Zal ik die alert er dan maar uit slopen?quote:Op maandag 1 september 2008 08:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
De pagina op 3fmfan.nl meldt:
Kon songtitel niet ophalen.
En dat iedere 30 or so seconden. Leuk, zo'n proxy op school die willekeurig requests weigert
Als je zou kunnen (A)quote:Op maandag 1 september 2008 09:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal ik die alert er dan maar uit slopen?
Over ongeveer een uurtje kan ik het denk ik aanpassen, zit nu in de bus.quote:Op maandag 1 september 2008 09:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als je zou kunnen (A)
Het liefste ook een knopje om de ajax request uit te schakelen tot de volgende refresh.
de lokale proxy wil bij iedere request authenticatieWanbeheer.
Een ezel op een pongostick...quote:Op maandag 1 september 2008 09:23 schreef Sersjee het volgende:
JJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HHHOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
*ril*quote:Op maandag 1 september 2008 09:27 schreef on_air het volgende:
Toch goed dat het radio is.
[ afbeelding ]
Giel Winehousequote:Op maandag 1 september 2008 09:27 schreef on_air het volgende:
Toch goed dat het radio is.
[ afbeelding ]
Inderdaad, knap waardeloos.quote:Op maandag 1 september 2008 09:09 schreef Sirolf het volgende:
Giel na 9 uur, het is dus echt waar...
Hoezo niet? Je server ligt plat?quote:Op maandag 1 september 2008 09:59 schreef Sirolf het volgende:
Oh Webhawk, dat aanpassen gaat niet meer lukken nu.
quote:Op maandag 1 september 2008 10:27 schreef muisje-eliza het volgende:
moge...as a miracle word ik vandaag pas om 10u wakker...mn biologische klok heeft ook rekening met AV gehouden...meestal op een vrije dag word ik rond 9u wakker
Kan zelf sia ook niet goed verteren deze morgenquote:Op maandag 1 september 2008 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik word nog niet heel enthousiast van de muziekkeuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |