sta je ook in de stats ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:28 schreef de_priester het volgende:
toch geopend he. maar nu echt: truste!
Koffie en thee spamchat.quote:
Dat komt door de stats overigens, sommige mensen hebben daar een erg zwak voor. Dat heb ik ergens in topic 500 ook al eens over geklaagd, toen werd het even minder. Maar ja, zolang er stats geplaatst worden er mensen zijn die daar de vellen van hun piem0l door rukken...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffie en thee spamchat.
Ik vind de KSC zo steeds minder leuk worden, eigenlijk. Als je snel bent kun je net een TVP of andere post plaatsen, maar daarna is hij alweer dichtgespamd.
Ik zou liegen als ik zei dat ik stats niet interessant vind. Volgens mij heb ik dat in een vorig topic ook aangegeven. En posten om zo hoog mogelijk te komen was één keertje leuk, maar vooral vanwege de wedstrijd die MPG en ik er zo ongeveer van maakten en de gesprekken op MSN die we tegelijkertijd hadden erover, waarin we elkaar zaten op te jutten. Maar na één of twee dagen was de lol daar ook wel weer vanaf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt door de stats overigens, sommige mensen hebben daar een erg zwak voor. Dat heb ik ergens in topic 500 ook al eens over geklaagd, toen werd het even minder. Maar ja, zolang er stats geplaatst worden er mensen zijn die daar de vellen van hun piem0l door rukken...
Alleen al dat "hoeveel posts per minuut" en het toppertje "wie plemt er de meeste posts in een topic" is natuurlijk al niet bevorderlijk voor de duur van een topic
What about wel die op houden maar de avatars weg? Want in feitte staat het wel heel stylish, die OP. Naja, just my 2 cents, maar ik vind het een stuk beter overkomen dan eenquote:
Zegt iemand dat je weg moet dan? Ik vind het juist leuk als er nieuwe mensen zijn, maar feit is dat een OP als deze leuk staat voor "de kliek", maar voor veel andere users als "oh, dat is een kliek" overkomt. Zelfs de US-SC is daar vanaf gestapt. Niet dat ik daar ooit zou posten, ik post geen pics van mezelf op fok. Mensen meeten me maar als ze nieuwsgierig zijn. Maar ze zijn hier toch te schuwquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:30 schreef de_priester het volgende:
[..]
What about wel die op houden maar de avatars weg? Want in feitte staat het wel heel stylish, die OP. Naja, just my 2 cents, maar ik vind het een stuk beter overkomen dan eenin een post #1 of "fipo"
Dat cijfer in de TT, sja, misschien klopt het wel wat jij zegt, dat er dan minder gespamt gaat worden in jubileumwaardige topics. Maar aan de andere kant is een verwijzing wel leuk. Misschien wél overzicht van alle topics bijhouden (met naam) op een page ergens en bijbehorend nummer, en dan die page linken in je OP. Daar kun je ze alsnog een nummertje geven natuurlijk, maar dan is de drang wel weg misschien.
Verder houd ik mij persoonlijk helemaal NOOIT bezig met postaantallen, want hoe stoer staat het om ##### posts te hebben als je op iemands profiel kijkt?Zijn er serieus mensen die dat wel doen? Dit is overigens et eerste SC topic waar ik een beetje meedoe. En wil an sich ook nog wel blijven.
ik moet nu echter pleitos, anders mis ik de trein naar men kamer. Groetjes
De R&P SC is ook een grote kliek, waar je als buitenstaander maar moeilijk tussenkomt. Na de samenvoeging met de singles is dat wel iets verbeterd, maar toch. En dat zonder icoontjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:21 schreef Pheno het volgende:
Overigens is het heel makkelijk op te lossen: flikker die OP er uit, zodat nieuwe mensen minder gene hebben om hier te posten (nu met die "kliekicoontjes" schiet het niet op).
En flikker het deelnummer uit de TT. Krijg je daar ook geen dat gezeik over. Werkt al 3 jaar voor de kliek die oorspronkelijk als SIngles begon. Er komen nu ook nog steeds nieuwe mensen die blijven.
quote:En priester: /care
Dit komt niet eens door jouw als aanstichter, dit is al een tijdje WEER aan de gang. Dat het voor een jubileum als #1000 (#500, #250, #100) hard gaat is bij elke SC, daar is niets aan te doen. vandaar dat de singles niet eens zijn gaan tellen. Vreemd genoeg krijg je daar ook geen #post 290: "vol?" etc posts. Blijkbaar is het voor sommige mensen hier een fapmoment op een topic bijna vol te hebben... Ik vraag me af hoe die MSN'en, "Oeh, mijn eerste zin is nu weggescrolled"...
"Oe, nu de tweede".
Ik ga niet nutteloos posts lopen verwijderen, zeker niet in een forum waar ik niet eens mod van ben. Ik heb wel een simpelere oplossingquote:Nou ja, flikker 1000 wat leger, delete wat posts van mij, kunnen de rest er nog in posten onder de 300. Ik kan ze missen. Wanneer komt BrandX terug trouwens, want daar op wachten is wachten tot ze Evander Holyfield uitdaagt.
Geen sorry.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik zei dat ik stats niet interessant vind. Volgens mij heb ik dat in een vorig topic ook aangegeven. En posten om zo hoog mogelijk te komen was één keertje leuk, maar vooral vanwege de wedstrijd die MPG en ik er zo ongeveer van maakten en de gesprekken op MSN die we tegelijkertijd hadden erover, waarin we elkaar zaten op te jutten. Maar na één of twee dagen was de lol daar ook wel weer vanaf.
Maar wat me opviel is dat toen het richting nummer 1.000 ging, er ineens "nieuwe" mensen opdoken, die hard begonnen te spammen hier, echt posten om te posten. Niets ten nadele van nieuwe SC'ers overigens, nieuwe aanwas van mensen is immers altijd interessant, al was het maar om even uit de geijkte SC-sleur te komen.
Ik vind het alleen jammer dat "echte" KSC'ers als OA, Muck, MPG en Frits nu niet in 1.000e nummer hebben kunnen posten, omdat een stel spammers zonodig moet postfappen. Op zich is het een jubileumnummer, en moet je daar iets bijzonders van maken. Maar nu heeft een stel postgeilerds er een spamtopic van gemaakt.
Sowieso zag ik de KSC altijd als een leuke SC waar je gewoon over van alles en nog wat kon praten. Maar de laatste tijd gaat het eigenlijk nergens meer over, heb ik het idee. Ja, over het opkrikken van postcounts, iedere dag weer. Het voelt gewoon niet meer zo leuk aan als vroeger. En ik kan nu ook heel goed begrijpen waarom Houniet en Eer-ik hun aanwezigheid hebben beperkt hier.
En dat alles vind ik gewoon jammer.
Sorry voor de ongelooflijke zeikpost op de vroege ochtend, maar ik kan beter in één keer even zeggen wat ik op mijn lever heb (en nee, het is geen drank), dan dat ik de hele tijd van die losse, verzuurde hints blijf geven
.
idd, heb het gisteravond maar opgegevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:15 schreef DR34M3R het volgende:
Iig fijn te zien dat het tempo er weer wat uit is nu
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
Ik had een uur eerder willen opstaan zodat ik nog boodschappen voor het gesport kon doen, maargoed, kutwekker van de telefoon ging niet af omdat ik zaterdag niet had geselecteerd
Achja, nu maar snel opfrissen en richting veld gaan, want daar begint het jeugdtoernooi over een half uurtje
Have fun!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
Ik had een uur eerder willen opstaan zodat ik nog boodschappen voor het gesport kon doen, maargoed, kutwekker van de telefoon ging niet af omdat ik zaterdag niet had geselecteerd
Achja, nu maar snel opfrissen en richting veld gaan, want daar begint het jeugdtoernooi over een half uurtje
Ik heb al mijn was gister al gedaan (nouja mijn vriendin danquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:23 schreef Klonk het volgende:
ik ben hier al ontiegelijk nuttig bezig geweest, terwijl vriendinlief lekker ligt uit te slapen heb ik al twee wasjes gedaan en buiten te drogen gehangen
Kijk, dat zijn punten!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:23 schreef Klonk het volgende:
ik ben hier al ontiegelijk nuttig bezig geweest, terwijl vriendinlief lekker ligt uit te slapen heb ik al twee wasjes gedaan en buiten te drogen gehangen
stofzuigen zou ik ook wel willen doen, maar dat is wel een heel wreed ontwaken voor mijn vriendinquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn punten!
Ik heb al opgeruimd hier, nog ff stofzuigen, een boodschapje halen.. en dan ben ik eigenlijk klaar voor vanmiddag.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:26 schreef Klonk het volgende:
en nu ben ik nog nuttiger geweest, ik heb de laatste pagina van nummer 1000 een beetje opgeruimd, kunnen de echte die harders er alsnog even hun bijdrage in achterlaten
hihi dank jequote:
Het is een stuk verbeters inderdaadquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:20 schreef JortK het volgende:
Wat een discussies zo vroeg, maar wel lief dat jullie mij niet noemen, ik heb me leven gebeterd he
Als dat maar niet alleen komt doordat mensen uitslapenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:15 schreef DR34M3R het volgende:
Iig fijn te zien dat het tempo er weer wat uit is nu
Doe ik ook zo vaak de laatste tijd. Wel jammer dat een jubileum zo verpest wordt, maar goed, daar heb ik al meer woorden aan gewijd vanochtendquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
idd, heb het gisteravond maar opgegeven
Tof!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:26 schreef Klonk het volgende:
en nu ben ik nog nuttiger geweest, ik heb de laatste pagina van nummer 1000 een beetje opgeruimd, kunnen de echte die harders er alsnog even hun bijdrage in achterlaten
Dan moet het topic wel worden geopend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:26 schreef Klonk het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:02 schreef OA het volgende:
Hé, er zit een man in de dakgoot.
De aanstichter van het missen van #1000. SchoonOA genaamd.
Ik heb hem als troost een hele pot koffie gebracht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar om hem dan in de dakgoot te laten zitten gaat wel ver hoor
Heel goed... Veel vrijheid.. uitdagender... goede collega'squote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:14 schreef OA het volgende:
Even iets anders.. Hoe bevalt het op je - inmiddels niet meer zo - nieuwe werk Jort?
14quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Heel goed... Veel vrijheid.. uitdagender... goede collega's
Heb ik al binnen!quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet het topic wel worden geopend.
die gaat wel open als het nodig is, MPG kan via Muck en de rest kan zich ff meldenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet het topic wel worden geopend.
Dat ligt er maar aan waar je naar kijkt danquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in t weekend is het niet zo'n punt
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:51 schreef Klonk het volgende:
Oeh, en dikke crisis in huize Klonk, de koffie is op...
Nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
Shop ze heren
@OA, daarvoor mag hij je 1000 wel laten missen toch?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
die gaat wel open als het nodig is, MPG kan via Muck en de rest kan zich ff melden
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:51 schreef Klonk het volgende:
quote:za 30 aug 2008, 16:38 | 94 reacties
Hondenchip wordt verplicht
quote:za 30 aug 2008, 11:08
Weeroverzicht van Weathernews, zaterdag 18.00 uur: Wisselvallige week
Na een fraai weekend gaat het nu weer de wisselvallige kant op. Deze maandag start met buien, maar eindigt een stuk droger.
dan ga je toch nieuwe halen? Of hebben de ZuidAmerikaanse kinderhandjes niet hard genoeg geplukt en is er helemaal geen koffie meer verkrijgbaar?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:51 schreef Klonk het volgende:
Kunnen die lui niet gewoon even normaal tegen elkaar doen.. Lekker wakker worden met zulk nieuws.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat provoceren gaat maar door
Oorlog met Iran zal 3e wereldoorlog veroorzaken
tja... het schiet niet op zo, en deze dreiging zorgde ervoor dat ik eventjes naar het internetcafe ging, aangezien de Maleisische radio niet heel veel aandacht had voor dit onderwerp (nog niet)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:56 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Kunnen die lui niet gewoon even normaal tegen elkaar doen.. Lekker wakker worden met zulk nieuws.
esquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:08 schreef es70 het volgende:
Hallo.
Vorige topic was niet echt teruglezenswaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |