Blijkt toch dat je te vroeg begon te huilen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef Bolter het volgende:
- Geen scorebord
- Geen tijdsaanduiding..
ah daar is het ineens...???
Je hebt mij nooit horen huilen over RTL. Dus ik hoop dat ze de kwaliteit halen van RTL.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkt toch dat je te vroeg begon te huilen.
Geef ze iig langer de kans dan de eerste 2min. van de eerste samenvatting.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:40 schreef Bolter het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit horen huilen over RTL. Dus ik hoop dat ze de kwaliteit halen van RTL.
Is gewoon duidelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:38 schreef assie het volgende:
Dat opstellingsveld![]()
dat had RTL toch beter voor elkaar...
Daar heeft RTL en NOS weinig invloed op. De graphics worden aangeleverdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:38 schreef assie het volgende:
Dat opstellingsveld![]()
dat had RTL toch beter voor elkaar...
Ze kunnen denk ik wel hun voorkeur uitspreken. Ik neem aan dat dat in overleg gedaan wordt met eerder Tele2 en nu EredivisieLive.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:41 schreef Denewar het volgende:
[..]
Daar heeft RTL en NOS weinig invloed op. De graphics worden aangeleverd
Daar zou ik niet op rekenen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze kunnen denk ik wel hun voorkeur uitspreken. Ik neem aan dat dat in overleg gedaan wordt met eerder Tele2 en nu EredivisieLive.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze kunnen denk ik wel hun voorkeur uitspreken. Ik neem aan dat dat in overleg gedaan wordt met eerder Tele2 en nu EredivisieLive.
No offence, maar neem aan dat je het dan juíst voor elkaar hebt!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef ze iig langer de kans dan de eerste 2min. van de eerste samenvatting.
Dat is inderdaad waarquote:
Jep.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Serieus?
Dat moeten ze heel snel afschaffen!
NOS sprak vroeger ook altijd achteraf in. Ik neem aan dat dit ook niet verandert dit seizoen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wel zonde van dat achteraf inspreken, dat mag voortaan wel anders.
Verder nog niet echt bijzonder vanavond, maar dat was bij RTL ook niet op de vrijdagavond.
He's backquote:
In het eerste NOS tijdperk zaten de commentatoren nog gewoon in het stadion, nu niet meer. Dat is jammer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
NOS sprak vroeger ook altijd achteraf in. Ik neem aan dat dit ook niet verandert dit seizoen.
RTL en Tele2 deelden de commentatoren, NOS en Eredivisie Live blijkbaar niet.
Ik denk ook niet dat ze dat nu nog gaan veranderen, misschien en hopelijk volgend seizoen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
NOS sprak vroeger ook altijd achteraf in. Ik neem aan dat dit ook niet verandert dit seizoen.
Altijd is onzin. Ik heb op zaterdagavond regelmatig hetzelfde wedstrijdcommentaar bij de NOS gehoord als bij de live-wedstrijd via Yeahronimo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij zullen ze dat ook dit jaar "gewoon" zitten. Schijnbaar op vrijdagavond dan niet. Maar dat was bij RTL ook niet het geval als ik me dat nog kan herinneren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:55 schreef borisz het volgende:
[..]
In het eerste NOS tijdperk zaten de commentatoren nog gewoon in het stadion, nu niet meer. Dat is jammer.
Misschien heb je verkeerd gehoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zag hem anders nog werk doen , maar die beelden delen ze blijkbaar nog niequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:53 schreef toma het volgende:
Zijn we eindelijk van die klote Humberto af
Sprockel haalde zijn been niet op tijd weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wordt het nog herhaald vannacht ? heb het verkeerde opgenomen![]()
Wil die 2de penalty nog weleens zien
Mja ik was werken dus heb 't nog niet gezien, wilde de uitslag ook nog niet weten maja zoekend naar een herhaling op internet sprong de uitslag toch in 't oog. Had ik net zo goed op teletekst kunnen kijken in de TipTopquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:15 schreef Elvislives het volgende:
Maakt wel uit, nu krijgt ie 2 wedstrijden aan de broek, met 2 keer geel maar één. En waarom die pot nog es zien, lekker genieten van de goals van Grunn? Niet dat ze niet heel mooi waren en de geflatteerde overwinning gewoon terecht was
Was het vorig jaar niet zo dat je de samenvattingen online nog terug kon zien..?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kan ik nu ergens de samenvatting van vitesse-groningen nog bekijken of wat?
* Hertog_Martin is verder helemaal niet zo blij dat het terug bij de NOS is
Ja, tot maandag, want dan hadden ze de rechten niet meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:58 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Was het vorig jaar niet zo dat je de samenvattingen online nog terug kon zien..?
Ja dat is verdomde klotequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Achteraf inspreken is zo vervelend.Negen van de tien keer als er wordt gezegd in welke minuut ze zitten valt er een goal.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kan ik nu ergens de samenvatting van vitesse-groningen nog bekijken of wat?
* Hertog_Martin is verder helemaal niet zo blij dat het terug bij de NOS is
Is dit een uitzondering of zijn altijd alle samenvattingen daar (of ergens anders) te vinden...online terugkijken is toch altijd stukken handiger dan op tv voor mijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Samenvatting Vitesse - FC Groningen
Precies, maar dat gaan ze nooit meer veranderen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Achteraf inspreken is zo vervelend.Negen van de tien keer als er wordt gezegd in welke minuut ze zitten valt er een goal.
Ik vind die samenvatting beter dan bij de NOSquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Iedereen was toch zo blij dat de NOS weer de rechten kreegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:12 schreef BB-boy het volgende:
Ok dus als ik het goed begrijp hebben we nu ipv livewedstrijden op vrijdag een karig samenvattingkje met achteraf ingesproken commentaar?
Lang leve de nos
Precies en dat zullen de mensen die de afgelopen jaren zo gezeikt hebben en zo blij met de terugkeer bij Studio Sport waren de komende weken wel ontdekken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:31 schreef BB-boy het volgende:
Dat zijn die lui die geen voetbal meer volgden omdat het op Talpa en RTL werd uitgezonden
RTL was gewoon prima.
Eensch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:31 schreef BB-boy het volgende:
Dat zijn die lui die geen voetbal meer volgden omdat het op Talpa en RTL werd uitgezonden
RTL was gewoon prima.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer komen de samenvattingen??
Uit de OP van dit topicquote:Uitzendtijden:
Vrijdag - Sportjournaal - Nederland 3 - 22:30
Zaterdag - Studio Sport - Nederland 3 - 22:30
Zondag - Studio Sport - Nederland 1 - 19:00
Of je leest even mijn postquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Moet ik nog wachten op de samenvattingen of komt er niks?
Op site zelf van SS staat ook dat voetbal in deze uitzending komt..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Moet ik nog wachten op de samenvattingen of komt er niks?
Net als de afgelopen jaren wil je zeggen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Morgen bordje op schoot.
Hoewel de kwaliteit daar veel hoger was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:28 schreef DrDentz het volgende:
Nee dat kan alleen bij NOS natuurlijk. Je gaat toch niet met het bord op schoot naar Talpa kijken.
Is niet achteraf ingesproken, maar geven commentaar tijdens de wedstrijd voor een samenvattingquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met deze samenvatting is niks mis. Achteraf inspreken is echt drama, hoop wel dat de NOS dat gaat veranderen.
Gelukkig kunnen de echte voetballiefhebbers bij Eredivisie Live nog volop van zijn analyses genieten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Eindelijk weer samenvattingen zonder reclame tussendoor en analyses met Jan van Halst.
Echt? Dit klinkt toch als een andere?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:36 schreef maril het volgende:
Tis geen studiocommentaar maar de commentator is live aanwezig geweest.
Nu snap je 't niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik mis de analyses van Van Halst wel eigenlijk.
Jij bent écht niet slim.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt? Dit klinkt toch als een andere?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:36 schreef maril het volgende:
Tis geen studiocommentaar maar de commentator is live aanwezig geweest.
Je moeder is een sletquote:
Zo. Dat was een toffe opmerking.quote:
Nee, ik kom gewoon zoveel domme opmerkingen van je tegen op Fok!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:Serieus volgens mij wacht jij de heledag op fok! totdat ik iets zeg zodat je me weer kan afkraken.
Er zijn twee commentatoren. een voor ECV live, die kan commentatoren ?? (weet niet of dit echt nederlands is) en een voor NOS, die meer verslaggeeft, maar wel gewoon live alles doet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt? Dit klinkt toch als een andere?
Maak anders een plaatjesboek voor hem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:42 schreef Denewar het volgende:
[..]
Ok, genoeg erover. hoop dat je het begrijpt!
OMG.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Commentator van vanmiddag zei geen "boem" tijdens de 0-4. Nu wel.
Dus een andere commentator.
Ga jij maar Pikachu stickertjes verzamelen voor je schoolboeken, Mr.Toadquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
OMG.
Het is ook een andere commentator, sherlock. Hij is er alleen wél live bijgeweest.
A: Is niet zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:44 schreef Damzkieee het volgende:
A. Ik vind het commentaar nu al kut, achteraf ingesproken :R
B. Beeld is dramatisch t.o.v. Eredivsielive, vraag me niet waarom?
Weer die opmerking? Gebruik je creativiteit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga jij maar Pikachu stickertjes verzamelen voor je schoolboeken, Mr.Toad
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zap even verder als jullie het niet erg vinden.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga jij maar Pikachu stickertjes verzamelen voor je schoolboeken, Mr.Toad
Dat is inderdaad heel opvallend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:44 schreef Damzkieee het volgende:
B. Beeld is dramatisch t.o.v. Eredivsielive, vraag me niet waarom?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ik blijf toch nog even kijken tot het doelpunt van Sulejmani.
Bedoel je die beeldschermen op de achtergrond? Waarom hebben ze geen plasmascherm van xx inch neergezet? Dat is toch veel mooier.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat irrietant die vakjes zeg
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ik blijf toch nog even kijken tot het doelpunt van Sulejmani.
Die bedoel ik jah erg irrietantquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bedoel je die beeldschermen op de achtergrond? Waarom hebben ze geen plasmascherm van xx inch neergezet? Dat is toch veel mooier.
C. Denk eens na sherlock. Waar kun je E.L. niet digitaal krijgen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:47 schreef Denewar het volgende:
[..]
A: Is niet zo
B: Kijk je analoog of Digitaal.
Die bedoel ik jah, erg irrietantquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bedoel je die beeldschermen op de achtergrond? Waarom hebben ze geen plasmascherm van xx inch neergezet? Dat is toch veel mooier.
Ik gebruik je zusquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer die opmerking? Gebruik je creativiteit.
Kan ik niks aan doen hoor, zij geniet ervanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:54 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
doe even normaal man. Suarez
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
C. Denk eens na sherlock. Waar kun je E.L. niet digitaal krijgen?
Wel dus. Vanmiddag viel het me live niet op bij PSV, maar net was het beeld beduidend slechter.
Dat is omdat die prutsers van Endemol de Productie van de Eredivisie op zich nemen, vorig jaar (en bij Talpaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel opvallend.
Dan moet je vaker uit je kamer komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik er een had. Als je klaar bent moet je d'r is aan me voorstellen.
Beelden zijn door eredivisie live digitaal aangeleverd en nu worden ze analoog uitgezonden daardoor verlies je wat beeldkwaliteitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:56 schreef Denewar het volgende:
[..]
Niet zo snel maat, ik heb over de NOS. Kijk je die analoog of digitaal. Ik zit namelijk nu beide wedstrijden te zappen op kanaal 2 is die herhaling en heb geen verschil, wel met analoog ned 2, veel zelfs. daarnaast kan er door montage iets kan kwaliteit inboeten dat zag je vorig jaar bij RTL/Tele2 ook
Dat vindt jou zus niet leuk, maar laten we maar ontopic gaan ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan moet je vaker uit je kamer komen.
ontopic: AJAX
En zelfs dat weten ze dan te verneuken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:56 schreef Mr.N het volgende:
NOS levert alleen de beelden op tv, en voorziet ze van commentaar!
Eyeworks levert nog steeds de beelden hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:56 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Dat is omdat die prutsers van Endemol de Productie van de Eredivisie op zich nemen, vorig jaar (en bij Talpa) was het nog Eyeworks van Arnie die de productie deden. NOS levert alleen de beelden op tv, en voorziet ze van commentaar!
Ik ben er verder HELEMAAL tevreden mee dat het weer bij de NOS zit, alhoewel RTL het ook nog wel goed deed, maar Talpa heeft er sindsdien verkloot bij mij
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Beelden zijn door eredivisie live digitaal aangeleverd en nu worden ze analoog uitgezonden daardoor verlies je wat beeldkwaliteit
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:59 schreef Gunner het volgende:
Stil. Van Basten spreekt het volk toe.
Probeer jij maar eens te springen zonder je armen te bewegen. Hier was duidelijk niets aan de hand.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:00 schreef Karammel het volgende:
Laten we wel wezen. Je handen horen niet op die hoogte te zitten als je een kopduel aangaat. Bewust of niet, als je de tegenstander zo in zijn gezicht raakt hoor je daar een kaart voor te krijgen. Geel was wat mij betreft al genoeg geweest. Amrabat daarentegen had er zeker vanaf gemogen met zijn gezwaai. Die kerel blijft mensen maar in hun gezicht raken. Niets is vervelender om een arm/elleboog in je gezicht te krijgen in een duel.
Juustem. Maar digitaal zie ik het verschil dus inderdaad wel. ERg goed zelfs.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Beelden zijn door eredivisie live digitaal aangeleverd en nu worden ze analoog uitgezonden daardoor verlies je wat beeldkwaliteit
Dat kan, maar Endemol (prutsers) heeft dit seizoen een dikke vinger in de pap bij de Eredivisie, en de digitale kanalen van Eredivisie Live.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:58 schreef Denewar het volgende:
[..]
Eyeworks levert nog steeds de beelden hoor.
Ja, en boutahar nog. Netzoals Kargbo.quote:
Er stond wel meer verkeerdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef ruud_fr het volgende:
stond daar nou Demouge in de spits bij Roda?
En dat gaat allemaal prima, dus kennelijk ligt de fout bij de NOS.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Dat kan, maar Endemol (prutsers) heeft dit seizoen een dikke vinger in de pap bij de Eredivisie, en de digitale kanalen van Eredivisie Live.
klopt helemaal, maar qua aanlevering beelden niets, wel in de samenstelling.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Dat kan, maar Endemol (prutsers) heeft dit seizoen een dikke vinger in de pap bij de Eredivisie, en de digitale kanalen van Eredivisie Live.
Als ze dat doen, dan is het wel logisch dat je in beeldkwaliteit inlevert. En dan zenden ze nog geen eens in HD-kwaliteit uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Elke week krijg ik het weer voor elkaar om zonder mijn handen boven me hoofd die kopduels aan te gaan. Ondertussen heb ik al regelmatig in zowel kopduels als sprintduels een hand, arm of elleboog in mijn gezicht gehad. Dat je je armen meebeweegt bij lichaamsbewegingen is niet meer dan normaal. Toch moeten er consequenties op staan als je iemand daarmee in zijn gezicht raakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te springen zonder je armen te bewegen. Hier was duidelijk niets aan de hand.
En wat is daar mis mee? Je gaat je tegenstander toch niet laten voetballen of wel?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:08 schreef Karammel het volgende:
[..]
Amrabat doet het vast ook niet expres, maar wel haalt hij zo zijn tegenstander constant uit zijn spel. Dat moet hij maar afleren.
Ik vind het echt drie keer niks. Ik vond RTL Voetbal vorig jaar beduidend beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:11 schreef golfer het volgende:
Wel een verademing, gewoon weer alle wedstrijden achter elkaar zonder reclames en dat oeverloze ge-analyseer.
Dat doe je niet door iemand constant in zijn gezicht te raken. Dat doe je maar door er constant dicht op te zitten en je lichaam te gebruiken op de manier waarop dat mag. Je mag de tegenstander niet zomaar in zijn gezicht raken bij het aangaan van een duel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Je gaat je tegenstander toch niet voetballen of wel?
Mee eens. Vond het wel interessant wat van Halst te vertellen had en de persconferenties e.d.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vond RTL Voetbal vorig jaar beduidend beter.
Reclame bij rtl was irrietant. Voor de rest was het bij RTL een stuk beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het echt drie keer niks. Ik vond RTL Voetbal vorig jaar beduidend beter.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:11 schreef golfer het volgende:
Wel een verademing, gewoon weer alle wedstrijden achter elkaar zonder reclames en dat oeverloze ge-analyseer.
Wat dacht je, dat die meeveranderden met de NOS?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:17 schreef GGMM het volgende:
Scheidsrechters zijn weer van hetzelfde niveau als vorig seizoen.
Nee, ik had de illusie dat ze zouden leren van hun fouten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:18 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wat dacht je, dat die meeveranderden met de NOS?
Gelukkig niet, want dan zouden ze echt een triest niveau bereiken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:18 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wat dacht je, dat die meeveranderden met de NOS?
iddquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:21 schreef GGMM het volgende:
Trekt die sukkel z'n shirt uit.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:23 schreef detulp050 het volgende:
Wat een teleurstelling. Ik hoop dat ze het niveau van RTL nog gaan halen dit jaar.
quote:
Geniaal ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:24 schreef VoreG het volgende:
"Buiten het feit dat je ook nog verkouden kan raken"
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:26 schreef Damzkieee het volgende:
Dit is helemaal een drama, Nijhuis
quote:
Lijkt alleen maar zo omdat je niet na elke samenvatting 10 min reclame hebt. Ik vind dit een verademing, lekker doorkijken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Erg wennen nu het bij de NOS zit , ze gaan wel erg snel door de wedstrijden heen een heel verschil met wat RTL een paar jaar deed.
En nu naar de BBC idd , das dan wel weer goed uitgemeten
Niet slecht.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt alleen maar zo omdat je niet na elke samenvatting 10 min reclame hebt. Ik vind dit een verademing, lekker doorkijken.
nogmaalsquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:52 schreef psv-gomes het volgende:
is het nergens terug te vinden op internet om de wedstrijden terug te zien?
er staat niks op uitzendiggemist
Op Telesport kon je vorig seizoen altijd op maandag de samenvattingen bekijken. Het kostte toen 15,= voor een heel seizoen (geen geld). Ik zie nu weer de optie staan in het menu (Samenvattingen Eredivisie), maar de link doet het nog niet. Misschien morgen?quote:
Nee, juist lekker rustgevend. Niet zo druk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:02 schreef RayMania het volgende:
Ik vond het echt helemaal niks.
Die studio ziet er niet uit
Had je RTL ook al.quote:, van die gemonteerde beelden met al die flitsende vakken krijg je bijna een epilepsie-aanval.
Nee, sober en duidelijk. Bij RTL was het nogal druk. Met die omklapbare spelersnamen.quote:De opstellingplaatjes zijn niet mooi (bij RTL beter)
Was allemaal bij RTL ook zo.quote:, er staan teveel logo's in beeld. Ik zou meer reacties willen zien van spelers en trainers.
Enige positieve is de presentatie en de ontbrekende reclame.
Waar kwam deze dan vandaan en staat de rest daar ook?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
Voor mij heeft het iig een zwaar voordeel dat het 's nachts volledig herhaald wordt, dat was bij RTL nooit.
Zou ik ook wel willen weten, ik wil graag meer samenvattingen zien, NOS mag dat niet op internet zetten dacht ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waar kwam deze dan vandaan en staat de rest daar ook?
Hey vriend alles goed?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:03 schreef GGMM het volgende:
1-0 Feyenoord, die zullen er wel overheen lopen nu.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:03 schreef GGMM het volgende:
1-0 Feyenoord, die zullen er wel overheen lopen nu.
Hihiquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat jij er zou zijn vanavond, gezellig
http://end.sport2media.com/vod.phpquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waar kwam deze dan vandaan en staat de rest daar ook?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:07 schreef PabloLopez het volgende:
Die Ten Napel is een vuile jood met zijn anti feyenoord opmerkingen
Heb je een lijstje? Ik heb ze éven gemistquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:07 schreef PabloLopez het volgende:
Mistrap en Feijenoorder is een pleonasmequote:Op zondag 31 augustus 2008 19:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een gelukkige doelpunten eigenlijk 2 keer een mistrap van een feyenoorder en hun de bal voor de voeten.
Heb je een woordkalender gekocht?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mistrap en Feijenoorder is een pleonasme
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:13 schreef Bruce117 het volgende:
"Hij kwam toevallig tegen mijn elleboog aan"
Oh ja, Dik Tromquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Daar zat die dikke keeper flink mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |