quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:26 schreef Damzkieee het volgende:
Dit is helemaal een drama, Nijhuis
quote:
Lijkt alleen maar zo omdat je niet na elke samenvatting 10 min reclame hebt. Ik vind dit een verademing, lekker doorkijken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Erg wennen nu het bij de NOS zit , ze gaan wel erg snel door de wedstrijden heen een heel verschil met wat RTL een paar jaar deed.
En nu naar de BBC idd , das dan wel weer goed uitgemeten
Niet slecht.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt alleen maar zo omdat je niet na elke samenvatting 10 min reclame hebt. Ik vind dit een verademing, lekker doorkijken.
nogmaalsquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:52 schreef psv-gomes het volgende:
is het nergens terug te vinden op internet om de wedstrijden terug te zien?
er staat niks op uitzendiggemist
Op Telesport kon je vorig seizoen altijd op maandag de samenvattingen bekijken. Het kostte toen 15,= voor een heel seizoen (geen geld). Ik zie nu weer de optie staan in het menu (Samenvattingen Eredivisie), maar de link doet het nog niet. Misschien morgen?quote:
Nee, juist lekker rustgevend. Niet zo druk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:02 schreef RayMania het volgende:
Ik vond het echt helemaal niks.
Die studio ziet er niet uit
Had je RTL ook al.quote:, van die gemonteerde beelden met al die flitsende vakken krijg je bijna een epilepsie-aanval.
Nee, sober en duidelijk. Bij RTL was het nogal druk. Met die omklapbare spelersnamen.quote:De opstellingplaatjes zijn niet mooi (bij RTL beter)
Was allemaal bij RTL ook zo.quote:, er staan teveel logo's in beeld. Ik zou meer reacties willen zien van spelers en trainers.
Enige positieve is de presentatie en de ontbrekende reclame.
Waar kwam deze dan vandaan en staat de rest daar ook?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Samenvatting Vitesse - FC Groningen
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
Voor mij heeft het iig een zwaar voordeel dat het 's nachts volledig herhaald wordt, dat was bij RTL nooit.
Zou ik ook wel willen weten, ik wil graag meer samenvattingen zien, NOS mag dat niet op internet zetten dacht ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waar kwam deze dan vandaan en staat de rest daar ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |