Liza; heel veel sterkte nog met het laatste beetje wachten, hoop dat het meezit en het snel gaat!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:58 schreef OooLizaooO het volgende:
Fuente, wat vreselijk nieuws. Een hele dikke knuffel voor jou!
Hier 39+1 and pretty sick of it. Ik kan bijna niets meer doen, ik slaap bijna niet meer, ik heb meer wel last van mijn maag dan niet, bewegen doet echt pijn (alsof mijn bekken elk moment kan breken),... *zucht* kleintje, 't is echt tijd om er uit te komen (alles staat klaar!). /end klaagmode
Wat erg.....arm ventje, hopelijk haalt ie het, met niet al te veel schadequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:42 schreef Fuente het volgende:
Even een kleine update, het kleine ventje (zal geen naam noemen i.v.m. privacy) ligt in Utrecht en is gekoeld, om verdere schade te voorkomen. De komende dagen is het afwachten..
Hier gaat het verder redelijk, ben gewoon erg geschrokken. Lieve reacties van jullie allemaal
Liza, 'k hoop dat je je kleintje snel in je armen hebt, kan me indenken dat je het zat wordt meis
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:32 schreef Fuente het volgende:
Zo probeer ik ook te denken, dit is niet standaard, dit is een uitzondering. Maar toch he?
Thnx... eerst nog wel werken... we hebben hem pas om half 4... gelukkig komt er morgen een auditteam om te auditen dus weinig tijd om me zenuwachtig te maken/voelen. Om 14:00 uur met de trein, Twan ophalen en dan naar echobureau.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:09 schreef Fuente het volgende:
Spannend Diaan! Dat je maar een hele mooie echo mag hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |