abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61290408
Buiwkie, ah die foto . En wat een bos haar!
Fake it till you make it...
pi_61290476
dank je wel.. we zijn ook zo verliefd, tis echt een schatje.
Vandaag had ik het consultatie bureau op bezoek voor de intake, wel een leuke vrouw trouwens.

De borstvoeding gaat hier ook supergoed, volgens mij maak ik slagroom, ze komt gemiddeld 350gram per week aan

Ik zal gauw wat meer fotos laten zien!!
pi_61290514
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:12 schreef Lishe het volgende:
noli en nijna, gefeliciteerd!
Hier minder goed nieuws. Ben vannacht opgenomen vanwege een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Ben al geopereerd maar lig nog in ziekenhuis. Raar, verdrietig, boos dat het niet eerder is gezien. Er is 2 liter bloed verwijdert en de rest hoor ik straks. Geen happy end dus voor ons wondertje...
Och meid toch
Veel sterkte, dat is niet niks
Variety is the spice of life
  maandag 1 september 2008 @ 13:41:15 #79
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61290515
Buiwkie gefeliciteerd met jullie mooie dochter.... welke naam heeft ze gekregen? * helemaal niet nieuwsgierig is
Make love, not war ☮
pi_61290521
Noli en Nijna gefeliciteerd
Variety is the spice of life
  maandag 1 september 2008 @ 13:43:32 #81
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61290589
Buiwkie, gefeliciteerd met je wondermooie dochter

Noli en Nijna, ik lees ook net van jullie tweede streepjes. Wat leuk! Gefeliciteerd allebei
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_61290855
Lishe getver wat vind ik dat rot voor jullie zeg.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 1 september 2008 @ 13:57:30 #83
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_61290926
Ow Lishe.. Wat ontzettend naar en stom en verdrietig..
Hebben ze ook een verklaring waarom het op de echo niet te zien was? He getver, ik vind het gewoon echt zo rot voor jullie.. Heel veel sterkte en een dikke knuf..

Hier ook nog even een wat getemperde vreugde..
Vanmorgen dus bij de huisarts geweest. Hij verschoot gewoon van kleur. Dit was 'm in 25 jaar nog noooooit overkomen. Hij wist gewoon helemaal niet meer waar ie het had.

Maar toen..
Zit het spiraaltje nog binnen of niet? Hij wist eigenlijk niet wat ie nu moest doen dus belde hij een collega op uit een dorp verderop maar die wist het eigenlijk ook niet. Dan meteen maar de eerste de beste dienstdoende Gyn van het MCL gebeld.. Die wisten zo 1, 2, 3 ook niet wat te doen dus die zouden overleg plegen. Ze zouden de dok terug belen zodra ze het wisten en hij zou mij dan weer bellen.

Rond twaalf uur werd ik gebeld. Als ie er nog zit moet ie eruit omdat het anders in het verloop van de zwangerschap problemen zou kunnen geven maarrrr, dat is niet zonder risico. Áls ie er nog wél zit en ze halen het spiraaltje weg dan is er een kans dat het vruchtje beschadigt en ik het kan verliezen.. Of ik dus zo snel mogelijk kon komen.. Eerst volgende gaatje ( ) in de agenda was om 1 uur. Dus ik na het eten als een gek de kinderen naar school gebracht..
Ik kwam binnen en kon meteen doorlopen. Hij heeft eerst even gevoeld hoe hoog de baarmoeder zat en nog geprobeerd met de doppler een hartslagje te vinden. Maar het enige wat we te horen kregen was mijn hartslag (ja vind je het gek, ik heb me het schompes gefietst om W&H op tijd op school te krijgen en weer op tijd daar te zijn)
Daarna de zoektocht naar de draadjes van het spiraal.. Zo op het eerste gezicht zag ie niks. Dok heeft ook nog even met een kijkertje(?) iets verder naar binnen gekeken maar daar zag ie ook niks.

Dus nu moet de termijnecho uitsluitsel geven.
Ik heb net gebeld voor een afspraak en volgende week woensdag kan ik komen.

Vraag me niet waarom maar zelf heb ik het gevoel dat er niks zit (als in: geen spiraal). De laatste twee keer was ik ook weer heel normaal ongesteld, net zo als 'vroeger' zeg maar. Daarvoor (die laatste twee keer) vloeide ik steeds zo verschrikkelijk veel! Dan moest ik écht wel een aantal dagen zo'n supertampon gebruiken en de laatste dag kon ik het dan met een normal wel af. Nu die laatste twee keer had ik minder last van krampen, hoefde ik alleen normal-tampons en op de laatse dag een mini te gebruiken en ik was minder lang ongesteld. Vond ik wel een beetje vreemd maar zocht er verder niks achter.
Volgens de dokter kon het dus ook wezen dat ik dus aal een stuk langer zwanger ben dan dat we zo dachten en dat ik daarom minder vloeide..

Nou ja, we zullen zien volgende week woensdag..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 1 september 2008 @ 14:00:57 #84
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_61290998
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:34 schreef Buiwkie het volgende:

[..]

Lief dat jullie/jij nog naar me vraagt, ik ben ff van de aardbodem afgevallen vlak voor de bevalling en de 3 weken erna.
Wat een heftige periode zeg.

Alles is goed hoor, er is een prachtig meisje geboren hier op 09-08 om 13.11 smiddags.
Half uurtje persen en toen was ze er.

De weeen waren heftig, bijna 12 uur lang maar met resultaat.

Zie hier ons wereld wonder!!!

Mooie datum!
Van harte!!! En wat een prachtig meisje hebben jullie gebakken zeg! (dat haaaaaaar! )

En Nijna!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_61291206
Noli, kan het spiraaltje er nog wel zitten begrijp ik? Of ben je die misschien "gewoon" verloren? (kan dat eigenlijk?).
Spannend dus de echo woensdag? Kon de gyn niet gelijk een echo maken (of stel ik nu rare vragen?)?
Fake it till you make it...
  maandag 1 september 2008 @ 14:11:07 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61291253
Noli, ik zat me gisteren idd ook al af te vragen hoe het dan zou gaan als dat gekke ding er nog wel zou zitten.
Het lijkt me sowieso raar dat je hem 'zomaar' kan verliezen. Zijn ze dan echt zo klein?
Maar goed, vooralsnog hebben ze hem niet gevonden, laten we hopen dat het zo blijft!
pi_61291396
Lishe, wat verdrietig Hopenlijk knap je een beetje snel op.

Noli, allereerst gefeliciteerd jeetje, tis wat; zwanger worden door het spiraaltje heen
(volgens mij was KD het spiraaltje ook verloren en zag ze het toevallig aan het wc papiertje zitten, toch?)

Nijna, ook gefeliciteerd

en Buiwkie: wat een ontzettend leuk babietje
  maandag 1 september 2008 @ 14:17:09 #88
108648 cattie
lieve moeder
pi_61291425
Nou Noli, je houdt het spannend... Hopelijk is alles goed en het spiraaltje weg, dat scheelt een boel zorgen.

BE, ik vond het spiraaltje alles behalve klein. Maar ik lees toch regelmatig verhalen van "verdwijnende" en uitgevallen spiraaltjes.
  maandag 1 september 2008 @ 14:17:21 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_61291434
En Buiwkie gefeliciteerd!
pi_61291521
Nijna, gefeliciteerd

En wat een liefie heb je daar buiwkie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61292270
Sterkte lieve Lishe...
Hardloper.
IG @webkim
pi_61292493
Lishe ik wil je heel veel sterkte wensen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61292496
Noli... Damiën is ook "van een verloren spiraaltje" Toen een test uitwees dat ik inderdaad zwanger was mocht ik gelijk komen voor een echo...Daar was al wel een beginnend vruchtje te zien ( Ik heb bij alle zwangerschappen heul vroeg gemerkt dat ik zwanger was) maar verder niets....
Ik had de mirena en volgens de echomensen zou dat te zien moeten zijn geweest....
Huisarts snapte ook niet goed hoe het kon.... Ding zat er nog maar een paar maanden... Ik had wél een behoorlijke bloeding gehad maar dacht dat dat 1 van de "bijwerkingen" was...(soms korte tijd ná het plaatsen heftiger menstrueren enzo)
In ieder geval is er ná die eerste echo nog een "normale" termijn echo gemaakt, waarbij ook "gezocht" is en die was ook best vroeg, dus 2 weken later nóg 1 Toen was er ook niets te zien...Ja een boontje met klopend hartje!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 1 september 2008 @ 14:59:58 #94
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61292681
Lishe, lieve meid... Veel sterkte en dat je maar gauw weer op knapt
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 15:00:36 #95
43556 miss_dynastie
pi_61292697
Ach nee, Lishe Sterkte!
pi_61292842
Lishe wat erg.
Sterkte.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61293623
Lishe; Heel veel sterkte toegewenst

JeLief; wat fijn dat je het kindje nu duidelijk kunt voelen Ik kan niet wachten op de eerste schopjes...

Jore; wat leuk een jongetje

Diaan; spannend, je hebt nu precies je echo

Nijna; van harte gefeliciteerd!!!
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:13 schreef logout het volgende:

Ik heb mijn 20 19-weken echo afgelopen vrijdag gehad en alles was goed. Het voelde alsof ik de jackpot had gewonnen
Wat fijn dat alles goed was! Heerlijk als je zo kunt genieten
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:34 schreef Buiwkie het volgende:

Zie hier ons wereld wonder!!!
Van harte met de geboorte van je meisje En wat een plaatje

[ Bericht 3% gewijzigd door Carmella op 01-09-2008 15:40:29 ]
pi_61293767
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:12 schreef Lishe het volgende:
noli en nijna, gefeliciteerd!
Hier minder goed nieuws. Ben vannacht opgenomen vanwege een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Ben al geopereerd maar lig nog in ziekenhuis. Raar, verdrietig, boos dat het niet eerder is gezien. Er is 2 liter bloed verwijdert en de rest hoor ik straks. Geen happy end dus voor ons wondertje...
Och, Lishe, wat verdrietig
Veel sterkte en dat je iig lichamelijk maar gauw op mag knappen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61293781
Nijna, gefeliciteerd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 1 september 2008 @ 15:48:06 #100
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61293968
Dit is wel het topic van de grote tegenstrijdigheden zo...

* RockabeIIa is benieuwd naar de echo van Diaan!
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')