Is dit een uitzondering of zijn altijd alle samenvattingen daar (of ergens anders) te vinden...online terugkijken is toch altijd stukken handiger dan op tv voor mijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Samenvatting Vitesse - FC Groningen
Precies, maar dat gaan ze nooit meer veranderen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Achteraf inspreken is zo vervelend.Negen van de tien keer als er wordt gezegd in welke minuut ze zitten valt er een goal.
Ik vind die samenvatting beter dan bij de NOSquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Samenvatting Vitesse - FC Groningen
Iedereen was toch zo blij dat de NOS weer de rechten kreegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:12 schreef BB-boy het volgende:
Ok dus als ik het goed begrijp hebben we nu ipv livewedstrijden op vrijdag een karig samenvattingkje met achteraf ingesproken commentaar?
Lang leve de nos
Precies en dat zullen de mensen die de afgelopen jaren zo gezeikt hebben en zo blij met de terugkeer bij Studio Sport waren de komende weken wel ontdekken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:31 schreef BB-boy het volgende:
Dat zijn die lui die geen voetbal meer volgden omdat het op Talpa en RTL werd uitgezonden
RTL was gewoon prima.
Eensch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:31 schreef BB-boy het volgende:
Dat zijn die lui die geen voetbal meer volgden omdat het op Talpa en RTL werd uitgezonden
RTL was gewoon prima.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer komen de samenvattingen??
Uit de OP van dit topicquote:Uitzendtijden:
Vrijdag - Sportjournaal - Nederland 3 - 22:30
Zaterdag - Studio Sport - Nederland 3 - 22:30
Zondag - Studio Sport - Nederland 1 - 19:00
Of je leest even mijn postquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Moet ik nog wachten op de samenvattingen of komt er niks?
Op site zelf van SS staat ook dat voetbal in deze uitzending komt..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Moet ik nog wachten op de samenvattingen of komt er niks?
Net als de afgelopen jaren wil je zeggen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Morgen bordje op schoot.
Hoewel de kwaliteit daar veel hoger was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:28 schreef DrDentz het volgende:
Nee dat kan alleen bij NOS natuurlijk. Je gaat toch niet met het bord op schoot naar Talpa kijken.
Is niet achteraf ingesproken, maar geven commentaar tijdens de wedstrijd voor een samenvattingquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met deze samenvatting is niks mis. Achteraf inspreken is echt drama, hoop wel dat de NOS dat gaat veranderen.
Gelukkig kunnen de echte voetballiefhebbers bij Eredivisie Live nog volop van zijn analyses genieten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Eindelijk weer samenvattingen zonder reclame tussendoor en analyses met Jan van Halst.
Echt? Dit klinkt toch als een andere?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:36 schreef maril het volgende:
Tis geen studiocommentaar maar de commentator is live aanwezig geweest.
Nu snap je 't niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik mis de analyses van Van Halst wel eigenlijk.
Jij bent écht niet slim.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt? Dit klinkt toch als een andere?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:36 schreef maril het volgende:
Tis geen studiocommentaar maar de commentator is live aanwezig geweest.
Je moeder is een sletquote:
Zo. Dat was een toffe opmerking.quote:
Nee, ik kom gewoon zoveel domme opmerkingen van je tegen op Fok!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:Serieus volgens mij wacht jij de heledag op fok! totdat ik iets zeg zodat je me weer kan afkraken.
Er zijn twee commentatoren. een voor ECV live, die kan commentatoren ?? (weet niet of dit echt nederlands is) en een voor NOS, die meer verslaggeeft, maar wel gewoon live alles doet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt? Dit klinkt toch als een andere?
Maak anders een plaatjesboek voor hem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:42 schreef Denewar het volgende:
[..]
Ok, genoeg erover. hoop dat je het begrijpt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |