quote:Op maandag 1 september 2008 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
wtf?
"Je hebt 35 notes gekregen van onze moderators"
Dank jequote:
Ik ook, maar ik denk toch Nem. Die heeft toch de meeste posts van de SC'ers?quote:[..]![]()
![]()
ik begin nieuwsgierig te raken wie de meeste heeft hier
True, maar het vergroot de kans op een note wel watquote:Op maandag 1 september 2008 12:33 schreef Etcetera het volgende:
maar hoeveelheid posts is nooit rechtevenredig aan hoeveelheid notes
rofl dat rijmt
Die waarschuwingen staan dus in je notes. Ze maken aantekeningen bij users. En die mocht je nooit inzien maar nu dus tegen betaling wel.quote:Op maandag 1 september 2008 12:35 schreef MadMaster het volgende:
Notes? WTF zijn notes
Of zegt het genoeg dat het me niets zegt?
Mijn Fok! strafblad is overigens vrijwel nihil, op wat waarschuwingen na.
IRL heb ik een inmiddels gelukkig al wat verouderd strafblad...
je mocht ze al tijden inzien hoorquote:Op maandag 1 september 2008 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die waarschuwingen staan dus in je notes. Ze maken aantekeningen bij users. En die mocht je nooit inzien maar nu dus tegen betaling wel.
quote:
Je hebt 4 notes gekregen van onze moderators.quote:Op maandag 1 september 2008 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hier de link, kan je kijken hoeveel je er hebt
wtfquote:Op maandag 1 september 2008 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hier de link, kan je kijken hoeveel je er hebt
Ja, JIJ.quote:Op maandag 1 september 2008 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt 4 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op maandag 1 september 2008 13:03 schreef Etcetera het volgende:
Lijstjetijd
_GdR_: 125
Nembrionic: 35
MadMaster: 4
Etcetera: 3
Hawaii_Tim: 0
Cobra: 0
quote:Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators
quote:Op maandag 1 september 2008 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
wtf?
"Je hebt 35 notes gekregen van onze moderators"
dunnoquote:Op maandag 1 september 2008 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, waar heb jij je notes voor gekregen dan, of heb je geen idee?
quote:Op maandag 1 september 2008 13:07 schreef Etcetera het volgende:
Lijstjetijd
_GdR_: 125
Nembrionic: 35
MadMaster: 4
Etcetera: 3 notes/ 24825 posts
Cobra: 0
LadyBlack: 0 notes/7153 posts
Hawaii_Tim: 0/15756 posts
Dat zou nou een leuke feature zijn. Maar ook daar ga ik niet voor betalenquote:Op maandag 1 september 2008 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je ook een alert instellen, ik wil natuurlijk niet mn 10.000 posts missen
Ik ook niet. Ik geloof het verder welquote:Op maandag 1 september 2008 13:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]pwnd
Ik heb er 12! Maar echt niet dat ik ga kijken
Ik ook niet, ik ga sowieso niet betalen voor Fok!quote:Op maandag 1 september 2008 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou nou een leuke feature zijn. Maar ook daar ga ik niet voor betalen
quote:Op maandag 1 september 2008 13:15 schreef _GdR_ het volgende:
hoe kan je checken hoeveel posts je hebt?
edit: 11559 posts
vroeger. bij mijn oude werkgever heb ik zo inmens irritant gedaan.quote:Op maandag 1 september 2008 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dan heb jij echt veel notes, hoe krijg je het voor elkaar!
De Flikken uit Gent zijn leukquote:Op maandag 1 september 2008 13:23 schreef Cobra4 het volgende:
Vergeleken met de originele Flikken vind ik de Maastricht variant niet zo.
Ga dan maar voor NCIS! Ik heb nu 4 seizoenen op DVD en het was mij het geld zeker waard.quote:Op maandag 1 september 2008 13:27 schreef Etcetera het volgende:
ik twijfel ook nog een beetje hoorNCIS origineel hebben is ook wel erg
maar volgens mij staan er niet of nauwelijks extra's op de dvd's regio 2 versie en dat vind ik een beetje jammer
quote:Op maandag 1 september 2008 13:31 schreef Etcetera het volgende:
oh cobra, ik heb de promo van seizoen 6 gevonden
3 weken tot het begint, vind ik een stuk langerquote:Op maandag 1 september 2008 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
thx. Shit, nu moet ik nog een paar uur wachten tot ik die promo kan bekijken......
Mja, er zijn aardig wat seizoenen he? Ik denk dat alle series daar eigenlijk last van hebben... Grey's Anatomy is ook lang zo leuk niet meerquote:Op maandag 1 september 2008 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Lost lijkt me echt niks aannet als Prison Break.
Het idee is leuk, maar het wordt naar mijn idee te veel uitgemolken
Gek genoeg kan de serie mij niet boeien en heb ik het idee dat het overhyped is(is waarschijnlijk niet zo). Doe mij maar Battlestar Galacticaquote:Op maandag 1 september 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
Pas op kinderen. Lost is de meeste spannende/brute/vetste/coolste/aangrijpendste serie ooit gemaakt en kan nu al nooit meer overtroffen worden door iets wat uit een beeldscherm kan komen.
die serie is geniaal. En season4 gaat helemaal los. Ben van t weekend weer bij seizoen 1 begonnen. en ik kan er geen genoeg van krijgen.J.J. Abrams
quote:Op maandag 1 september 2008 12:35 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik dacht ik wacht even tot iemand anders een nieuwe opent, voordat ik per ongeluk de last post heb
Anyway, ik kom vanmorgen uit bed (zo tegen 8 uur) Soempie is allang weg (naar de Uni) en ik loop door de kamer en ik hoor 'mieuw!'. Ik kijk om naar Neo die slaperig op bed naar me zit te kijken met zijn kopje over de rand, maar die zei dus niet. Ik loop verder en ik hoor weer 'mieuw!'. Ik denk lola zit ergens verstopt ofzo. Ik rammel met brokjes, met haar favoriete speelslinger, en geen Lola.
Zou ze in de tuin zitten? Nee, niks te zien. De gang dan? Dat Soempie de krant heeft gepakt en de kat daar nog zit? Misschien de wc? (daar was ik toch al naar onderweg).
Zittend op de wc hoor ik weer 'mieuw!', deze keer heel zielig.
Ik trek de kelderkast open... en vind een zielig hoopje poes dat nog nooit zo blij is geweest mij te zien, ik kreeg zelfs kopjes
Daar had ze dus al 2.5 uur gezeten, sinds dat Soempie naar de Uni is vertrokken
HTT-Thalan zou alles overtreffen ben ik bang.quote:Op maandag 1 september 2008 13:38 schreef Wiebelkont het volgende:
3 notes en 1233 posts op deze accounts... Ziet er netjes uit, als ik die van HTT-Thalan niet meereken
Dat gebeurt echt nooit.quote:Op maandag 1 september 2008 12:35 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik trek de kelderkast open... en vind een zielig hoopje poes dat nog nooit zo blij is geweest mij te zien, ik kreeg zelfs kopjes
ik hoorde een maat van me erover lullen dat het helemaal te gek was. (was toen ok op veronica geloof ik. (season1)).quote:Op maandag 1 september 2008 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg kan de serie mij niet boeien en heb ik het idee dat het overhyped is(is waarschijnlijk niet zo). Doe mij maar Battlestar Galactica
niks kan tegen NCIS op. niksquote:Op maandag 1 september 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
Pas op kinderen. Lost is de meeste spannende/brute/vetste/coolste/aangrijpendste serie ooit gemaakt en kan nu al nooit meer overtroffen worden door iets wat uit een beeldscherm kan komen.
Eenschquote:Op maandag 1 september 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
die serie is geniaal. En season4 gaat helemaal los. Ben van t weekend weer bij seizoen 1 begonnen. en ik kan er geen genoeg van krijgen.J.J. Abrams
notes zijn volgens mij niet echt goed hoorquote:Op maandag 1 september 2008 13:49 schreef Soempie het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Helemaal eensch!quote:
ieder zn mening maar na een aantal seizoenen is het allemaal een beetje van hetzelfde enzo.quote:
de laatste afleveringen van 4 zijn het vetst op de episode van Desmond na.quote:Op maandag 1 september 2008 13:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
EenschSeizoen 3 begint slecht maar eindigt zo briljant
En in seizoen 4 gaat het inderdaad helemaal los
Moet nog wel de laatste paar afleveringen kijken
Oeh ben benieuwd! Zo maar eens aanslingerenquote:Op maandag 1 september 2008 14:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
de laatste afleveringen van 4 zijn het vetst op de episode van Desmond na.
Futurama was in het begin geen ruk aanquote:Op maandag 1 september 2008 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij blijft geen enkele serie zo leuk als ie in het begin was...
Net als family Guyquote:Op maandag 1 september 2008 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Futurama was in het begin geen ruk aan
dat heb ik dus met NCISquote:Op maandag 1 september 2008 13:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ieder zn mening maar na een aantal seizoenen is het allemaal een beetje van hetzelfde enzo.
Lost blijft boeiend tot het eind.
Grey's kijk ik al een tijdje niet meer eigenlijkquote:Op maandag 1 september 2008 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij blijft geen enkele serie zo leuk als ie in het begin was...
En als ik de Simpsons terugkijk was er eigenlijk ook geen hol aanquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg kan de serie mij niet boeien en heb ik het idee dat het overhyped is(is waarschijnlijk niet zo). Doe mij maar Battlestar Galactica
Allemaal rot series. Ik wou dat ik ze nooit op dvd had gekocht...quote:Op maandag 1 september 2008 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als ik de Simpsons terugkijk was er eigenlijk ook geen hol aan
Ik zag gisteren bij de Mediamarkt seizoen 1-3 liggen. Zodra 4 op DVD uitkomt koop ik 3 en 4(1 en 2 heb ik al), vind het wel een must have.quote:Op maandag 1 september 2008 14:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zenden ze ook weer uit was laatst om 3 uur 's nachts ana het zeppen en toen was het op veronica
2010 is t afgelopen.quote:Op maandag 1 september 2008 14:16 schreef Soempie het volgende:
loopt Lost nog? Of is het na 4 echt afgelopen?
ik dacht dat iemand van jullie het wel wistquote:Op maandag 1 september 2008 14:35 schreef wyccie het volgende:
[quote]Op maandag 1 september 2008 14:35 schreef wyccie het volgende:
Ige die het raar vindt dat GdR zo meepraat zonder dat er ook maar iemand is die vraagt wie hij is? Dus bij deze: hoi GdR, wie ben jij?
ohwquote:Op maandag 1 september 2008 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
GdR is een kloon.
Haha, misschien dacht iedereen dat wel en durfde niemand het te vragen. Ik had het ook met die vriendin van MaJo, Irien.quote:Op maandag 1 september 2008 14:40 schreef Etcetera het volgende:
ik dacht dat iemand van jullie het wel wist![]()
Ik ken de hele serie niet. Alleen van naam dan.quote:Op maandag 1 september 2008 14:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
2010 is t afgelopen.
januari begint in USA season5. Schijnt dat we meer te weten komen over het dharma initiatief (vet)
season 6 gaat over het eiland en schijnt alles duidelijk te worden enzo.
kan niet wachten.
Ik ben een week niet op fok geweest dus dacht dat hij in die tijd in dit topic was gekomenquote:Op maandag 1 september 2008 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verder terug wel zou staan. Had nog niet bijgelezen.quote:Op maandag 1 september 2008 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |