Zal ik die alert er dan maar uit slopen?quote:Op maandag 1 september 2008 08:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
De pagina op 3fmfan.nl meldt:
Kon songtitel niet ophalen.
En dat iedere 30 or so seconden. Leuk, zo'n proxy op school die willekeurig requests weigert
Als je zou kunnen (A)quote:Op maandag 1 september 2008 09:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal ik die alert er dan maar uit slopen?
Over ongeveer een uurtje kan ik het denk ik aanpassen, zit nu in de bus.quote:Op maandag 1 september 2008 09:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als je zou kunnen (A)
Het liefste ook een knopje om de ajax request uit te schakelen tot de volgende refresh.
de lokale proxy wil bij iedere request authenticatieWanbeheer.
Een ezel op een pongostick...quote:Op maandag 1 september 2008 09:23 schreef Sersjee het volgende:
JJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HHHOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
*ril*quote:Op maandag 1 september 2008 09:27 schreef on_air het volgende:
Toch goed dat het radio is.
[ afbeelding ]
Giel Winehousequote:Op maandag 1 september 2008 09:27 schreef on_air het volgende:
Toch goed dat het radio is.
[ afbeelding ]
Inderdaad, knap waardeloos.quote:Op maandag 1 september 2008 09:09 schreef Sirolf het volgende:
Giel na 9 uur, het is dus echt waar...
Hoezo niet? Je server ligt plat?quote:Op maandag 1 september 2008 09:59 schreef Sirolf het volgende:
Oh Webhawk, dat aanpassen gaat niet meer lukken nu.
quote:Op maandag 1 september 2008 10:27 schreef muisje-eliza het volgende:
moge...as a miracle word ik vandaag pas om 10u wakker...mn biologische klok heeft ook rekening met AV gehouden...meestal op een vrije dag word ik rond 9u wakker
Kan zelf sia ook niet goed verteren deze morgenquote:Op maandag 1 september 2008 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik word nog niet heel enthousiast van de muziekkeuze.
Nee, de docent is al begonnen met praten.quote:Op maandag 1 september 2008 10:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je server ligt plat?
Mja, het zou fijn zijn als ik niet tot februari iedere 20 seconden een alert moet klikken
Dat is correct.quote:Op maandag 1 september 2008 10:35 schreef on_air het volgende:
Ho ho! Ben ik even een weekend niet thuis en bij de radio is Jason Mraz opeens MH??
Slap Jack Johnson aftreksel. En dat terwijl ik Jack Johnson al behoorlijk slappe niksige muziek vind maken.quote:Op maandag 1 september 2008 10:35 schreef on_air het volgende:
Ho ho! Ben ik even een weekend niet thuis en bij de radio is Jason Mraz opeens MH??
quote:Op maandag 1 september 2008 10:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]goede morgen dan voor jouw
weer een beetje opgeknapt
quote:Op maandag 1 september 2008 10:40 schreef on_air het volgende:
Ansich is Jason Mraz wel okay. Maar dit is oud, te soetsappig en het is geen zomer meer.
Jack Johnson moet ook ophouden met dezelfde muziek maken.
Ik dacht dat we nieuwe vernieuwende bagger als MH zouden krijgen.
Weer eens lekker raggen, ofzo.
Kijk dat is lief van je collegas, maar mag ook wel jij als joker, die iedere vestiging afmag als er iemand ziek is.quote:Op maandag 1 september 2008 10:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ik ben echt blij dat het nu de goede kant op gaat![]()
Maar heb vandaag met overleg met mn collega's nog een extra "ziek"dagje en morgen is mn normale vrije dag dus vanaf woensdag ga ik weer aan de slag
quote:Op maandag 1 september 2008 11:04 schreef borisz het volgende:
Tijd voor de eerste colleges van dit collegejaar
Die van mij beginnen vanavond ookquote:Op maandag 1 september 2008 11:04 schreef borisz het volgende:
Tijd voor de eerste colleges van dit collegejaar
Jeempie gaat niet goed met de ratjes van jou en janneke, allemaal wel watquote:Op maandag 1 september 2008 11:13 schreef muisje-eliza het volgende:
vanmiddag moet ik naar de dierenarts....1 van mn rattols in laten slapen
Blijf het een sympatieke droogkloot vinden, i like himquote:Op maandag 1 september 2008 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
Max Westerman
Vanavond toch maar ff kijken
Slowstarter, laatste uur av alweer, maar vind het al 10x beter dan het 1ste uurquote:Op maandag 1 september 2008 11:17 schreef Sjowhan het volgende:
Wel weer wat wennen met de nieuwe programmering, maar vooralsnog niet echt zodanig dat ik er ziek van word.
quote:Op maandag 1 september 2008 11:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jeempie gaat niet goed met de ratjes van jou en janneke, allemaal wel wat
Afaik maakt Jason Mraz al langer muziek dan Jack Johnson hoor. En Mraz is 1000 keer afwisselender en leuker dan Jack Johnson IMHO. Hoewel Jack Johnson ook leuk is..maar niet te veel achter elkaar..quote:Op maandag 1 september 2008 10:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Slap Jack Johnson aftreksel. En dat terwijl ik Jack Johnson al behoorlijk slappe niksige muziek vind maken.
De krenten in de pap toch?quote:Op maandag 1 september 2008 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar twee uur uitzendtijd en dan nog Mika draaien.
De muziekredactie is stiekem elke dag het bedrijf van de dag.quote:Op maandag 1 september 2008 11:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me af waarop ze het Bedrijf van de Dag selecteren, want die Bedrijven Top10 is de laatste tijd steeds vaker een en al drama.
Dat zei ik afgelopen weekend ook al.quote:Op maandag 1 september 2008 11:58 schreef Sersjee het volgende:
Die "Beste geschiedenisleraar"-reclame heeft een ietwat ongepast achtergrondmuziekje...
Wij hebben ons maaaanden geleden al opgegeven. Met deze top10:quote:Op maandag 1 september 2008 11:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me af waarop ze het Bedrijf van de Dag selecteren, want die Bedrijven Top10 is de laatste tijd steeds vaker een en al drama.
Dat lijstje is vast te goed ofzoquote:Op maandag 1 september 2008 12:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wij hebben ons maaaanden geleden al opgegeven. Met deze top10:
QUEENS OF THE STONE AGE - know one knows
SUPERGRASS - pumping on your stereo
BRUCE SPRINGSTEEN - radio nowhere
THE KILLERS - when you were young
BERLIN - sex
WILDFLOWER - skylark
THIN LIZZY - whiskey in the jar
THE EAGLES - last resort (
R.E.M. - drive
BECK - sexx laws
Niets mis mee zou ik zeggen, maar NOG NIETS GEHOORD.
Zou er niets op tegen hebben is een lekker afwijkend lijstje te horenquote:Op maandag 1 september 2008 12:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
BERLIN - sex
WILDFLOWER - skylark
R.E.M. - drive
BECK - sexx laws
Goeie lijst!quote:Op maandag 1 september 2008 12:02 schreef cosmick het volgende:
BERLIN - sex
WILDFLOWER - skylark
R.E.M. - drive
BECK - sexx laws
Volgens mij is dat nou juist het enige wat het nummer écht leuk maakt. Als je dat eruit filtert, is het maar een saai liedje.quote:Op maandag 1 september 2008 12:33 schreef cosmick het volgende:
Dat "Ah Oe Ah Oe" wordt wel een beetje irritant.
Mwa, beetje brak enzo en nu ook nog.. Zal wel door het weer komen.quote:Op maandag 1 september 2008 12:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeeeeejjj Hans! Nog een leuk weekend gehad?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |