Blijkt toch dat je te vroeg begon te huilen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef Bolter het volgende:
- Geen scorebord
- Geen tijdsaanduiding..
ah daar is het ineens...???
Je hebt mij nooit horen huilen over RTL. Dus ik hoop dat ze de kwaliteit halen van RTL.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkt toch dat je te vroeg begon te huilen.
Geef ze iig langer de kans dan de eerste 2min. van de eerste samenvatting.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:40 schreef Bolter het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit horen huilen over RTL. Dus ik hoop dat ze de kwaliteit halen van RTL.
Is gewoon duidelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:38 schreef assie het volgende:
Dat opstellingsveld![]()
dat had RTL toch beter voor elkaar...
Daar heeft RTL en NOS weinig invloed op. De graphics worden aangeleverdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:38 schreef assie het volgende:
Dat opstellingsveld![]()
dat had RTL toch beter voor elkaar...
Ze kunnen denk ik wel hun voorkeur uitspreken. Ik neem aan dat dat in overleg gedaan wordt met eerder Tele2 en nu EredivisieLive.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:41 schreef Denewar het volgende:
[..]
Daar heeft RTL en NOS weinig invloed op. De graphics worden aangeleverd
Daar zou ik niet op rekenen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze kunnen denk ik wel hun voorkeur uitspreken. Ik neem aan dat dat in overleg gedaan wordt met eerder Tele2 en nu EredivisieLive.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze kunnen denk ik wel hun voorkeur uitspreken. Ik neem aan dat dat in overleg gedaan wordt met eerder Tele2 en nu EredivisieLive.
No offence, maar neem aan dat je het dan juíst voor elkaar hebt!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef ze iig langer de kans dan de eerste 2min. van de eerste samenvatting.
Dat is inderdaad waarquote:
Jep.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Serieus?
Dat moeten ze heel snel afschaffen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |