quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:32 schreef Kerdaben het volgende:
Ze speelden 1e helft vrij aanvallend voor een uitwedstrijd. Denneboom sloeg zoals gewoonlijk een modderfiguur. Na de goal verzuimden ze het af te maken, paar goeie kansen gehad. Bal van Kufo op de lat die Elia er in had moeten koppen m.i. Daarna Roda stom terug laten komen en door persoonlijke fouten de 1-1 erin. Passing was trouwens de hele wedstrijd door maar matig.
Puike banner dat schudde je om 4 uur nog mooi even uit je mouwquote:Op zondag 31 augustus 2008 04:05 schreef Rikketik het volgende:
Als dat logo uit de OP dan toch kapot is... heb even snel een banner gemaakt voor dit prachtige topic, wat denken jullie ervan?
[ afbeelding ]
Voorronde CL er ook ingezet, toch ook een hoogtepunt me dunkt...![]()
Eventuele suggesties hoor ik graag.
Prima banner, heb hem er gelijk ingezetquote:Op zondag 31 augustus 2008 04:05 schreef Rikketik het volgende:
Als dat logo uit de OP dan toch kapot is... heb even snel een banner gemaakt voor dit prachtige topic, wat denken jullie ervan?
[ afbeelding ]
Voorronde CL er ook ingezet, toch ook een hoogtepunt me dunkt...![]()
Eventuele suggesties hoor ik graag.
Denneboom vond ik de eerste helft aardig goed eigenlijk. Gevaar kwam ook bij hem vandaan die eerste helft. Tweede helft bij die treffer ook nog een cruciale rol gespeeld.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Puike banner dat schudde je om 4 uur nog mooi even uit je mouw![]()
Gister goed gevoetbald viel me niets tegen, alleen Denneboom viel tegen maarja dat is een open deur intrappen.
Dus wie gaat het nu worden ?quote:Twente lijkt afgehaakt voor Verhaegh
ARNHEM - FC Twente lijkt af te haken voor Vitesse-speler Paul Verhaegh.
De Tukkers meldden zich dinsdag al bij Vitesse, omdat ze in de rechtsback de opvolger zagen voor de naar Dinamo Moskou vertrokken Luke Wilkshire. Inmiddels is gebleken dat Twente niet wil voldoen aan de vraagprijs van Vitesse, dat alleen akkoord gaat met de hoofdprijs voor de aanvoerder, die onlangs nog bijtekende tot 2011.
FC Twente verlegde de aandacht vervolgens naar NAC-speler Ronnie Stam, maar ook dat is nog niet rond. Wellicht meldt FC Twente zich dientengevolge opnieuw voor Verhaegh.
Omroep Gelderland
De mogelijkheden (animo en prijs) worden onderzochtquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:54 schreef RobbieT het volgende:
Wie gaat er hier nog naar Rennes?
Samequote:Op zondag 31 augustus 2008 20:30 schreef Merson het volgende:
[..]
De mogelijkheden (animo en prijs) worden onderzocht.
quote:NAC Breda is niet akkoord gegaan met het eerste bod van FC Twente op Ronnie Stam, dat meldt De Telegraaf. FC Twente ziet in Stam de opvolger van de naar Moskou vertrokken Wilkshire. 'Wij hebben begrepen dat Ronnie voor FC Twente de eerste keus is', zegt NAC-directeur Theo Mommers in De Telegraaf. 'Als ze hem zo graag willen moeten ze het bedrag betalen dat in zijn contract staat.' Naast Ronnie Stam heeft FC Twente ook interesse in Vitesse-verdediger Paul Verhaegh.
Heb zelf wel in de planning om te gaan. Met de auto. Samen met mijn ouders en 2 vrienden van me.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:30 schreef Merson het volgende:
[..]
De mogelijkheden (animo en prijs) worden onderzocht.
quote:Op maandag 1 september 2008 00:50 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Heb zelf wel in de planning om te gaan. Met de auto. Samen met mijn ouders en 2 vrienden van me.
Morgen alleen maar eens even bellen met Twente. Ouders hebben nog een uitkaart, en om alleen voor een uitkaart naar Enschede te rijden is niet te doen.
Een foto kan ik zelf ook nog wel naar ze mailen/faxen, dus maar eens even kijken hoe we dat gaan regelen!
Is dat nodig dan? Dat was voor Arsenal uit ook niet nodig, toch? Kon je gewoon ook zonder (S)CC een kaartje kopen, dacht ik. Wanneer er wel een uitkaart nodig is, dan zijn mijn mogelijkheden om te gaan wel heel erg beperkt opeens.quote:Op maandag 1 september 2008 00:50 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Heb zelf wel in de planning om te gaan. Met de auto. Samen met mijn ouders en 2 vrienden van me.
Morgen alleen maar eens even bellen met Twente. Ouders hebben nog een uitkaart, en om alleen voor een uitkaart naar Enschede te rijden is niet te doen.
Een foto maken kan ik zelf ook nog wel naar ze mailen, dus maar eens even kijken hoe we dat gaan regelen!
Winnaar UEFA Intertoto Cup 2006 (onze enige internationale prijs) en Runner-up Eredivisie in 1974 en 2008 zijn ook vermeldenswaardig.quote:
quote:Buijs vertrekt niet naar FC Twente
Danny Buijs vertrekt niet naar FC Twente. De middenvelder kiest ervoor om in Rotterdam te blijven, meldt RTV Rijnmond.
De Rotterdammers wilden de 26-jarige Buijs graag voor het verstrijken van de transferdeadline verkopen. Met het vrijgekomen geld wilde de Stadionclub zelf op zoek naar versterking. Ook Vitesse had interesse voor de in Rotterdam uit de gratie geraakte Buijs, die na dit seizoen transfervrij mag vertrekken.
is met een dag verlengd (t/m vanavond 12 uur)..quote:Op maandag 1 september 2008 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar de transfermarkt is toch al dicht, of ben ik noe gek?
Nah, kijken of we nog een topper binnen kunnen halenquote:Op maandag 1 september 2008 14:40 schreef 9christensen het volgende:
[..]
is met een dag verlengd (t/m vanavond 12 uur)..
Heb zojuist met Twente gebeld. Ze had het erover dat je wel een uitkaart nodig hebt voor Rennais.quote:Op maandag 1 september 2008 11:44 schreef Merson het volgende:
[..]
Is dat nodig dan? Dat was voor Arsenal uit ook niet nodig, toch? Kon je gewoon ook zonder (S)CC een kaartje kopen, dacht ik. Wanneer er wel een uitkaart nodig is, dan zijn mijn mogelijkheden om te gaan wel heel erg beperkt opeens.
Hiero kun je er eentje downloaden.quote:Op maandag 1 september 2008 19:15 schreef RobbieT het volgende:
Heeft iemand trouwens het logo van Twente voor mij?
En dan het liefst Vector?
Dankjequote:Op maandag 1 september 2008 19:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hiero kun je er eentje downloaden.
moeten ze snel zijn..quote:Op maandag 1 september 2008 21:37 schreef KingOfPop het volgende:
Marcos van Standard Luik is nu de belangrijkste gegadigde voor de vacature van rechtsback na het vertrek van de Australisch international Luke Wilkshire.
quote:FC Twente haalt Ronnie Stam
01 september 2008
ENSCHEDE – FC Twente neemt Ronnie Stam over van NAC Breda. De club uit Enschede is druk doende met de afronding van de transfer. Stam is in Enschede de opvolger van Luke Wilkshire, die onlangs naar Dinamo Moskou vertrok. Bij FC Twente zal hij de positie van rechtsback gaan bekleden. De overgang leek eerder vandaag af te ketsen, omdat FC Twente niet aan de financiële wensen van NAC Breda wilde voldoen, maar de partijen kwamen in de avonduren toch tot elkaar. Met de transfer is een bedrag van circa 2,5 miljoen euro gemoeid. Stam, die een meerjarig contract tekent, speelde bij NAC honderd competitiewedstrijden.
twentesport.com
quote:Ronnie Stam naar FC Twente
Ronnie Stam speelt de komende vier seizoenen voor FC Twente. Hij komt over van NAC Breda waar hij zes seizoenen actief was.
FC Twente was nog op zoek naar een rechterverdediger nadat Luke Wilkshire vorige week vertrok naar Dynamo Moskou. De 24-jarige Stam had nog een vierjarig contract in Breda maar daarin stond ook een gelimiteerde transfersom van twee en een half miljoen euro. Twente heeft naar verluid iets minder betaald. Oud FC Twente-speler Collins John speelt de rest van dit seizoen bij NEC in Nijmegen. De 22-jarige aanvaller uit Nijverdal wordt gehuurd van het Engelse Fulham. De transfermarkt is aan het einde van maandagavond gesloten. Daardoor kunnen er tot aan de winterstop geen spelers meer worden getransfereerd.
brond: rtvoost.nl
Hij is multifunctioneel, daar houden ze wel van.quote:Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef RobbieT het volgende:
Weet niet zo goed wat ik van Stam moet denken, heb niet echt een beeld van 'm.
Dacht dat hij middenvelder was, en geen rechtsback.
Welke positie speelt hij op het middenveld?
Kennedy komt er in Enschede niet meer in als het aan Munsterman ligt, hetzelfde zal inmiddels gelden voor Wilkshire.quote:
Stam staat al langere tijd op de lijstjes van Twente. 2,5 Miljoen is inderdaad veel maar dat is ook niet het bedrag dat is betaald, dat zal tegen de 2 miljoen liggen (wat nog erg veel is).quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:21 schreef Rikketik het volgende:
Ik ken de kwaliteiten van Stam niet zo goed, maar 2.5 miljoen lijkt me ook iets te veel... Beetje paniekerige aankoop.
tis geen standaard back. anders hebben we met wellenberg, rajkovic en heubach genoeg alternatieven. Hij kan op meerdere posities spelen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:46 schreef Damzkieee het volgende:2.5 miljoen voor een standaard back?
Hij heeft loopvermogen en een goede traptechniek, dus het idee zal waarschijnlijk zijn dat hij meer als Wilkshire gaat spelen. Wielaert, Wilkshire en een aantal anderen hebben me tot nu toe iig erg positief verrast, hopelijk doet hij het ook.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:52 schreef 9christensen het volgende:
[..]
tis geen standaard back. anders hebben we met wellenberg, rajkovic en heubach genoeg alternatieven. Hij kan op meerdere posities spelen.
Bij Twente komt de rechtsback veel meer aan voetbal toe dan bij NAC, omdat Twente veel vaker op de helft van de tegenstander speelt.
quote:And the performance described by my colleague Mark Lawreson, was the worst left-back performance he has ever seen, from Heubach....
Wrijf het er nog maar eens in.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:21 schreef 9christensen het volgende:
2,5 miljoen voor Stam klopt niets van volgens Munsterman, zie fctwente.nl
quote:Volgens directeur Theo Mommers krijgt de Bredase club 'op een haar na' wel de verlangde nettosom die het voor ogen had.
Vond het wel grappig om te vermelden hoe die Engelsen denken over 1 van de publiekslievelingen in Enschede, was niet bedoeld als troll hoor. Is maar goed dat Rajkovic gehuurd is, dan kan Heubach in principe 3e keus zijn achter Braafheid/ Rajkovic.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:50 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Jij komt hier altijd alleen maar om te kloten he?
Ik las het al ergens op twente.net. Stiekem best een geniale song als het Arsenal-publiek dat massaal had aangeheven.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:18 schreef Lamzak_ het volgende:
Theo Walcott! Heubach weer voorbij, heubach weer voorbij, heubach weer voorbij
Werd stilletjes achter mij gezongen in het emirates
Zo is het. Rond de 1,5 miljoen staat in de TCT vanmorgen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:47 schreef Moody het volgende:
Munsterman zegt (ook in het radiointerview) dat zowel speler als NAC water bij de wijn heeft gedaan, omdat Stam het erg graag wilde en Twente absoluut niet de vraagprijs wilde geven. Ze hebben quite gespeeld met het transfergeld van Wilkshire minus de aflossing aan de gemeente.
quote:Dagboek van een last-minute-transfer
De overgang van Ronnie Stam van NAC naar FC Twente.
Ronnie Stam glipte net voor het sluiten van de deur van de transfermarkt nog naar binnen bij FC Twente. Wat gebeurde er allemaal op die bizarre laatste dag? En de dag erna? De last-minute-transfer bekeken door de ogen van Stam en zijn zaakwaarnemer.
Maandag 10.00 uur. Ronnie Stam heeft de overwinningsroes van NAC op AZ nog in zijn hoofd zitten als hij wordt gebeld door zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker. "Hij vertelde me dat Twente weer contact had gezocht met NAC, maar dat de gesprekken nogal moeizaam verliepen", vertelt Stam. "Het werd ons al snel duidelijk dat NAC van mening was dat Twente niet genoeg had geboden." De transfer – waar de speler zo naar snakt - staat op losse schroeven, beseffen alle partijen.
Maandag 14.00 uur In een uiterste poging de transfer alsnog vlot te trekken, hebben Stam en Dekker een gesprek op het stadion met de clubleiding van NAC. De zaakwaarnemer en de speler leggen de directie enkele opties voor, maar het resultaat is hetzelfde: voor het bedrag dat Twente op tafel heeft gelegd, mag Stam niet naar Enschede. Stam: "Ik weet nog dat ik bij het afscheid tegen Chiel zei: 'Nou volgend jaar beter'. Ik ben naar mijn ouders gereden en heb ze verteld dat het niet doorging."
Maandag 21.00 uur Ronnie Stam is thuis als hij een telefoontje krijgt van Chiel Dekker. "Ik vertelde hem dat hij direct in de auto moest stappen en naar mijn kantoor in Amsterdam moest komen, omdat de clubs weer aan het onderhandelen waren", zegt Dekker. "Op dat moment had ik voor het eerst het gevoel dat het zou gaan lukken." Stam heeft niet veel tijd te verliezen, omdat alle formaliteiten – inclusief alle handtekeningen - voor twaalf uur op het bondsbureau in Zeist moeten zijn. "Ik ben als een speer naar Amsterdam gereden, want je zult maar in een file terechtkomen. Tot overmaat van ramp waren er nog wel enkele wegopbrekingen. Ik geloof dat ik rond half elf bij Chiel op kantoor was." Voor Stam is het grote wachten dan begonnen. De partijen zitten niet met elkaar om de tafel, maar voeren de onderhandelingen vanuit Enschede, Breda en Amsterdam per telefoon. Een beetje ruis op de lijn en het hele verhaal is over.
Maandagavond 23.30 uur Ronnie Stam en Chiel Dekker schudden elkaar in Amsterdam de hand. Omdat Stam en Dekker van een bepaald percentage van de transfersom afzien, is de zaak vlak voor middernacht plots in een stroomversnelling gekomen. "Ik vond dat ik ook moest laten zien, dat ik heel graag naar Twente wilde", legt Stam zijn handelwijze uit.
Maandagavond 23.59 uur De laatste en allesbepalende faxen gaan de deur uit. De handtekeningen zijn gezet. Zowel in Enschede, Breda als in Amsterdam. Stam is de komende vier jaar speler van FC Twente.
Dinsdagavond 18.00 Ronnie Stam maakt bij de presentatie in de Grolsch Veste een opgeluchte indruk. Net als Chiel Dekker en Joop Munsterman. Zowel de zaakwaarnemer als de voorzitter van Twente zegt dat ze zo'n late transactie nog niet eerder hebben meegemaakt. En Stam? Die ontvangt met een trotse glimlach het shirt met nummer 8. Na 23 jaar Breda en na zes jaar NAC is hij sinds dinsdag 0.01 uur speler van Twente. "Het lijkt me duidelijk dat Twente een stap hoger is", zegt hij.
Zo hoort het.quote:Omdat Stam en Dekker van een bepaald percentage van de transfersom afzien, is de zaak vlak voor middernacht plots in een stroomversnelling gekomen. "Ik vond dat ik ook moest laten zien, dat ik heel graag naar Twente wilde", legt Stam zijn handelwijze uit.
quote:'Wiltord via de achterdeur naar Nantes'
Sylvain Wiltord slaagde de afgelopen transferperiode niet om een nieuwe werkgever te vinden. De aanvaller leeft al weken in onmin met de clubleiding van Stade Rennes en hoopt op een nieuw avontuur.
De vleugelspeler werd na enkele pikante uitspraken aan het adres van zijn trainer Guy Lacombe zelfs uit de selectie gezet. Ook na de terugkeer van Wiltord in de selectie, kan de Fransman nog niet rekenen op speeltijd. Volgens L'Equipe zou een ontbinding van het contract een optie zijn.
In dat geval hoopt FC Nantes zo snel mogelijk toe te slaan. De promovendus heeft na drie wedstrijden in de Ligue 1 al een nieuwe trainer moeten aanstellen, maar men hoopt nu ook op de komst van de oud-speler van Arsenal. Nieuwbakken trainer van Les Canaris, Eli Baup, heeft verregaande interesse in de Rennes-speler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Lamzak_ op 04-09-2008 10:41:46 ]Enschede, onze stad! ons domein!
Het schijnt 2,15 te zijn (RTV Oost).quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:47 schreef Moody het volgende:
Munsterman zegt (ook in het radiointerview) dat zowel speler als NAC water bij de wijn heeft gedaan, omdat Stam het erg graag wilde en Twente absoluut niet de vraagprijs wilde geven. Ze hebben quite gespeeld met het transfergeld van Wilkshire minus de aflossing aan de gemeente.
pfff beetje overdevenquote:Rajkovic een jaar geschorst
FC Twente verdediger Slobodan Rajkovic is voor een jaar geschorst door de wereldvoetbalbond FIFA. De verdediger krijgt deze schorsing opgelegd naar aanleiding van een spuugincident. Rajkovic zou na zijn rode kaart op de Spelen tegen Argentinië, scheidsrechter Abdullah Al Hilal bespuugd hebben.
De Servische bond is geschokt door de hoge straf en heeft aangekondigd hem aan te vechten. Of deze schorsing ook geldt voor clubvoetbal is vooralsnog niet duidelijk, maar het heeft er alle schijn van.
fctwente.net
quote:In beroep tegen schorsing Rajkovic
04-09-2008
FC Twente, Chelsea en de Servische voetbalbond tekenen beroep aan tegen de schorsing van Slobodan Rajkovic. Naar aanleiding van een incident na afloop van de wedstrijd Jong Servie-Jong Argentinie, tijdens de Olympische Spelen, heeft de wereldvoetbalbond FIFA de verdediger voor een periode van twaalf maanden geschorst.
Slobodan Rajkovic wordt dit seizoen door FC Twente gehuurd van Chelsea.
fctwente.nl
Scheidsrechters mogen wat mij betreft veel beter beschermd worden. En daar is het aanpakken van dit soort dingen een goede stap in. 1 jaar is van de ene kant een hoge straf, en het komt mij als Twente-supporter ook heel slecht uit. Van de andere kant kun je dit soort dingen in mijn ogen niet hard genoeg bestraffen.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:08 schreef Rikketik het volgende:
Spugen is goor, maar een jaar?! Je kunt iemand (moedwillig) voor de rest van zijn leven duperen en je komt er met een paar wedstrijdjes vanaf.
Al moet ik trouwens nog zien of het ook geld voor clubvoetbal.
Te downloaden via FcTwente.nl!quote:Op zaterdag 13 september speelt FC Twente haar eerste wedstrijd in de Grolsch Veste. Rondom dit duel tegen NEC vinden er diverse festiviteiten plaats. Eén daarvan is een optreden van Bert ter Brugge. Deze Enschedese zanger brengt een nieuw lied ten gehore waarin het echte FC Twente-gevoel wordt vertolkt.
Als het aan de schrijvers van het nummer, Willy Berends en Toon Heupink, ligt blijft het niet bij een eenmalig optreden. “Waarom maken we niet zelf een nieuw nummer uitgevoerd door een Twentse zanger?” Die gedachte had initiatiefnemer Willy Berends toen hij met enkele anderen aan het brainstormen was over de invulling van de festiviteiten rondom de opening van het uitgebreide stadion. “We zochten nog een muzikale act. Diverse grote namen passeerden de revue, maar veel zangers zijn al verbonden aan een voetbalclub. Toen kwam de gedachte op een zanger uit de regio te laten optreden met een nieuw Twentelied.”
Zanger Bert ter Brugge vertolkt het FC Twente gevoel in Rood hart
De laatste keer dat er Twenteliederen verschenen, was rond de gewonnen bekerfinale van 2001. Het werd dus weer eens tijd voor een nieuwe plaat en ook één met een andere stijl. “De laatst uitgekomen platen hadden, met alle respect overigens, een hoog ‘hoempapa’ gehalte. In de zoektocht naar een goede melodie kwamen we uit op een nummer van Rod Stewart.'
'Hierop hebben Toon Heupink en ik een tekst geschreven vanuit de eigen beleving die past bij FC Twente. Het lied wordt gezonden door Bert ter Brugge uit Enschede. Een zanger met een krachtige, rauwe stem.” Het blijft echter niet bij het creëren van een nieuw Twentelied. Want Willy en Toon hebben de ambities om nu met FC Twente de hitlijsten bestormen. “We gaan voor de nummer 1 in de hitlijsten. Tegenwoordig heb je zo’n 10.000 verkopen of downloads nodig voor een nummer 1 positie in de Top 40. Dat zou toch een geweldige stunt zijn om FC Twente landelijk de hitlijsten aan te laten voeren!”
Heb em gedownload, wel een aardig nummer, en al was het alleen al om dat ding in de top10 te krijgenquote:
heb zin in zaterdagquote:Programma activiteiten eerste wedstrijd in De Grolsch Veste
Zaterdag 13 september speelt FC Twente haar eerste wedstrijd in een uitgebreide De Grolsch Veste. Voor het eerst in de geschiedenis speelt de club in een stadion met een capaciteit van 24.000 man. Om dit feit te vieren opent het stadion om 17.00 met een reeks activiteiten, waaronder een megasfeerfoto met alle elftallen.
Het programma:
17.00 UUR: OPENING STADION
Het stadion is open om 17.00 uur en supporters kunnen hun plek zoeken op de tribune. Onderweg krijgt iedere supporter een welkomstcadeau, verzorgd door Grolsch en FC Twente. Een DJ treedt op om de sfeer er vast in te brengen.
18.00 UUR: ARTIESTENOPTREDENS
18.30 UUR: VAN 13.250 NAAR 24.000
Een presentatie van de start in het Arke stadion (1997) tot aan heden in De Grolsch Veste.
18.45 uur: MEGASFEERFOTO
Met een camera van 46 miljoen pixels wordt de sfeer van deze avond vastgelegd op de gevoelige plaat. Elk voetbalelftal van FC Twente staat in positie op het veld, met op de achtergrond de gehele tweede ring met supporters. Aan het eind van de wedstrijd krijgt iedere aanwezige een poster van deze megasfeerfoto.
19.10 UUR: AANVANG WEDSTRIJDPROGRAMMA.
19.35 UUR: BERT TER BRUGGE: ROOD HART
19.45 UUR: AANVANG FC TWENTE - NEC
21.30 UUR: UITREIDING POSTER MEGASFEERFOTO
Hoe laat get de bus vot?quote:
1,5 uur voor de wedstrijd normaal. ik hoop nu eerder.quote:
Denk het niet wij moeten allemaal voetballenquote:Op maandag 8 september 2008 13:17 schreef 9christensen het volgende:
[..]
1,5 uur voor de wedstrijd normaal. ik hoop nu eerder.
euh, ik denk dat dat nog wel eens kan meevallen. Toch veel nieuwe mensen, willen allemaal natuurlijk kijken.quote:Op maandag 8 september 2008 19:45 schreef Moody het volgende:
Die sfeerfoto gaat geen succes worden vrees ik. Niet iedereen zal een uur voor de wedstrijd al op de tribune zitten, dus krijg je een foto met een half gevuld stadion.
quote:Torino volgt Blaise N'Kufo
Van onze Telesportredactie
ZÜRICH - FC Twente-aanvaller Blaise N'Kufo (33) is afgelopen zaterdag tijdens de interland Israël-Zwitserland aandachtig bekeken door een delegatie van AC Torino. De club uit de Italiaanse Serie A raakte vorige week maandag, vlak voor het sluiten van de transfermarkt, spits David Di Michele kwijt aan West Ham United.
De tweede club van Turijn slaagde er niet meer in om een vervanger aan te trekken en hoopt in januari een aanvaller aan de selectie toe te voegen. N'Kufo is bezig aan zijn zesde seizoen bij FC Twente. In het duel met Israël, dat in 2-2 eindigde, tekende de Zwitser voor de tweede treffer van zijn land.
Er zijn nog een paar honderd sponsorplaatsen, maar die hopen ze langzamerhand kwijt te raken. Het is commercieel goed om een paar dure plaatsen achter de hand te hebben.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zag dat er nog 1000 DONDERS dure kaarten (o.a. 600 TOS) waren. Maak dan dat TOS gedeelte wat kleiner, zodat er wat normale toeschouwers extra naar binnen kunnen. Begreep dat daar een wachtlijst op zit?
Nou, ze mogen hun marketing dan wel wat beter gaan centraliseren, want het bedrijf waar ik werk is al 4 of 5 x gebeld of we niet ALSJEBLIEFT nog 2 kaartjes a 6250,- erbij willenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar honderd sponsorplaatsen, maar die hopen ze langzamerhand kwijt te raken. Het is commercieel goed om een paar dure plaatsen achter de hand te hebben.
Ook heb je vrije plaatsen nodig voor de vrije verkoop. (zowel dure als goedkope plaatsen)
Er is inderdaad een wachtlijst voor de normale plaatsen van 'enkele duizenden'.
Tja, 1 businessseat is gelijk aan 15 a 20 normale plaatsen. Om zoveel mogelijk uit het stadion te halen, willen ze zoveel mogelijk dure plaatsen verkopen. Dan maar even een lege stoel, ik snap het op zich wel.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou, ze mogen hun marketing dan wel wat beter gaan centraliseren, want het bedrijf waar ik werk is al 4 of 5 x gebeld of we niet ALSJEBLIEFT nog 2 kaartjes a 6250,- erbij willen
Dan zou ik zeggen: maak van de oude TOS plaatsen (lange zijde, lage kant) normale stoelen, in plaats van de halve businessclubseats die het nu zijn geworden (1000-1500 p.s.), en doe alle bobo's op 1 zijde, de uitgebouwde zijde.
Alle bobo's op 1 zijde past allang niet meer. Laat ze die plekken trouwens maar mooi zo houden als het nu is. Dat is waar Twente financieel nog kan groeien(budget kan alleen daarom al, nog met 4/5 miljoen omhoog geloof ik, bij uitverkoop). Die normale supporters krijgen vanzelf hun plekje ook nog wel trouwens, ook op de tweede ring.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou, ze mogen hun marketing dan wel wat beter gaan centraliseren, want het bedrijf waar ik werk is al 4 of 5 x gebeld of we niet ALSJEBLIEFT nog 2 kaartjes a 6250,- erbij willen
Dan zou ik zeggen: maak van de oude TOS plaatsen (lange zijde, lage kant) normale stoelen, in plaats van de halve businessclubseats die het nu zijn geworden (1000-1500 p.s.), en doe alle bobo's op 1 zijde, de uitgebouwde zijde.
meer toch? minimaal 20.000 volgens mijquote:Op woensdag 10 september 2008 14:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Rond de 18.500 had ik ergens gelezen.
En als hij niest word je naar de 1e ring geschotenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef Merson het volgende:
Als je op een van de stoeltjes van de neusgaten van Epi zit, zou je dan nog fijn naar de wedstrijd kunnen kijken, zonder je vies te voelen?
Ziet er puik uit!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:13 schreef RobbieT het volgende:
Hier nog een aantal foto's vandaag:
http://www.mijnalbum.nl/Album=HZGHMIPD
http://www.mijnalbum.nl/Album=XVDYLSFT
Foto's zijn niet door mij genomen!
Moet helaas wel. Kleinere clubs vullen meestal maar 1 van de 3 vakken, dus kunnen de andere vakken in de vrije verkoop. Jullie zullen gelukkig alle vakken wel vullenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:45 schreef Blawh het volgende:
Ziet er zeker gelikt uit.
Maar uitvak is nu dus in 3 stukken verdeeld? Dat is mooi kut, hopelijk weet ik een kaartje voor cluster 1 te bemachtigen voor 18/10, in dat grote vak is het toch veruit het mooist.
Dat is waar, maar toch zijn die 2 vakken voor de vrije verkoop ook niet ideaal om in te zitten, al begrijp ik dat het niet anders kan. Dankzij die wanden voel je je dan toch een beetje afgezonderd van de andere FC-Twente supporters denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Moet helaas wel. Kleinere clubs vullen meestal maar 1 van de 3 vakken, dus kunnen de andere vakken in de vrije verkoop. Jullie zullen gelukkig alle vakken wel vullen
Dan zijn dan ook de goedkoopste plaatsenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is waar, maar toch zijn die 2 vakken voor de vrije verkoop ook niet ideaal om in te zitten, al begrijp ik dat het niet anders kan. Dankzij die wanden voel je je dan toch een beetje afgezonderd van de andere FC-Twente supporters denk ik.
kaart voor rennes thuis gehaald?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:26 schreef Dos37 het volgende:
Was net bij het stadion het ziet er goed uit.
Alleen die laatste 4 rijen moeten nog, hoever ze met boren van die gaten waren weet ik niet.
Jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:11 schreef 9christensen het volgende:
[..]
kaart voor rennes thuis gehaald?
quote:
Ligt volledig aan de infrastructuur en parkeergelegenheid in de omgeving. Twente wilde het al, maar het was niet mogelijk omdat de wegen niet op 40.000 supporters gemaakt zijn. (25.000 gaat al een ramp worden)quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:01 schreef Rikketik het volgende:
Erg gaaf gezicht.
Ik weet niet of het wel haalbaar is, maar zou mooi zijn als de ring over een jaar helemaal rond is. Dat was wat Munsterman wilde, toch?
Neuh. De grote aanvoerweg (Auke Vleerstraat) gaat dit jaar nog naar 4-baans. Er komen enkele duizenden parkeerplaatsen zijn. Aan het eind van dit seizoen gaan ze beginnen met de U-vorm naar 34.000 plaatsen, dat is al vrijwel zeker.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:09 schreef Rikketik het volgende:
Ben benieuwd hoe Munsterman dat wil doen dan. Ik denk dat het nog wel twee jaar op zich laat wachten eerlijk gezegd...
Daar is voorlopig nog geen sprake van, het gaat in eerste instantie om de andere korte zijde waarmee de capaciteit naar 31.000-35.000 gaat. Eigenlijk stond dit nu al in de planning maar de Gemeente Enschede heeft de infrastructuur nog niet voor elkaar en mocht daarom maar een vergunning afgeven voor maximaal 25.000 plaatsen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:01 schreef Rikketik het volgende:
Erg gaaf gezicht.
Ik weet niet of het wel haalbaar is, maar zou mooi zijn als de ring over een jaar helemaal rond is. Dat was wat Munsterman wilde, toch?
Ah, oké. Dus zo zit het. Thanx.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:49 schreef Gouranga111 het volgende:
[..]
Daar is voorlopig nog geen sprake van, het gaat in eerste instantie om de andere korte zijde waarmee de capaciteit naar 31.000-35.000 gaat. Eigenlijk stond dit nu al in de planning maar de Gemeente Enschede heeft de infrastructuur nog niet voor elkaar en mocht daarom maar een vergunning afgeven voor maximaal 25.000 plaatsen.
De uitbreiding van de voormalige hoofdtribune is afhankelijk van de Nederlandse kandidatuur voor het WK van 2018.
Daar beginnen ze in september aan en is dus bij de start van het seizoen 09/10 gereed.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:51 schreef 9christensen het volgende:
2011 willen ze de U-vorm gereed hebben. als het meezit met de vergunningen.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Daar beginnen ze in september aan en is dus bij de start van het seizoen 09/10 gereed.
of is 't alweer gewijzigd?quote:Het eerste deel van de uitbreiding van de Grolsch Veste is bijna gerealiseerd. In de volgende fase wordt de westvleugel (onder Vak-P) dichtgebouwd. Ook zijn de plannen om de “U-vorm” te verwezenlijken uitgewerkt. Hopelijk kunnen we in seizoen 2009/2010 starten met de bouw, zodat we in seizoen 2010/2011 met ruim 30.000 mensen naar de wedstrijden van FC Twente kunnen kijken.
Brama speelt goed de laatste tijd, dat verbaast me wel. Vorig seizoen kwam hij nog net tekort voor een basisplaats, op dit moment is hij een zekerheidje in de basiself.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:53 schreef Moody het volgende:
Erg jammer, maar eigen schuld. McClaren haalt beste speler Brama er uit en gaat naar achteren voetballen. Typisch Engels.
Begreep hem wel. Op een gegeven moment werden bijna alle duels op het middenveld verloren. Als je dan Stam doorschuift, heb je al een stukkie extra vechtlust t.o.v. Brama. Hoe goed Brama het aan de bal verder ook deed. Vooral de voorhoede haalde vandaag een dikke onvoldoende trouwens. Alle ballen naar voren kwamen net zo hard weer terug.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:53 schreef Moody het volgende:
Erg jammer, maar eigen schuld. McClaren haalt beste speler Brama er uit en gaat naar achteren voetballen. Typisch Engels.
Brama had vorig jaar El Ahmadi voor zich, nu speelt ie geweldigquote:Op zondag 14 september 2008 01:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Brama speelt goed de laatste tijd, dat verbaast me wel. Vorig seizoen kwam hij nog net tekort voor een basisplaats, op dit moment is hij een zekerheidje in de basiself.
Bij jullie is het andersomquote:Op zondag 14 september 2008 10:50 schreef Damzkieee het volgende:
Mooi stadion, nu de resultaten nog.
Speelt nu ook op een andere positie. Was vorig jaar vaak de achterste man, nu staat Tiote in zijn rug. D'r zal vooral van de vleugelspelers, backs en buitens, meer uit moeten gaan, komende wedstrijden. De ruimte ligt er wel aan de buitenkanten.quote:Op zondag 14 september 2008 10:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Brama had vorig jaar El Ahmadi voor zich, nu speelt ie geweldig
Jammer van het resultaat
quote:Stadion is mooier, elftal minder
Door EDDY VAN DER LEIJ
ENSCHEDE - In het theater van de ambitie kwam de onherkenbare ploeg van trainer Steve McClaren niet verder dan een remise tegen NEC (1-1). Een incident of het begin van een moeizame weg? Met de Grolsch Veste in Enschede is de Nederlandse voetballerij een prachtige, Engels aandoende arena rijker, bij elke thuiswedstrijd gevuld met 24.000 toeschouwers. De moderne versie van het Arke-stadion moet over een jaar of acht zelfs plek bieden aan 44.000 fans, maar vooralsnog overheerst opwinding en trots over de afronding van fase 1.
Vanuit de middencirkel rept de hyperambitieuze voorzitter Joop Munsterman van een symbool van ons allemaal en vanaf de nok ontrollen de supporters een levensgroot dundoek met de intimiderende tekst Welkom in de nieuwe hel van FC Twente.
In weerwil van de opgezwollen verwachtingen wil het op de geborstelde grasmat nog niet spoken. Ofschoon NEC via invaller Joël Tshibamba pas in de slotfase de Twentse openingstreffer van Eljero Elia neutraliseert (1-1), had de opponent uit Nijmegen het feestje van de thuisclub al eerder kunnen verstjeren.
De eerste twintig minuten daargelaten, is FC Twente in het gloednieuwe onderkomen geen schim van de attractief voetballende ploeg die het kan zijn. Het ontbreekt aan balvastheid, automatismen, brille, zelfvertrouwen. ,,We waren onszelf niet,’’ moet trainer Steve McClaren bekennen. ,,We voetbalden niet, leden te vaak balverlies, hanteerden veel te snel de lange bal, nee, dit was gewoon slecht. Een verklaring? Moeilijk. Misschien dat het te maken had met het nieuwe stadion. Ik heb het al vaker gezien en meegemaakt in mijn loopbaan: bij zon speciale gelegenheid gaat het meestal fout.’’
De Engelsman schenkt zijn twee nieuwe aankopen tegen NEC een basisplaats. Ronnie Stam, overgenomen van NAC, acteert verdienstelijk als rechtsback, de bij Ajax opgepikte Kenneth Perez is wat onwennig als aanvallende middenvelder, in de rug van spits Blaise NKufo. De 34-jarige Deen, onmiskenbaar een creatieve genius met scorend vermogen, eist al wel de vrije trappen op, maar kan het Twentse spel nog geen vorm geven. ,,Het is nu nog een kwestie van wennen,’’ stelt hij. ,,Dat vergt tijd. Dit was pas de eerste wedstrijd, maar dat het niet goed was, is duidelijk. We vergaten te voetballen en juist daar moet FC Twente het van hebben. Mijn eigen prestatie? Middelmatig, maar het komt wel goed. Dat proces voltrekt zich vooral tijdens de wedstrijden.’’
De late komst van Stam en Perez zorgt binnen het elftal voor een herschikking van posities én hiërarchie. Spelers die zichzelf een basisplaats toedichten, moeten voorlopig genoegen nemen met een plek op de bank. Concurrentie en teleurstellingen horen bij een topclub-in-wording, toch is het de vraag hoe de wisselspelers met hun nieuwe status zullen omgaan.
Vitesse-icoon Theo Janssen hoopt zijn loopbaan in Enschede van een frisse doorstart te voorzien, maar de linkspoot uit Arnhem past met de beste wil van de wereld niet op een middenveld met Kenneth Perez, bij gebrek aan defensief evenwicht. Belgisch international Stein Huysegems, in de voorbereiding nog aan de lopend band scorend, is evenzeer gedoemd tot toekijken. Ook Youssouf Hersi, in het voorbije halfjaar de veelscorende revelatie, moet op de nummer 10-positie Perez voor zich dulden.
In de punt van de aanval is Blaise NKufo onomstreden, maar daar klopt Marko Arnautovic stevig op de deur. De 19-jarige Oostenrijker, een eigenzinnig toptalent, leek tijdens de voorbereiding voor een megabedrag naar Feyenoord te verkassen, maar tekende na enig getouwtrek een nieuw contract in Enschede, tegen sterk verbeterde condities. Hij heeft zich voorgenomen zoveel mogelijk te spelen.
De grote vraag is of Steve McClaren in staat is de sluimerende onvrede bij spelers als Janssen, Huysegems, Hersi en Arnautovic te onderdrukken. De grote kracht van zijn voorganger Fred Rutten was het bewaren van de cohesie en rust in de kleedkamer. Gedurende diens tweejarige bewind viel in Enschede nooit een wanklank te noteren, al lagen daaraan vanzelfsprekend de goede resultaten - twee keer vierde - ten grondslag.
McClaren beseft dat het geen sinecure is de prestaties van Rutten te evenaren of zelfs te overtreffen. Hij staat voor de zware klus.
quote:FCTwente laat oog vallen op Argentijn La Dino en Serviër Gavrancic
ENSCHEDE – FC Twente hoopt op korte termijn een extra verdediger aan te trekken, als vervanger voor de geschorste huurling Slobodan Rajkovic. De club uit Enschede heeft op dit moment de Argentijnse rechtsback Santiago La Dino op proef, die vorig seizoen onder contract stond bij het Italiaanse Bari. Ook heeft FC Twente het oog laten vallen op Goran Gavrancic, een 30-jarige centrumverdediger uit Servië, die voorheen bij Dynamo Kiev en PAOK Saloniki speelde. Beide spelers zijn clubloos. De van Chelsea gehuurde Rajkovic werd onlangs voor een jaar geschorst, als gevolg van het bespugen van een scheidsrechter tijdens de Olympische Spelen. FC Twente ging, samen met Chelsea en de Servische bond, in hoger beroep, maar de kans op succes wordt klein geacht.
Wou je zeggen dat ons stadion lelijk is?quote:
quote:Biertje in Grolsch Veste 'goedkoper'
ENSCHEDE - FC Twente heeft maandagavond besloten de bierprijzen in de Grolsch Veste aan te passen. Aanleiding vormden de klachten die bij de eredivisieclub binnenstroomden in de dagen na de ingebruikname van het vernieuwde stadion. De supporters betaalden zaterdagavond bij de verkoopstands in de gracht en op de overdekte omloop op de tweede ring vier euro voor een (plastic) glas van 0,4 liter.
Aanvankelijk gaf commercieel directeur Jan van Halst aan dat deze prijs was vastgesteld "op basis van de marktontwikkeling". Maar later op de avond kondigde Van Halst aan dat "na een interne evaluatie" is besloten de bierprijs bij te stellen. "We staan open voor reacties van het publiek en kunnen er ook wel begrip voor opbrengen. Daarom hebben we besloten ook bekers van 0,2 liter te gaan verkopen. Die kosten per stuk twee euro. Een groter glas blijft vier euro, maar daarvoor krijg je voortaan wel 0,5 liter in plaats van 0,4 liter."
De prijsaanpassing geldt voor de biertjes uit de tapkranen op de overdekte omloop van de tweede ring. "Die verkooppunten vallen onder onze verantwoordelijkheid." Of de prijzen in de stands in de gracht van het stadion ook worden verlaagd, is nog de vraag. "Dat is een zaak van Peters Catering", aldus Van Halst.
Bijna niemand vindt Denneboom ietsquote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Er werd simpelweg niet meegelopen met de directe tegenstander. Verder inderdaad bijzonder matig spel van Tiote en Douglas. Ook Denneboom vond ik maar niks. En Steve wisselt gewoon weer veel te laat, snapt hij niet dat invallers wel tijd nodig hebben om van waarde te kunnen zijn? Huysegems 8 minuten voor tijd brengen...
Dat is het net. Een aantal weken terug was het nog een voetbalmachine. Maar nu er een aantal spelers verschoven of vervangen zijn, lijkt iedereen de weg kwijt geraakt. Tiote voorop. De kunde is er wel bij de spelers, ze moeten alleen heel snel gaan wennen aan elkaar, en hun kwaliteiten inpassen in het systeem. Dan ga je het ook weer terug zien op het veld. Opvallend is bijv. dat Hersi zich als een vis in het water beweegt. Waar Perez, die toch een betere speler is, nog zoekende is. Zelfde geld met Wellenberg en Stam. Dat soort problemen kunnen dan ook nog voorkomen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:29 schreef Lamzak_ het volgende:
Hmm, veel onnodige fouten achterin, veel balverlilies bij het "makkelijke" heen en weer getik...
Ik denk dat het toch te maken heeft met het vertrek van El Ahmadi en vooral Engelaar. Het is geen geheim dat zij de katalysator van Twente waren. Je zag het ook vorig jaar toen Engelaar een tijdje geblesseerd was, het liep gewoon niet meer bij Twente.quote:Op zondag 21 september 2008 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Idd, het is voor mij ook een raadselWaar is het heerlijke voetbal gebleven?
quote:Op maandag 22 september 2008 00:17 schreef Roberto258 het volgende:
Even een vraagje. Welke vakken is het bezoekersvak? We schijnen dit jaar wel meer kaarten te krijgen dan de magere 300 van vorig jaar, maar zie op de website van jullie dat er kaartverkoop is voor 126 & 125. Kan ik hier uit concluderen dat we twee vakken krijgen? (300+500 plaatsen) en is 125 een extra vak voor bv. Ajax en Feyenoord?
True true, dat waren wel de gloriedagen van het hedendaagse FC Twentequote:Op maandag 22 september 2008 00:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch te maken heeft met het vertrek van El Ahmadi en vooral Engelaar. Het is geen geheim dat zij de katalysator van Twente waren. Je zag het ook vorig jaar toen Engelaar een tijdje geblesseerd was, het liep gewoon niet meer bij Twente.
Elia word de revelatie van dit seizoen.quote:Op maandag 22 september 2008 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Elia (al is ie lekker op dreef)
Preciesquote:Op maandag 22 september 2008 07:15 schreef 9christensen het volgende:
Wat negatief hier. We hebben eindelijk 3 punten.
Als je tegen de Graafschap wint sta je er gewoon weer bij, maakt me niet uit hoe. Dan komt het goede voetbal vanzelf..
De slechte reeks aan het begin van vorig seizoen en halverwege (na Feyenoord uit) had niet te maken met de afwezigheid van Engelaar maar met het gebrekkig tactisch inzicht van Rutten. Beide reeksen werden gespeeld met een verdedigende (Wilkshire en Brama) middenvelder achter de controlerende middenvelders. Pas nadat de verdedigende middenvelder werd ingeruild voor een aanvallende (in het begin van het seizoen Huysegems, in de 2e seizoenshelft Hersi) ging het weer lopen.quote:Op maandag 22 september 2008 00:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch te maken heeft met het vertrek van El Ahmadi en vooral Engelaar. Het is geen geheim dat zij de katalysator van Twente waren. Je zag het ook vorig jaar toen Engelaar een tijdje geblesseerd was, het liep gewoon niet meer bij Twente.
Vorige weekquote:Op maandag 22 september 2008 10:10 schreef Blawh het volgende:
Wanneer wordt er eigenlijk een uitspraak gedaan in de zaak Rajkovic?
Idd..quote:Op maandag 22 september 2008 16:50 schreef KingOfPop het volgende:
WTF is er met Arnautovic aan de hand?
quote:Op maandag 22 september 2008 17:07 schreef 9christensen het volgende:
Joa hij was stuiterdik, samen met Mihaylov
Inderdaad ja, ziet er wel een beetje goedkoop uit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:25 schreef Damzkieee het volgende:
Eerst effe karten met Martine en Jan en daarna de studio in
't Is alweer jaren geleden dat ik daar een keer heb gereden, dus geen flauw idee hoe traag ik wasquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:14 schreef Lamzak_ het volgende:
Die kartbaan is tof, pr is 42,34 ofzo..
Heb je al es gekart op die baan buiten Oldenzaal? (of was t nou ergens anders...) Die is gewoon supertofquote:
Ook, dit jaar nog met schoolquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je al es gekart op die baan buiten Oldenzaal? (of was t nou ergens anders...) Die is gewoon supertof
Dat rijd ik nog met mijn 95 kilo... De bocht voor de tunnel vol gas kan een beetje link zijn trouwens (daar heb ik wel eens wat ribben mee verschoven).quote:
Je bent qua ongelukjes, tijden, en gewicht een kopie van mequote:Op dinsdag 23 september 2008 13:44 schreef Gouranga111 het volgende:
[..]
Dat rijd ik nog met mijn 95 kilo... De bocht voor de tunnel vol gas kan een beetje link zijn trouwens (daar heb ik wel eens wat ribben mee verschoven).
Winnen jullie ook eens watquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoor het al. Binnenkort HAFC-FC Twente op de kartbaan. Vooruit, jullie spelen thuis.
Blawh weegt 75 en ik tik de 70 net aan, dus dat wordt een appeltje-eitje
Kwestie van de juiste lijn rijden...quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:12 schreef Damzkieee het volgende:
Heheh met 95 kilo kom je die heuvel amper op of niet?
Euh? Waar precies?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach vorig jaar hebben ze ons ook al verslagen, dus wen er maar aan dat de Heraclieden kunnen vechten
Op de hoofdtribune bedoel je?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dus wen er maar aan dat de Heraclieden kunnen vechten
Ik doe niet aan matten, veel te slap.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:18 schreef Lamzak_ het volgende:
héhé, als ik en Gouranga111 allebei rond de 95 kilo zijn, en jullie rond de 72, lijkt het me voor ons beter om gewoon een portie te gaan matten, dan maken we meer kans
Ach, gewicht heeft niets met stuur kwaliteiten te maken aan de andere kant zijn zij het gewend om zich met dopjes op hun hoofd voort te bewegen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:18 schreef Lamzak_ het volgende:
héhé, als ik en Gouranga111 allebei rond de 95 kilo zijn, en jullie rond de 72, lijkt het me voor ons beter om gewoon een portie te gaan matten, dan maken we meer kans
quote:Op woensdag 24 september 2008 08:49 schreef Gouranga111 het volgende:
[..]
Ach, gewicht heeft niets met stuur kwaliteiten te maken aan de andere kant zijn zij het gewend om zich met dopjes op hun hoofd voort te bewegen...
quote:Op woensdag 24 september 2008 08:49 schreef Gouranga111 het volgende:
[..]
Ach, gewicht heeft niets met stuur kwaliteiten te maken aan de andere kant zijn zij het gewend om zich met dopjes op hun hoofd voort te bewegen...
Niet veelquote:
Janssen, Hersi en Huysegemsquote:Op woensdag 24 september 2008 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik bedacht me met idd dat we tegen Emmen aant spelen zijnWie hebben er gescoord?
Ja, Eljero!quote:
Ik ben morgen aanwezig!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:59 schreef Moody het volgende:
0-5 is leuk, maar al Twente 90 min op 100% had gespeeld was het 0-10 geworden. Emmen is me erg tegengevallen, net een stel makke schapen....ik had een lastige wedstrijd voorspeld....
Ook gunstig is dat De Graafschap (zaterdag tegenstander van Twente) nu met 3-3 de verlenging in gaat.
Morgen misschien ff naar Twente2-ADO, zou best spannend kunnen worden.
quote:
Nou nou, laten we de wedstrijd eerst even spelen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:07 schreef Lamzak_ het volgende:
Lekkere loting, iig weer een ronde verder
idd, kan me nog een bekerwedstrijd herinneren van onze buren tegen eindhovenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou nou, laten we de wedstrijd eerst even spelen.
Eredivisieploegen liggen ons wel de laatste jaren ja.....quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
idd, kan me nog een bekerwedstrijd herinneren van onze buren tegen eindhoven
Perez moet je gewoon de tijd geven, je kunt ook niet verwachten dat hij na twee wedstrijden in een volledige nieuwe omgeving al de regisseur van het team is. Perez heeft duidelijk kwaliteiten en die gaan er ook wel uit komen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:15 schreef groenen het volgende:
Slecht eigenlijk dat jullie die Perez gekocht/gekregen hebben, kwestie van tijd voordat Hersi hem uit de basis speelt en hij gaat zieken.
Hoofdtribune was min 80% gevuld hoor. Vind het niet slecht bij een wedstrijd tegen een (met respect) mindere tegenstander. Bijv. bij Ajax is de hoofdtribune in zo'n geval voor de helft gevuld.quote:Op zondag 28 september 2008 10:38 schreef Dos37 het volgende:
Ja dat is best veel geld, als je daar met je zoon ofzo heen wilt ben je 45 euro kwijt.
Ik vind het ook gewoon lelijk dat de hoofdtribune zowat leeg is![]()
Voetbal was gisteren weer iets beter er zit progressie in, alleen Elia viel wat tegen. En Perez moet gewoon nog steeds tijd hebben hopelijk laat ie het donderdag zien.
Aanwinsten gaan voor hé. Weet iemand of het voor Donderdag al uitverkocht is?quote:Op maandag 29 september 2008 09:16 schreef Stienn het volgende:
snap alleen niet waarom hersi niet in de basis mag beginnen....
niet slechtquote:Op maandag 29 september 2008 09:26 schreef Lamzak_ het volgende:
eergisteren 18000 kaarten verkocht volgens mij
Akkoordje in de Veste om beiden ongeslagen te blijven vind ik prima.quote:Op maandag 29 september 2008 12:39 schreef 9christensen het volgende:
Ja idd. Benieuwd wie het eerste onderuit gaat
Jij wel ja, maar hoop toch dat twente het langer vol houd!quote:Op maandag 29 september 2008 12:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Akkoordje in de Veste om beiden ongeslagen te blijven vind ik prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |