Mss mag het wel als je bijbetaald? Ik kan me voorstellen dat ze het op die manier kunnen omzeilen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
vreemd.. Waarom kan het bij andere bureaus dan wel? Lijkt me niet dat die zomaar tegen de wet in gaan
Ik kreeg de vorige keer 2 foto's, maar die waren erg wazig, omdat het een inwendige echo was.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
En Carmella wat heb je een mooie echoen die 7 weken vliegen zo voorbij hoor!!
En 5 foto's???
wij krijgen er steeds maar 1, maar wel steeds de mooiste
Drie maanden voordat je bent uitgerekendquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:30 schreef texelonia het volgende:
Ben je trouwens ook niet verplicht het voor een bepaalde tijd te vertellen aan je werk? Ik had in mijn hoofd 16 weken, maar weet niet of dat nou ook echt zo is eigenlijk.
Ik vertel het volgende week, dan moet ik pas weer werken na een lange zomervakantiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:30 schreef texelonia het volgende:
Wanneer hebben jullie trouwens op je werk verteld dat je zwanger was?
Wat een opmerkingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:57 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb het op het werk gewoon na de grens van 12 weken verteld. De reactie van mijn manager: ik zie dat je blij bent, dus ik zal je maar feliciteren zeker.
Volgens mij loopt Jojogirl hier al wat maandjes (en een vorige zwangerschap) rondquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:40 schreef iamredleader het volgende:vanmiddag 17:00 de 16-weken afspraak
En welkom Jojogrirl, al bijna aan het eind!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:09 schreef owlet het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Jojogirl hier al wat maandjes (en een vorige zwangerschap) rondIk denk dat ze bedoelt dat ze zich meldt omdat het de eerste dag van meld"plicht" periode is
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:09 schreef owlet het volgende:
Volgens mij loopt Jojogirl hier al wat maandjes (en een vorige zwangerschap) rondIk denk dat ze bedoelt dat ze zich meldt omdat het de eerste dag van meld"plicht" periode is
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:45 schreef Fuente het volgende:
Ik moet het even kwijt, ben zo geschrokken en verdrietig..Mijn moeder belde me vanmorgen, dat een vriendin van mij (van de familie) vannacht bevallen is van haar zoontje. Ze liep bijna 2 weken over tijd, de verloskundige kon niet eerder komen dan toen ze 10 cm ontsluiting had en het kindje al half geboren was... het kindje had de navelstreng 2 keer om de nek, had het in de buik ook niet meer goed gehad.
Hij heeft ernstig zuurstofgebrek gehad en is vanmorgen met de babylance naar Utrecht gebracht.. en het ziet er zeer somber uit..
Ben er even kapot van, ik hoop zo dat het goed komt..
Liza; heel veel sterkte nog met het laatste beetje wachten, hoop dat het meezit en het snel gaat!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:58 schreef OooLizaooO het volgende:
Fuente, wat vreselijk nieuws. Een hele dikke knuffel voor jou!
Hier 39+1 and pretty sick of it. Ik kan bijna niets meer doen, ik slaap bijna niet meer, ik heb meer wel last van mijn maag dan niet, bewegen doet echt pijn (alsof mijn bekken elk moment kan breken),... *zucht* kleintje, 't is echt tijd om er uit te komen (alles staat klaar!). /end klaagmode
Wat erg.....arm ventje, hopelijk haalt ie het, met niet al te veel schadequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:42 schreef Fuente het volgende:
Even een kleine update, het kleine ventje (zal geen naam noemen i.v.m. privacy) ligt in Utrecht en is gekoeld, om verdere schade te voorkomen. De komende dagen is het afwachten..
Hier gaat het verder redelijk, ben gewoon erg geschrokken. Lieve reacties van jullie allemaal
Liza, 'k hoop dat je je kleintje snel in je armen hebt, kan me indenken dat je het zat wordt meis
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:32 schreef Fuente het volgende:
Zo probeer ik ook te denken, dit is niet standaard, dit is een uitzondering. Maar toch he?
Thnx... eerst nog wel werken... we hebben hem pas om half 4... gelukkig komt er morgen een auditteam om te auditen dus weinig tijd om me zenuwachtig te maken/voelen. Om 14:00 uur met de trein, Twan ophalen en dan naar echobureau.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:09 schreef Fuente het volgende:
Spannend Diaan! Dat je maar een hele mooie echo mag hebben
Ik ben blij dat ik weer terug benquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Raissa welkom terug. Fijne vakantie gehad?
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef Fruppel het volgende:
Verder wilde ik even vertellen dat mijnen ik vanmorgen in ondertrouw gegaan zijn!
Exacte trouw datum hebben we nog niet wat dat ligt nog even aan de locatie maar zoals het er nu uitziet word het eind november
Ben helemaal hyperig
Ow jee, allemaal dingen waar je niet blij van wordt... ondanks dat alles toch nog wel een beetje genoten? Waar zijn jullie trouwens geweest?quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik weer terug benKon daar nauwelijks eten binnenhouden, mijn tandvlees was van top tot teen ontstoken, heb een ontsteking op mijn voet én op mijn vinger. En dan was er ook nog wat gezeur met hotel, overboeking, vliegtuig en transfer
![]()
Nou ja, ben wel bruin in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |