Volgens mij was zij niet de onderdanige partij anders....quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Die brigitte nielsen heb ik altijd met liefde op d'r bek willen rossen. Net als Grace Jones.
O oke, ik zal hem een copypasten *braaf is*quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:56 schreef Brighteyes het volgende:Jarno!
En Viev! Dat is wel eentje om van te smullen! Die hoort in het SHO roddelsch topic hoor!
De zus van een ,vriendin doet er aan mee, maar ik zelf kan het geneens volgen aangezien ik die dagen altijd werken magquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:30 schreef Vivi het volgende:
Kijkt er trouwens iemand hier nog droombruiloft of hoe heet het? Ik heb een sappige roddel waarheid over dat mens in de jury
Vorige week een stukje gezien van Million dollar Wedding, ik kreeg af en toe last van plaatsvervangende schaamte. Vreemd programma en die Edina vind ik wel het mafste figuur uit de jury...quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:40 schreef Vivi het volgende:
Ow ja, Million Dollar Wedding is het dus.
*knip*
Nou, geef mij ook maar iemand zonder babyface... Echte mannen moet ik hebben!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:33 schreef Moonah het volgende:
Haha!
Ik las een paar posts op de laatste bladzijde en werd toch wel nieuwsgierig. Even alles teruggelezen en kom dus de stagiair van BE tegen!
Dat je daar sneaky een foto van neemt!![]()
Ik zou het er trouwens niet op doen hoor.
En dames, 24jarigen kunnen wel erg aantrekkelijk zijn hoor.Zei de ouwe taart.
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:37 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Nou, geef mij ook maar iemand zonder babyface... Echte mannen moet ik hebben!![]()
![]()
Bakkebaarden, grote handen... grote tanden. Rrrrrrr!
....dusss....
Geen ideequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:44 schreef Syrena het volgende:
[..]Mee eens.
Waarom voel ik nu ineens de behoefte om eens ruw vastgepakt te worden?![]()
![]()
Het was een winkel hier in mijn "dorp", genaamd: Styxx. Leuke vent, leuke kleding.quote:Trouwens, welke broeken heb je gekocht precies?! Want het klinkt alsof ik ook eens naar die winkel moet. Ik heb er nu twee van Esprit waar ik erg tevreden over ben (van EDC en dan de Play serie ofzoiets). Alleen heb ik eentje een maatje te klein gekochtIk kan 'm wel aan, maar ben ook weer blij als ik 'm uit kan doen.
En nu ga ik naast mijn keerl in bed liggen snotteren, we zijn allebei verkouden aan het worden en dus MOE.
Er zal dus niks ruw worden vastgenomen deze regenachtige avond
Wtf Moonah! Dat zoek ik niet achter jou, jij ... euh.. nou ja.. 'jij'!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:49 schreef Moonah het volgende:
Heb ik hem (die Deen van BE) nog net op tijd gezien!
Maar over die jonge mennekes, ik heb een paar jaar terug een stagiair gehad, jammie! 20 jaar.
We hadden echt een superleuk contact. Hij masseerde af en toe mijn schouders, soms kreeg ik een klap op mijn kont.
En na school hadden we allerlei leuke gesprekken, oa over zijn geflirt met een bardame terwijl hij eenvriendinnetje had. Dan vroeg hij mij om advies.
Het was allemaal net op het randje, maar superspannend voor allebei.
Die vond het ook wel spannend?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:58 schreef Moonah het volgende:
Heb ik zo'n braaf imago?![]()
![]()
En weet je, J wist er gewoon vanaf he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |