Verslagen:quote:
FOK!sport zoekt voetbalsupporters
Door Sjors (Sj0rSz) op zondag 31 augustus 2008 21:52
Bron: FOK!sport
FOK!sport wil gebruik maken van de diensten van de voetbalsupporters, die deze site bezoeken. Ben je nieuwsgierig geworden, lees dan zeker verder.
Sinds vrijdag is de Eredivisie weer begonnen. Elke week zullen er weer uitslagen van wedstrijden en reacties van trainers en spelers op FOK!sport verschijnen. Ook op de televisie wordt er weer ruimschoots aandacht aan de Eredivisie besteed. Wat veel mensen echter niet weten, is hoe supporters een wedstrijd beleven. Daarom doen wij beroep op mensen, die met enige regelmaat voetbalduels bezoeken.
Ben jij een voetbalsupporter en wil jij een dagje in het stadion, dus jouw beleving, op FOK!sport terugzien? Stuur dan jouw verslag naar sport@fok.nl o.v.v. Wedstrijddag van een user. Het enige waar dit verslag aan moet voldoen is de lengte van minimaal twee alinea's, over welke wedstrijd het gaat en uiteraard je username. Eventuele foto's, die je zelf gemaakt hebt, mag je uiteraard ook toevoegen.
Deze korte verslagen zullen ook op het FOK!voetbal-forum terug te lezen zijn. Op die manier krijgen ook forumbezoekers een indruk van jouw dag in het stadion.
gratis je notes bekijkenquote:Op maandag 1 september 2008 11:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat schuift het?
Ook de stukjes van wedstrijden uit de Jupiler League zijn welkom hoorquote:Op maandag 1 september 2008 11:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
is bespeur discriminatie!! ze zeggen alleen eredivisie en niet ook de jupiler league...
Jaquote:Op zondag 7 september 2008 22:03 schreef Sj0rSz het volgende:
Is er gister nog iemand in Eindhoven geweest?
Neequote:Bij het duel tussen Nederland en Australië?
Neequote:En wil die daar over schrijven?
Maar eigenlijk gewoon even een tvpquote:PM me even
zegt mij niets inderdaad, maar dan moet je er juist over schrijvenquote:Op zondag 7 september 2008 22:10 schreef Strani het volgende:
De enige club waar ik meerdere malen naar toe ben geweest is Millonarios, maar dat zegt te meesten hier waarschijnlijk niet zo veel.
Wat voor club is het?quote:Op zondag 7 september 2008 22:10 schreef Strani het volgende:
De enige club waar ik meerdere malen naar toe ben geweest is Millonarios, maar dat zegt te meesten hier waarschijnlijk niet zo veel.
Ik ga eens met mijn collega's overleggen of het wat isquote:Op maandag 8 september 2008 19:30 schreef Strani het volgende:
Het is een club in Bogotá, Colombia. Historisch gezien de beste van dat land maar momenteel al een tijdje op zoek naar een nieuw kampioenschap. Dit jaar gaat het net weer wat beter.
Ik ga in November weer die kant op. Mocht Millonarios dan in de play-off ronde zitten dan kan ik daar zeker wel over bloggen.
Is primaquote:Op maandag 8 september 2008 19:35 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik ga eens met mijn collega's overleggen of het wat is
Via PM zal ik even contact met je houden.
Ben ik het helemaal mee eens!quote:
Stuur me even een PM als je een verslagje wil tikkenquote:Op maandag 8 september 2008 20:36 schreef Red_85 het volgende:
Da's leuk. zal ik onthouden en gaat we zeker doen als ik geweest ben.
Vraag het eens in de centrale Ajax en Feyenoord-topcis. Ik denk dat je daar meer kans hebt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:13 schreef Sj0rSz het volgende:
Wie was er bij Feyenoord - Ajax en kan er wat leuks over tikken?
If you wantquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:00 schreef ruud_fr het volgende:
anders Kalmar-Feyenoord van volgende week
Als je er wat over kan schrijven, dan zie ik je verslag graag tegemoedquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:30 schreef Terreros85 het volgende:
Ik wil best wat schrijven over Charlton Athletic - Burnley van 25 oktober. Als alles goed gaat, ga ik er heen.
Is prima! En sorry, ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:38 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Als je er wat over kan schrijven, dan zie ik je verslag graag tegemoedt
Bij voorkeur via de mail: Sj0rSz@fok.nlquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:43 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Is prima! En sorry, ik kon het niet laten
Was je dit nog steeds van plan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:00 schreef ruud_fr het volgende:
als ik tijd heb schrijf ik misschien nog wel wat, maar was niet heel boeiend
anders Kalmar-Feyenoord van volgende week
lijkt mij een goed ideequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:15 schreef Riro het volgende:
Ik vroeg me al af of het niet leuker is om ze allemaal in 1 topic te plaatsen, omdat je er anders misschien een paar mist.
Hebben we aan zitten denken maar dan krijg je verschillende reacties door elkaar wat ons niet handig leek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:15 schreef Riro het volgende:
Ik vroeg me al af of het niet leuker is om ze allemaal in 1 topic te plaatsen, omdat je er anders misschien een paar mist. Maar dit kan ook opzich.
Misschien volg ik ook nog wel eens.
Ik heb even met een mod van VBL gesproken. Alle verslagen zullen vanaf morgen in de OP terug te vinden zijn. En als er een nieuwe komt, plaats ik die ook als gewone post in dit topic.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:15 schreef Riro het volgende:
Ik vroeg me al af of het niet leuker is om ze allemaal in 1 topic te plaatsen, omdat je er anders misschien een paar mist. Maar dit kan ook opzich.
Misschien volg ik ook nog wel eens.
Waar moet ik dan aan denken? Bezoek je dit soort duels?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:58 schreef Manu82 het volgende:
Even tvp vanuit de buitenlandse wedstrijden
I'll put ya on the list.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:07 schreef Silenus het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat de leukste verslagen vind om te lezen, hoop ook dat de UEFAsupporters een verslagje willen plaatsen als ze bijv. naar La Coruna of Moskou zijn geweest.
Ik wil tzt wel weer iets schrijven over HSV-Ajax, daar ga ik heen, maar ik ben ook benieuwd naar een verslag over Aston Villa-uit van m'n mede-Ajacieden.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:59 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken? Bezoek je dit soort duels?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:43 schreef RayMania het volgende:
Voor degene die wel eens een buitenlandse wedstrijd bezoeken; FOK!sport zoekt voetbalsupporters
Zou je er evt. een keer over willen schrijven? Jouw beleving in het stadion van Man. City?quote:
Ik zal het iig een keer proberen als ik weer naar een wedstrijd van City ga.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zou je er evt. een keer over willen schrijven? Jouw beleving in het stadion van Man. City?
Ik zal weleens kijken of ik wat leuks over Villa kan schrijven (als ik echt ga).quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:07 schreef Silenus het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat de leukste verslagen vind om te lezen, hoop ook dat de UEFAsupporters een verslagje willen plaatsen als ze bijv. naar La Coruna of Moskou zijn geweest.
Ik wil tzt wel weer iets schrijven over HSV-Ajax, daar ga ik heen, maar ik ben ook benieuwd naar een verslag over Aston Villa-uit van m'n mede-Ajacieden.
Ik quote 'm ff. Zit in Birmingham. Zal ff kijken of ik genoeg inspiratie heb. En genoeg tijd, want gekkenhuis op werk en school.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:07 schreef Silenus het volgende:
Let me know, als je wat gaat schrijvenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik quote 'm ff. Zit in Birmingham. Zal ff kijken of ik genoeg inspiratie heb. En genoeg tijd, want gekkenhuis op werk en school.
Zweden ligt buiten Europa?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:03 schreef Sj0rSz het volgende:
En het eerste Europese uitduel staat online!
Forum: De wedstrijddag van Breach
FOK!sport: De wedstrijddag van Breach
Tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:22 schreef Kopbal het volgende:
Ik wil woensdag wel een verslag schrijven over Sparta - Feyenoord.
Milan is inmiddels geweest. Één van die andere wedstrijden zou tof zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Tvpeuh... 5 wedstrijden in 2 weken (Milan, Feyenoord, Vitesse, AZ en Wolfsburg), dus misschien dat ik daarover wel wat op papier weet te zetten...
Hou ik je aanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik maak een verslag van FC Utreg - Ajax duurt alleen nog ff
Dat zou ik heel erg tof vinden!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:38 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga morgen naar América - Chivas. Oftewel dé klassieker in Mexico. Estadio Azteca zal vol zitten met 115.000 man.Mocht men interesse hebben wil ik daar best een verslag over schrijven.
Tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:38 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga morgen naar América - Chivas. Oftewel dé klassieker in Mexico. Estadio Azteca zal vol zitten met 115.000 man.Mocht men interesse hebben wil ik daar best een verslag over schrijven.
Helaas van geen van de wedstrijden een verslag gemaakt. Op z'n zachtst gezegd waren, op AZ na dan, de resultaten en het vertoonde spelbeeld er ook niet naar om met plezier er nog iets van op papier te zetten. Zal de komende weken (oa Utrecht- en PSV-thuis) proberen alsnog iets te schrijvenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:50 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Tof
[..]
Milan is inmiddels geweest. Één van die andere wedstrijden zou tof zijn
Coolquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Helaas van geen van de wedstrijden een verslag gemaakt. Op z'n zachtst gezegd waren, op AZ na dan, de resultaten en het vertoonde spelbeeld er ook niet naar om met plezier er nog iets van op papier te zetten. Zal de komende weken (oa Utrecht- en PSV-thuis) proberen alsnog iets te schrijven
Laat me via PM even weten als je het zeker gaat doen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:41 schreef Strooper het volgende:
Ik heb wel plannen om een verslag van Spartak Moskou - NEC te gaan schrijven.
Heel erg cool!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil er wel 1 schrijven voor SK Slavia - Hamburger SV. Lijkt me wel interessant tussen HSV-Ajax en Ajax-Slavia in.
Doe maar. 04.12 is de wedstrijd.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Heel erg cool!
Mag ik je daarvoor opschrijven?
Misschien kan ik er met de wedstrijden van Ajax en Slavia wel een drieluik van maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:14 schreef kevin6188 het volgende:
Als er over Hamburg-uit iets leuks te schrijven valt, wil ik er ook wel weer wat moois van maken. Maar denk dat er wel meer zijn.
De pagina-indeling?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:26 schreef kevin6188 het volgende:
Denk anders vast ff na over de pagina-indeling.
Ja, drieluiken nemen veel ruimte in beslag enzo. Was een poging tot slechte grap.quote:
Ontevreden met het resultaat of met de gebeurtenissen voorafquote:Op donderdag 27 november 2008 13:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kijk al uit naar de stukjes over HSV-Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kijk al uit naar de stukjes over Ajax - FCU
Ik heb niks gezien.quote:Op maandag 1 december 2008 01:21 schreef Jasza het volgende:
Waar blijft dat topic met het verslag van oa Silenus erin over hsv?
Sjimz zou het regelen ofzoquote:
On itquote:Op zaterdag 6 december 2008 09:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik wacht geduldig tot de mijne wordt neergezet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |