gelukkig komt het niet boven het geschreeuw van de kinderen uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:55 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
Deze nieuwe van Kane vind ik niet eens zó kut...
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:08 schreef muisje-eliza het volgende:moge...
*gaat ff rustig wakker worden*
ik had vanacht zulke vage aanvallen van koortsig warm en koud...ik ben nu helemaal plakkerig en....moe
Terug luisteren? Je kan het ook terug kijken!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:20 schreef muisje-eliza het volgende:
ben t eerste uur van EkstraWeekend aan het naluisteren...echt leuk!!
*er komt n vrouw binnen die nu al toeter is*
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Naluisteren? Je kan het ook nakijken!
En toepasselijk bij het weer van dit weekend al valt het op dit moment in het Noorden nog een beetje tegen.quote:
Toen lag ik nog lekker te slapen hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:07 schreef Againzender het volgende:
Haha, Marc zit weer mee te dansen z'n stoel
Idd. Maar had andere bezighedenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gebeurd niet vaak dat jij een compeet topic mist.
Ah net pas wakkerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Maar had andere bezigheden. Met alcohol enzo. Dus nu nog vrij brak
.
Ik ben al sinds 10:00 op maar nog steeds niet wakkerquote:
Die tekstenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:00 schreef muisje-eliza het volgende:
lol vond ik net op een ander fok-onderdeel...ff wachten op t tweede nummer
Geen badeend?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:20 schreef muisje-eliza het volgende:
mn kadootje van metMichiel is binnen, een cd van Within Temptation en een dvd van Dit was het nieuws
20-08-2008quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding voor je kadootje eigenlijk?
Goh, had verwacht dat ze daarvoor badeendsleutelhangers of heel misschien badeenden zouden versturen. Er zijn Popkwis-deelnemers die minder prijzen hebben gekregen (maar dan wel weer een badeend...).quote:
Neuh, dit soort acties gebruiken ze vaak om de restanten uit de prijzenkast weg te werken. En geloof me, 'k heb die kast een keer gezien, dat is af en toe echt nodigquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goh, had verwacht dat ze daarvoor badeendsleutelhangers of heel misschien badeenden zouden versturen. Er zijn Popkwis-deelnemers die minder prijzen hebben gekregen (maar dan wel weer een badeend...).
Dan krijg je van mij van de week mijn nog helemaal gave MetMichiel badeend, als jij mij helpt met aan een leuk montuurtjequote:
Ik heb nog niks binnen ;-).quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:20 schreef muisje-eliza het volgende:
mn kadootje van metMichiel is binnen, een cd van Within Temptation en een dvd van Dit was het nieuws
Gelijk hebben ze met hun artikelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef Feivel1 het volgende:
GS wil ook graag DJ worden: http://www.geenstijl.nl/m(...)je_usa.html#comments
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |