Oeh tof!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:55 schreef DolleMina het volgende:
Net een wandelwagenset gekocht (Quinny speedi twist incl wandelwagenbak), plus een maxi cosi plus voetenzak en een luiertas (of zoiets). Cadeautje van mijn schoonouders.
Dat krijgen wij ook van mijn schoonoudersquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:55 schreef DolleMina het volgende:
Net een wandelwagenset gekocht (Quinny speedi twist incl wandelwagenbak), plus een maxi cosi plus voetenzak en een luiertas (of zoiets). Cadeautje van mijn schoonouders.
En die andere 2 niet dan? Misschien begrijp ik wel wat je probeert te zeggen maar ik vind het zo 'raar' overkomenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dus Noli, dit kindje wil gewoon heel graag bij jullie zijn!
Volgens mij wel over de oude heen. Ik kan alleen niet onderbouwen waarom ik dat zegquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:08 schreef cattie het volgende:
Noli, heb je enig idee hoe lang je al zwanger bent?
Nog 2 nachtjes slapen en dan heb ik de 20 weken echo!![]()
Ik vroeg me vandaag trouwens opeens iets af. Als ik tijdens de bevalling weer een knip nodig heb, zetten ze die dan over de vorige heen of op een andere plek? Ik hoop eigenlijk over de oude, anders wordt het helemaal zo'n littekengebied.
quote:
Echt wel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:11 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat krijgen wij ook van mijn schoonouders![]()
Goed cadeau
Veel succes en plezier morgen bij de echo Diaanquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben vandaag precies 21 wekenEn morgen mn 20 weken echo, erg spannend.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 1 september 2008 09:34 schreef Nijna het volgende:
Ik mag me hier ook weer melden, nog maar pril enzo... wilde het eigenljik voor me houden tot de echo, maar dat is pas 1 oktober en dat duurt nog zo lang en ik wil eigenljik gewoon meekletsen weer... Weet alleen niet of er nog bekenden meelezen, we hebben het alleen de ouders verteld tot nu toe. Onlangs is het bij iemand in onze omgeving mis gegaan, dus ik vind het toch wel spannend allemaal.
Voel me ok, beetje onbestemd gevoel (maar komt misschien ook omdat ik bovenstaande in mn achterhoofd heb). Wel nu al last van stuitje, maar ben ook al bij de fysio geweest. Als de echo geweest is en alles ok, kom ik wel met een datum...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |