Blijkt toch dat je te vroeg begon te huilen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef Bolter het volgende:
- Geen scorebord
- Geen tijdsaanduiding..
ah daar is het ineens...???
Je hebt mij nooit horen huilen over RTL. Dus ik hoop dat ze de kwaliteit halen van RTL.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkt toch dat je te vroeg begon te huilen.
Geef ze iig langer de kans dan de eerste 2min. van de eerste samenvatting.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:40 schreef Bolter het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit horen huilen over RTL. Dus ik hoop dat ze de kwaliteit halen van RTL.
Is gewoon duidelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:38 schreef assie het volgende:
Dat opstellingsveld![]()
dat had RTL toch beter voor elkaar...
Daar heeft RTL en NOS weinig invloed op. De graphics worden aangeleverdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:38 schreef assie het volgende:
Dat opstellingsveld![]()
dat had RTL toch beter voor elkaar...
Ze kunnen denk ik wel hun voorkeur uitspreken. Ik neem aan dat dat in overleg gedaan wordt met eerder Tele2 en nu EredivisieLive.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:41 schreef Denewar het volgende:
[..]
Daar heeft RTL en NOS weinig invloed op. De graphics worden aangeleverd
Daar zou ik niet op rekenen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze kunnen denk ik wel hun voorkeur uitspreken. Ik neem aan dat dat in overleg gedaan wordt met eerder Tele2 en nu EredivisieLive.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze kunnen denk ik wel hun voorkeur uitspreken. Ik neem aan dat dat in overleg gedaan wordt met eerder Tele2 en nu EredivisieLive.
No offence, maar neem aan dat je het dan juíst voor elkaar hebt!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef ze iig langer de kans dan de eerste 2min. van de eerste samenvatting.
Dat is inderdaad waarquote:
Jep.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Serieus?
Dat moeten ze heel snel afschaffen!
NOS sprak vroeger ook altijd achteraf in. Ik neem aan dat dit ook niet verandert dit seizoen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wel zonde van dat achteraf inspreken, dat mag voortaan wel anders.
Verder nog niet echt bijzonder vanavond, maar dat was bij RTL ook niet op de vrijdagavond.
He's backquote:
In het eerste NOS tijdperk zaten de commentatoren nog gewoon in het stadion, nu niet meer. Dat is jammer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
NOS sprak vroeger ook altijd achteraf in. Ik neem aan dat dit ook niet verandert dit seizoen.
RTL en Tele2 deelden de commentatoren, NOS en Eredivisie Live blijkbaar niet.
Ik denk ook niet dat ze dat nu nog gaan veranderen, misschien en hopelijk volgend seizoen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
NOS sprak vroeger ook altijd achteraf in. Ik neem aan dat dit ook niet verandert dit seizoen.
Altijd is onzin. Ik heb op zaterdagavond regelmatig hetzelfde wedstrijdcommentaar bij de NOS gehoord als bij de live-wedstrijd via Yeahronimo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij zullen ze dat ook dit jaar "gewoon" zitten. Schijnbaar op vrijdagavond dan niet. Maar dat was bij RTL ook niet het geval als ik me dat nog kan herinneren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:55 schreef borisz het volgende:
[..]
In het eerste NOS tijdperk zaten de commentatoren nog gewoon in het stadion, nu niet meer. Dat is jammer.
Misschien heb je verkeerd gehoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zag hem anders nog werk doen , maar die beelden delen ze blijkbaar nog niequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:53 schreef toma het volgende:
Zijn we eindelijk van die klote Humberto af
Sprockel haalde zijn been niet op tijd weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wordt het nog herhaald vannacht ? heb het verkeerde opgenomen![]()
Wil die 2de penalty nog weleens zien
Mja ik was werken dus heb 't nog niet gezien, wilde de uitslag ook nog niet weten maja zoekend naar een herhaling op internet sprong de uitslag toch in 't oog. Had ik net zo goed op teletekst kunnen kijken in de TipTopquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:15 schreef Elvislives het volgende:
Maakt wel uit, nu krijgt ie 2 wedstrijden aan de broek, met 2 keer geel maar één. En waarom die pot nog es zien, lekker genieten van de goals van Grunn? Niet dat ze niet heel mooi waren en de geflatteerde overwinning gewoon terecht was
Was het vorig jaar niet zo dat je de samenvattingen online nog terug kon zien..?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kan ik nu ergens de samenvatting van vitesse-groningen nog bekijken of wat?
* Hertog_Martin is verder helemaal niet zo blij dat het terug bij de NOS is
Ja, tot maandag, want dan hadden ze de rechten niet meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:58 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Was het vorig jaar niet zo dat je de samenvattingen online nog terug kon zien..?
Ja dat is verdomde klotequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Achteraf inspreken is zo vervelend.Negen van de tien keer als er wordt gezegd in welke minuut ze zitten valt er een goal.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kan ik nu ergens de samenvatting van vitesse-groningen nog bekijken of wat?
* Hertog_Martin is verder helemaal niet zo blij dat het terug bij de NOS is
Is dit een uitzondering of zijn altijd alle samenvattingen daar (of ergens anders) te vinden...online terugkijken is toch altijd stukken handiger dan op tv voor mijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Samenvatting Vitesse - FC Groningen
Precies, maar dat gaan ze nooit meer veranderen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Achteraf inspreken is zo vervelend.Negen van de tien keer als er wordt gezegd in welke minuut ze zitten valt er een goal.
Ik vind die samenvatting beter dan bij de NOSquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Samenvatting Vitesse - FC Groningen
Iedereen was toch zo blij dat de NOS weer de rechten kreegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:12 schreef BB-boy het volgende:
Ok dus als ik het goed begrijp hebben we nu ipv livewedstrijden op vrijdag een karig samenvattingkje met achteraf ingesproken commentaar?
Lang leve de nos
Precies en dat zullen de mensen die de afgelopen jaren zo gezeikt hebben en zo blij met de terugkeer bij Studio Sport waren de komende weken wel ontdekken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:31 schreef BB-boy het volgende:
Dat zijn die lui die geen voetbal meer volgden omdat het op Talpa en RTL werd uitgezonden
RTL was gewoon prima.
Eensch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:31 schreef BB-boy het volgende:
Dat zijn die lui die geen voetbal meer volgden omdat het op Talpa en RTL werd uitgezonden
RTL was gewoon prima.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer komen de samenvattingen??
Uit de OP van dit topicquote:Uitzendtijden:
Vrijdag - Sportjournaal - Nederland 3 - 22:30
Zaterdag - Studio Sport - Nederland 3 - 22:30
Zondag - Studio Sport - Nederland 1 - 19:00
Of je leest even mijn postquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Moet ik nog wachten op de samenvattingen of komt er niks?
Op site zelf van SS staat ook dat voetbal in deze uitzending komt..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Moet ik nog wachten op de samenvattingen of komt er niks?
Net als de afgelopen jaren wil je zeggen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Morgen bordje op schoot.
Hoewel de kwaliteit daar veel hoger was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:28 schreef DrDentz het volgende:
Nee dat kan alleen bij NOS natuurlijk. Je gaat toch niet met het bord op schoot naar Talpa kijken.
Is niet achteraf ingesproken, maar geven commentaar tijdens de wedstrijd voor een samenvattingquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met deze samenvatting is niks mis. Achteraf inspreken is echt drama, hoop wel dat de NOS dat gaat veranderen.
Gelukkig kunnen de echte voetballiefhebbers bij Eredivisie Live nog volop van zijn analyses genieten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Eindelijk weer samenvattingen zonder reclame tussendoor en analyses met Jan van Halst.
Echt? Dit klinkt toch als een andere?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:36 schreef maril het volgende:
Tis geen studiocommentaar maar de commentator is live aanwezig geweest.
Nu snap je 't niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik mis de analyses van Van Halst wel eigenlijk.
Jij bent écht niet slim.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt? Dit klinkt toch als een andere?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:36 schreef maril het volgende:
Tis geen studiocommentaar maar de commentator is live aanwezig geweest.
Je moeder is een sletquote:
Zo. Dat was een toffe opmerking.quote:
Nee, ik kom gewoon zoveel domme opmerkingen van je tegen op Fok!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:Serieus volgens mij wacht jij de heledag op fok! totdat ik iets zeg zodat je me weer kan afkraken.
Er zijn twee commentatoren. een voor ECV live, die kan commentatoren ?? (weet niet of dit echt nederlands is) en een voor NOS, die meer verslaggeeft, maar wel gewoon live alles doet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt? Dit klinkt toch als een andere?
Maak anders een plaatjesboek voor hem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:42 schreef Denewar het volgende:
[..]
Ok, genoeg erover. hoop dat je het begrijpt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |