en dan valt weer op wat de beeldkwaliteit van de eredivisie bij de NOS ontzettend kut wasquote:
jep, al was het commentaar al beter dan op vrijdag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan valt weer op wat de beeldkwaliteit van de eredivisie bij de NOS ontzettend kut wasRTL had beter beeld.
dat boeit mij op zich niet. Maar de beeldkwaliteit mag toch wel ok zijn? Zit hier gvd niet voor niets met een digitaal up fucking c abo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:54 schreef borisz het volgende:
[..]
jep, al was het commentaar al beter dan op vrijdag.
Op vrijdag was het achteraf ingesproken
Digitale kanalen zijn best wel leukquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat boeit mij op zich niet. Maar de beeldkwaliteit mag toch wel ok zijn? Zit hier gvd niet voor niets met een digitaal up fucking c abo?
Met deze kwaliteit kan ik net zo goed weer mij beeldbuis aanslingeren
Ja, dacht dat je dat wel leuk vondquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:20 schreef muisje-eliza het volgende:
mn kadootje van metMichiel is binnen, een cd van Within Temptation en een dvd van Dit was het nieuws
Aan 't overwerken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:49 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ja, dacht dat je dat wel leuk vond
Nee joh, zo streng is Maricha nou ook weer nietquote:
Gezelligquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:11 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Nee joh, zo streng is Maricha nou ook weer niet
Ik dwaalde nog wat rond op het www, en kwam toevallig langs FOK!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:49 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ja, dacht dat je dat wel leuk vond
Goedemorgen. Hoe voelt u zich vandaag?quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hoe voelt u zich vandaag?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk snoepreisje: twee weken Veenstra vanuit Amerika
Oeh! Als jonge pup of is hij/zij al iets ouder?quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een kado krijg je , een hond of kind neem je
Afhankelijk van de print zijn ze best mooi
Re-release van de platenmaatschappij. In andere landen is hij hoog in de hitlijsten terecht gekomen, in NL destijds niet, dus proberen ze het nu nog een keer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Misschien is het al vaker genoemd, maar ik snap de mega hit niet.... Beetje laat als je het mij vraagt.
Ik was zo gezegd "flabbergasted" toen ik het te horen kreeg van jullie.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Re-release van de platenmaatschappij. In andere landen is hij hoog in de hitlijsten terecht gekomen, in NL destijds niet, dus proberen ze het nu nog een keer.
Daarnaast zijn er 3FM DJ's die dit echt oprecht nu alsnog een megahit wilden maken. 'k dacht vrijdagavond eerst dat Michiel daar sarcastisch over was maar zo klonk het uiteindelijk toch niet.
Op de bank keken we elkaar alleen maar vreemd aan...
Ik zat in de auto van Haarlem terug naar huis op vrijdag rond 00:30 uur. En keek mezelf even vreemd aan...quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Re-release van de platenmaatschappij. In andere landen is hij hoog in de hitlijsten terecht gekomen, in NL destijds niet, dus proberen ze het nu nog een keer.
Daarnaast zijn er 3FM DJ's die dit echt oprecht nu alsnog een megahit wilden maken. 'k dacht vrijdagavond eerst dat Michiel daar sarcastisch over was maar zo klonk het uiteindelijk toch niet.
Op de bank keken we elkaar alleen maar vreemd aan...
Haarlem? Dan was je wel gevaarlijk dichtbij mij!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zat in de auto van Haarlem terug naar huis op vrijdag rond 00:30 uur. En keek mezelf even vreemd aan...
http://www.geenstijl.nl/m(...)je_usa.html#commentsquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk snoepreisje: twee weken Veenstra vanuit Amerika
Echt hèquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
ben ff wegmisbruikers aan t kijken en dr is nu een klootmegool toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |