Ik denk dat het toch te maken heeft met het vertrek van El Ahmadi en vooral Engelaar. Het is geen geheim dat zij de katalysator van Twente waren. Je zag het ook vorig jaar toen Engelaar een tijdje geblesseerd was, het liep gewoon niet meer bij Twente.quote:Op zondag 21 september 2008 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Idd, het is voor mij ook een raadselWaar is het heerlijke voetbal gebleven?
quote:Op maandag 22 september 2008 00:17 schreef Roberto258 het volgende:
Even een vraagje. Welke vakken is het bezoekersvak? We schijnen dit jaar wel meer kaarten te krijgen dan de magere 300 van vorig jaar, maar zie op de website van jullie dat er kaartverkoop is voor 126 & 125. Kan ik hier uit concluderen dat we twee vakken krijgen? (300+500 plaatsen) en is 125 een extra vak voor bv. Ajax en Feyenoord?
True true, dat waren wel de gloriedagen van het hedendaagse FC Twentequote:Op maandag 22 september 2008 00:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch te maken heeft met het vertrek van El Ahmadi en vooral Engelaar. Het is geen geheim dat zij de katalysator van Twente waren. Je zag het ook vorig jaar toen Engelaar een tijdje geblesseerd was, het liep gewoon niet meer bij Twente.
Elia word de revelatie van dit seizoen.quote:Op maandag 22 september 2008 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Elia (al is ie lekker op dreef)
Preciesquote:Op maandag 22 september 2008 07:15 schreef 9christensen het volgende:
Wat negatief hier. We hebben eindelijk 3 punten.
Als je tegen de Graafschap wint sta je er gewoon weer bij, maakt me niet uit hoe. Dan komt het goede voetbal vanzelf..
De slechte reeks aan het begin van vorig seizoen en halverwege (na Feyenoord uit) had niet te maken met de afwezigheid van Engelaar maar met het gebrekkig tactisch inzicht van Rutten. Beide reeksen werden gespeeld met een verdedigende (Wilkshire en Brama) middenvelder achter de controlerende middenvelders. Pas nadat de verdedigende middenvelder werd ingeruild voor een aanvallende (in het begin van het seizoen Huysegems, in de 2e seizoenshelft Hersi) ging het weer lopen.quote:Op maandag 22 september 2008 00:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch te maken heeft met het vertrek van El Ahmadi en vooral Engelaar. Het is geen geheim dat zij de katalysator van Twente waren. Je zag het ook vorig jaar toen Engelaar een tijdje geblesseerd was, het liep gewoon niet meer bij Twente.
Vorige weekquote:Op maandag 22 september 2008 10:10 schreef Blawh het volgende:
Wanneer wordt er eigenlijk een uitspraak gedaan in de zaak Rajkovic?
Idd..quote:Op maandag 22 september 2008 16:50 schreef KingOfPop het volgende:
WTF is er met Arnautovic aan de hand?
quote:Op maandag 22 september 2008 17:07 schreef 9christensen het volgende:
Joa hij was stuiterdik, samen met Mihaylov
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |