En wat is daar mis mee? Je gaat je tegenstander toch niet laten voetballen of wel?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:08 schreef Karammel het volgende:
[..]
Amrabat doet het vast ook niet expres, maar wel haalt hij zo zijn tegenstander constant uit zijn spel. Dat moet hij maar afleren.
Ik vind het echt drie keer niks. Ik vond RTL Voetbal vorig jaar beduidend beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:11 schreef golfer het volgende:
Wel een verademing, gewoon weer alle wedstrijden achter elkaar zonder reclames en dat oeverloze ge-analyseer.
Dat doe je niet door iemand constant in zijn gezicht te raken. Dat doe je maar door er constant dicht op te zitten en je lichaam te gebruiken op de manier waarop dat mag. Je mag de tegenstander niet zomaar in zijn gezicht raken bij het aangaan van een duel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Je gaat je tegenstander toch niet voetballen of wel?
Mee eens. Vond het wel interessant wat van Halst te vertellen had en de persconferenties e.d.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vond RTL Voetbal vorig jaar beduidend beter.
Reclame bij rtl was irrietant. Voor de rest was het bij RTL een stuk beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het echt drie keer niks. Ik vond RTL Voetbal vorig jaar beduidend beter.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:11 schreef golfer het volgende:
Wel een verademing, gewoon weer alle wedstrijden achter elkaar zonder reclames en dat oeverloze ge-analyseer.
Wat dacht je, dat die meeveranderden met de NOS?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:17 schreef GGMM het volgende:
Scheidsrechters zijn weer van hetzelfde niveau als vorig seizoen.
Nee, ik had de illusie dat ze zouden leren van hun fouten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:18 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wat dacht je, dat die meeveranderden met de NOS?
Gelukkig niet, want dan zouden ze echt een triest niveau bereiken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:18 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wat dacht je, dat die meeveranderden met de NOS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |