Mooie echo Diaan, samen met Jore een jongetje! Ben blij dat het allemaal zo leuk verlopen is, ook met Twan.
Ik heb het gevoel dat er de laatste tijd heul veul jongetjes op komst zijn

!
Cattie en Koningin weer goedgekeurd

.
Ik heb hier echt een rotnacht achter de rug.
De laatste tijd heb ik al zo'n constant zeurderig gevoel in -ik denk- mijn bekken of de spieren daarrond. Doet vooral pijn als ik na het zitten weer moet gaan stappen en het meest bij het liggen, als ik dan wil veranderen van positie (bvb van de ene zij op de ander zij, of weer rechtop geraken). Nu had ik gisteren een uitschuiver gemaakt in de supermarkt. Iemand had daar iets gemorst = supergladde vloer. Gelukkig heeft manlief me nog min of meer kunnen vastgrabbelen, maar het deed toch echt pijn. En nu vannacht heb ik echt liggen JANKEN van de pijn, ik kon me echt letterlijk niet meer bewegen. Het heeft een haar gescheeld of ik had

gevraagd om me naar het ziekenhuis te brengen. Heb uiteindelijk een pijnstiller genomen om toch een beetje te kunnen slapen. Hielp niet veel, maar net genoeg om niet te blijven wakker liggen. Nu sinds deze ochtend is de pijn een stuk minder (gelukkig) maar dat constante zeurderige gevoel is nu wel veel pijnlijker. Zitten is nog ok, liggen durf ik niet goed meer

, maar bij al de rest voel ik het echt heel erg. Weet iemand wat dit is en of ik er iets kan aan doen? Weet niet goed of ik beter toch wat rondhos zodat alles weer wat soepeler wordt, of hou ik me beter rustig in de posities die geen pijn doen?