Ik vertel het volgende week, dan moet ik pas weer werken na een lange zomervakantiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:30 schreef texelonia het volgende:
Wanneer hebben jullie trouwens op je werk verteld dat je zwanger was?
Wat een opmerkingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:57 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb het op het werk gewoon na de grens van 12 weken verteld. De reactie van mijn manager: ik zie dat je blij bent, dus ik zal je maar feliciteren zeker.
Volgens mij loopt Jojogirl hier al wat maandjes (en een vorige zwangerschap) rondquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:40 schreef iamredleader het volgende:vanmiddag 17:00 de 16-weken afspraak
En welkom Jojogrirl, al bijna aan het eind!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:09 schreef owlet het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Jojogirl hier al wat maandjes (en een vorige zwangerschap) rondIk denk dat ze bedoelt dat ze zich meldt omdat het de eerste dag van meld"plicht" periode is
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:09 schreef owlet het volgende:
Volgens mij loopt Jojogirl hier al wat maandjes (en een vorige zwangerschap) rondIk denk dat ze bedoelt dat ze zich meldt omdat het de eerste dag van meld"plicht" periode is
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:45 schreef Fuente het volgende:
Ik moet het even kwijt, ben zo geschrokken en verdrietig..Mijn moeder belde me vanmorgen, dat een vriendin van mij (van de familie) vannacht bevallen is van haar zoontje. Ze liep bijna 2 weken over tijd, de verloskundige kon niet eerder komen dan toen ze 10 cm ontsluiting had en het kindje al half geboren was... het kindje had de navelstreng 2 keer om de nek, had het in de buik ook niet meer goed gehad.
Hij heeft ernstig zuurstofgebrek gehad en is vanmorgen met de babylance naar Utrecht gebracht.. en het ziet er zeer somber uit..
Ben er even kapot van, ik hoop zo dat het goed komt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |