quote:
Op zondag 31 augustus 2008 15:53 schreef Broekie het volgende:[..]
Re-release van de platenmaatschappij. In andere landen is hij hoog in de hitlijsten terecht gekomen, in NL destijds niet, dus proberen ze het nu nog een keer.
Daarnaast zijn er 3FM DJ's die dit echt oprecht nu alsnog een megahit wilden maken. 'k dacht vrijdagavond eerst dat Michiel daar sarcastisch over was maar zo klonk het uiteindelijk toch niet.
Op de bank keken we elkaar alleen maar vreemd aan...
Ik zat in de auto van Haarlem terug naar huis op vrijdag rond 00:30 uur. En keek mezelf even vreemd aan...
Er zijn zoveel re-releases. Wat mij betreft is dat niet een reden om er alsnog een megahit van te maken. (Die van de Killers wordt het ook niet, terwijl dat ook een goede single is) Als er dj`s deze plaat zo ongelofelijk goed vinden, had dit de eerste keer ook makkelijk een megahit kunnen zijn.
Een plaat als de nieuwe Verve wordt dan te kort gedaan op den Nederlandsche radio. Of die nieuwe Calvin Harris ook echt een goede leuke plaat. Wat dat betreft ligt BBC radio mij beter dan de Nederlandse.... Waar naar mijn mening niet te veel waarde aan de oude playlist wordt gehecht. (Maar misschien zie ik het helemaal verkeerd, kan ook)
Neemt niet weg, dat ik het opzich wel een lekker nummer vind.
(vroeger was het: Altijd de eerste met nieuwe muziek, nu is het: awful music. Of zegt ze nu All for music....)