ieder zn mening maar na een aantal seizoenen is het allemaal een beetje van hetzelfde enzo.quote:
de laatste afleveringen van 4 zijn het vetst op de episode van Desmond na.quote:Op maandag 1 september 2008 13:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
EenschSeizoen 3 begint slecht maar eindigt zo briljant
En in seizoen 4 gaat het inderdaad helemaal los
Moet nog wel de laatste paar afleveringen kijken
Oeh ben benieuwd! Zo maar eens aanslingerenquote:Op maandag 1 september 2008 14:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
de laatste afleveringen van 4 zijn het vetst op de episode van Desmond na.
Futurama was in het begin geen ruk aanquote:Op maandag 1 september 2008 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij blijft geen enkele serie zo leuk als ie in het begin was...
Net als family Guyquote:Op maandag 1 september 2008 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Futurama was in het begin geen ruk aan
dat heb ik dus met NCISquote:Op maandag 1 september 2008 13:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ieder zn mening maar na een aantal seizoenen is het allemaal een beetje van hetzelfde enzo.
Lost blijft boeiend tot het eind.
Grey's kijk ik al een tijdje niet meer eigenlijkquote:Op maandag 1 september 2008 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij blijft geen enkele serie zo leuk als ie in het begin was...
En als ik de Simpsons terugkijk was er eigenlijk ook geen hol aanquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg kan de serie mij niet boeien en heb ik het idee dat het overhyped is(is waarschijnlijk niet zo). Doe mij maar Battlestar Galactica
Allemaal rot series. Ik wou dat ik ze nooit op dvd had gekocht...quote:Op maandag 1 september 2008 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als ik de Simpsons terugkijk was er eigenlijk ook geen hol aan
Ik zag gisteren bij de Mediamarkt seizoen 1-3 liggen. Zodra 4 op DVD uitkomt koop ik 3 en 4(1 en 2 heb ik al), vind het wel een must have.quote:Op maandag 1 september 2008 14:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zenden ze ook weer uit was laatst om 3 uur 's nachts ana het zeppen en toen was het op veronica
2010 is t afgelopen.quote:Op maandag 1 september 2008 14:16 schreef Soempie het volgende:
loopt Lost nog? Of is het na 4 echt afgelopen?
ik dacht dat iemand van jullie het wel wistquote:Op maandag 1 september 2008 14:35 schreef wyccie het volgende:
[quote]Op maandag 1 september 2008 14:35 schreef wyccie het volgende:
Ige die het raar vindt dat GdR zo meepraat zonder dat er ook maar iemand is die vraagt wie hij is? Dus bij deze: hoi GdR, wie ben jij?
ohwquote:Op maandag 1 september 2008 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
GdR is een kloon.
Haha, misschien dacht iedereen dat wel en durfde niemand het te vragen. Ik had het ook met die vriendin van MaJo, Irien.quote:Op maandag 1 september 2008 14:40 schreef Etcetera het volgende:
ik dacht dat iemand van jullie het wel wist![]()
Ik ken de hele serie niet. Alleen van naam dan.quote:Op maandag 1 september 2008 14:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
2010 is t afgelopen.
januari begint in USA season5. Schijnt dat we meer te weten komen over het dharma initiatief (vet)
season 6 gaat over het eiland en schijnt alles duidelijk te worden enzo.
kan niet wachten.
Ik ben een week niet op fok geweest dus dacht dat hij in die tijd in dit topic was gekomenquote:Op maandag 1 september 2008 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verder terug wel zou staan. Had nog niet bijgelezen.quote:Op maandag 1 september 2008 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van wie?quote:
ja maar jou kenden van we van de AKQ dus dat is andersquote:Op maandag 1 september 2008 14:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, misschien dacht iedereen dat wel en durfde niemand het te vragen. Ik had het ook met die vriendin van MaJo, Irien.
Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik me ooit ergens in een topic heb voorgesteld. Ik kom ook gewoon altijd binnenvallen en klets mee.
*kuch* NCIS *kuch*quote:Op maandag 1 september 2008 14:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken de hele serie niet. Alleen van naam dan.Ik ben alleen nog op zoek naar een nieuwe serie, dus dat wordt dan Lost.
quote:Op maandag 1 september 2008 14:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben een week niet op fok geweest dus dacht dat hij in die tijd in dit topic was gekomen
U snaptquote:Op maandag 1 september 2008 14:46 schreef wyccie het volgende:
Wtf? Een kloon? Wel een heel erg oude kloon, met een hoog notes-ratio, zeker een baggerkloon.
ik vind je gemeenquote:Op maandag 1 september 2008 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
Zo zo..wat een nieuwsgierige aagjes allemaal
Een post, een PM en een MSN bericht
quote:Op maandag 1 september 2008 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een roddelend rotdorp is de AKQ-SC eigenlijk
quote:Op maandag 1 september 2008 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
Zo zo..wat een nieuwsgierige aagjes allemaal
quote:Op maandag 1 september 2008 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
He jammer, kost slechts ¤4!quote:
Dat had ik na 5 minuten van de eerste aflevering die ik zag al door...quote:Op maandag 1 september 2008 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als ik de Simpsons terugkijk was er eigenlijk ook geen hol aan
hij kwam vrij overtuigend met de mededeling dat het een kloon isquote:Op maandag 1 september 2008 15:01 schreef wyccie het volgende:
Wie zegt dat jij het wel weet, Nem?
De stemmen...de stemmen.quote:Op maandag 1 september 2008 15:01 schreef wyccie het volgende:
Wie zegt dat jij het wel weet, Nem?
Er zijn wel meer mensen ineens stil.quote:Op maandag 1 september 2008 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hij kwam vrij overtuigend met de mededeling dat het een kloon is
en aangezien die _GDR_ nu erg stil is, wil ik dat wel aannemen ook
quote:Op maandag 1 september 2008 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een roddelend rotdorp is de AKQ-SC eigenlijk
Een beetje Heroes-achtig geloof ik en ik dacht ook niet compleet?quote:Op maandag 1 september 2008 15:08 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, na The Kingdom Hospital had ik weer zin in een nieuwe serie. Lost was te duur, dus ik had gekozen voor The 4400. Hopelijk is dat wat.
Volgens een vriendin móest ik echt Lost gaan kijkenquote:Op maandag 1 september 2008 14:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken de hele serie niet. Alleen van naam dan.Ik ben alleen nog op zoek naar een nieuwe serie, dus dat wordt dan Lost.
Wooow.......quote:Op maandag 1 september 2008 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beetje Heroes-achtig geloof ik en ik dacht ook niet compleet?
Heb je Heroes wel gezien trouwens?
Wooow....... freaky ditquote:Op maandag 1 september 2008 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beetje Heroes-achtig geloof ik en ik dacht ook niet compleet?
Heb je Heroes wel gezien trouwens?
Heb hem een jaar geleden voor het laatst gelezen, het blijft zware kostquote:Op maandag 1 september 2008 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben begonnen in Max Havelaar maar ik denk dat ik toch maar even een spannend boek ga kopen.
mijn profielwerkstuk ging over Max Havelaar. Heb het boek nog steeds niet uitgelezenquote:Op maandag 1 september 2008 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben begonnen in Max Havelaar maar ik denk dat ik toch maar even een spannend boek ga kopen.
nembrionic heeft iets meer autoriteit hoorquote:Op maandag 1 september 2008 15:17 schreef _GdR_ het volgende:
Ik hing aan de telefoon.
Ik ben geen kloon en ben niet stil. (sommige mensen moeten wel werken enzo)
Ik heb er al zesquote:Op maandag 1 september 2008 15:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar de supermarkt, kijken of ik bij de AH voor 20E boodschappen bij elkaar krijg, en dan een gratis bioscoopkaartje krijgen
Alberto checkt de park!quote:Op maandag 1 september 2008 15:17 schreef _GdR_ het volgende:
Ik hing aan de telefoon.
Ik ben geen kloon en ben niet stil. (sommige mensen moeten wel werken enzo)
Ik ben ook bang dat ik zo geld ga overboeken om mn notes te lezen. (mja ik stam uit t alberto tijdperk en heb toen met veel collega's/stagairs lopen baggeren hier. ben ook vaak genoeg gebanned enzo. mja hoort dr bij. laatste tijd ben ik wel lief enzo hoor.
Wacht ff.... Nembrionic en autoriteit in 1 zin?quote:Op maandag 1 september 2008 15:18 schreef Etcetera het volgende:
nembrionic heeft iets meer autoriteit hoordie geloof ik eerder dan jou
dus wie wat waar wanneer hoe enzo
Wàt een triest fotootje was datquote:Op maandag 1 september 2008 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
Alberto checkt de park!
nembrionic is een maand eerder geregged dan mij.quote:Op maandag 1 september 2008 15:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nembrionic heeft iets meer autoriteit hoordie geloof ik eerder dan jou
dus wie wat waar wanneer hoe enzo
quote:Op maandag 1 september 2008 15:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nembrionic is een maand eerder geregged dan mij.
Mja knul wat wil je allemaal weten van ome _GdR_?
Dat dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |