quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:31 schreef RockabeIIa het volgende:Hoe gaat het nu met je moeke, Vivi? En sowieso met jou in het algemeen. Ik heb het idee dat je minder online bent geweest de laatste tijd. Klopt dat?
Davinia, nog van harte met de 1e verjaardag van je spruitje!
p_iglet, wb
Hey Rocka (en Snoops), wat lief dat je ernaar vraagt

.
Klopt, ik post even wat minder, ik lees nog wel mee regelmatig, maar gewoon wat minder puf/interesse om te posten en ik probeer idd zoveel mogelijk tijd met mijn moeder door te brengen, ze is nog "stabiel" maar zoals gezegd is ze aan haar laatste medicatie bezig (er is er nog 1 hierna, maar de oncoloog heeft gewaarschuwd dat de kans dat het aanslaat vrijwel nihil is) en ik merk wel aan haar dat ze de laatste tijd wat meer bezig is met het onvermijdelijke, om het even zo te zeggen..en dat ze wat meer klachten krijgt, ook al probeert ze dat te verbergen. We gaan over 2 weken met zijn allen op vakantie (ik, meneer Vivi, Dean en mijn broertje) en daar verheug ik me erg op, om wat quality gezinstime door te brengen maar tegelijkertijd stemt het me erg droevig omdat het misschien wel de laatste gezinsvakantie is

. Ik probeer het allemaal zoveel mogelijk weg te drukken eiks want ik krijg echt paniek aanvallen als ik denk aan, nu ja, je begrijpt het wel.
Ze geniet wel enorm van Dean, ze hebben ook een hele speciale band, die 2

, en noemt hem haar beste medicijn, zo fijn. Ik ben zo blij dat ze dit nog mee mag maken allemaal al verleg je steeds die grens, eerst was het "ik wil dat ze mijn kind nog te zien krijgt" en nu wil ik zo graag dat ze nog meemaakt dat hij naar school gaat...maar ja, het wordt wel steeds onwaarschijnlijker natuurlijk

.
Maar goed, tot nu toe heeft ze iedereen verbaasd dat ze het zo lang heeft gered dus wie weet, ik probeer iig zo positief mogelijk te blijven!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.