgconcerten bezig en morgenmiddag vanaf 13.00 wordt er een muzikaal sprookje verteld "voor jong en oud". Op papier klinkt het erg leuk
http://www.rapenburgconcert.com/index.pl?p=band_info&programID=113

Wellicht dat er mensen zijn die dit soort dingen leuk vinden. Ik heb zelf in de Schouwburg in R'dam gewerkt en ik was altijd helemaal weg van die kindertheater-shows enzo, en ik denk dat ik morgen ga kijken want ik vind het zelf ook wel leuk klinken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:10:37 #207
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61251270
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:58 schreef Macka66 het volgende:
Ik ga nog mezelf nog even vermoeien op de dansmat. Met een koptelefoon op.
ben ik weer helemaal on topic
voor de v-tech smile is ook een dansmat verkrijgbaar, misschien leuk voor lucie ?

welk spel heb je erbij?

in duitsland heb je trouwens voor 6,95 excl (hoge) verzendkosten al een dansmat
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:31:36 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61251898
Hoe gaat het nu met je moeke, Vivi? En sowieso met jou in het algemeen. Ik heb het idee dat je minder online bent geweest de laatste tijd. Klopt dat?

Davinia, nog van harte met de 1e verjaardag van je spruitje!

p_iglet, wb
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:36:12 #209
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61253556
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:10 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

voor de v-tech smile is ook een dansmat verkrijgbaar, misschien leuk voor lucie ?

welk spel heb je erbij?

in duitsland heb je trouwens voor 6,95 excl (hoge) verzendkosten al een dansmat
Ik denk niet dat wij een V-Tech Smile aan gaan schaffen. Wat een prijzen

Voor Lucie gaan we wat anders doen. Lief is muziektechnoloog en programmeert/componeert op de computer met een programma (Max/MSP) waarin je onder andere geluidsobjecten kunt maken die aan te sturen zijn via een joystick, en dus ook via de dansmat. We gaan een soort geluidenlotto maken, die we dan met twee dansmatten kunnen spelen

Voor de pc heb ik In the Groove en Stepmania, voor PS1 Jungle Book Groove Party (jouw aanrader ) en Dancing Stage Party Edition. Moet nog uittesten of het werkt met de PS1.
Ik ben alleen nog maar bezig geweest met In the Groove op absoluut beginners oefenniveau. Da's al beweging genoeg voor een a-sportiefje als ik
(Ik snap al wel wat er zo ontzettend leuk aan is )
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_61253696
Ja Viev, ik vind je ook een beetje stilletjes de laatste tijd

Macka, ik ga nu toch wel heel benieuwd worden naar zo'n dansmat! Nu nog even de ervaringen van Syrena en Phluph afwachten

Mijn stem is aan het terugkomen. Ik lijk nu alleen nog op een schorre kraai.
En 9 september ga ik beginnen met een cursus italiaans voor beginners
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:45:25 #211
24188 Belana
kloon van belana
pi_61253720
ow wat leuk snoop! Wil ik ook nog eens doen prachtige taal! (prachtig land )
stormy waters...
sailin'
pi_61253739
ja hè?

Oh ja, ik zag je haar
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:48:21 #213
24188 Belana
kloon van belana
pi_61253785
dank dank (voor alle complimenten natuurlijk)

heb je een beetje taalgevoel?
stormy waters...
sailin'
pi_61253882
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:48 schreef Belana het volgende:
heb je een beetje taalgevoel?
nee
pi_61253895
Nou ja, nederlands en engels gaan prima. Maar voor duits en frans heb ik nooit echt voldoendes gehaald op school
pi_61254269
Wat goed snoop! Wel handig als je zo vaak naar Italië gaat
Ik wil graag een cursus Spaans doen. Lijkt me wel wat als de jongens iets ouder zijn
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:14:16 #217
190853 RockabeIIa
pi_61254293
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:46 schreef snoopy het volgende:
ja hè?

Oh ja, ik zag je haar

*terugscrollered*

Heyyyy lekker wijf pi* ****** hihi
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:16:20 #218
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_61254329
vandaag ons nieuwe speeltje binnengekregen, een eos camara, een heel verschil met onze vorige!

Een talenknobbel is hier ook niet aanwezig, ga het niet eens proberen.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:18:39 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_61254366
rocka

ow snoop, je bent dus net als ik
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:33:07 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61254722
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe gaat het nu met je moeke, Vivi? En sowieso met jou in het algemeen. Ik heb het idee dat je minder online bent geweest de laatste tijd. Klopt dat?

Davinia, nog van harte met de 1e verjaardag van je spruitje!

p_iglet, wb
Hey Rocka (en Snoops), wat lief dat je ernaar vraagt .

Klopt, ik post even wat minder, ik lees nog wel mee regelmatig, maar gewoon wat minder puf/interesse om te posten en ik probeer idd zoveel mogelijk tijd met mijn moeder door te brengen, ze is nog "stabiel" maar zoals gezegd is ze aan haar laatste medicatie bezig (er is er nog 1 hierna, maar de oncoloog heeft gewaarschuwd dat de kans dat het aanslaat vrijwel nihil is) en ik merk wel aan haar dat ze de laatste tijd wat meer bezig is met het onvermijdelijke, om het even zo te zeggen..en dat ze wat meer klachten krijgt, ook al probeert ze dat te verbergen. We gaan over 2 weken met zijn allen op vakantie (ik, meneer Vivi, Dean en mijn broertje) en daar verheug ik me erg op, om wat quality gezinstime door te brengen maar tegelijkertijd stemt het me erg droevig omdat het misschien wel de laatste gezinsvakantie is . Ik probeer het allemaal zoveel mogelijk weg te drukken eiks want ik krijg echt paniek aanvallen als ik denk aan, nu ja, je begrijpt het wel.

Ze geniet wel enorm van Dean, ze hebben ook een hele speciale band, die 2 , en noemt hem haar beste medicijn, zo fijn. Ik ben zo blij dat ze dit nog mee mag maken allemaal al verleg je steeds die grens, eerst was het "ik wil dat ze mijn kind nog te zien krijgt" en nu wil ik zo graag dat ze nog meemaakt dat hij naar school gaat...maar ja, het wordt wel steeds onwaarschijnlijker natuurlijk .

Maar goed, tot nu toe heeft ze iedereen verbaasd dat ze het zo lang heeft gered dus wie weet, ik probeer iig zo positief mogelijk te blijven!
pi_61254979
Oh Viev, wat verdrietig is het toch
Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben zo allemaal samen maar hoop natuurlijk dat het niet jullie laatste is.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:05:20 #222
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61255399
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:44 schreef snoopy het volgende:
Oh Viev, wat verdrietig is het toch
Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben zo allemaal samen maar hoop natuurlijk dat het niet jullie laatste is.
Thanks, lief van je .
pi_61255864
Oh jeetje Vivi, wat verdrietig allemaal, en zo moeilijk, hopelijk maken jullie nog mooie momenten op vakantie en erna, waar je later met een goed gevoel op kan terug kijken. Sterkte!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:27:13 #224
190853 RockabeIIa
pi_61257082
Vivi, wat naar voor jullie
Wel fijn dat je in elk geval de gelegenheid hebt speciale dingen mee te maken en te gaan doen met je moeder en Dean.
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:48:49 #225
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61257415
Bedankt voor jullie lieve woorden meiden .
pi_61257509
Heel veel sterkte Viefke Dat van die paniekaanvallen kan ik me heel erg goed indenken. Ik hoop dat jullie een superfijne vakantie gaan hebben samen

Wat de dansmat betreft moet ik een ander spel gaan proberen, want dat Stepmania is bagger Het is onduidelijk en het ziet er niet uit. Ik heb 30 minuten zitten prutten eer ik er een liedje in had zitten. Toen nog eens 20 eer ik de mat gecofigureerd had.... Tja, geen cd erbij gekocht, dus alles zelf downloaden. En dan blijkt dat ze niks voor absolute beginners hebben en dat ben ik wel heel erg I suck!

Ik ga eens Googlen op In The Groove.

Mijn lief gaat ook weer Spaans doen, ik wil eigenlijk ook weer een leuke hobby. Ik had al gedacht om ook Spaans te gaan doen, maar ik ken mezelf dan wil ik beter zijn *want ik heb een talenknobbel hoooooor* (alleen dan geen grammaticale daar had ik altijd 5-6 voor, lezen & luisteren was altijd 9-10 )

En verder weet ik van mezelf dat ik er de schurft aan ga krijgen dat ik dan 1 avond in de week weg moet, dan kan het onderwerp nog zo leuk zijn Ik ben raar.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 31 augustus 2008 @ 06:35:16 #227
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_61259857
Vivi

Hier kreeg ik het vandaag eens even moeilijk op het werk, tijdens het opruimen met zijn allen altijd even de muziek nog even keihard aan.
En toen zette een collega het volgende lied op, tot ik eens op de tekst ging letten, toen stroomden de tranen over mijn wangen.
[mist Thijs de laatste tijd weer zo giga erg[/sub]

Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Jubileum moderator zondag 31 augustus 2008 @ 07:44:23 #228
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61259919
Ach Bar toch

Viev maak maar fijn hele mooie herinneringen op vakantie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61260088
Viev..
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61260091
En Bar..
  zondag 31 augustus 2008 @ 09:56:02 #231
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61260489
Vivi, jeetje, wat moeilijk maar ook fijn, dat je moeder inderdaad nu nog Dean ziet opgroeien (en jullie ook natuurlijk).
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 31 augustus 2008 @ 09:56:47 #232
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61260497
O, en helemaal niet zo erg en totaal geen vergelijk, maar onze vaatwasser is stuk
Dan kom je er pas achter wat voor een luxe het is.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Moderator zondag 31 augustus 2008 @ 10:35:54 #233
5428 crew  miss_sly
pi_61260788
Vivi
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Alles wat de anderen al hebben gezegd en liefst dat ene beetje meer waardoor je je beter zou kunnen voelen, maar die woorden zijn er niet.
Geniet van je mams en laat oma en Dean van elkaar genieten zoveel als mogelijk. En sterkte natuurlijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 31 augustus 2008 @ 10:36:48 #234
5428 crew  miss_sly
pi_61260799
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 06:35 schreef _Bar_ het volgende:
Vivi

Hier kreeg ik het vandaag eens even moeilijk op het werk, tijdens het opruimen met zijn allen altijd even de muziek nog even keihard aan.
En toen zette een collega het volgende lied op, tot ik eens op de tekst ging letten, toen stroomden de tranen over mijn wangen.
[mist Thijs de laatste tijd weer zo giga erg[/sub]

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 31 augustus 2008 @ 12:33:58 #235
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61262608
Och Vieverd lieverd.
Ondanks dat ik je wel mis hier, geef ik je uiteraard groot gelijk dat je lekker zo veel mogelijk van je moesje (en Dean en S) geniet. Kun je het er wel met je moeder over hebben? Of hou je je groot?

Bar..... Is denk ik ook niet zo gek dat je nu weer een periode hebt dat je Thijs extra mist. Je zit nogal in een emotionele rollercoaster... Sterkte hoor, for what's worth it.

Belaan, staat je goed! Jij hebt echt een goeie kop voor kort haar!

Snoopissimo! Wat goed dat je Italiaans gaat leren! Voor als je weer in dat heerlijke huis daar zit?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2008 @ 12:46:51 #236
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61262874
vivi, ik heb er geen woorden voor.
ik wens jullie nog heel veel tijd met elkaar.
  zondag 31 augustus 2008 @ 12:51:18 #237
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61262967
Vivi, ik word helemaal verdrietig van je post. Hopelijk kunnen jullie nog lang van elkaars gezelschap genieten. Sterkte meid.
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:23:15 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_61263599
lieve vivi, wat is het toch moeilijk. ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten. fijn dat jullie die vakantie in het vooruitzicht hebben, dat zijn zulkefijne dingen waar je ongetwijfeld onbetaalbare herinneringen aan over houdt. Een hele dikke knuffel voor jullie

En ook voor Bar een dikke knuffel, ik kan me zo voorstellen dat de herinneringen jou soms overvallen aan je prachtige mannetje.
stormy waters...
sailin'
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:33:41 #239
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61263821
Meiden, wat zijn jullie allemaal lief, en ik snap dat het moeilijk is om iets te zeggen hoor, wat kan je in vredesnaam op zoiets zeggen, het is allemaal zo zinloos, zo'n stomme ziekte.

@ Moonah, we praten er wel over maar ik wil haar niet extra belasten met mijn "paniek". Ze kan er namelijk niets aan doen en het maakt het voor haar ook alleen maar moeilijker om afscheid te nemen denk ik. En ik wil dat het voor haar zo makkelijk mogelijk wordt om ons "achter te laten". Verder ben ik sowieso niet zo goed in zelfmedelijden, ik geef mezelf wel een schop onder m'n kont en hupsekee .. . .

Maar ik voel me een beetje ongemakkelijk met al die aandacht dus klets rustig verder over meer vrolijke dingen .

Bar, ik begrijp best dat je Thijsje nu weer heel erg mist, juist omdat je een periode afsluit waar hij zo duidelijk deel van was. Lijkt me logisch eigenlijk.
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:37:51 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61271095
Vievje, alles is eigenlijk al wel gezegd. Dus ik sluit me daar bij aan en hou het bij een hele dikke voor jullie.

En ook voor jou Bar. Het is gewoon k*t nog steeds.

Durf ik dan hierna nog over het weer te posten?
Plakken jullie ook zo? Sasha is helemaal uit zijn hummetje en het doet ook niet echt wonderen voor mijn PMS!
Van mij mag het gaan regenen hoor!
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:54:48 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_61271419
het was verdorie zalig weer vandaag BE misschien wel de laatste echte zomerse dag van het jaar
Ik vond het heerlijk in ieder geval
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zondag 31 augustus 2008 @ 19:00:22 #242
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61271511
Oe jij ook al PMS BE? Ik enorm vandaag, normaliter ben ik niet echt chagrijnig te krijgen maar vandaag, in de warme auto voor de 150e keer de vraag beantwoord van Eva "de pomp was eng he mama?" had ik echt zoiets van
Affijn de meiden liggen in bed, nu maar hopen dat ze willen slapen want ik wil echt even lekker uitchagrijnen in mijn eentje (naja met Jeroen naast me hier op de bank maar die kan het wel hebben). Eva wil niet echt slapen want er is iets, maar ik weet niet goed wat en Iris ligt voor de 2e nacht op zolder en die is "helemaal benieuwd en spannend mama" oftewel die vind het een beetje eng.
We slapen nu even alle 3 op zolder, zo kan Jeroen een nieuwe vloer leggen in haar as. kamertje, daar hadden we nl. ooit heel handig laminaat om het waterbed heen gelegd. Zodra die vloer ligt is het een kwestie van even de muren opnieuw sauzen, decoreren met zoveel mogelijk roze, een bed kopen en klaar is Iris.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:02:49 #243
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61271559
Ik ben wezen zwemmen met Dean, nog een hele opgave want Papa Dean heeft woensdag zijn motorrrijbewijs gehaald en is dus al het hele weekend aan het rondsjezen door Nederland. Ik vind het haske leuk voor hem hoor, maar als ik nog 1 verhaal over de vering van zijn motorfiets of de voering van zijn jas moet aanhoren pleeg ik zelfmoord vermoord ik hem . Anyway, Dean en ik dus saampjes naar het zwembad getogen en ik ben nu redelijk uitgeput van het gesleep met tassen, opblaasdolfijnen en een dreumes die natuurlijk de andere kant uit wil. Verder heb ik onwijs gave Uggs gekocht en die wil ik aan, dus het mag wel ff wat kouder, ik heb toch geen tuin om in te zitten en daar word ik alleen maar chaggo van .

En we gaan toch bijna op vakantie dus zon krijg ik sowieso nog wel .
pi_61271985
Lois

Bar, voor jou ook een dikke Het is ook alweer bijna september Dat speelt ook vast mee...

Ik plak nu ook ongeveer wel aan mijn stoel dames. Van een dagje strand word je ook zo warm en plakkerig. Net of de zon helemaal in je zit. Maar het was wel heerlijk
pi_61272927
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:00 schreef Lois het volgende:in de warme auto voor de 150e keer de vraag beantwoord van Eva "de pomp was eng he mama?"
als ik het geweten had! vond het sneu dat jullie alweer zo snel weg moesten
En nu ga ik weer ff platleggen, heb een migraine-aanval waar ik scheel van zie
Saartje
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:31:27 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61273906
Ik ben echt niet te genieten Lois! Ik heb F. mijn excuses ook al aangeboden. Zelfs nog een uurtje liggen slapen.
Echt zo sneu, dat Eva bang is voor dat soort dingen.

Maneki op je hoofd!

En Viev... bereid je maar voor, dat gel*l over motoren gaat nooit meer over.

Oeh! Expeditie Robinson begint!
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:42:29 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61274223
Maar..maar...de frequentie verminderd wel. Toch? Zeg ja!

Maar serieus, ik ga toch ook niet 3 weken lang aan een stuk door dooremmeren over Prada-schoenen!
Sowieso, Meneer Vivi is lief, aantrekkelijk en zeker niet dom en ook wel humoristisch enzo...maar hij kan zooooo langdraaaaadig zijn af en toe, dat ik hem gewoon wil pletten onder een heipaal .
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:44:37 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61274274
Nou... het varieert... Maar joh, het is bijna winter, dan is het weer even rustig.
pi_61275538
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 09:56 schreef PM-girl het volgende:
O, en helemaal niet zo erg en totaal geen vergelijk, maar onze vaatwasser is stuk
Dan kom je er pas achter wat voor een luxe het is.
Vertel mij wat!
Die van ons doet het een paar weken... Dan weer een paar weken niet...En dan opeens weer een paar weken wél!!

Ow en ik ga "binnenkort" met motorrijlessen beginnen!!
Wil eerst nog een auto en wat andere dingetjes, maar dan gaat ik eindelijk een lang gekoesterde droom proberen te verwezelijken!!

Maar denk niet dat je mij zult horen "zeuren" over veringen enzo....

En nog even voor iedereen die het nodig heeft....
Een dikke kus!
pi_61276253
Vivi, ik wil je graag een geven en sterkte wensen, heel fijne vakantie gewenst iig samen over 2 weekjes!
pi_61276728
Vivi Het is voor iedereen onvermijdelijk, je moeder verliezen. Maar dat het aan zo'n ***ziekte moet zijn en zo veel te snel ... pff het lijkt me zo eng en verdrietig allemaal

Bar ook een voor jou. 6 september komt er al weer heel snel aan he Sterkte de komende tijd
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 31 augustus 2008 @ 22:30:10 #252
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61277772
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:33 schreef Vivi het volgende:
Verder ben ik sowieso niet zo goed in zelfmedelijden, ik geef mezelf wel een schop onder m'n kont en hupsekee .. . .
Niet té stoer he vrouwke?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 1 september 2008 @ 00:12:04 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61280529
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:30 schreef Moonah het volgende:

[..]

Niet té stoer he vrouwke?
Hey, ik ben niet alleen tegen anderen een bitch .
pi_61280904
quote:
Op maandag 1 september 2008 00:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hey, ik ben niet alleen tegen anderen een bitch .
Soms mag je ook gewoon een mens zijn hé, dikke kus voor jou Vivi. Lijkt me vreselijk om je moeder ziek te zien en er zelf niets aan te kunnen veranderen. Ik hoop echt dat er nog alternatieve medicijnen voor haar te vinden zijn.

Bar, ook jij sterkte de komende tijd
weet niet goed wat te zeggen tegen mensen die zo'n groot verlies lijden, excuses daarvoor.
Mama van Isa en Ties
  maandag 1 september 2008 @ 00:59:04 #255
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_61281746
Zooo Weekend !!! en ben er meer aan toe dan ooit geloof ik,, kan niet meer op mijn voeten staan, wat een gekkenhuis hier, en druk echt niet normaal, eigenlijk is geen enkele dag rustig geweest.

Straks eens lekker uitslapen, en morgen of overmorgen naar Mama Mia samen met 2 vriendinnen

En dank jullie jullie zijn lief
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 1 september 2008 @ 07:59:51 #256
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61283790
ja hoor, eerste schooldag... en het begint te regenen

Viev, sterkte.. ik heb wel een idee wat je doormaakt nu (zelf 2x meegemaakt) en dat is niet mis. Probeer nog zo veel mgelijk mooie herinneringen te creëren.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61284811
Vivi wat ontzettend moeilijk en onzeker is dat. En ook het geluk dat ze Dean toch nog kan zien opgroeien, al heb je geen idee hoe lang. Geniet lekker van de vakantie samen, maak foto's, video's, sla het op in je geheugen en zorg dat je zelf ook een uitlaatklep hebt. Je mag ook best eens een watje zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61285333
Vivi, sterkte meis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61285336
Vivi

Ik had zoiets raars net. De hele nacht heb ik raar en eng gedroomd over mijn jongste zus die in mijn droom de meest vreselijke ziektes had en steeds bijna dood ging.
Vanmorgen werd ik gebeld dat ze in het ziekenhuis ligt Acute eileiderontsteking, een vermoeden van chlamidia en onverklaarbaar weefsel in de baarmoeder Ze gaat er wel weer bovenop komen, maar ik blijf "gedoe" rondom je baarmoeder toch eng vinden. Je verwacht het ook niet zo snel bij een 21 jarige
pi_61285489
owlet dat is echt schrikken. Raar ook dat je ervan droomt... (En chlamidia is inderdaad een soa die je als vrouw eigenlijk niet merkt, maar wat wel heel veel kwaad kan doen, daarom is het best een enge soa)

Hier zit ik nu echt in een dip! Ik wordt echt gek van alle negatieve dingen, het is al vanaf de zomervakantie bezig! Echt ik kan nu weinig meer hebben hoor, ik sta op het punt om gewoon in bed te blijven kussen over mn hoofd en een paar weken wachten tot de pechvogel ons huis weer heeft verlaten.

Opsomming:
Jennifer met een virale infectie in frankrijk
Priscilla gestoken/gebeten door een onbekend beest, onstoken voet -> dokter
Poes geopereerd aan zijn oog, maar het mocht niet meer baten, na 2 weken vechten voor zn leven moesten we het besluit nemen dat hij te ziek was.
Ik krijg die zlefde dag nog koorts en een borstontsteking, afgelopen woensdag is een abces op mn borst opengesneden.
Mijn duif overlijdt aan ouderdom.
Gister zie ik dat onze poes Dolce een soort groene vloed verliest uit haar poes, sterk vermoeden een baarmoederontsteking, of te wel we gaan vannavond weer naar de dierenarts.

Echt ik word er behoorlijk gestoord van!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61285536
Wat eng owlet, vooral omdat je dat al gedroomd hebt.

Volhouden Ticootje. Meer kun je nu niet doen. Elke dag heb je weer iets overwonnen en wat je gehad hebt, dat komt niet terug. Net als een wee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 1 september 2008 @ 10:18:15 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61285560
He jakkes Owlet... wat een eng 'toeval', of niet natuurlijk. .
En wat een enge dingen. Dat verwacht je idd niet bij een 21-jarige.
pi_61285661
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:17 schreef YPPY het volgende:
Wat eng owlet, vooral omdat je dat al gedroomd hebt.

Volhouden Ticootje. Meer kun je nu niet doen. Elke dag heb je weer iets overwonnen en wat je gehad hebt, dat komt niet terug. Net als een wee.
Ja we hebben nu bijna iedereen gehad... Alleen mijn man en de andere kat nog...

Ik hoop alleen dat we vanavond niet weer leeglopen op de dierenarts. Het hele avontuur met onze andere kat heeft ons 700 euro gekost, zo'n bedrag kan ik echt niet nog eens missen...
  maandag 1 september 2008 @ 10:31:25 #264
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61285808
Sterkte Vivi. Veel leuke vakantieherinneringen gewenst.
Wat een pech zo ineens Ticootje... Sterkte ermee.
Hopelijk knapt je zus gauw een beetje op Owlet, Bijzonder vind ik het altijd, dat familieleden zo'n hechte band hebben dat ze dingen kunnen "voorvoelen"

Ik ben goed bezig
Heb in mijn halletje alle plinten geschuurd en de lijsten van de kozijnen die nog moesten. Zometeen afplakken en schilderen. Eerst ff een bakkie
Had ik geweten dat het zo snel ging had ik het niet zolang uitgesteld...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_61286105
Ticootje, wat balen zeg die opstapeling van ellende, geef niet te snel op hoor, het komt allemaal wel weer goed.

Meiden ik kom even binnen vallen met een vraag, wie kent ze nog die kasten met muziek makende aapjes die vroeger in de V&D stonden, voor een kwartje speelde ze een liedje. Stukje jeugdsentiment is het, die kasten heten bimboboxen, wie weet er nog een werkende ergens te staan? Daar ben ik erg benieuwd naar.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_61286217
Even allemaal tegelijk: Vivi,Bar,Owlet en Ticootje

Wij hebben vakantie geboekt twee weken in een huisje op de veluwe, park met zwembad,indoorspeelparadijs en animatie. Normaal gaan we naar kleinere parken maar omdat ik nu niet zo lang kan fietsen en wandelen hebben we ook wat ander vertier nodig voor Emma. nog vier weken en dan gaan we weg
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61286265
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:45 schreef melonovy het volgende:
Ticootje, wat balen zeg die opstapeling van ellende, geef niet te snel op hoor, het komt allemaal wel weer goed.

Meiden ik kom even binnen vallen met een vraag, wie kent ze nog die kasten met muziek makende aapjes die vroeger in de V&D stonden, voor een kwartje speelde ze een liedje. Stukje jeugdsentiment is het, die kasten heten bimboboxen, wie weet er nog een werkende ergens te staan? Daar ben ik erg benieuwd naar.
Misschien bij speelklok tot pierement in utrecht?
  maandag 1 september 2008 @ 10:54:10 #268
190853 RockabeIIa
pi_61286286
Voor een ieder die het effe geen zonnestraaltje ziet

Hoe ver ben je nu Jelief?

* RockabeIIa gaat zo effe naar de stad met meneer B.
Kijken of dat nog wil zitten in de buggy voor 1 keertje. Ikzelf denk van niet...
  maandag 1 september 2008 @ 10:55:38 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61286311
Lekker Jelief!

Ik weet wat je bedoelt Mel, maar ik zou niet weten waar je die nog kan vinden...

En dan ga ik nu nog even spammen.
*reclame*
Voor de mensen die geld over hebben.
Je kan nu een abonnement nemen van FOK!, krijg je een paar extra features (hoe nuttig die zijn weet ik zelf eig. niet) maar je steunt er FOK! ook mee, waardoor er mss andere (betere?) dingen mogelijk zijn.
Kijk hier voor uitleg van hoe het werkt: http://frontpage.fok.nl/page/abofaq en hier kan je een abonnement kopen: http://www.fok.nl/shop/
Je kan evt. ook je notes aanvragen daar, maar dat lijkt me voor de meeste OUDjes niet echt noodzakelijk. Braaf als we zijn.
*/reclame*
pi_61286456
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor een ieder die het effe geen zonnestraaltje ziet

Hoe ver ben je nu Jelief?

* RockabeIIa gaat zo effe naar de stad met meneer B.
Kijken of dat nog wil zitten in de buggy voor 1 keertje. Ikzelf denk van niet...
Afgelopen zaterdag 19 weken dus dan 23 weken. Ik kom niet verder dan een uurtje fietsen of wandelen helaas. Ik hoop dat ik aan het eind nog mijn ene voor mijn ander voet kan zetten
  maandag 1 september 2008 @ 11:11:15 #271
190853 RockabeIIa
pi_61286613
BE ga je nu in elk topic spammen? Dan ga ik je nl aangeven
(wat een idioot gedoe, 4 abo's. Ik ga me er niet in verdiepen.... 1 abo had ik wellicht wel willen lezen en doen maar dit is me teveel moeite )

Jelief, dat schiet al weer lekker op. Doe je nog aan buikfoto's? <3
  maandag 1 september 2008 @ 11:12:03 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61286629
Neuh, 1 keer is genoeg.
pi_61286911
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:53 schreef Jelief het volgende:

[..]

Misschien bij speelklok tot pierement in utrecht?
je zou denken van wel, maar helaas daar hebben ze ze niet.
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 1 september 2008 @ 11:29:03 #274
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61287038
Melonovy, ik ben in december in het speelgoedmuseum in Roden geweest en volgens mij hadden ze er daar eentje staan die nog werkte. Maar ja, dat is wel een eind weg.

http://www.kinderwereld.net/index.htm
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 1 september 2008 @ 12:01:32 #275
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61287878
Ik heb gewoon 5 notes Maar ik ga er geen 4,50 voor betalen om ze te kunnen zien... Ze zijn vast ook al heel oud, aangezien ik de laatste jaren toch heel braaf ben

De extra's van die abo's vind ik ook niet echt heel bijzonder.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 1 september 2008 @ 12:03:49 #276
37150 livelink
pi_61287929
Hoe weet je dat je 5 notes hebt? En ik zou er misschien wel 4,50 voor over hebben om andermans notes te kunnen lezen
  maandag 1 september 2008 @ 12:06:24 #277
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61287984
Via die link naar de shop uit BE's post. Kun je zien hoeveel notes je hebt, maar om ze te kunnen lezen moet je dus ¤4,50 betalen.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 1 september 2008 @ 12:06:43 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61287994
Moonah, ik moest net aan je denken. Volgens mij heb jij ooit eens in een van de 'ik ben bang dat ik teleurgesteld ben door het geslacht, want ik heb al jaren X in mijn hoofd-gesprekken' gezegd dat je dat ook had, maar dat je je nu helemaal niet eens meer iets anders voor kon stellen als je naar Thies keek.

Ik had nu net ook zo'n momentje idd.
Sasha die heerlijk stoer in zijn kinderstoel van een boterhammetje zit te genieten, ondertussen op slimme wijze de korstjes er in zijn mond af happend en weer uit te spugen. Zo'n heerlijk manneke...
  maandag 1 september 2008 @ 12:06:49 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_61287996
Je kan voordat je gaat betalen al zien hoeveel notes je hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61288005
Wat zijn notes? Ik heb er 0.
  maandag 1 september 2008 @ 12:10:06 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61288103
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:07 schreef Reinhilde het volgende:
Wat zijn notes? Ik heb er 0.
Moderators kunnen aantekeningen plaatsen bij users. Bijvoorbeeld als ze baggeren. Of als ze aan het ruzie-zoeken zijn met anderen.
Op die manier kunnen we een soort van dossier bijhouden van iemands oeuvre. Er staat bijvoorbeeld ook in als iemand een ban gekregen heeft.
pi_61288531
oeh, check..
3 notes...
  maandag 1 september 2008 @ 12:26:06 #283
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61288577
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:01 schreef texelonia het volgende:
Ik heb gewoon 5 notes Maar ik ga er geen 4,50 voor betalen om ze te kunnen zien... Ze zijn vast ook al heel oud, aangezien ik de laatste jaren toch heel braaf ben

De extra's van die abo's vind ik ook niet echt heel bijzonder.
Ik heb 46 notes

Ik heb alleen geen Ideal, of hoe heet ut .
pi_61288594
ikkuh 1
En nou bennik wel nieuwsgierig jah
pi_61288728
Aah, ok! Grappig zeg
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 12:32:35 #286
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61288751
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:45 schreef melonovy het volgende:

Warenhuis van der Veen in Assen. Jukebox museum in Menen, Belgie. Tiki Heart cafe in Berlijn. En naar het schijnt in een cafein het Vondelpark in Amsterdam.
Live Bimbobox: Het Aapjesorkest
en Google is je vriendje
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_61288786
Het is trouwens echt heeeel erg raar om thuis te zitten op een maandag. Ik moet nog even wennen aan het huisvrouwen-leven geloof ik.

Uitslapen - check
Was doen - check
Bijlezen op Fok - check
Stofzuigen - check
Opruimen - geen zin in.

Dus. En nu verveel ik me lichtelijk.
pi_61288847
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:33 schreef Reinhilde het volgende:
Het is trouwens echt heeeel erg raar om thuis te zitten op een maandag. Ik moet nog even wennen aan het huisvrouwen-leven geloof ik.

Uitslapen - check
Was doen - check
Bijlezen op Fok - check
Stofzuigen - check
Opruimen - geen zin in.

Dus. En nu verveel ik me lichtelijk.
Online shoppen!
Boeken lezen!
Cakemania spelen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61288921
Online shoppen goed idee!
Boeken lezen, doe ik altijd zo rond theetijd en voor het slapen , maar wel een goed idee
Cakemania is leuk! Maar om het spel nou te kopen... is het dan nog steeds leuk?
pi_61288930
Ik heb maar 1 sneue note en nu zit ik me af te vragen wat daar in staat
Even inloggen met m'n andere namen, kijken of die even braaf zijn geweest....
pi_61288964
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:37 schreef Reinhilde het volgende:
Online shoppen goed idee!
Boeken lezen, doe ik altijd zo rond theetijd en voor het slapen , maar wel een goed idee
Cakemania is leuk! Maar om het spel nou te kopen... is het dan nog steeds leuk?
Kopen? Ik ga je even PM-en.... heb je zomteen weer wat te doen
  maandag 1 september 2008 @ 12:39:28 #292
24188 Belana
kloon van belana
pi_61288978
Ik heb ook een note gut ze maken me wel nieuwsgierig!
stormy waters...
sailin'
  maandag 1 september 2008 @ 12:44:39 #293
3003 Zomerpeer
...Geen gewone Peer!
pi_61289106
Hmm, bij deze heb ik er twee
Er is een vacature voor een vriendje vrij
  maandag 1 september 2008 @ 12:44:42 #294
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61289108
Of ze zeggen maar wat, in de hoop dat je die 4,50 dokt en dan blijkt dat er helemaal niks is, of niks boeiends
©Dumbo
pi_61289137
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Kopen? Ik ga je even PM-en.... heb je zomteen weer wat te doen
  maandag 1 september 2008 @ 13:04:55 #296
37150 livelink
pi_61289593
Ik ben ongeneeslijk nieuwsgierig. Ik zou geloof ik rustig 4,50 dokken om te kijken wat het is. Maar ik heb gelukkig 0 notes, dus ik hoef me niet te bedwingen.
  maandag 1 september 2008 @ 13:10:15 #297
37150 livelink
pi_61289727
Is Cakemania van Zylom? Daar heb ik tegenwoordig zo'n Funpass abonnement op. Ik heb hem mezelf als cadeautje gegeven voor mijn verjaardag. Ik werd het zo zat om elke keer na een uur te moeten stoppen en ik gunde hen mijn geld ook wel.
  maandag 1 september 2008 @ 13:10:40 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61289736
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:44 schreef texelonia het volgende:
Of ze zeggen maar wat, in de hoop dat je die 4,50 dokt en dan blijkt dat er helemaal niks is, of niks boeiends
Dat laatste zal bij veel mensen het geval zijn. Notes idd van 5-6 jaar geleden waarvan je denkt 'Wat?', maar het is iig niet 'niks' hoor. Dat kunnen ze niet maken.

Je hebt sowieso recht op het inzien van die notes, heeft te maken met de wet persoonsregistratie, maar een organisatie mag daar dan weer wel administratie-kosten voor rekenen.
pi_61289765
Livelink, volgens mij wel. Maar ik speel niet vaak genoeg van die spelletjes denk ik voor een abonnement.
  maandag 1 september 2008 @ 13:18:11 #300
24188 Belana
kloon van belana
pi_61289912
4.50 administratiekosten voor 1 note is dan wel weer veel BE

ach ja, het is leuk verzonnen om extra centjes te verdienen
stormy waters...
sailin'
  maandag 1 september 2008 @ 13:33:03 #301
37150 livelink
pi_61290300
Tja, 1 note is dan wel weer lullig, ja. Misschien kan je Lois lief aankijken

Maar voor 46 notes haal je de kosten er wel weer dik uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')