Ow Lishe..

Wat ontzettend naar en stom en verdrietig..
Hebben ze ook een verklaring waarom het op de echo niet te zien was? He getver, ik vind het gewoon echt zo rot voor jullie.. Heel veel sterkte en een dikke knuf..
Hier ook nog even een wat getemperde vreugde..
Vanmorgen dus bij de huisarts geweest. Hij verschoot gewoon van kleur.

Dit was 'm in 25 jaar nog noooooit overkomen. Hij wist gewoon helemaal niet meer waar ie het had.

Maar toen..
Zit het spiraaltje nog binnen of niet? Hij wist eigenlijk niet wat ie nu moest doen dus belde hij een collega op uit een dorp verderop maar die wist het eigenlijk ook niet. Dan meteen maar de eerste de beste dienstdoende Gyn van het MCL gebeld.. Die wisten zo 1, 2, 3 ook niet wat te doen dus die zouden overleg plegen. Ze zouden de dok terug belen zodra ze het wisten en hij zou mij dan weer bellen.
Rond twaalf uur werd ik gebeld. Als ie er nog zit moet ie eruit omdat het anders in het verloop van de zwangerschap problemen zou kunnen geven maarrrr, dat is niet zonder risico. Áls ie er nog wél zit en ze halen het spiraaltje weg dan is er een kans dat het vruchtje beschadigt en ik het kan verliezen..

Of ik dus zo snel mogelijk kon komen.. Eerst volgende gaatje (

) in de agenda was om 1 uur. Dus ik na het eten als een gek de kinderen naar school gebracht..
Ik kwam binnen en kon meteen doorlopen. Hij heeft eerst even gevoeld hoe hoog de baarmoeder zat en nog geprobeerd met de doppler een hartslagje te vinden. Maar het enige wat we te horen kregen was mijn hartslag (ja vind je het gek, ik heb me het schompes gefietst om W&H op tijd op school te krijgen en weer op tijd daar te zijn)
Daarna de zoektocht naar de draadjes van het spiraal.. Zo op het eerste gezicht zag ie niks. Dok heeft ook nog even met een kijkertje(?) iets verder naar binnen gekeken maar daar zag ie ook niks.
Dus nu moet de termijnecho uitsluitsel geven.
Ik heb net gebeld voor een afspraak en volgende week woensdag kan ik komen.
Vraag me niet waarom maar zelf heb ik het gevoel dat er niks zit (als in: geen spiraal). De laatste twee keer was ik ook weer heel normaal ongesteld, net zo als 'vroeger' zeg maar. Daarvoor (die laatste twee keer) vloeide ik steeds zo verschrikkelijk veel! Dan moest ik écht wel een aantal dagen zo'n supertampon gebruiken en de laatste dag kon ik het dan met een normal wel af. Nu die laatste twee keer had ik minder last van krampen, hoefde ik alleen normal-tampons en op de laatse dag een mini te gebruiken en ik was minder lang ongesteld. Vond ik wel een beetje vreemd maar zocht er verder niks achter.
Volgens de dokter kon het dus ook wezen dat ik dus aal een stuk langer zwanger ben dan dat we zo dachten en dat ik daarom minder vloeide..
Nou ja, we zullen zien volgende week woensdag..
Maxi,
Midi &
Mini(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!