Beetje aandacht is okay, maar het is de vraag waarop. Waarom moet een heus team die kant op om daar wat straatinterviews te doen (zoals ik 't in de huidige berichten lees)?? En heeft een muziekzender deze taak??quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:45 schreef DaMook het volgende:
Totaal oneens met TS . Dit is goed, horen we ook wat de jonge amerikanen vinden van de presidents kandidaten.
Alsof Veenstra op droog brood moet leven, die gast komt ook niets te kort hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Ach, als je ziet wat sommige mensen verdienen bij de publieke omroep, (Beelen, van Nieuwkerk etc), dan gun ik Veenstra Veenstra wel een reisje.
Ik kan altijd wel om die gast lachen
Heb je ook al geklaagd dat ze speciale uitzending voor de defensie maken en dat dat ook met belastingsgeld betaald wordt. uruzgan FM.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beetje aandacht is okay, maar het is de vraag waarop. Waarom moet een heus team die kant op om daar wat straatinterviews te doen (zoals ik 't in de huidige berichten lees)?? En heeft een muziekzender deze taak??
Tegen Noordpool.FM en Uruzgan FM heb ik minder bezwaren, omdat niet iedere knuppel de kans krijgtquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je ook al geklaagd dat ze speciale uitzending voor de defensie maken en dat dat ook met belastingsgeld betaald wordt. uruzgan FM.
Wat worden mensen toch beinvloed door de hype dat men elkaar allemaal na papagaaid dat is mijn belastinggeld wat hieraan besteed wordt.
Hoezo, 538 doet het ook?quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met wat jongeren in Amerika naar hun mening vragen ben je dat niet.
Er zijn andere programma's van de publieken die de Amerikaanse verkiezingen reeds helemaal hebben uitgemolken. En twee weken vóór de verkiezingen al helemaal. 538 mag doen met de centen wat ze willen (want commercieel).quote:
Eens!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:53 schreef nietzman het volgende:
Jesus, zelfs ik, met al mijn grafhekel aan radio en 3FM in het bijzonder, kan me hier bijster niet-druk over maken.
Who gives a flying fuck. Stelletje belastinghuilies zeg. Kennelijk heeft 3FM er een potje voor, is er ruimte binnen het bestaande budget en heeft Michieletje daar dankbaar gebruik van gemaakt. En geef 'm eens ongelijk. Anders hadden ze er een nieuw 3FMbusje of een cup-a-soup automaat voor gehaald.
Volgens mij zijn alle dingen even uniek, alleen sommige mensen zien het uniek er niet van in.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tegen Noordpool.FM en Uruzgan FM heb ik minder bezwaren, omdat niet iedere knuppel de kans krijgt. Dat is unieke radio, waarmee je onderscheidend kunt zijn. Met wat jongeren in Amerika naar hun mening vragen ben je dat niet. En zonder daar ook andere middelen (tv/internet) fatsoenlijk daarvoor in te zetten, voegt 't m.i. niets toe.
Programma's met een andere doelgroep hè?quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zijn andere programma's van de publieken die de Amerikaanse verkiezingen reeds helemaal hebben uitgemolken. En twee weken vóór de verkiezingen al helemaal. 538 mag doen met de centen wat ze willen (want commercieel).
De belastingbetalers die 150.000 euro op moeten hoesten zodat Michiel en zijn team lekker 2 weken een snoepreisje kunnen houden in de USA onder het mom van 'politieke educatie' wat feitelijk inhoudt dat ze oppervlakkige interviews gaan houden op straat waar elke cliche voorbij komt. I vote for Obama, change, bla bla bla. Op het eind steekt niemand er iets mee op behalve Michiel en zijn team die lekker in de VS naar de Starbucks en Subway gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:45 schreef Agiath het volgende:
Who facking cares?![]()
En het gaat om jongeren, dus is het logisch om zoiets op een jongerenzender uit te zenden, want de meesten luisteren geen radio1 lijkt mij.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Programma's met een andere doelgroep hè?
En 3FM mag ook doen met de centen wat ze willen, want budget.
Mag ik een mening hebben? Dankje.quote:Ga dan emmeren over hervorming van het publieke bestel maar ga niet stoer quasi verontwaardigd lopen doen op het weblogje van Michiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |