Niet té stoer he vrouwke?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:33 schreef Vivi het volgende:
Verder ben ik sowieso niet zo goed in zelfmedelijden, ik geef mezelf wel een schop onder m'n kont en hupsekee ...
.
Hey, ik ben niet alleen tegen anderen een bitchquote:
Soms mag je ook gewoon een mens zijn hé, dikke kus voor jou Vivi. Lijkt me vreselijk om je moeder ziek te zien en er zelf niets aan te kunnen veranderen. Ik hoop echt dat er nog alternatieve medicijnen voor haar te vinden zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 00:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet alleen tegen anderen een bitch.
Ja we hebben nu bijna iedereen gehad... Alleen mijn man en de andere kat nog...quote:Op maandag 1 september 2008 10:17 schreef YPPY het volgende:
Wat eng owlet, vooral omdat je dat al gedroomd hebt.
Volhouden Ticootje. Meer kun je nu niet doen. Elke dag heb je weer iets overwonnen en wat je gehad hebt, dat komt niet terug. Net als een wee.
Misschien bij speelklok tot pierement in utrecht?quote:Op maandag 1 september 2008 10:45 schreef melonovy het volgende:
Ticootje, wat balen zeg die opstapeling van ellende, geef niet te snel op hoor, het komt allemaal wel weer goed.
Meiden ik kom even binnen vallen met een vraag, wie kent ze nog die kasten met muziek makende aapjes die vroeger in de V&D stonden, voor een kwartje speelde ze een liedje. Stukje jeugdsentiment is het, die kasten heten bimboboxen, wie weet er nog een werkende ergens te staan? Daar ben ik erg benieuwd naar.
Afgelopen zaterdag 19 weken dus dan 23 weken. Ik kom niet verder dan een uurtje fietsen of wandelen helaas. Ik hoop dat ik aan het eind nog mijn ene voor mijn ander voet kan zettenquote:Op maandag 1 september 2008 10:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor een ieder die het effe geen zonnestraaltje ziet
Hoe ver ben je nu Jelief?
* RockabeIIa gaat zo effe naar de stad met meneer B.
Kijken of dat nog wil zitten in de buggy voor 1 keertje.Ikzelf denk van niet...
je zou denken van wel, maar helaas daar hebben ze ze niet.quote:Op maandag 1 september 2008 10:53 schreef Jelief het volgende:
[..]
Misschien bij speelklok tot pierement in utrecht?
Moderators kunnen aantekeningen plaatsen bij users. Bijvoorbeeld als ze baggeren. Of als ze aan het ruzie-zoeken zijn met anderen.quote:Op maandag 1 september 2008 12:07 schreef Reinhilde het volgende:
Wat zijn notes? Ik heb er 0.
Ik heb 46 notesquote:Op maandag 1 september 2008 12:01 schreef texelonia het volgende:
Ik heb gewoon 5 notesMaar ik ga er geen 4,50 voor betalen om ze te kunnen zien...
Ze zijn vast ook al heel oud, aangezien ik de laatste jaren toch heel braaf ben
De extra's van die abo's vind ik ook niet echt heel bijzonder.
Warenhuis van der Veen in Assen. Jukebox museum in Menen, Belgie. Tiki Heart cafe in Berlijn. En naar het schijnt in een cafein het Vondelpark in Amsterdam.quote:Op maandag 1 september 2008 10:45 schreef melonovy het volgende:
Ticootje, wat balen zeg die opstapeling van ellende, geef niet te snel op hoor, het komt allemaal wel weer goed.
Meiden ik kom even binnen vallen met een vraag, wie kent ze nog die kasten met muziek makende aapjes die vroeger in de V&D stonden, voor een kwartje speelde ze een liedje. Stukje jeugdsentiment is het, die kasten heten bimboboxen, wie weet er nog een werkende ergens te staan? Daar ben ik erg benieuwd naar.
Online shoppen!quote:Op maandag 1 september 2008 12:33 schreef Reinhilde het volgende:
Het is trouwens echt heeeel erg raar om thuis te zitten op een maandag. Ik moet nog even wennen aan het huisvrouwen-leven geloof ik.
Uitslapen - check
Was doen - check
Bijlezen op Fok - check![]()
Stofzuigen - check
Opruimen - geen zin in.
Dus. En nu verveel ik me lichtelijk.
Kopen? Ik ga je even PM-en.... heb je zomteen weer wat te doenquote:Op maandag 1 september 2008 12:37 schreef Reinhilde het volgende:
Online shoppengoed idee!
Boeken lezen, doe ik altijd zo rond theetijd en voor het slapen, maar wel een goed idee
![]()
Cakemania is leuk! Maar om het spel nou te kopen... is het dan nog steeds leuk?
quote:Op maandag 1 september 2008 12:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kopen? Ik ga je even PM-en.... heb je zomteen weer wat te doen![]()
Dat laatste zal bij veel mensen het geval zijn. Notes idd van 5-6 jaar geleden waarvan je denkt 'Wat?', maar het is iig niet 'niks' hoor. Dat kunnen ze niet maken.quote:Op maandag 1 september 2008 12:44 schreef texelonia het volgende:
Of ze zeggen maar wat, in de hoop dat je die 4,50 dokt en dan blijkt dat er helemaal niks is, of niks boeiends
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |