gelukkig komt het niet boven het geschreeuw van de kinderen uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:55 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
Deze nieuwe van Kane vind ik niet eens zó kut...
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:08 schreef muisje-eliza het volgende:moge...
*gaat ff rustig wakker worden*
ik had vanacht zulke vage aanvallen van koortsig warm en koud...ik ben nu helemaal plakkerig en....moe
Terug luisteren? Je kan het ook terug kijken!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:20 schreef muisje-eliza het volgende:
ben t eerste uur van EkstraWeekend aan het naluisteren...echt leuk!!
*er komt n vrouw binnen die nu al toeter is*
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Naluisteren? Je kan het ook nakijken!
En toepasselijk bij het weer van dit weekend al valt het op dit moment in het Noorden nog een beetje tegen.quote:
Toen lag ik nog lekker te slapen hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:07 schreef Againzender het volgende:
Haha, Marc zit weer mee te dansen z'n stoel
Idd. Maar had andere bezighedenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gebeurd niet vaak dat jij een compeet topic mist.
Ah net pas wakkerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Maar had andere bezigheden. Met alcohol enzo. Dus nu nog vrij brak
.
Ik ben al sinds 10:00 op maar nog steeds niet wakkerquote:
Die tekstenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:00 schreef muisje-eliza het volgende:
lol vond ik net op een ander fok-onderdeel...ff wachten op t tweede nummer
Geen badeend?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:20 schreef muisje-eliza het volgende:
mn kadootje van metMichiel is binnen, een cd van Within Temptation en een dvd van Dit was het nieuws
20-08-2008quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding voor je kadootje eigenlijk?
Goh, had verwacht dat ze daarvoor badeendsleutelhangers of heel misschien badeenden zouden versturen. Er zijn Popkwis-deelnemers die minder prijzen hebben gekregen (maar dan wel weer een badeend...).quote:
Neuh, dit soort acties gebruiken ze vaak om de restanten uit de prijzenkast weg te werken. En geloof me, 'k heb die kast een keer gezien, dat is af en toe echt nodigquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goh, had verwacht dat ze daarvoor badeendsleutelhangers of heel misschien badeenden zouden versturen. Er zijn Popkwis-deelnemers die minder prijzen hebben gekregen (maar dan wel weer een badeend...).
Dan krijg je van mij van de week mijn nog helemaal gave MetMichiel badeend, als jij mij helpt met aan een leuk montuurtjequote:
Ik heb nog niks binnen ;-).quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:20 schreef muisje-eliza het volgende:
mn kadootje van metMichiel is binnen, een cd van Within Temptation en een dvd van Dit was het nieuws
Gelijk hebben ze met hun artikelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef Feivel1 het volgende:
GS wil ook graag DJ worden: http://www.geenstijl.nl/m(...)je_usa.html#comments
oh god heeft de MB fanclub weer massaal en braaf de single gekocht zodat die bagger nu op 1 staat?quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:40 schreef -Hans- het volgende:
oh god heeft de MB fanclub weer massaal en braaf de single gekocht zodat die bagger nu op 1 staat?![]()
Zaterdagavond is voor mij geen radioavondquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Weekend DNA is niet echt populair hier, sinds de start is er nog geen enkel bericht geplaatst...
Heb het geprobeerd, maar het is niet echt mijn programma. Maar dat kan ook aan de dag liggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Weekend DNA is niet echt populair hier, sinds de start is er nog geen enkel bericht geplaatst...
Ik denk voornamelijk dat Beatstad niet populair is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Ben sowieso geen fan van uitzendingen op locatie maar Beatstad vind ik inderdaad ook niet heel boeiend. Weekend DNA is ook niet mijn favo programma maar Annemieke en Domien doen wel hun best om er wat leuks van te maken. Mis af en toe ook wat vuurwerk op de playlist. Ennuh, de zaterdagavond is ook niet echt mijn favoriete tijdstip. Luister volgende week wel weer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk dat Beatstad niet populair is.
Moeten ze ook maar geen Leaf en Within Temptation boeken
Eh, ik heb het niet over PSVquote:
O ja, ik heb begrepen dat die hebben verloren... Begint lekker!quote:
quote:
Als je op die banner klikt, sponsor je FOK! Zolang je niet op een banner klikt, doe je helemaal nietsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:
ben ff in mn profiel aant frutten, er staat oa ditte:
Sponsor opties
banner na eerste post weergeven?
en dat staat automatisch op ja...maar wat doe ik hier nou precies mee? ik *sponsor* FOK ermee...maar met wat
Tenzij Fok! per view betaalt krijgt, en niet per clickquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je op die banner klikt, sponsor je FOK! Zolang je niet op een banner klikt, doe je helemaal niets.
Kan Danny er van levenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:
Sponsor opties
en dat staat automatisch op ja...maar wat doe ik hier nou precies mee? ik *sponsor* FOK ermee...maar met wat
Als je dat op "nee" hebt staan, wordt die banner niet weergegeven en kan je er dus ook niet op klikken. Ik ga er vanuit dat FOK geld krijgt voor elke klik o.i.d., dus op die manier "sponsor" je FOK.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:
Sponsor opties
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:27 schreef Feivel1 het volgende:
Relaxte zaterdagavond, lekker een glaasje cola, terwijl ik in een van mn favo chats zit.
Zojuist wat snackcups naar binnen gewerkt, toastjes met kruidenboter..
Weet niet wat er minder leuk is, Javier of voetbalquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:33 schreef muisje-eliza het volgende:
pfft al dat voetbal gekijk...ben op NL1 Javier Guzman aant kijke
Het is dat je zo ver weg woont...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Snackcups, gevuld met zaanse mayonaise, ketchup, en een bescheiden zilveruitje.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet wat er minder leuk is, Javier of voetbal
Haha, ja, ik maak dat echt al jaren, ooit van mn opa geleerd, en nu ben ik er verslaafd aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is dat je zo ver weg woont...
Ik ga maandag meteen de benodigde ingrediënten halenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Haha, ja, ik maak dat echt al jaren, ooit van mn opa geleerd, en nu ben ik er verslaafd aan.
* Feivel1 plaatst een virtueel bord met snackcups in het topic.
Ik zet dan altijd een frituur pan op, hak wat frikadelletjes in een aantal stukken, en de rest mag je dan wel radenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga maandag meteen de benodigde ingrediënten halen![]()
Kan merken da'k sinds 10.00 niks meer gegeten heb en de nodige lichamelijke arbeid heb verricht, gier van de honger...
Nog 5 minuten en dan is eindelijk VH1 - 100 Greatest Dance Songs.rar binnenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:05 schreef Sersjee het volgende:
Ah, tijd voor mp3's...
Rammeledan is nog niet begonnen hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga maandag meteen de benodigde ingrediënten halen![]()
Kan merken da'k sinds 10.00 niks meer gegeten heb en de nodige lichamelijke arbeid heb verricht, gier van de honger...
en dan valt weer op wat de beeldkwaliteit van de eredivisie bij de NOS ontzettend kut wasquote:
jep, al was het commentaar al beter dan op vrijdag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan valt weer op wat de beeldkwaliteit van de eredivisie bij de NOS ontzettend kut wasRTL had beter beeld.
dat boeit mij op zich niet. Maar de beeldkwaliteit mag toch wel ok zijn? Zit hier gvd niet voor niets met een digitaal up fucking c abo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:54 schreef borisz het volgende:
[..]
jep, al was het commentaar al beter dan op vrijdag.
Op vrijdag was het achteraf ingesproken
Digitale kanalen zijn best wel leukquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat boeit mij op zich niet. Maar de beeldkwaliteit mag toch wel ok zijn? Zit hier gvd niet voor niets met een digitaal up fucking c abo?
Met deze kwaliteit kan ik net zo goed weer mij beeldbuis aanslingeren
Ja, dacht dat je dat wel leuk vondquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Aan 't overwerken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:49 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ja, dacht dat je dat wel leuk vond
Nee joh, zo streng is Maricha nou ook weer nietquote:
Gezelligquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:11 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Nee joh, zo streng is Maricha nou ook weer niet
Ik dwaalde nog wat rond op het www, en kwam toevallig langs FOK!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:49 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ja, dacht dat je dat wel leuk vond
Goedemorgen. Hoe voelt u zich vandaag?quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hoe voelt u zich vandaag?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk snoepreisje: twee weken Veenstra vanuit Amerika
Oeh! Als jonge pup of is hij/zij al iets ouder?quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een kado krijg je , een hond of kind neem je
Afhankelijk van de print zijn ze best mooi
Re-release van de platenmaatschappij. In andere landen is hij hoog in de hitlijsten terecht gekomen, in NL destijds niet, dus proberen ze het nu nog een keer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Misschien is het al vaker genoemd, maar ik snap de mega hit niet.... Beetje laat als je het mij vraagt.
Ik was zo gezegd "flabbergasted" toen ik het te horen kreeg van jullie.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Re-release van de platenmaatschappij. In andere landen is hij hoog in de hitlijsten terecht gekomen, in NL destijds niet, dus proberen ze het nu nog een keer.
Daarnaast zijn er 3FM DJ's die dit echt oprecht nu alsnog een megahit wilden maken. 'k dacht vrijdagavond eerst dat Michiel daar sarcastisch over was maar zo klonk het uiteindelijk toch niet.
Op de bank keken we elkaar alleen maar vreemd aan...
Ik zat in de auto van Haarlem terug naar huis op vrijdag rond 00:30 uur. En keek mezelf even vreemd aan...quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Re-release van de platenmaatschappij. In andere landen is hij hoog in de hitlijsten terecht gekomen, in NL destijds niet, dus proberen ze het nu nog een keer.
Daarnaast zijn er 3FM DJ's die dit echt oprecht nu alsnog een megahit wilden maken. 'k dacht vrijdagavond eerst dat Michiel daar sarcastisch over was maar zo klonk het uiteindelijk toch niet.
Op de bank keken we elkaar alleen maar vreemd aan...
Haarlem? Dan was je wel gevaarlijk dichtbij mij!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zat in de auto van Haarlem terug naar huis op vrijdag rond 00:30 uur. En keek mezelf even vreemd aan...
http://www.geenstijl.nl/m(...)je_usa.html#commentsquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk snoepreisje: twee weken Veenstra vanuit Amerika
Echt hèquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
ben ff wegmisbruikers aan t kijken en dr is nu een klootmegool toch
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef on_air het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)je_usa.html#comments.
.
.
.
mompelt van alles tussen het lachen door
De moeite waardquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Zapte er net voorbij, straks ook ff kijken
Dat is een klassieker!quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:55 schreef Timo20 het volgende:
Geenstijl![]()
![]()
![]()
Vanmiddag met m`n moeder naar een rommelmarkt hier in de buurt geweest. Heb ik "Fear Of A Black Planet" van Public Enemy gekocht voor 1 hele euro![]()
![]()
Hele beste koopquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:55 schreef Timo20 het volgende:
Geenstijl![]()
![]()
![]()
Vanmiddag met m`n moeder naar een rommelmarkt hier in de buurt geweest. Heb ik "Fear Of A Black Planet" van Public Enemy gekocht voor 1 hele euro![]()
![]()
Waarom wil ze hem dumpen , er vanafquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hej niesow eigenwijs heh...ik krijg dr misschien van mn vriendin, ken t beestje al vanaf pup
zij is lichtbruin met wit![]()
ik heb mezelf bedenktijd tot woensdag gegeven...even alles op n rijtje
Wat een moppie kan jij eruit persen met je eicelquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:03 schreef muisje-eliza het volgende:
dit is er uit mn ei-cel-donatie gekropen
Kan niet zeggen dat het me verrast. Heb één keer geluisterd en had na afloop echt geen flauw idee waar ie het in vredesnaam over had gehad...quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er is weer een werkloze dj: http://www.mediajournaal.(...)okken-bij-arrow.html.
Adam heeft zoveel geld op de bank , dat radio gewoon hobby isquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Idd ja. Zag toevallig eerder vandaag dat Curry daar zit zat. Snapte al niet wat hij daar in godsnaam deed...quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat het me verrast. Heb één keer geluisterd en had na afloop echt geen flauw idee waar ie het in vredesnaam over had gehad...
Daarbij komt dat ik bij Arrow sowieso geen dj wil horen, alleen klassiekers!
Adam had/heeft geld zitten in Arrowquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd ja. Zag toevallig eerder vandaag dat Curry daar zit zat. Snapte al niet wat hij daar in godsnaam deed...
De voorganger van Maricha mag het stokje van Curry overnemenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goeie tip!quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:53 schreef muisje-eliza het volgende:
*AAAaaaaIIIIIIiiiiiii wouououould't leeeeeet you doooown...would't leeeeeeeeeet youououou doooowwwnnn agaaaaiiiiiiiiiinnnn*
*zingt vrolijk mee*
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:21 schreef muisje-eliza het volgende:
Broekie: ik ben gebeld door mn werk...ze hebben voor morgen nog iemand kunnen regelen zodat ik morgen thuis mag blijven, dinsdag is mn normale vrije dag dus ik ga woensdag weer aan de bak
En dat vrouwlijk gezelschap in de studio dan?quote:Op maandag 1 september 2008 01:43 schreef rjvandevelde het volgende:
Nou dat wordt een eenzame nacht:(
Ik heb nog 3 van mijn 3,5 week tegaanquote:Op maandag 1 september 2008 01:26 schreef Piles het volgende:
Ben ik dan echt de enige die nog een week vrij heeft
Ik ben er nog wel even, maar weet niet of ik hier nog reageerquote:Op maandag 1 september 2008 01:43 schreef rjvandevelde het volgende:
Nou dat wordt een eenzame nacht:(
quote:Op maandag 1 september 2008 07:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedemorgen!
Dit is dus de eerste Giel XL
Ik mis Ekdom nu al
De enige die bij 3fm een uurtje minder moet krijgen, krijgt er een uur erbij..quote:Op maandag 1 september 2008 07:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedemorgen!
Dit is dus de eerste Giel XL
Ik mis Ekdom nu al
Er is vast een geweldig onderzoek uitgevoerd en daaruit zal blijken dat heeeeel Nederland dat ieder weekend wel doet. Net zoals héééél Nederland Giel nog steeds geweldig vindt en het liefst vindt dat het proramma van 6.00 tot 22.00 uur moet duren.quote:Op maandag 1 september 2008 08:02 schreef Cee het volgende:
Ik wilde net zeggen, de lijn van het bellen van D-artiesten wordt weer vrolijk doorgetrokken en de onderschatting van de 3fm luisteraars wordt ook nog doorgezet. Denkt hij nou echt dat 'we' massaal op de bank naar Popstars zitten te kijken ieder weekend?
(...nee toch he?)
Zal ik die alert er dan maar uit slopen?quote:Op maandag 1 september 2008 08:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
De pagina op 3fmfan.nl meldt:
Kon songtitel niet ophalen.
En dat iedere 30 or so seconden. Leuk, zo'n proxy op school die willekeurig requests weigert
Als je zou kunnen (A)quote:Op maandag 1 september 2008 09:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal ik die alert er dan maar uit slopen?
Over ongeveer een uurtje kan ik het denk ik aanpassen, zit nu in de bus.quote:Op maandag 1 september 2008 09:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als je zou kunnen (A)
Het liefste ook een knopje om de ajax request uit te schakelen tot de volgende refresh.
de lokale proxy wil bij iedere request authenticatieWanbeheer.
Een ezel op een pongostick...quote:Op maandag 1 september 2008 09:23 schreef Sersjee het volgende:
JJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HHHOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
*ril*quote:Op maandag 1 september 2008 09:27 schreef on_air het volgende:
Toch goed dat het radio is.
[ afbeelding ]
Giel Winehousequote:Op maandag 1 september 2008 09:27 schreef on_air het volgende:
Toch goed dat het radio is.
[ afbeelding ]
Inderdaad, knap waardeloos.quote:Op maandag 1 september 2008 09:09 schreef Sirolf het volgende:
Giel na 9 uur, het is dus echt waar...
Hoezo niet? Je server ligt plat?quote:Op maandag 1 september 2008 09:59 schreef Sirolf het volgende:
Oh Webhawk, dat aanpassen gaat niet meer lukken nu.
quote:Op maandag 1 september 2008 10:27 schreef muisje-eliza het volgende:
moge...as a miracle word ik vandaag pas om 10u wakker...mn biologische klok heeft ook rekening met AV gehouden...meestal op een vrije dag word ik rond 9u wakker
Kan zelf sia ook niet goed verteren deze morgenquote:Op maandag 1 september 2008 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik word nog niet heel enthousiast van de muziekkeuze.
Nee, de docent is al begonnen met praten.quote:Op maandag 1 september 2008 10:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je server ligt plat?
Mja, het zou fijn zijn als ik niet tot februari iedere 20 seconden een alert moet klikken
Dat is correct.quote:Op maandag 1 september 2008 10:35 schreef on_air het volgende:
Ho ho! Ben ik even een weekend niet thuis en bij de radio is Jason Mraz opeens MH??
Slap Jack Johnson aftreksel. En dat terwijl ik Jack Johnson al behoorlijk slappe niksige muziek vind maken.quote:Op maandag 1 september 2008 10:35 schreef on_air het volgende:
Ho ho! Ben ik even een weekend niet thuis en bij de radio is Jason Mraz opeens MH??
quote:Op maandag 1 september 2008 10:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]goede morgen dan voor jouw
weer een beetje opgeknapt
quote:Op maandag 1 september 2008 10:40 schreef on_air het volgende:
Ansich is Jason Mraz wel okay. Maar dit is oud, te soetsappig en het is geen zomer meer.
Jack Johnson moet ook ophouden met dezelfde muziek maken.
Ik dacht dat we nieuwe vernieuwende bagger als MH zouden krijgen.
Weer eens lekker raggen, ofzo.
Kijk dat is lief van je collegas, maar mag ook wel jij als joker, die iedere vestiging afmag als er iemand ziek is.quote:Op maandag 1 september 2008 10:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ik ben echt blij dat het nu de goede kant op gaat![]()
Maar heb vandaag met overleg met mn collega's nog een extra "ziek"dagje en morgen is mn normale vrije dag dus vanaf woensdag ga ik weer aan de slag
quote:Op maandag 1 september 2008 11:04 schreef borisz het volgende:
Tijd voor de eerste colleges van dit collegejaar
Die van mij beginnen vanavond ookquote:Op maandag 1 september 2008 11:04 schreef borisz het volgende:
Tijd voor de eerste colleges van dit collegejaar
Jeempie gaat niet goed met de ratjes van jou en janneke, allemaal wel watquote:Op maandag 1 september 2008 11:13 schreef muisje-eliza het volgende:
vanmiddag moet ik naar de dierenarts....1 van mn rattols in laten slapen
Blijf het een sympatieke droogkloot vinden, i like himquote:Op maandag 1 september 2008 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
Max Westerman
Vanavond toch maar ff kijken
Slowstarter, laatste uur av alweer, maar vind het al 10x beter dan het 1ste uurquote:Op maandag 1 september 2008 11:17 schreef Sjowhan het volgende:
Wel weer wat wennen met de nieuwe programmering, maar vooralsnog niet echt zodanig dat ik er ziek van word.
quote:Op maandag 1 september 2008 11:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jeempie gaat niet goed met de ratjes van jou en janneke, allemaal wel wat
Afaik maakt Jason Mraz al langer muziek dan Jack Johnson hoor. En Mraz is 1000 keer afwisselender en leuker dan Jack Johnson IMHO. Hoewel Jack Johnson ook leuk is..maar niet te veel achter elkaar..quote:Op maandag 1 september 2008 10:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Slap Jack Johnson aftreksel. En dat terwijl ik Jack Johnson al behoorlijk slappe niksige muziek vind maken.
De krenten in de pap toch?quote:Op maandag 1 september 2008 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar twee uur uitzendtijd en dan nog Mika draaien.
De muziekredactie is stiekem elke dag het bedrijf van de dag.quote:Op maandag 1 september 2008 11:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me af waarop ze het Bedrijf van de Dag selecteren, want die Bedrijven Top10 is de laatste tijd steeds vaker een en al drama.
Dat zei ik afgelopen weekend ook al.quote:Op maandag 1 september 2008 11:58 schreef Sersjee het volgende:
Die "Beste geschiedenisleraar"-reclame heeft een ietwat ongepast achtergrondmuziekje...
Wij hebben ons maaaanden geleden al opgegeven. Met deze top10:quote:Op maandag 1 september 2008 11:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me af waarop ze het Bedrijf van de Dag selecteren, want die Bedrijven Top10 is de laatste tijd steeds vaker een en al drama.
Dat lijstje is vast te goed ofzoquote:Op maandag 1 september 2008 12:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wij hebben ons maaaanden geleden al opgegeven. Met deze top10:
QUEENS OF THE STONE AGE - know one knows
SUPERGRASS - pumping on your stereo
BRUCE SPRINGSTEEN - radio nowhere
THE KILLERS - when you were young
BERLIN - sex
WILDFLOWER - skylark
THIN LIZZY - whiskey in the jar
THE EAGLES - last resort (
R.E.M. - drive
BECK - sexx laws
Niets mis mee zou ik zeggen, maar NOG NIETS GEHOORD.
Zou er niets op tegen hebben is een lekker afwijkend lijstje te horenquote:Op maandag 1 september 2008 12:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
BERLIN - sex
WILDFLOWER - skylark
R.E.M. - drive
BECK - sexx laws
Goeie lijst!quote:Op maandag 1 september 2008 12:02 schreef cosmick het volgende:
BERLIN - sex
WILDFLOWER - skylark
R.E.M. - drive
BECK - sexx laws
Volgens mij is dat nou juist het enige wat het nummer écht leuk maakt. Als je dat eruit filtert, is het maar een saai liedje.quote:Op maandag 1 september 2008 12:33 schreef cosmick het volgende:
Dat "Ah Oe Ah Oe" wordt wel een beetje irritant.
Mwa, beetje brak enzo en nu ook nog.. Zal wel door het weer komen.quote:Op maandag 1 september 2008 12:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeeeeejjj Hans! Nog een leuk weekend gehad?!
Ja, superleuk! Maar idd, om half twee naar bed en er om kwart voor zeven uit moeten is nie echt cool.quote:Op maandag 1 september 2008 12:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, beetje brak enzo en nu ook nog.. Zal wel door het weer komen.![]()
En jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |