Inderdaad ja, ziet er wel een beetje goedkoop uit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:25 schreef Damzkieee het volgende:
Eerst effe karten met Martine en Jan en daarna de studio in
't Is alweer jaren geleden dat ik daar een keer heb gereden, dus geen flauw idee hoe traag ik wasquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:14 schreef Lamzak_ het volgende:
Die kartbaan is tof, pr is 42,34 ofzo..
Heb je al es gekart op die baan buiten Oldenzaal? (of was t nou ergens anders...) Die is gewoon supertofquote:
Ook, dit jaar nog met schoolquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je al es gekart op die baan buiten Oldenzaal? (of was t nou ergens anders...) Die is gewoon supertof
Dat rijd ik nog met mijn 95 kilo... De bocht voor de tunnel vol gas kan een beetje link zijn trouwens (daar heb ik wel eens wat ribben mee verschoven).quote:
Je bent qua ongelukjes, tijden, en gewicht een kopie van mequote:Op dinsdag 23 september 2008 13:44 schreef Gouranga111 het volgende:
[..]
Dat rijd ik nog met mijn 95 kilo... De bocht voor de tunnel vol gas kan een beetje link zijn trouwens (daar heb ik wel eens wat ribben mee verschoven).
Winnen jullie ook eens watquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoor het al. Binnenkort HAFC-FC Twente op de kartbaan. Vooruit, jullie spelen thuis.
Blawh weegt 75 en ik tik de 70 net aan, dus dat wordt een appeltje-eitje
Kwestie van de juiste lijn rijden...quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:12 schreef Damzkieee het volgende:
Heheh met 95 kilo kom je die heuvel amper op of niet?
Euh? Waar precies?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach vorig jaar hebben ze ons ook al verslagen, dus wen er maar aan dat de Heraclieden kunnen vechten
Op de hoofdtribune bedoel je?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dus wen er maar aan dat de Heraclieden kunnen vechten
Ik doe niet aan matten, veel te slap.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:18 schreef Lamzak_ het volgende:
héhé, als ik en Gouranga111 allebei rond de 95 kilo zijn, en jullie rond de 72, lijkt het me voor ons beter om gewoon een portie te gaan matten, dan maken we meer kans
Ach, gewicht heeft niets met stuur kwaliteiten te maken aan de andere kant zijn zij het gewend om zich met dopjes op hun hoofd voort te bewegen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:18 schreef Lamzak_ het volgende:
héhé, als ik en Gouranga111 allebei rond de 95 kilo zijn, en jullie rond de 72, lijkt het me voor ons beter om gewoon een portie te gaan matten, dan maken we meer kans
quote:Op woensdag 24 september 2008 08:49 schreef Gouranga111 het volgende:
[..]
Ach, gewicht heeft niets met stuur kwaliteiten te maken aan de andere kant zijn zij het gewend om zich met dopjes op hun hoofd voort te bewegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |