Ik gebruik je zusquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer die opmerking? Gebruik je creativiteit.
Kan ik niks aan doen hoor, zij geniet ervanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:54 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
doe even normaal man. Suarez
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
C. Denk eens na sherlock. Waar kun je E.L. niet digitaal krijgen?
Wel dus. Vanmiddag viel het me live niet op bij PSV, maar net was het beeld beduidend slechter.
Dat is omdat die prutsers van Endemol de Productie van de Eredivisie op zich nemen, vorig jaar (en bij Talpaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel opvallend.
Dan moet je vaker uit je kamer komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik er een had. Als je klaar bent moet je d'r is aan me voorstellen.
Beelden zijn door eredivisie live digitaal aangeleverd en nu worden ze analoog uitgezonden daardoor verlies je wat beeldkwaliteitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:56 schreef Denewar het volgende:
[..]
Niet zo snel maat, ik heb over de NOS. Kijk je die analoog of digitaal. Ik zit namelijk nu beide wedstrijden te zappen op kanaal 2 is die herhaling en heb geen verschil, wel met analoog ned 2, veel zelfs. daarnaast kan er door montage iets kan kwaliteit inboeten dat zag je vorig jaar bij RTL/Tele2 ook
Dat vindt jou zus niet leuk, maar laten we maar ontopic gaan ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan moet je vaker uit je kamer komen.
ontopic: AJAX
En zelfs dat weten ze dan te verneuken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:56 schreef Mr.N het volgende:
NOS levert alleen de beelden op tv, en voorziet ze van commentaar!
Eyeworks levert nog steeds de beelden hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:56 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Dat is omdat die prutsers van Endemol de Productie van de Eredivisie op zich nemen, vorig jaar (en bij Talpa) was het nog Eyeworks van Arnie die de productie deden. NOS levert alleen de beelden op tv, en voorziet ze van commentaar!
Ik ben er verder HELEMAAL tevreden mee dat het weer bij de NOS zit, alhoewel RTL het ook nog wel goed deed, maar Talpa heeft er sindsdien verkloot bij mij
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Beelden zijn door eredivisie live digitaal aangeleverd en nu worden ze analoog uitgezonden daardoor verlies je wat beeldkwaliteit
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:59 schreef Gunner het volgende:
Stil. Van Basten spreekt het volk toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |