quote:Op maandag 1 september 2008 09:46 schreef texelonia het volgende:
Leuk Nijna, gefeliciteerd!
Diaan en Cattie veel succes en plezier bij de 20 weken echo!
Diaan ik heb deze zwangerschap zelf al 2 keer gedroomd dat ik een meisje kreeg. Ben erg benieuwd of het kloptBij Noah heb ik wel ook gedroomd dat ik een jongen kreeg en dat klopte ook...
quote:
Mijn set, kan het niet laten het te showen.quote:
Ow Lishe, wat jammerquote:Op maandag 1 september 2008 11:12 schreef Lishe het volgende:
Hier minder goed nieuws. Ben vannacht opgenomen vanwege een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Ben al geopereerd maar lig nog in ziekenhuis. Raar, verdrietig, boos dat het niet eerder is gezien. Er is 2 liter bloed verwijdert en de rest hoor ik straks. Geen happy end dus voor ons wondertje...
Klopt helemaalquote:Op maandag 1 september 2008 12:36 schreef Reinhilde het volgende:
Jore wat leuk!![]()
Diaan's echo is om half 4 als ik me niet vergis, om 2 uur op de trein toch? Heeeeeel veel plezier!!![]()
Een meisje dus.....quote:Op maandag 1 september 2008 13:13 schreef logout het volgende:
Lishe wat een verdrietig nieuwsveel sterkte!
@Jelief, wat leuk hè, ik begin de baby ook goed te voelen. Afgelopen zaterdag konden we haar zelfs van de buitenkant af al voelen![]()
@Diaan veel plezier bij de echo vanmiddag. Altijd spannend natuurlijk, maar ook altijd weer leuk om even 'naar binnen' te kunnen kijken.
Ik heb mijn 20 19-weken echo afgelopen vrijdag gehad en alles was goed. Het voelde alsof ik de jackpot had gewonnen
Lief dat jullie/jij nog naar me vraagt, ik ben ff van de aardbodem afgevallen vlak voor de bevalling en de 3 weken erna.quote:Op maandag 1 september 2008 12:00 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd naar Buiwkie, of heb ik iets gemist?
haha ja dat klopt, maar dat wist ik al door de uitslag van de vruchtwaterpunctie. Maar omdat ik zo blij was komt omdat de echo vorig jaar minder leuk was.quote:
Och meid tochquote:Op maandag 1 september 2008 11:12 schreef Lishe het volgende:
noli en nijna, gefeliciteerd!
Hier minder goed nieuws. Ben vannacht opgenomen vanwege een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Ben al geopereerd maar lig nog in ziekenhuis. Raar, verdrietig, boos dat het niet eerder is gezien. Er is 2 liter bloed verwijdert en de rest hoor ik straks. Geen happy end dus voor ons wondertje...
Mooie datum!quote:Op maandag 1 september 2008 13:34 schreef Buiwkie het volgende:
[..]
Lief dat jullie/jij nog naar me vraagt, ik ben ff van de aardbodem afgevallen vlak voor de bevalling en de 3 weken erna.
Wat een heftige periode zeg.
Alles is goed hoor, er is een prachtig meisje geboren hier op 09-08 om 13.11 smiddags.
Half uurtje persen en toen was ze er.
De weeen waren heftig, bijna 12 uur lang maar met resultaat.
Zie hier ons wereld wonder!!!
Wat fijn dat alles goed was!quote:Op maandag 1 september 2008 13:13 schreef logout het volgende:
Ik heb mijn 20 19-weken echo afgelopen vrijdag gehad en alles was goed. Het voelde alsof ik de jackpot had gewonnen
Van harte met de geboorte van je meisjequote:
Och, Lishe, wat verdrietigquote:Op maandag 1 september 2008 11:12 schreef Lishe het volgende:
Ze heet Micayla Aaliyah en had een geboorte gewicht van 3580...quote:Op maandag 1 september 2008 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
Buiwkie gefeliciteerd met jullie mooiedochter.... welke naam heeft ze gekregen? * helemaal niet nieuwsgierig is
Wat een slecht nieuws... Veel sterkte met het verwerken en opknappen!quote:Op maandag 1 september 2008 11:12 schreef Lishe het volgende:
Een jongetje!! Leuk! Post je hier de echo nog?quote:Op maandag 1 september 2008 12:13 schreef Jore het volgende:
Wij hebben zaterdag de pretecho gehad en het zag er allemaal goed uit. Echt wonderlijk dat het beentje nu al meer dan 8 centimeter lang is (van teen tot heup zeg maar), terwijl het hele kindje tijdens de eerste echo zo'n 4 centimeter was... Ik kan daar echt heel vaak en heel lang over nadenken en van genieten. En: we krijgen een zoon. Ik had heel erg het idee dat het een meisje zou zijn en moest dus wel even omschakelen maar steeds als ik denk aan een zoon van mijn man (twee zulke lieverds!) word ik helemaal warm van binnen.
Buiwkie, lang verwacht en gekomen!quote:Op maandag 1 september 2008 13:34 schreef Buiwkie het volgende:
[..]
Lief dat jullie/jij nog naar me vraagt, ik ben ff van de aardbodem afgevallen vlak voor de bevalling en de 3 weken erna.
Wat een heftige periode zeg.
Alles is goed hoor, er is een prachtig meisje geboren hier op 09-08 om 13.11 smiddags.
Half uurtje persen en toen was ze er.
De weeen waren heftig, bijna 12 uur lang maar met resultaat.
Zie hier ons wereld wonder!!!
[ afbeelding ]
Noli, hoop dat ze je snel uitsluitsel kunnen geven!quote:Op maandag 1 september 2008 13:57 schreef Noli. het volgende:
-knip-
Thanks voor de tip, scheelt inderdaad een hoop geldquote:Op maandag 1 september 2008 11:30 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Mijn set, kan het niet laten het te showen.
Als je aan de linkerkant kijkt, zie je nog veel meer.
Nijna, gefeliciteerd.
Volgens myn gyn zit de kans er dik in dat je dan voor mij alleszins nog meer dan een week zal mogen meelezen. Vandaag op controle nog steeds geen ontsluiting. Baby doet het wel goed, dus inleiden is niet nodig (en de gezondheid van de baby is voor mij belangrijker dan mijn pijn/ongemak op dit moment). Donderdag moet ik aan de monitor en volgende week is er al 2 x een controle gepland. Momenteel is zoonlief ook nog een sterrekijkertjequote:Op maandag 1 september 2008 10:25 schreef freecell het volgende:
Hoi
Ik lees in ieder geval nog mee tot jojo, liza en devilchase de uk hebben
Die zijn hier op sites ook te krijgen hoorquote:Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef Raissa het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, scheelt inderdaad een hoop geld
Ja, maar zit daar dan ook een maxi cosi cabrio fix bij? Ik heb niets vergelijkbaars kunnen vinden iig.quote:Op maandag 1 september 2008 17:36 schreef Carmella het volgende:
[..]
Die zijn hier op sites ook te krijgen hoor, gewoon als set kopen, heb je die Speedi ook voor praktisch hetzelfde bedrag
Ik heb ook niet zo'n complete set kunnen vinden eigenlijk.....quote:Op maandag 1 september 2008 18:49 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ja, maar zit daar dan ook een maxi cosi cabrio fix bij? Ik heb niets vergelijkbaars kunnen vinden iig.
quote:Op maandag 1 september 2008 20:13 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Een jochie. Wat leuk! Een jongensmama dus!
Ik zal even reageren in het kinderwagen-topic, voor ik er hier een lap tekst over plaats en dat is een mooi topic ervoorquote:Op maandag 1 september 2008 18:49 schreef DolleMina het volgende:
Ja, maar zit daar dan ook een maxi cosi cabrio fix bij? Ik heb niets vergelijkbaars kunnen vinden iig.
Sorry Rijstebuiltje, maar de post is zeker langs geweest, erg lief van je.... en een heel mooi kaartje dat hier staat te pronken op de kastquote:Op maandag 1 september 2008 20:56 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Lishe..heleboel sterkte en een dikke knuf!
![]()
Jore & Diaan.. 2 mannentjes ...![]()
Diaan, is de post nog langs geweest bij jullie
Nijna & Noli ..surprise surprise!
![]()
En Buiwkie.. wat een leuk meisje heb je daar.. nog van harte!
Dankje. Ik vind de kwaliteit wat minder, maar we hebben geen scanner thuis. Ik ga vrijdag op mn werk vragen bij applicatiebeheer of ze ze willen scannen.quote:
Je mag het best zeggen hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:19 schreef cattie het volgende:
Fuente, wat rot, hopelijk heb je er snel geen last meer van.
Diaan, we weten het geslacht idd!![]()
![]()
![]()
Koningin, H&M en Esprit hebben online shops en ik ben laatst bij de Wehkamp geslaagd, daar hebben ze ook veel.
Is er niet, maar mss is dat wel een heel goed idee, want het is een vraag die regelmatig terugkomt!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:52 schreef Koningin het volgende:
Heeft iemand misschien nog tips voor leuke online shops voor zwangerschapskleding??
Of is daar een ander topic voor??
bollebuiken.nl of mama-licious.com/quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:52 schreef Koningin het volgende:
Heeft iemand misschien nog tips voor leuke online shops voor zwangerschapskleding??
Of is daar een ander topic voor??
Ik ben er gisteren langsgeweest op controle, had toen al verteld over die pijn, maar kreeg als reactie "dat dat normaal was, dat dat er bij hoorde, zo op het einde"...quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:12 schreef cattie het volgende:
Liza, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Kun je misschien even het ziekenhuis bellen om te overleggen?
Zal ik dat dan maar eens openen??quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is er niet, maar mss is dat wel een heel goed idee, want het is een vraag die regelmatig terugkomt!
Dat neusje en die laatste foto van het ruggetjequote:Op dinsdag 2 september 2008 13:08 schreef cattie het volgende:
De echofoto's! Helaas niet mooi scherp en met een rare vlek, want foto van foto.
[ afbeelding ]
gezicht in profiel (dat neusje!)
[ afbeelding ]
mooie, gesloten, ruggegraat
Wooowww dat ruggegraatje! Wat is het toch eigenlijk wonderbaarlijk dat je zoveel kan zien!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:08 schreef cattie het volgende:
De echofoto's! Helaas niet mooi scherp en met een rare vlek, want foto van foto.
[ afbeelding ]
gezicht in profiel (dat neusje!)
[ afbeelding ]
mooie, gesloten, ruggegraat
quote:Op maandag 1 september 2008 10:25 schreef freecell het volgende:
Hoi
Ik lees in ieder geval nog mee tot jojo, liza en devilchase de uk hebben
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:29 schreef DevilsChase het volgende:
oooh hier 37 weken! Vanaf nu mag het!
Dat riep ik om 12 uur 's nachts en 3 uur later braken de vliezenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:29 schreef DevilsChase het volgende:
oooh hier 37 weken! Vanaf nu mag het!
Wauw, helemaal geweldig! Ik voel me al opgelucht in jouw plaats, wat moet het dan niet voor jou en die vriendin zijn! Wens haar heel veel geluk met haar kleintje!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:56 schreef Fuente het volgende:
Ik heb heel goed nieuws over het zoontje van vriendin! De MRI scan liet geen enkele afwijking zien, het opwarmen is helemaal goedgegaan. Morgen mag hij hier naar het ziekenhuis
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat riep ik om 12 uur 's nachts en 3 uur later braken de vliezen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat riep ik om 12 uur 's nachts en 3 uur later braken de vliezen
Wat fijn!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:56 schreef Fuente het volgende:
Ik heb heel goed nieuws over het zoontje van vriendin! De MRI scan liet geen enkele afwijking zien, het opwarmen is helemaal goedgegaan. Morgen mag hij hier naar het ziekenhuis
Och, lieve lieverd toch! Wat een verschrikkelijk en verdrietig nieuws.quote:Op maandag 1 september 2008 11:12 schreef Lishe het volgende:
Oh wat goed nieuws Fuente!!!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:56 schreef Fuente het volgende:
Dankjewel!quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
Liza en Devilschase, de laatste loodjes zijn nu echt aangebroken voor jullie. Ik hoop voor jullie dat jullie snel jullie baby in de armen mogen sluit en heel veel sterkte met de laatste periode.![]()
Oh! Wat fijn!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:56 schreef Fuente het volgende:
Dankjewelquote:Op woensdag 3 september 2008 09:59 schreef RockabeIIa het volgende:
LizaBinnenkort lees je hier mee en dan denk je 'Pffff, waar maakte ik me toen druk om'
Heus waar... Niet dat ik vind dat je zeurt hoor! Absoluut niet! De laatste weken kunnen je opbreken, dat weet ik. Maar je vergeet het heel gauw, echt... hoe dat gevoel was. En dan zul je je alleen de leuke dingen herinneren en mis je je buik.
Nee, althans, de dokter heeft het nergens over gehad. Ik ga het gewoon zelf proberen op te krikken (zeg ik nu positief omdat ik toevallig eens niet misselijk benquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
Raissa wat balen van die ontsteking aan je voet en dat je suikergehalte niet goed is. Zijn er geen vitaminepreparaten die je suikergehalte wat kunnen opkrikken??
Wat fijn dat alles goed was! Is er eigenlijk een soort van "richtlijn" vanaf welke week je een beetje moet gaan aankomen in gewicht?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
Weer terug van VK, weer helemaal goedgekeurdbloeddruk blijft mooi laag 120/70 in totaal nu 5 kg aangekomen. Ik vrees dat ik de 12 kilo dit keer niet ga redden en eroverheen zal gaan. De baby was ook weer druk met koppeltje duiken, want we hoorden een paar keer BOINK tegen de doptone, blijft leuk om te horen. Baarmoeder 1 vinger boven navel, dus ook prima op groei.
na de 20 weken begin je meestal wel wat aan te komenquote:Op woensdag 3 september 2008 12:09 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nee, althans, de dokter heeft het nergens over gehad. Ik ga het gewoon zelf proberen op te krikken (zeg ik nu positief omdat ik toevallig eens niet misselijk ben)
[..]
Wat fijn dat alles goed was! Is er eigenlijk een soort van "richtlijn" vanaf welke week je een beetje moet gaan aankomen in gewicht?
10 kilo is niet veel hè? Das wel fijn, hoeft het er ook niet allemaal meer afquote:Op woensdag 3 september 2008 12:09 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
na de 20 weken begin je meestal wel wat aan te komen![]()
Hier net ook terug vd VK!
Bloeddruk 125/75, goed dus, nu in totaal 10 kilo aangekomen, lijkt me netjes! Babys hartje klonk goed en is goed op groei! Ruim 3 kilo nuhelemaal VIB dus ook perfect
10 kilo is echt aan je af te lezen, zo'n mooie buikquote:Op woensdag 3 september 2008 12:09 schreef DevilsChase het volgende:
Hier net ook terug vd VK!
Bloeddruk 125/75, goed dus, nu in totaal 10 kilo aangekomen, lijkt me netjes! Babys hartje klonk goed en is goed op groei! Ruim 3 kilo nuhelemaal VIB dus ook perfect
Vervelend dat je je zo'n zorgen maakt cattie.. Kan je met die gevoelens bij je partner terecht?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:50 schreef cattie het volgende:
Wat betreft aankomen: volgens mij ben ik nu ongeveer 7 kg aangekomen. Best netjes, al zeg ik het zelf. En dan nog, als je maar niet te veel (vr)eet of op dieet gaat, dan lijkt het mij wel goed. De een komt nou eenmaal meer aan dan de ander.
Ik heb last van mijn hormonen. Geen uitvallen of boosheid (meer), maar ik maak me nu heel snel over van alles buitensporig zorgen. Kapotte wasmachine, financien, babykamer, en het belangrijkste: is mijn baby wel gezond. De arts kan wel zeggen dat de baby klein is, maar dat het niet zorgelijk is, ik maak me er wel zorgen om. Waarom is de baby klein? Is er iets? Gaat alles wel goed?
Om 10 uur, dus dat is al bijna!quote:Op donderdag 4 september 2008 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend Tex! Hoe laat moet je?
Leuk! Laat je weten hoe het was?quote:Op donderdag 4 september 2008 09:12 schreef juttertje het volgende:
Succes Tex!!!
Ik heb straks mijn 20 weken echo.. ben ook best zenuwachtig!!
Ow dan is het een Overijssels dingquote:Op donderdag 4 september 2008 09:41 schreef Nijna het volgende:
Diaan, nee ik kom niet uit Twente. Kom oorspronkelijk uit de omgeving van Zwolle.
Tex, nog 20 minuutjes.
Juttertje spannend en ook leuk om weer even te gluren naar dat minimensje in je buik!
Dat moest omdat ze anders de baby uit huis zouden plaatsen na geboorte geloof ik.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:53 schreef Koningin het volgende:
Ik wist niet eens dat DJMO naar een kliniek moest...Was het zo erg?
Juttertje, jij ook succes!
Ja ivm alcoholverslavingsproblemen die ze heeft gehad.....quote:Op donderdag 4 september 2008 10:56 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat moest omdat ze anders de baby uit huis zouden plaatsen na geboorte geloof ik.
Het komt door de grote oogkassen en de bovenkaak denk ik, dat ik het op een alien vind lijkenquote:Op donderdag 4 september 2008 11:59 schreef OooLizaooO het volgende:
Mooie fotootjes. Ik vind die niet zo alien hoor, ik zie alleen een lief baby'tje!
Ach Geppie, ik ook hoor en iedereen loopt te roepen dat het wel goed komtquote:Op donderdag 4 september 2008 13:01 schreef geppie het volgende:
Wat komen jullie weinig aanik zit op de + 25 (ik wil het niet meer weten ook
) met 32 weken, maar
met 10 weken kon ik mijn eigen broeken niet meer aan.
Oeps, weer wat gemist.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, wat gaan jullie netjes met dat aankomen!Mooi hoor!
DJMO moest idd opgenomen worden om te bewijzen dat ze echt-echt-echt van d'r verslaving af was, anders zouden ze dit kindje direct na de geboorte van haar afnemen.
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:34 schreef maffemuts het volgende:
Natuurlijk brengt een zwangerschap veel zorgen met zich mee, daar zorgen de Mormonen wel voor die door je lichaam heen jagen op zoek naar jou emotie's.
Sterkte DevilsChase!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:13 schreef DevilsChase het volgende:
Tex en Juttertje, gefeliciteerd met de goede echos! Nu lekker genieten he!
Hier echt ontzettende rugpijn, kan niet eens normaal lopen en van beneden voelt alles beurs, alsof ik bont en blauw geslagen ben daar beneden. pffffff
Dat is niet zo fijn DevilsChasequote:Op donderdag 4 september 2008 15:13 schreef DevilsChase het volgende:
Tex en Juttertje, gefeliciteerd met de goede echos! Nu lekker genieten he!
Hier echt ontzettende rugpijn, kan niet eens normaal lopen en van beneden voelt alles beurs, alsof ik bont en blauw geslagen ben daar beneden. pffffff
Morgen ben je dus op de helft!!quote:Op donderdag 4 september 2008 16:49 schreef Jelief het volgende:Ik was vanmorgen bij de vlos, leuke stagiarie die het alleen mocht doen. bloeddruk weer netjes (121/65) en nog steeds verwonder ik mij daarover ivm mijn overgewicht. Baby ligt op navelhoogte en groeit goed. Hartje weer gehoord
![]()
Ik kom ook weer amper aan, tot nu toe maar zo'n 2,5 kilo, en het is nou niet dat ik niks eet![]()
Morgen 20 weken
Het was mijn schoonmoeder, maar het speelt denk ik wel onbewust mee. Ik vond/vind het erg naar om zo op mijn gewicht aangsproken te worden.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:57 schreef Sugar het volgende:
Texelonia en Juttertje, fijn dat jullie echo's goed waren!!!![]()
Nijna! Gefeliciteerd! Wat leuk dat je weer in verwachting bent!
Cattie, speelt de opmerking van je moeder nu nog mee in je hoofd, als je zo denkt aan niet weer 30 kilo (willen) aankomen? Wel fijn dat het er zo weer af was toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |