oh god heeft de MB fanclub weer massaal en braaf de single gekocht zodat die bagger nu op 1 staat?quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:40 schreef -Hans- het volgende:
oh god heeft de MB fanclub weer massaal en braaf de single gekocht zodat die bagger nu op 1 staat?![]()
Zaterdagavond is voor mij geen radioavondquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Weekend DNA is niet echt populair hier, sinds de start is er nog geen enkel bericht geplaatst...
Heb het geprobeerd, maar het is niet echt mijn programma. Maar dat kan ook aan de dag liggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Weekend DNA is niet echt populair hier, sinds de start is er nog geen enkel bericht geplaatst...
Ik denk voornamelijk dat Beatstad niet populair is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Ben sowieso geen fan van uitzendingen op locatie maar Beatstad vind ik inderdaad ook niet heel boeiend. Weekend DNA is ook niet mijn favo programma maar Annemieke en Domien doen wel hun best om er wat leuks van te maken. Mis af en toe ook wat vuurwerk op de playlist. Ennuh, de zaterdagavond is ook niet echt mijn favoriete tijdstip. Luister volgende week wel weer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk dat Beatstad niet populair is.
Moeten ze ook maar geen Leaf en Within Temptation boeken
Eh, ik heb het niet over PSVquote:
O ja, ik heb begrepen dat die hebben verloren... Begint lekker!quote:
quote:
Als je op die banner klikt, sponsor je FOK! Zolang je niet op een banner klikt, doe je helemaal nietsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:
ben ff in mn profiel aant frutten, er staat oa ditte:
Sponsor opties
banner na eerste post weergeven?
en dat staat automatisch op ja...maar wat doe ik hier nou precies mee? ik *sponsor* FOK ermee...maar met wat
Tenzij Fok! per view betaalt krijgt, en niet per clickquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je op die banner klikt, sponsor je FOK! Zolang je niet op een banner klikt, doe je helemaal niets.
Kan Danny er van levenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:
Sponsor opties
en dat staat automatisch op ja...maar wat doe ik hier nou precies mee? ik *sponsor* FOK ermee...maar met wat
Als je dat op "nee" hebt staan, wordt die banner niet weergegeven en kan je er dus ook niet op klikken. Ik ga er vanuit dat FOK geld krijgt voor elke klik o.i.d., dus op die manier "sponsor" je FOK.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:
Sponsor opties
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:27 schreef Feivel1 het volgende:
Relaxte zaterdagavond, lekker een glaasje cola, terwijl ik in een van mn favo chats zit.
Zojuist wat snackcups naar binnen gewerkt, toastjes met kruidenboter..
Weet niet wat er minder leuk is, Javier of voetbalquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:33 schreef muisje-eliza het volgende:
pfft al dat voetbal gekijk...ben op NL1 Javier Guzman aant kijke
Het is dat je zo ver weg woont...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Snackcups, gevuld met zaanse mayonaise, ketchup, en een bescheiden zilveruitje.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet wat er minder leuk is, Javier of voetbal
Haha, ja, ik maak dat echt al jaren, ooit van mn opa geleerd, en nu ben ik er verslaafd aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is dat je zo ver weg woont...
Ik ga maandag meteen de benodigde ingrediënten halenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Haha, ja, ik maak dat echt al jaren, ooit van mn opa geleerd, en nu ben ik er verslaafd aan.
* Feivel1 plaatst een virtueel bord met snackcups in het topic.
Ik zet dan altijd een frituur pan op, hak wat frikadelletjes in een aantal stukken, en de rest mag je dan wel radenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga maandag meteen de benodigde ingrediënten halen![]()
Kan merken da'k sinds 10.00 niks meer gegeten heb en de nodige lichamelijke arbeid heb verricht, gier van de honger...
Nog 5 minuten en dan is eindelijk VH1 - 100 Greatest Dance Songs.rar binnenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:05 schreef Sersjee het volgende:
Ah, tijd voor mp3's...
Rammeledan is nog niet begonnen hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga maandag meteen de benodigde ingrediënten halen![]()
Kan merken da'k sinds 10.00 niks meer gegeten heb en de nodige lichamelijke arbeid heb verricht, gier van de honger...
en dan valt weer op wat de beeldkwaliteit van de eredivisie bij de NOS ontzettend kut wasquote:
jep, al was het commentaar al beter dan op vrijdag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan valt weer op wat de beeldkwaliteit van de eredivisie bij de NOS ontzettend kut wasRTL had beter beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |