OMG.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Commentator van vanmiddag zei geen "boem" tijdens de 0-4. Nu wel.
Dus een andere commentator.
Ga jij maar Pikachu stickertjes verzamelen voor je schoolboeken, Mr.Toadquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
OMG.
Het is ook een andere commentator, sherlock. Hij is er alleen wél live bijgeweest.
A: Is niet zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:44 schreef Damzkieee het volgende:
A. Ik vind het commentaar nu al kut, achteraf ingesproken :R
B. Beeld is dramatisch t.o.v. Eredivsielive, vraag me niet waarom?
Weer die opmerking? Gebruik je creativiteit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga jij maar Pikachu stickertjes verzamelen voor je schoolboeken, Mr.Toad
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zap even verder als jullie het niet erg vinden.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga jij maar Pikachu stickertjes verzamelen voor je schoolboeken, Mr.Toad
Dat is inderdaad heel opvallend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:44 schreef Damzkieee het volgende:
B. Beeld is dramatisch t.o.v. Eredivsielive, vraag me niet waarom?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ik blijf toch nog even kijken tot het doelpunt van Sulejmani.
Bedoel je die beeldschermen op de achtergrond? Waarom hebben ze geen plasmascherm van xx inch neergezet? Dat is toch veel mooier.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat irrietant die vakjes zeg
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ik blijf toch nog even kijken tot het doelpunt van Sulejmani.
Die bedoel ik jah erg irrietantquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bedoel je die beeldschermen op de achtergrond? Waarom hebben ze geen plasmascherm van xx inch neergezet? Dat is toch veel mooier.
C. Denk eens na sherlock. Waar kun je E.L. niet digitaal krijgen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:47 schreef Denewar het volgende:
[..]
A: Is niet zo
B: Kijk je analoog of Digitaal.
Die bedoel ik jah, erg irrietantquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bedoel je die beeldschermen op de achtergrond? Waarom hebben ze geen plasmascherm van xx inch neergezet? Dat is toch veel mooier.
Ik gebruik je zusquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer die opmerking? Gebruik je creativiteit.
Kan ik niks aan doen hoor, zij geniet ervanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:54 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
doe even normaal man. Suarez
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
C. Denk eens na sherlock. Waar kun je E.L. niet digitaal krijgen?
Wel dus. Vanmiddag viel het me live niet op bij PSV, maar net was het beeld beduidend slechter.
Dat is omdat die prutsers van Endemol de Productie van de Eredivisie op zich nemen, vorig jaar (en bij Talpaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel opvallend.
Dan moet je vaker uit je kamer komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik er een had. Als je klaar bent moet je d'r is aan me voorstellen.
Beelden zijn door eredivisie live digitaal aangeleverd en nu worden ze analoog uitgezonden daardoor verlies je wat beeldkwaliteitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:56 schreef Denewar het volgende:
[..]
Niet zo snel maat, ik heb over de NOS. Kijk je die analoog of digitaal. Ik zit namelijk nu beide wedstrijden te zappen op kanaal 2 is die herhaling en heb geen verschil, wel met analoog ned 2, veel zelfs. daarnaast kan er door montage iets kan kwaliteit inboeten dat zag je vorig jaar bij RTL/Tele2 ook
Dat vindt jou zus niet leuk, maar laten we maar ontopic gaan ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan moet je vaker uit je kamer komen.
ontopic: AJAX
En zelfs dat weten ze dan te verneuken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:56 schreef Mr.N het volgende:
NOS levert alleen de beelden op tv, en voorziet ze van commentaar!
Eyeworks levert nog steeds de beelden hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:56 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Dat is omdat die prutsers van Endemol de Productie van de Eredivisie op zich nemen, vorig jaar (en bij Talpa) was het nog Eyeworks van Arnie die de productie deden. NOS levert alleen de beelden op tv, en voorziet ze van commentaar!
Ik ben er verder HELEMAAL tevreden mee dat het weer bij de NOS zit, alhoewel RTL het ook nog wel goed deed, maar Talpa heeft er sindsdien verkloot bij mij
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Beelden zijn door eredivisie live digitaal aangeleverd en nu worden ze analoog uitgezonden daardoor verlies je wat beeldkwaliteit
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:59 schreef Gunner het volgende:
Stil. Van Basten spreekt het volk toe.
Probeer jij maar eens te springen zonder je armen te bewegen. Hier was duidelijk niets aan de hand.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:00 schreef Karammel het volgende:
Laten we wel wezen. Je handen horen niet op die hoogte te zitten als je een kopduel aangaat. Bewust of niet, als je de tegenstander zo in zijn gezicht raakt hoor je daar een kaart voor te krijgen. Geel was wat mij betreft al genoeg geweest. Amrabat daarentegen had er zeker vanaf gemogen met zijn gezwaai. Die kerel blijft mensen maar in hun gezicht raken. Niets is vervelender om een arm/elleboog in je gezicht te krijgen in een duel.
Juustem. Maar digitaal zie ik het verschil dus inderdaad wel. ERg goed zelfs.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Beelden zijn door eredivisie live digitaal aangeleverd en nu worden ze analoog uitgezonden daardoor verlies je wat beeldkwaliteit
Dat kan, maar Endemol (prutsers) heeft dit seizoen een dikke vinger in de pap bij de Eredivisie, en de digitale kanalen van Eredivisie Live.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:58 schreef Denewar het volgende:
[..]
Eyeworks levert nog steeds de beelden hoor.
Ja, en boutahar nog. Netzoals Kargbo.quote:
Er stond wel meer verkeerdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef ruud_fr het volgende:
stond daar nou Demouge in de spits bij Roda?
En dat gaat allemaal prima, dus kennelijk ligt de fout bij de NOS.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Dat kan, maar Endemol (prutsers) heeft dit seizoen een dikke vinger in de pap bij de Eredivisie, en de digitale kanalen van Eredivisie Live.
klopt helemaal, maar qua aanlevering beelden niets, wel in de samenstelling.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Dat kan, maar Endemol (prutsers) heeft dit seizoen een dikke vinger in de pap bij de Eredivisie, en de digitale kanalen van Eredivisie Live.
Als ze dat doen, dan is het wel logisch dat je in beeldkwaliteit inlevert. En dan zenden ze nog geen eens in HD-kwaliteit uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Elke week krijg ik het weer voor elkaar om zonder mijn handen boven me hoofd die kopduels aan te gaan. Ondertussen heb ik al regelmatig in zowel kopduels als sprintduels een hand, arm of elleboog in mijn gezicht gehad. Dat je je armen meebeweegt bij lichaamsbewegingen is niet meer dan normaal. Toch moeten er consequenties op staan als je iemand daarmee in zijn gezicht raakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te springen zonder je armen te bewegen. Hier was duidelijk niets aan de hand.
En wat is daar mis mee? Je gaat je tegenstander toch niet laten voetballen of wel?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:08 schreef Karammel het volgende:
[..]
Amrabat doet het vast ook niet expres, maar wel haalt hij zo zijn tegenstander constant uit zijn spel. Dat moet hij maar afleren.
Ik vind het echt drie keer niks. Ik vond RTL Voetbal vorig jaar beduidend beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:11 schreef golfer het volgende:
Wel een verademing, gewoon weer alle wedstrijden achter elkaar zonder reclames en dat oeverloze ge-analyseer.
Dat doe je niet door iemand constant in zijn gezicht te raken. Dat doe je maar door er constant dicht op te zitten en je lichaam te gebruiken op de manier waarop dat mag. Je mag de tegenstander niet zomaar in zijn gezicht raken bij het aangaan van een duel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Je gaat je tegenstander toch niet voetballen of wel?
Mee eens. Vond het wel interessant wat van Halst te vertellen had en de persconferenties e.d.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vond RTL Voetbal vorig jaar beduidend beter.
Reclame bij rtl was irrietant. Voor de rest was het bij RTL een stuk beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het echt drie keer niks. Ik vond RTL Voetbal vorig jaar beduidend beter.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:11 schreef golfer het volgende:
Wel een verademing, gewoon weer alle wedstrijden achter elkaar zonder reclames en dat oeverloze ge-analyseer.
Wat dacht je, dat die meeveranderden met de NOS?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:17 schreef GGMM het volgende:
Scheidsrechters zijn weer van hetzelfde niveau als vorig seizoen.
Nee, ik had de illusie dat ze zouden leren van hun fouten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:18 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wat dacht je, dat die meeveranderden met de NOS?
Gelukkig niet, want dan zouden ze echt een triest niveau bereiken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:18 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wat dacht je, dat die meeveranderden met de NOS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |