Waar moet ik dan aan denken? Bezoek je dit soort duels?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:58 schreef Manu82 het volgende:
Even tvp vanuit de buitenlandse wedstrijden
I'll put ya on the list.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:07 schreef Silenus het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat de leukste verslagen vind om te lezen, hoop ook dat de UEFAsupporters een verslagje willen plaatsen als ze bijv. naar La Coruna of Moskou zijn geweest.
Ik wil tzt wel weer iets schrijven over HSV-Ajax, daar ga ik heen, maar ik ben ook benieuwd naar een verslag over Aston Villa-uit van m'n mede-Ajacieden.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:59 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken? Bezoek je dit soort duels?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:43 schreef RayMania het volgende:
Voor degene die wel eens een buitenlandse wedstrijd bezoeken; FOK!sport zoekt voetbalsupporters
Zou je er evt. een keer over willen schrijven? Jouw beleving in het stadion van Man. City?quote:
Ik zal het iig een keer proberen als ik weer naar een wedstrijd van City ga.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zou je er evt. een keer over willen schrijven? Jouw beleving in het stadion van Man. City?
Ik zal weleens kijken of ik wat leuks over Villa kan schrijven (als ik echt ga).quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:07 schreef Silenus het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat de leukste verslagen vind om te lezen, hoop ook dat de UEFAsupporters een verslagje willen plaatsen als ze bijv. naar La Coruna of Moskou zijn geweest.
Ik wil tzt wel weer iets schrijven over HSV-Ajax, daar ga ik heen, maar ik ben ook benieuwd naar een verslag over Aston Villa-uit van m'n mede-Ajacieden.
Ik quote 'm ff. Zit in Birmingham. Zal ff kijken of ik genoeg inspiratie heb. En genoeg tijd, want gekkenhuis op werk en school.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:07 schreef Silenus het volgende:
Let me know, als je wat gaat schrijvenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik quote 'm ff. Zit in Birmingham. Zal ff kijken of ik genoeg inspiratie heb. En genoeg tijd, want gekkenhuis op werk en school.
Zweden ligt buiten Europa?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:03 schreef Sj0rSz het volgende:
En het eerste Europese uitduel staat online!
Forum: De wedstrijddag van Breach
FOK!sport: De wedstrijddag van Breach
Tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:22 schreef Kopbal het volgende:
Ik wil woensdag wel een verslag schrijven over Sparta - Feyenoord.
Milan is inmiddels geweest. Één van die andere wedstrijden zou tof zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Tvpeuh... 5 wedstrijden in 2 weken (Milan, Feyenoord, Vitesse, AZ en Wolfsburg), dus misschien dat ik daarover wel wat op papier weet te zetten...
Hou ik je aanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik maak een verslag van FC Utreg - Ajax duurt alleen nog ff
Dat zou ik heel erg tof vinden!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:38 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga morgen naar América - Chivas. Oftewel dé klassieker in Mexico. Estadio Azteca zal vol zitten met 115.000 man.Mocht men interesse hebben wil ik daar best een verslag over schrijven.
Tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:38 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga morgen naar América - Chivas. Oftewel dé klassieker in Mexico. Estadio Azteca zal vol zitten met 115.000 man.Mocht men interesse hebben wil ik daar best een verslag over schrijven.
Helaas van geen van de wedstrijden een verslag gemaakt. Op z'n zachtst gezegd waren, op AZ na dan, de resultaten en het vertoonde spelbeeld er ook niet naar om met plezier er nog iets van op papier te zetten. Zal de komende weken (oa Utrecht- en PSV-thuis) proberen alsnog iets te schrijvenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:50 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Tof
[..]
Milan is inmiddels geweest. Één van die andere wedstrijden zou tof zijn
Coolquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Helaas van geen van de wedstrijden een verslag gemaakt. Op z'n zachtst gezegd waren, op AZ na dan, de resultaten en het vertoonde spelbeeld er ook niet naar om met plezier er nog iets van op papier te zetten. Zal de komende weken (oa Utrecht- en PSV-thuis) proberen alsnog iets te schrijven
Laat me via PM even weten als je het zeker gaat doen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:41 schreef Strooper het volgende:
Ik heb wel plannen om een verslag van Spartak Moskou - NEC te gaan schrijven.
Heel erg cool!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil er wel 1 schrijven voor SK Slavia - Hamburger SV. Lijkt me wel interessant tussen HSV-Ajax en Ajax-Slavia in.
Doe maar. 04.12 is de wedstrijd.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Heel erg cool!
Mag ik je daarvoor opschrijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |