quote:
Nou nou, laten we de wedstrijd eerst even spelen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:07 schreef Lamzak_ het volgende:
Lekkere loting, iig weer een ronde verder
idd, kan me nog een bekerwedstrijd herinneren van onze buren tegen eindhovenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou nou, laten we de wedstrijd eerst even spelen.
Eredivisieploegen liggen ons wel de laatste jaren ja.....quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
idd, kan me nog een bekerwedstrijd herinneren van onze buren tegen eindhoven
Perez moet je gewoon de tijd geven, je kunt ook niet verwachten dat hij na twee wedstrijden in een volledige nieuwe omgeving al de regisseur van het team is. Perez heeft duidelijk kwaliteiten en die gaan er ook wel uit komen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:15 schreef groenen het volgende:
Slecht eigenlijk dat jullie die Perez gekocht/gekregen hebben, kwestie van tijd voordat Hersi hem uit de basis speelt en hij gaat zieken.
Hoofdtribune was min 80% gevuld hoor. Vind het niet slecht bij een wedstrijd tegen een (met respect) mindere tegenstander. Bijv. bij Ajax is de hoofdtribune in zo'n geval voor de helft gevuld.quote:Op zondag 28 september 2008 10:38 schreef Dos37 het volgende:
Ja dat is best veel geld, als je daar met je zoon ofzo heen wilt ben je 45 euro kwijt.
Ik vind het ook gewoon lelijk dat de hoofdtribune zowat leeg is![]()
Voetbal was gisteren weer iets beter er zit progressie in, alleen Elia viel wat tegen. En Perez moet gewoon nog steeds tijd hebben hopelijk laat ie het donderdag zien.
Aanwinsten gaan voor hé. Weet iemand of het voor Donderdag al uitverkocht is?quote:Op maandag 29 september 2008 09:16 schreef Stienn het volgende:
snap alleen niet waarom hersi niet in de basis mag beginnen....
niet slechtquote:Op maandag 29 september 2008 09:26 schreef Lamzak_ het volgende:
eergisteren 18000 kaarten verkocht volgens mij
Akkoordje in de Veste om beiden ongeslagen te blijven vind ik prima.quote:Op maandag 29 september 2008 12:39 schreef 9christensen het volgende:
Ja idd. Benieuwd wie het eerste onderuit gaat
Jij wel ja, maar hoop toch dat twente het langer vol houd!quote:Op maandag 29 september 2008 12:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Akkoordje in de Veste om beiden ongeslagen te blijven vind ik prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |