Wooowww dat ruggegraatje! Wat is het toch eigenlijk wonderbaarlijk dat je zoveel kan zien!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:08 schreef cattie het volgende:
De echofoto's! Helaas niet mooi scherp en met een rare vlek, want foto van foto.
[ afbeelding ]
gezicht in profiel (dat neusje!)
[ afbeelding ]
mooie, gesloten, ruggegraat
quote:Op maandag 1 september 2008 10:25 schreef freecell het volgende:
Hoi
Ik lees in ieder geval nog mee tot jojo, liza en devilchase de uk hebben
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:29 schreef DevilsChase het volgende:
oooh hier 37 weken! Vanaf nu mag het!
Dat riep ik om 12 uur 's nachts en 3 uur later braken de vliezenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:29 schreef DevilsChase het volgende:
oooh hier 37 weken! Vanaf nu mag het!
Wauw, helemaal geweldig! Ik voel me al opgelucht in jouw plaats, wat moet het dan niet voor jou en die vriendin zijn! Wens haar heel veel geluk met haar kleintje!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:56 schreef Fuente het volgende:
Ik heb heel goed nieuws over het zoontje van vriendin! De MRI scan liet geen enkele afwijking zien, het opwarmen is helemaal goedgegaan. Morgen mag hij hier naar het ziekenhuis
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat riep ik om 12 uur 's nachts en 3 uur later braken de vliezen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat riep ik om 12 uur 's nachts en 3 uur later braken de vliezen
Wat fijn!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:56 schreef Fuente het volgende:
Ik heb heel goed nieuws over het zoontje van vriendin! De MRI scan liet geen enkele afwijking zien, het opwarmen is helemaal goedgegaan. Morgen mag hij hier naar het ziekenhuis
Och, lieve lieverd toch! Wat een verschrikkelijk en verdrietig nieuws.quote:Op maandag 1 september 2008 11:12 schreef Lishe het volgende:
noli en nijna, gefeliciteerd!
Hier minder goed nieuws. Ben vannacht opgenomen vanwege een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Ben al geopereerd maar lig nog in ziekenhuis. Raar, verdrietig, boos dat het niet eerder is gezien. Er is 2 liter bloed verwijdert en de rest hoor ik straks. Geen happy end dus voor ons wondertje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |