ik moest lachenquote:Op dinsdag 2 september 2008 07:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Het feit dat erin notes wordt gesproken over dat iemand maar eens goed uitgewoond moet worden doet dat al hoor, daar heeft wel of geen inzage in die dingen totaal geen invloed op. Als je serieus genomen wil worden moet je in die notes geen dingen zetten waarvan je niet wil dat ze openbaar worden omdat je bang bent dat je erop aangekeken gaat worden
He nee, dat valt tegenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Is voor mij iig niet echt een WOW! ofzo.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het lijkt de zoon van Herr Flick wel![]()
[ afbeelding ]
Die Herr Flick! Mijn collega pieste zowat in d'r broek!quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:15 schreef Vivi het volgende:
Wat?!
Hij is vroeger vast blond geweest....tenminste dat zegt de mijn constant ter bevestiging dat de meiden ook echt van hem zijn....quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:35 schreef Jelief het volgende:
Ik heb een 'donker type' . Vraag ik mij toch af waarom Emma zo blond is
Amber is blond met bruine ogen. De bruine ogen heeft ze van Michel, het blonde haar van mij. Ik was ook heel blond toen ik klein was, later werd ik rood.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha is ook blond met blauwe ogen terwijl Ferry en ik allebei hardstikke donker zijn, zowel haar als ogen.
Maar idd, zijn zusje was ook blond toen ze klein was en is nu donker en mijn zusje ook, dus wie weet...
Ik blijf het nog steeds een beetje 'raar' vinden omdat ik een donker jochie in gedachten had al die tijd. Beetje zoals Piet van Bix zeg maar.
Sorry, het was het eerste wat me te binnen schootquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die Herr Flick! Mijn collega pieste zowat in d'r broek!
Me too, bij Baby Flick zou ik de neiging hebben zijn billetjes met zinkzalf in te smeren ipv er in te bijten *roarr*quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:34 schreef Igraine het volgende:
Nou ik vind het ook niks, dat ie jong is, is niet zo ergmaar wel een beetje te gladjes...
Ik hou wel van een beetje meer mannelijke en 'ruige' mannen
De cola komt er via mijn neus uit, auquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Me too, bij Baby Flick zou ik de neiging hebben zijn billetjes met zinkzalf in te smeren ipv er in te bijten *roarr*.
Nu nog even voor mij een abbo kopen! Swets heeft me overgehaald met visuals van Danny die Anna verwekt!quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:06 schreef YPPY het volgende:
Daarnet heb ik al een sinterklaas cadeautje voor Anna gekocht.Ze is jarig geweest, dus het mag, vind ik.
Wat is winterjassen kopen stom. Heb ik een leuke gezien, is hij uitverkocht in de goede maat. Moet ik verplicht ergens anders gaan winkelen.![]()
Darling!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:35 schreef Vivi het volgende:
Greysie
Ik probeerde gisteren nog met je te chatten op Haifs, maar het lukte niet echt.
46quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Darling!!!![]()
Dat chatten werkt op de een of andere manier niet bij mij! Ik krijg in elk geval nooit een melding als iemand wil chatten
Ik moet even een paar topics terug gaan lezen ivm vakantietje, maar hoeveel notes had jij?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nu nog even voor mij een abbo kopen! Swets heeft me overgehaald met visuals van Danny die Anna verwekt!.
*koffie van het scherm afpoetst*quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:37 schreef Jarno het volgende:
Nu nog even voor mij een abbo kopen! Swets heeft me overgehaald met visuals van Danny die Anna verwekt!
Zo ben ik!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nu nog even voor mij een abbo kopen! Swets heeft me overgehaald met visuals van Danny die Anna verwekt!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |