abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61217978
Fuente, kippenvel bericht... .

Liza, nog ff volhouden, Hopelijk laat de kleine niet meer heel lang op zich wachten!

Marie, wat fijn van de arboarts. Pas goed op jezelf!
Fake it till you make it...
pi_61226085
oei Fuente wat een rot bericht, zoiets hakt er natuurlijk stevig in. Sterkte ermee en vooral voor je vriendin en kleine het allerbeste. Hopelijk komt alles toch goed!
pi_61226218
Fuente, jeetje wat een vreselijk nieuws Ik duim met je mee dat alles nog goed komt.
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:58 schreef OooLizaooO het volgende:
Fuente, wat vreselijk nieuws. Een hele dikke knuffel voor jou!

Hier 39+1 and pretty sick of it. Ik kan bijna niets meer doen, ik slaap bijna niet meer, ik heb meer wel last van mijn maag dan niet, bewegen doet echt pijn (alsof mijn bekken elk moment kan breken),... *zucht* kleintje, 't is echt tijd om er uit te komen (alles staat klaar!). /end klaagmode
Liza; heel veel sterkte nog met het laatste beetje wachten, hoop dat het meezit en het snel gaat!

Marie; fijn dat de arts begrip had, dat is toch wel zo belangrijk!

Ingrid; hoop dat jullie een hele fijne dag hebben vandaag!
pi_61227116
Even een kleine update, het kleine ventje (zal geen naam noemen i.v.m. privacy) ligt in Utrecht en is gekoeld, om verdere schade te voorkomen. De komende dagen is het afwachten..

Hier gaat het verder redelijk, ben gewoon erg geschrokken. Lieve reacties van jullie allemaal

Liza, 'k hoop dat je je kleintje snel in je armen hebt, kan me indenken dat je het zat wordt meis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:55:00 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61227350
Jeetje Fuente, wat afschuwelijk zeg...
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:37:53 #206
108648 cattie
lieve moeder
pi_61228361
Fuente, wat een vreselijk bericht, echt een nachtmerrie scenario.

Liza, ik kan het me goed voorstellen, nog even volhouden, je bent er bijna!
pi_61230829
Fuente, wat vreselijk. Nu ik zelf zwanger ben grijpen dit soort berichten me veel meer aan dan eerst . Komt het voor jou niet heel dichtbij nu? Of kun je het wel goed van je afzetten? Heel veel sterkte iig!
pi_61236880
Fuente, ik hoop van harte met je mee dat dit verhaal zo goed mogelijk afloopt!
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:34:50 #209
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61237042
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:42 schreef Fuente het volgende:
Even een kleine update, het kleine ventje (zal geen naam noemen i.v.m. privacy) ligt in Utrecht en is gekoeld, om verdere schade te voorkomen. De komende dagen is het afwachten..

Hier gaat het verder redelijk, ben gewoon erg geschrokken. Lieve reacties van jullie allemaal

Liza, 'k hoop dat je je kleintje snel in je armen hebt, kan me indenken dat je het zat wordt meis
Wat erg.....arm ventje, hopelijk haalt ie het, met niet al te veel schade .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61239657
Fuente, wat een verschrikkelijk nieuws,ben er helemaal stil van
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 07:09:03 #211
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61239683
Liza heel veel sterkte met die laatste loodjes...
Make love, not war ☮
pi_61239926
Nog een update: De kleine ademt gedeeltelijk zelf inmiddels (is door morfine i.v.m. koelen wat suf, kan niet geheel zelf ademen). De hersenfilmpjes tot nu toe geven goede hoop, de komende 3 dagen is het nog afwachten. Maar tot zover goede berichten dus!

Jore, het komt zo heel dichtbij. Ik ben altijd voor de natuur zijn gang laten gaan, niet te snel ingrijpen enz. Maar ik moet zeggen dat ik hier nu wel anders over denk. Als ze eerder hadden ingegrepen was het misschien niet gebeurt, als.. als.. Het werkt ook niet echt mee dat iets dergelijks als dit met lang overtijd lopen op een ander forum ook al eens gebeurt is, en een collega van manlief heeft ook haar kindje verloren door te lang overtijd lopen en complicaties daardoor.
Ik wil dit dus wel me de VK bespreken, ik wil echt niet 2 weken overtijd lopen, het geeft teveel risico's vind ik...
En verder ben ik bovenal heel trots op de kleine vent en zijn ouders, en heel blij dat de berichten voorlopig goed zijn!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61240067
Fuente, wat komt het dan dichterbij. Sterkte!
Ik vind het heel moeilijk, dat overtijd lopen. Voor mezelf heb ik als grens die twee weken, die is toch wel gebaseerd op de marge waarbinnen het over het algemeen goed gaat. En er zit ook weer een soort van risico aan te vroeg inleiden, etc. Maar ik weet ook nog wel dat ik bij Ronja op een gegeven moment echt wilde dat ze er uit kwam, alleen maar omdat ik dan controle zou hebben over hoe het met haar zou gaan.
pi_61242013
Fuente, dat klinkt toch als positief nieuws. Hopelijk komt hij er helemaal goed door!
Ik heb ook altijd lopen roepen: laat mij maar overtijd gaan (maximaal die 2 weken), als de baby niet vanzelf komt, is het 't teken dat hij er nog niet klaar voor is. Maar als ik dit lees, begin ik ook sterk te twijfelen. Maar ik vond inleiden voor 42 weken eerder uit gemakzucht voor mezelf dan dat het goed was voor het kindje. Maar als je zo'n verhalen hoort...
Maandag op controle bij de gyn. Ga het eens met haar bespreken.
pi_61242184
Maar dit zijn natuurlijk wel, hoe vreselijk en naar ook, de uitzonderingsgevallen. De meeste kinderen die met 42 weken geboren worden zijn niet eens overduidelijk overtijd qua huidsmeer/placenta/gewicht. Soms wel, maar lang niet altijd.
Er gaan ook dingen mis bij vroege geboortes, bij thuisbevallingen, ziekenhuisbevallingen, keizersnedes, inleidingen, natuurlijke bevallingen, etc. Helaas
pi_61242257
Daar heb je natuurlijk ook een punt, Owlet.
Het is gewoon dubbel zo eng om zo'n verhalen te horen als je zelf in een gelijkaardige situatie zit (of komt te zitten binnen een korte periode) denk ik. Dan zit de schrik er wel in...
pi_61242561
Zo probeer ik ook te denken, dit is niet standaard, dit is een uitzondering. Maar toch he?

Hoe is het verder met de dames hier?
Sara
Merel
Ukje
pi_61242764
Liza, wat een stomme reactie van je baas, zeg ... idioot! Enne... hou nog effe vol! Het eind is in zicht!!

Fruppel & Ingrid, gefeliciteerd met jullie 'trouwen'!

Mooie echo, Carmella! Leuk!

Fuente, wat een verhaal zeg.. vreselijk! Wel fijn dat het er nu dan toch wel een beetje positief uitziet... nu maar hopen dat het de goede kant uit blijft gaan!

Diaan, wat rot zeg, van je collega... heel veel sterkte voor haar en jullie... 't is echt niet niks wat ze nu allemaal doormaakt... Hopelijk na de operatie geen uitzaaiingen in de poortwachtklier... (die wachtdagen die daaraan vooraf gaan, daar word je echt gek van... ).
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_61243345
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:32 schreef Fuente het volgende:
Zo probeer ik ook te denken, dit is niet standaard, dit is een uitzondering. Maar toch he?
Het is ook zo aangrijpend, helemaal (kan ik me voorstellen) als het echt dicht bij komt.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:13:48 #220
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61244257
Fuente, wat een akelig verhaal. Gelukkig zijn de laatste berichten hoopgevend. Veel sterkte, want dit soort dingen komt zo hard aan als je zelf ook zwanger bent.

Liza Succes met die laatste loodjes. Ken me voorstellen dat je het zat bent.

Fruppel en Ingrid, allebei veel trouwplezier vandaag.

En hier ook nog geen baby en wel last van m'n rug. Ik kan gewoon niet meer lekker zitten in de auto of ik nou zelf rijd of niet en we stonden net fijn in de file, dus nu heeft m'n rug het niet naar z'n zin
pi_61253971
Ik ben weer terug van vakantie! Daarom even een tvp zodat ik morgen ff kan bijlezen
pi_61260200
Jojogirl, vervelend zeg! Dat is echt het ongemak op het laatst he. Succes met de laatste loodjes!
Sara
Merel
Ukje
  zondag 31 augustus 2008 @ 09:45:54 #223
114177 Diaan73
pi_61260429
Jojogirl ik sluit me bij Fuente aan... vervelend zeg.

Raissa welkom terug. Fijne vakantie gehad?

Ik ben vandaag precies 21 weken En morgen mn 20 weken echo, erg spannend. Ook in mijn omgeving vindt iedereen het spannend vooral om antwoord te krijgen op welk geslacht het heeft
Make love, not war ☮
pi_61260575
Spannend Diaan! Dat je maar een hele mooie echo mag hebben
Sara
Merel
Ukje
  zondag 31 augustus 2008 @ 10:15:55 #225
114177 Diaan73
pi_61260609
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 10:09 schreef Fuente het volgende:
Spannend Diaan! Dat je maar een hele mooie echo mag hebben
Thnx... eerst nog wel werken... we hebben hem pas om half 4... gelukkig komt er morgen een auditteam om te auditen dus weinig tijd om me zenuwachtig te maken/voelen. Om 14:00 uur met de trein, Twan ophalen en dan naar echobureau.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')