abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61190004
Wij gaan morgen geregistreerd partnerschap omzetten in huwelijk. Lekker romantisch haha!

En nu snel Kim verschonen en naar de vk. Hartje luisteren altijd leuk. Mijn moeder gaat ook mee, vind ze leuk.
pi_61191030
Gefeliciteerd Fruppel en Ingrid!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:40:18 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61191200
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:23 schreef texelonia het volgende:

[..]

vreemd.. Waarom kan het bij andere bureaus dan wel? Lijkt me niet dat die zomaar tegen de wet in gaan
Mss mag het wel als je bijbetaald? Ik kan me voorstellen dat ze het op die manier kunnen omzeilen.
Bij ons was het ook niet op de afd. Gynaecologie, maar bij de Zwangerschaps-poli en daar zit ook een echobureau die de 20w echo doet. Zoiets.

Fruppel en Ingrid allebei gefeliciteerd!

Leuk dat Twan toch mee mag Diaan! Idd gewoon lekker van het positieve uitgaan!

Lishe, weet je al wat?
En jij Carmella? Ben jij al geweest?
pi_61191964
Fruppel en Ingrid, van harte! .

Ik kwam ook even kijken of Lishe al meer weet... nieuwsgierig.
Fake it till you make it...
pi_61192011
Fruppel, wat leuk zeg. Trouwen vond ik heeeerlijk, zo'n leuke dag, zou het zo weer doen
Ingrid jij ook van harte, jij bent vanaf morgen ook getrouwd.
pi_61192135
ik moet ook steeds even kijken of er al lishenieuws is. ben zooo benieuwd..!

veel plezier morgen, ingrid & djeez!
pi_61192896
Hihi, stelt niks voor. Alleen omzetten. Maar klinkt toch leuker dan dit is mijn geregistreerde partner. Al noem ik hem meestal gewoon mijn man.
Wel gaan we daarna weekje met mijn ouders mee op vakantie. Djeez zei al aparte huwelijksreis hebben we.

Bij de vk was alles ok. Kim was op de fiets in paniek, ze moest poepen. Wilde eraf en wiebelde alle kanten op. En ook nog mega tegenwind en steken in mijn kruis.
Ik was ietsjes te laat. Bloeddruk was maar een klein beetje te hoog, viel nog mee.
Frummel ligt keurig op navelhoogte.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:36:27 #158
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61194429
Lief dat jullie meeleven!
Nou, de verloskundige (die ook bij Lena's bevalling is geweest ) kon me nog niet verder helpen. Vruchtje was 4 tot 6 weken (ole voor moederinstinct ) en er was nog geen hartactie te zien. Ze heeft echt 10 minuten gespeurd, wat heel lief was. Omdat ik dus niet weet wanneer de ei-sprong was ben ik nog niet helemaal gerust. Hij zit wel op de goede plek, dus da's 1 zorg minder van mijn lijstje, en zoals zij zei: "Zo'n test liegt niet Lish, zwanger is zwanger ". 11 september in de herhaling, dus we gaan eerst (ik probeer zorgeloos...) genieten van de eerste verjaardag van Lena en daarna zien we verder.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_61194496
Lishe, ze heeft helemaal gelijk, zwanger is zwanger, volgende keer vast een heel mooi hartje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61194671
Lieshe, een test liegt niet, zwanger is zwanger. Fijn dat het in ieder geval op de goede plek zit. 11 september is over 2 weken, dan is er vast een mooi knipperend hartje te zien
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61194728
Jammer dat je nog niet echt duidelijkheid hebt Lishe. Maar dat komt vast wel met de herkansing! En de allereerste verjaardag van je middelste is vast ook een beetje afleiding
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61194745
Vandaag weer de echo gehad en alles was helemaal goed
Jammer genoeg had ik nu een andere echo-mevrouw, die erg gehaast was, omdat hun een beetje een blunderdag hadden. Ik werd er zelf helemaal gestressed van, iemand die zo hysterisch is en amper tijd heeft. Ik had het gevoel dat ik op moest schieten en amper iets kon/mocht vragen tijdens de echo.
En omdat ik alleen was valt het dan niet echt zo lekker...
Maar het enige belangrijke is dat alles goed was. Baby was erg rustig en ging na een minuutje duimen Wat was dat leuk om te zien
Ik heb 5 echo foto's gekregen, de leukste heb ik uitgekozen; de duim-foto

Over 7 weken m'n 20-weken echo.
Ik ben net als bij de vorige echo weer helemaal onder de indruk, het is zo speciaal. En ik ben nu wat meer emo, omdat het zoveel beter te zien was, maakt echt indruk
pi_61194879
he jammer lishe, maar 4 à 6 weken is ook nog erg vroeg om een hartje te kunnen zien kloppen. ik hoop van HARTE dat dat de volgende keer wel 't geval is!
pi_61194971
jammer Lishe. Komt de volgende keer vast goed!
pi_61195074
Fruppel; wat onwijs leuk nieuws, gefeliciteerd!

Liza; gefeliciteerd met julle aankoop! Heerlijk een nieuw huis!

Ingrid; romantisch of niet, het blijft toch speciaal

Lishe; wat jammer, maar het is idd erg vroeg nog. Maar zwanger is zeker zwanger Ik hoop dat je de 11e een mooi kloppend hartje te horen krijgt!

Ik heb nog geen hartje gehoord, hoop dat ik bij de VK volgende keer voor het eerst kan luisteren, bij de intake was m'n maag teveel lawaai aan het maken en was het nog te pril.

En verder lief dat er zoveel mensen naar m'n echo vroegen
pi_61195079
Mooie echo Carmella!
Lishe, ik had een echo met 7,5 week. Toen was ie 1,1 cm. Wel al met hartactiviteit. Kan me voorstellen bij 4 tot 6 weken dat het nogal onduidelijk is. Maar de volgende keer gaat het zeker lukken!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:59:36 #167
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61195118
Ingrid fijn dat alles weer OK is!

Jammer Lishe dat er nog niet zoveel te zien was, maar wel een fijn idee dat het vruchtje op de goede plek zit!! Op naar 11 september dan maar.... en dan een mooi kloppend hartje.

En Carmella wat heb je een mooie echo en die 7 weken vliegen zo voorbij hoor!! En 5 foto's??? wij krijgen er steeds maar 1, maar wel steeds de mooiste
Make love, not war ☮
pi_61195599
Carmella wat een mooie echo! Wat lief dat duimen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61196018
Wanneer hebben jullie trouwens op je werk verteld dat je zwanger was?

Ik heb vandaag over een week de echo, dus als alles okay is kunnen we het dan vertellen. Alleen is dat meteen mijn laatste werkdag en daarna heb ik 3 weken vakantie (eindelijk ). Maar toevallig heb ik die dag ook een soort functionerings gesprek. Dan zou ik wel mooi meteen kunnen aankaarten dat ik nu ik zwanger ben ik wel écht de pauzes wil kunnen nemen waar ik recht op heb, ongeacht hoe druk het is. Die schieten er bijna altijd bij in namelijk. In de redelijk rustige zomer periode viel dat mee, maar vanaf september wordt het weer druk, en ik merk nu al dat er pauzes bij inschieten.

Dus ik zit een beetje te twijfelen of ik het volgende week meteen vertel. Of pas na de vakantie. Maar dan ben ik wel alweer ruim 15 weken zwanger. Ik denk dat ik het dan niet eens meer hoef te vertellen maar dat ze het toch wel zien

Ben je trouwens ook niet verplicht het voor een bepaalde tijd te vertellen aan je werk? Ik had in mijn hoofd 16 weken, maar weet niet of dat nou ook echt zo is eigenlijk.
©Dumbo
pi_61196022
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:59 schreef Diaan73 het volgende:

En Carmella wat heb je een mooie echo en die 7 weken vliegen zo voorbij hoor!! En 5 foto's??? wij krijgen er steeds maar 1, maar wel steeds de mooiste
Ik kreeg de vorige keer 2 foto's, maar die waren erg wazig, omdat het een inwendige echo was.

Ik hoopte nu alleen maar dat ze überhaupt nog een foto zouden geven, dus ik was erg verrast.
3 zijn nu met verschillende been/knie momenten, eentje de duimfoto en eentje is (denk ik ) van de bovenkant van het schedeltje... Dus ze zijn allemaal erg verschillend, maar wel erg leuk

Ik heb ook nog gevraagd of ik de 20-weken echo ook op dvd zou kunnen krijgen, maar dat doen ze niet.
Maar dat geeft ook niet Ik kan ook niet alles hebben
pi_61196618
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:30 schreef texelonia het volgende:
Ben je trouwens ook niet verplicht het voor een bepaalde tijd te vertellen aan je werk? Ik had in mijn hoofd 16 weken, maar weet niet of dat nou ook echt zo is eigenlijk.
Drie maanden voordat je bent uitgerekend

Ik had het overigens na mijn termijnecho al verteld (dus nog voor de standaard 12 weken), gewoon omdat ik graag wilde dat ze het zouden weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door juttertje op 28-08-2008 16:57:54 ]
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:54:48 #172
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61196684
Bij mij op het werk wisten ze het de dag dat ik testte al dat ik zwanger was, maar dat komt natuurlijk ook door het voortraject (IUI) en ze leefden allemaal erg mee en waren nog drukker met wanneer ik moest gaan testen dan ik zelf.... Maar dat is natuurlijk geen vergelijkbare situatie. Als ik jou was, zou ik het gewoon zeggen. Ik ben zoiezo een erg open persoon en zou dat niet kunnen verbergen.
Make love, not war ☮
pi_61196896
Carmella, mooooooi. Duimen is cute!

Lishe, 4 tot 6 weken. 11 september in de herhaling en dan een mooi knipperend hartje!
Fake it till you make it...
pi_61197074
Oooh, 3 maanden van tevoren, dan heb ik nog tijd zat

Op zich wil ik het wel graag aan collega's vertellen. Er floepen nu al af en toe bijna dingen uit die het verklappen en dat slik ik dan maar weer in. Lijkt me veel leuker om gewoon open te kunnen zijn daarover

Maar mijn baas gaat er minder blij mee zijn denk ik Hij heeft me een jaar contract gegeven o.a. omdat ie zelf meer zekerheid wat werknemers wilde. En die zekerheid valt nu wel een beetje weg natuurlijk. Maar ik kan niet erg goed hoogte van hem krijgen. Soms kan ie moeilijk doen om in mijn ogen kleine dingetjes en krijg je niet eens de kans om het uit te leggen. En soms is ie ook best relaxed. Dus wie weet verrast ie me nog
Maar goed, voor het geval het mis zou gaan, wilde ik dus niet het risico lopen om slapende honden wakker te maken. Aangezien ik al eerder een miskraam heb gehad, was ik me misschien wat bewuster van die kans erop. En hij weet dan toch dat je bezig bent, dus dat je daarna na een aantal maanden wellicht weer zwanger bent. Daarom wilde ik dus liever wachten

En wat die openheid aan met name mijn collega's betreft, maakt het denk ik weinig uit of ik het de laatste dag voor mijn vakantie vertel, of de eerste dag na mijn vakantie
©Dumbo
pi_61197983
Jammer dat het nog iets te vroeg was Lishe, maar het is ook nog zoooooooo klein, dat komt wel goed .

Lieve echo Carmella!

Ik heb het op het werk gewoon na de grens van 12 weken verteld. De reactie van mijn manager: ik zie dat je blij bent, dus ik zal je maar feliciteren zeker . Ondertussen weet ik ook wel al dat ik ergens anders ga werken na mijn zwangerschapsverlof .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')